Тема: у чому сила людини?




Скачати 62.11 Kb.
НазваТема: у чому сила людини?
Дата конвертації21.03.2013
Розмір62.11 Kb.
ТипВопрос
uchni.com.ua > Спорт > Вопрос
Тема: У чому сила людини?

( Виховний захід: Презентація результатів роботи над проектом)

Мета:

  • Формування комунікативних та соціальних компетентностей учнів;

  • Виховання в учнів уміння поважати різні точки зору, індивідуальні властивості та якості кожної людини.

Завдання проекту:

  • Дати відповідь на питання: У чому сила людини?;

  • Залучити дітей до журналістської творчості;

  • Розвивати уміння аналізувати і відображати словом погляди на факти і явища життя;

  • Допомагати в розширенні світогляду школярів, реалізації їх різних інтересів і здатностей.

Обладнання:

Комп’ютер, мультимедійна установка, спортивний інвентар.

Музичне оформлення:

Музичні записи, кліп Руслани Лижичко “Wild Dances”

Оформлення:

Портрети видатних українських діячів ( Б. Патона, В. Вірастюка, Р. Лижичко), вислови народної мудрості ( У кого сила – у того й правда;І сила перед розумом никне, Сила без голови шаліє, а розум без сили мліє).

Вступне слово вчителя:

Добрий день шановні гості, батьки, вчителі. Сьогодні ми підведемо підсумки роботи над проектом « У чому сила людини?». Ми будемо з’ясовувати що таке сила людини, чи може фізично слабка людина бути сильною?Протягом роботи над проектом ми проводили соціологічні опитування, обробляючи отримані дані, збирали цікавий матеріал, робили висновки і багато іншого. Запитання проекту були цікавими і заохотили дітей до творчості, творчого пошуку. Уміння поважати кожну людину, вміння вислухати і прийняти будь-яку точку зору є дуже важливим в сучасному житті. Цей проект був дуже корисним для мене і для моїх учнів, тому що в процесі роботи я бачила як учні спілкуються між собою, долають певні перешкоди, згуртовуються і отримують задоволення від спільної роботи. А зараз ми пропонуємо подивитись на те, що нами зроблено.

Виступ учнів про роботу на попередньому етапі.

1 учень: На підготовчому етапі роботи над проектом ми опитували своїх однолітків, учителів і батьків, а також учнів і викладачів позашкільних закладів ( музична школа, художня школа, ЦДТ) з метою отримати відповідь на ключове питання нашого проекту « У чому сила людини?». Опитувані повинні були давати тільки конкретні відповіді. Нами було опитано 98 учнів 9-10 класів ЗШ № 10, 111 учителів і батьків, 77 учнів і викладачів позашкільних закладів.

2 учень: Наступним етапом роботи над проектом була обробка даних, отриманих в результаті опитування. Дані соц. опитування:

  • 80 % дітей схиляються до думки, що сила людини у її фізичному стані;

  • 58 % вчителів і батьків переконані у силі інтелекту;

  • 60% представників позашкільних закладів вбачають силу людини у мистецтві.

3 учень: Проаналізувавши дані, ми побачили, що думки з цього приводу різні. Більшість школярів вважають, що сила людини у її фізичному розвитку. Наші вчителі і батьки мають іншу точку зору. Сила людини насамперед в її інтелекті та розумових здібностях. Саме така людина є сильною і вона за допомогою свого розуму та інтелекту здолає всі життєві негаразди і дійде поставленої мети. Творчі особистості віддають перевагу силі мистецтва. На їх думку мистецтво має нездоланну силу переконань і впливу на людину.

Учитель: Діти, скажіть будь-ласка, який висновок ми можемо зробити за результатами соцопитування?

Відповіді дітей.

Учитель: Питання залишається відкритим і ми самі вирішили довести хто сильніше. Учні поділені на групи. Кожна з груп зробила свій вибір, віддавши перевагу тій чи іншій силі. І зараз вони переконають нас у правильності свого вибору.

І група « Інтелектуали»

Девіз: Твердо ми стоїм на тому- сила в розумі людському.

Протягом всієї історії людства, рушійною силою прогресу був інтелект. Наша точка зору, що сила людини в її розумі. Тому ми переконані, що найголовніше – здобути міцні знання. І доказ цьому – наші успіхи:

І місце в міській олімпіаді з хімії - Анісімов Олег;

ІІ місце в олімпіаді з математики – Дрижаков Максим;

ІІІ місце в міській олімпіаді з правознавства – Овчаренко Катерина

Перемога в літературних конкурсах – Чертков Віталій

Уривок із власного вірша « Мы помним»

Всегда и везде чтим мы наших героев,

Всегда и везде наша память жива.

С гвардией той, что звалась « Молодою»

И жизнь свою смело за нас отдала.

Прошли времена…и на каменных плитах

В задумчивом парке видны имена.

Вы жизни отдали бесстрашно погибнув,

Но память о вас не умрет никогда.

ІІ група « Спортсмени»

Девіз: Фізкультура всім нам мила, спорт-здоров’я, в спорті сила

Учень 1: Ми впевнені, що фізична підготовка є мірилом сили. Тому ми із задоволенням займаємося спортом. Наш Кочергов Михайло майбутній футболіст, тренується у відомого тренера Парфенова М.І.. Брати Лабутіни з успіхом виступають на обласних і всеукраїнських змаганнях з греко-римської боротьби, отримують численні перемоги, намагаються стати як випускник нашої школи, двократний чемпіон світу з греко-римської боротьби- Шацьких Володимир.

(Показ фрагменту боротьби братів Лабутіних)

ІІІ група « Творчі особистості»

Девіз: Майстерність пензля, музики аккорд- лиш цим могутній край мій і народ.

Учень1: Ми не можемо погодитись з попередньою групою, адже фізично сильною може бути не кожна людина. Але кожна людина може насолодитися звуками музики, отримати задоволення від танцю, поетичного слова чи живопису. І ми пропонуємо вам помилуватися роботами представників нашої групи Хоми Дар’ї та Воронкова Дмитра. Доречі, другий рік Дмитро навчається в Малій Академії Наук, є переможцем багатьох міських та обласних конкурсів образотворчого мистецтва.

(Демонстрація робіт)

Учитель: Діти, я пропоную вам взяти участь у конкурсах, які допоможуть з’ясувати істину і вирішити хто сильніше. Ми пропонуємо нашим гостям бути почесними членами журі.

Конкурси:

  1. Інтелектуальний( учитель читає запитання, а учні дають відповіді);

  • Які дерева наших лісів називають патріархами? ( Дуби);

  • Рука, нога, корзина, мотор, база… Яке слово поєднує усі ці поняття?( М’яч: гандбол, футбол, баскетбол, мотобол, бейсбол…)

  • Раніше їх називали Пурпурними, Райськими, Щасливими. Зараз їх називають не так романтично, навіть по-пташиному, але люблять так само. Про що йдеться? ( Про Канарські острови)

  • Що є спільного між справжнім Альбертом Ейнштейном і вигаданим Шерлоком Холмсом? ( Обидва грали на скрипці)

  • Чому Пол Маккартні міняв на своїх гітарах 1 струну з 6-ю, 2 з 5-ю, а 3-ю з 4-ю? (Він був лівша)

  • У давні часи цю річ використовували для того, щоб відігнати нечисту силу. Як називається ця деталь одягу, яка є в кожного із нас? (Ґудзик)

  • У якому виді спорту спортивне поле має такі розміри: довжина -274 см, ширина – 152,5 см, висота – 76 см, висота сітки – 15,25 см? (Пінг-понг)

  • У якій країні ще навіть зараз довжину дитячої зачіски у школі вимірюють лінійкою? ( У Японії)

  1. Спортивний ( спортивні естафети);

  2. Художній ( Частівки, танок).

Підсумки журі.

Учитель звертається до залу з питаннями:

  • До дітей у залі -А кого б ви підтримали? Якій групі ви би надали перевагу?)

  • До батьків – Ми звикли вірити народній мудрості . А чи згодні ви з висловом: « У кого сила – у того й правда»

  • До журі – Вам пропонують показати, що ви сильна людина. Яким чином ви це зробите?

Учитель: Ми намагалися показати силу людини в різних її аспектах. Кожна з груп намагалася довести свою точку зору. А якщо подивитися ширше і глибше , поза межами класу, а розглянути це питання у рамках і масштабах нашої держави. Знайдеться чимало прикладів, які переконають нас у тому, що будь-який вияв людської сили, чи-то у фізичному розвитку, інтелектуальному чи будь-якому іншому є важливим і значущим, який приносить славу і користь країні.

В нашому проекті ми знайомились з життям та творчістю видатних українціві: Б. Патона, В Вірастюка і Руслану Лижичко.

1 учень з групи «Інтелектуали»: Б. Патон – один з найвидатніших учених світу, професор, академік. Приніс славу Україні своєю науковою діяльністю. За його проектами збудовано чимало прекрасних мостів.( на екрані демонструються слайди з найкращими мостами, спроектованими Б. Патоном)

2 учень з групи «Спортсмени»: В Вірастюк. У 2004 році став найсильнішою людиною планети. Довів, що фізична сила і міць людини можуть прославити українську націю і бути корисними для держави. ( демонструються уривки змагань за участю В. Вірастюка, його нагороди)

3 учень з групи «Творчі особистості»: Руслана Лижичко – переможниця Євробачення у 2004 році. Своєю творчістю, піснями і танцями прославила Україну і зробила величезний внесок у розвиток сучасної української держави. (на екрані кліп Руслани, який приніс ій перемогу на Євробаченні)

Учитель: Кожна людина – це насамперед особистість. Ми повинні поважати її, її думки і почуття. І у кожної людини своя сила. Але наша з вами сила в єднанні. Ми повинні поєднаєти в нашому класі і силу розуму, і силу мистецтва, і фізичну силу. Лише тоді ми станемо справжнім дружнім , єдиним колективом, який здолає будь-які негаразди, вирішить будь-які проблеми. І саме так, разом, ми дійдемо перемоги.

Схожі:

Тема: у чому сила людини? iconТема. Відповідальність за тих, хто поряд. Оповідання «Срібна пташка». Мета
Як ви вважаєте, де дикій тварині краще живеться: в лісі чи в оселі людини? Чому? Адже людина її годує, доглядає за нею
Тема: у чому сила людини? iconВиди повідомлень за способом сприйняття
Температура повітря, швидкість вітру, висота гори, сила землетрусу, вік людини, відстань між містами
Тема: у чому сила людини? iconРоль батька у вихованні дитини
Батьківський авторитет – це надзвичайно велика впливова сила у вихованні дітей. Біда сучасного суспільства полягає в тому, що ця...
Тема: у чому сила людини? iconТема: Економічні потреби та інтереси головна рушійна сила соціально-економічного прогресу
Тема: Економічні потреби та інтереси – головна рушійна сила соціально-економічного прогресу
Тема: у чому сила людини? icon«А у нас ліси небувалої краси» 1- й учень. Ліс то сила для людини
Ліс це сукупність деревних, кущо- трав'янистих рослин, тварин, атмосфери І грунту, що взаємодіють між собою
Тема: у чому сила людини? iconКонцепція Всенародного Громадянського Союзу України
Як громадсько-політична сила, Всенародний Громадянський Союз має створюватися І діяти шляхом створення, об’єднання та діяльності...
Тема: у чому сила людини? iconТема Роль людини в біосфері. 11 кл вчитель біології Інтегрований урок Бєліч Н.І
Освітня: продовжити формувати знання учнів про біосферу; ознайомити з дією позитивних та негативних впливів людини як антропогенного...
Тема: у чому сила людини? icon«Педагогічна творчість. У чому її суть?»
У чому її суть?, здається ця тема для будь-якого педагогічного колективу не нова, але час вимагає повертатися до неї знову І знову....
Тема: у чому сила людини? iconРеферат на тему:”Важливість посередницької діяльності, особливості...
Також необхідно визначити, який розвиток має в Україні торговельне посередництво, в чому його проблеми. Чому виробники звертаються...
Тема: у чому сила людини? iconЕлектрорушійна сила. Закон Ома для повного кола
Розширити знання учнів про джерела струму, ввести поняття «електрорушійна сила, внутрішній опір», ознайомити учнів із законом Ома...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка