Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови




Скачати 41.37 Kb.
НазваРозгорнутий план-конспект уроку з англійської мови
Дата конвертації03.02.2014
Розмір41.37 Kb.
ТипПлан-конспект
uchni.com.ua > Спорт > План-конспект
Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови

Підготував: викладач англійської мови

ДПТНЗ «Кам’янець-Подільського ВПУ»

Фурман В.А.

Тема: «Спорт. Дозвілля»

Підтема: Спорт. Види спорту. Спортивні ігри.

Мета: Ознайомити учнів з новою лексикою теми «Види спорту», навчити вживати її в діалогічному мовленні.

Обладнання: підручник «Англійська мова. 11 клас» В.М. Плахотник, Р.Ю. Мартинова, таблиця видочасових форм дієслова, електронні тести Tense Forms, електронна презентація The the most popular kinds of sports.

Місце проведення: мультимедійна лабораторія\електронна бібліотека

^ ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Aim 1.


Повідомлення теми та мети уроку.

Т: The topic for studying today is Sports. By the end of the lesson, you should learn new vocabulary and be able to use it in your speech. Sports are always much spoken about. Why, do you think? Can you share your ideas about sports?
Warm-up 2.

Уведення в іншомовну атмосферу.

  1. Brainstorming. Пошук можливих відповідей.
    What is good and what is bad about sports?

(Thus, the teacher involves the pupils more in the presentation, getting them to contribute what they know already. The teacher takes notes on the board of what the pupils say about sports.)

2) Conversation. Бесіда про спорт.

T: Now listen to what I think of sports and say if you agree with it. Good health is a great

gift. Everyone should do all he can to stay healthy. Being in good health means having

body and mind in good working order free from disease and pain. As they say, "A sound

mind in a sound body", or "A healthy mind in a healthy body".

All sorts of physical exercises are very helpful to make our bodies strong as well as to keep

us well mentally. So if we want to keep ourselves fit, we have to go in for sports or games.

Sports make us more organized and better disciplined in our daily activities it develops

a personality, teaches us to be able to win and to lose, gives a person confidence in his

own strength and abilities, makes him communicable. We all need to exercise. Regular

physical exercises give us more energy, make us feel and look better.

Are you good at sports?

What can you do well?

What can't you do well/at all?
^ II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Presenting

1. Подання лексичного матеріалу у вигляді електронної презентації з коментарями (найбільш популярні види спорту).

Vocabulary

Your vocabulary is not enough to speak about sports and games. That's why you

must learn some more words and expressions.

Використовуючи електронну презентацію, ознайомити учнів з новою лексикою, відпрацювати вимову ізольовано, в структурах та у відповідях на запитання

вчителя, наприклад:

Can you play draught?

Who taught you to play volleyball?

Have you ever taken part in sports competitions?

Are such kinds of sports as kickboxing, motor-racing, weight-lifting good for girls?

Are there many good athletes in your class?

Who is the best athlete in your class?

Would you like to have a big swimming-pool in your school?

What football team do you support? Etc.
Oral Practice

^ 2. Тренування учнів у вживанні лексики теми.

1) Presenting vocabulary. Робота з лексикою.

Т: Read the names of the most popular kinds of sports (електронна презентація)

2) Conversation. Бесіда з учнями.

T: Answer the questions

You are a good swimmer, aren't you? Do you have much training?

Have you got a good trainer?

What is his (her) name?

Is swimming your only sports?

What other kinds of sports do you go in for?

What sports competitions took place in your school last time?

Who took part in those competitions?

What athletes showed the best results?

What is your favorite kind of sports?

3) Pair work. Складання діалогів.

T: Read the dialogues in pairs and make up your own ones using the words in brackets.

a) — Is your father a good football (volley-ball, basket-ball) player?

— Oh, yes, he is. He practices in football (basket-ball, volley-ball) every day-

— And what about you?

— As for me, I'm a good runner (jumper, boxer). I don't like to participate in any team.

b) — Our team will win the next soccer (volley-ball, basket-ball) match.

— Do you think so? As for me, our team isn't ready to the match yet. And besides, our best player is ill.

— I don't agree with you. Don't forget that we trained a lot. And our new player is a good sportsman.

— Let it be as you say.

  • Робота з діалогом-зразком:

  • самостійно розширити репліки в діалозі, включаючи в них нові слова;

  • трансформувати діалог шляхом зміни однієї з реплік;

  • скласти діалог за аналогією зі зразком, але в іншій ситуації, при іншому харак­тері спілкування, доповнити (наприклад, уявити розмову попутників під час по­їздки в поїзді про заняття спортом, змагання).

Sample dialogue between the Ukrainian (U) and the British (B):

U: How do you do?

B: How do you do? I'm David from Brighton. And you?

U: My name's Alex. I'm from Kamyanets-Podilskiy. Nice to meet you.

B: Nice meeting you too. Are you going to Britain on business?

U: Oh, no. I'm going to take part in European Championship in tennis.

B: Are you a tennis player? Ah, that's why you look so fit and energetic.

^ U: Yes, I practice tennis every day, and I really enjoy it. And what about you?

B: As for me, I'm a good swimmer and runner, but I don't like to participate in any

team. Independent physical exercises help me have a healthy mind in a healthy body.

U: I agree with you, but I'm sure that only sports competitions make a person more

organized and disciplined and really strong.
Grammar

^ 3. Відпрацювання та удосконалення навичок вживання дієслів у різних видочасових

формах.

Check on homework.

  1. Контроль домашнього завдання (переклад та розширення речень)

Translate into English in writing.

1) Я дивлюся телевізор щодня. 2) Він дивився телевізор учора. 3) Я дивитимуся телевізор завтра. 4) Ви будете дивитись телевізор завтра. 5) Я зараз дивлюся телевізор. 6) Коли Петро зайшов до кімнати, його друг дивився телевізор. 7) Ти часто дивишся телевізор? 8) Коли ти звичайно дивишся телевізор? 9) Хто дивився телевізійну програму вчора о восьмій годині?

Language work.

  1. Підготовка до виконання вправи. Назвати видочасову форму дієслова в кожному реченні.

Translate the sentences into English in writing.

1) Мій улюблений вид спорту — гімнастика. 2) Спорт допомагає мені бути здоровим. 3) Він найкращий баскетболіст нашого училища. 4) Мій друг — найкращий шахіст нашої групи. 5) Учні нашої групи займаються багатьма видами спорту. 6) Спортсмени нашого училища показали кращі результати із стрибків. 7) Ми взяли участь у спортивних змаганнях і зайняли перше місце. 8) Хто виграв? — Петро. 9) Я не брав участі у цих змаганнях. 10) Хто брав участь у змаганнях? — Спортсмени нашого училища.
Check on

4. Виконання тесту Tense Form

^ III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework

1. Домашнє завдання.

T: Translate the sentences into English and transform 1-7 into negative and interrogative.

1) Мій улюблений вид спорту — гімнастика. 2) Спорт допомагає мені бути здоровим. 3) Він найкращий баскетболіст нашого училища. 4) Мій друг — найкращий шахіст нашої групи. 5) Учні нашої групи займаються багатьма видами спорту. 6) Спортсмени нашого училища показали кращі результати із стрибків. 7) Ми взяли участь у спортивних змаганнях і зайняли перше місце. 8) Хто виграв? — Петро. 9) Я не брав участі у цих змаганнях. 10) Хто брав участь у змаганнях? — Спортсмени нашого училища.

Схожі:

Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови iconРозгорнутий план-конспект уроку з іноземної мови
Удосконалити мовні здібності, розвивати здатність учнів чітко, зрозуміло І послідовно висловлювати свої думки
Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови iconПлан тижня англійської мови

Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови iconПлан-конспект уроку з української літератури на конкурс «Учитель року 2013»
Тема: Особливості мови твору«Енеїда». «Енеїда» як енциклопедія українського життя
Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови iconПроект за методикою intel «шкільна соціальна реклама»
Автор: вчитель англійської мови ІІ категорії Н. М. Савченко, вчитель англійської мови Н. П. Маруніна, нвк№16, м. Мелітополь
Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови iconКонспект уроку-проекту з англійської мови у 6 класі з теми «save our planet»
Навчальна- узагальнити основні поняття, лексичні одиниці з теми «Save our Planet» через презентацію міні проектів, підготовлених...
Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови iconКонспект уроку-проекту з англійської мови у 6 класі з теми «save our planet»
Навчальна- узагальнити основні поняття, лексичні одиниці з теми «Save our Planet» через презентацію міні проектів, підготовлених...
Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови iconКонспект уроку-проекту з англійської мови у 6 класі з теми «save our planet»
Навчальна- узагальнити основні поняття, лексичні одиниці з теми «Save our Planet» через презентацію міні проектів, підготовлених...
Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови iconПлан-конспект уроку алгебри (11 клас)
Запропоновані форми роботи підтримують інтерес учнів до уроку. Наведена технологічна карта дозволяє творчому педагогу надати власному...
Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови iconКонтрольні завдання з англійської мови
Контрольні завдання з англійської мови для студентів IV курсу механіко-машинобудівного інституту заочної форми навчання / Уклад.:...
Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови iconКонтрольні завдання з англійської мови
Контрольні завдання з англійської мови для студентів IV курсу хіміко-технологічного факультету заочної форми навчання / Уклад.: Я....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка