Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації




Скачати 51.31 Kb.
НазваУрок-тренінг з використанням мультимедійної презентації
Дата конвертації26.02.2013
Розмір51.31 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Спорт > Урок
Тема. Безпека на дорозі (пішохід, велосипедист, пасажир)

Тип уроку: урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації.

Автор:

Поліщук Руслана Василівна,

учитель основ здоров`я

Іванівського НВК

«ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок»

Білоцерківського району

Іванівка

2012

Тема. Безпека на дорозі (пішохід, велосипедист, пасажир).

Мета: нагадати учням правила безпечного переходу дороги, ознайомити

з правилами безпечної поведінки на зупинках та правилами посадки в громадський транспорт, правилами для велосипедистів. Надати можливість відпрацьовувати життєві навички аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення щодо переходу дороги, упевненої поведінки та навичок при керуванні велосипедом, у громадському транспорті.
^ Форма проведення уроку: урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації.
Обладнання: комп`ютер, великі аркуші паперу, фломастери, картинки знаків дорожнього руху, ілюстрації.

^ Хід уроку
І. Організаційний частина.

Доброго дня! Рада вітати вас. З нетерпінням чекала цієї зустрічі. Приємно бачити Вас всіх здоровими з усміхненими обличчями. Сподіваюсь, що наше спілкування буде приємним. Урок буде проходити в звичному для вас режимі.
1.Знайомство .

Пропоную вам представити себе в такій формі – і я розпочну з себе.

Я, Руслана Василівна для того щоб бути здоровою ….- раціонально харчуюся. (Cлайд 3.)

Отже, ми визначили, що потрібно робити, щоб бути здоровими.
^ 2. Мотивація навчальної діяльності.

В клас заходить старшокласник переодягнений в поштальйона і приносить лист від ДАІ.

Лист «З кожним роком зростає інтенсивність автомобільного руху на дорогах країни. А це, в свою чергу, підвищує відповідальність всіх учасників дорожнього руху – водіїв, пасажирів, пішоходів і т.д. Тому великого значення набувають знання правил дорожнього руху та необхідність їх дотримання з метою збереження життя і здоров`я.

В теплу пору діти полюбляють кататися на велосипедах, тому просимо Вас сформувати правила посадки та висадки в громадському транспорті та правила безпечної поведінки на зупинках». (Слайд 4)
^ 4. Прийняття правил роботи на уроці. (Кожний учень називає правило).

Не запізнюватися.

Поважати думку іншого.

Правило лівої руки.

Активність.

Конфіденційність.

Лаконічність.

Гендерна рівність.

Посміхатися.

Бути тут і зараз.

Без мобільних телефонів. (Слайд 5)
^ 5. Повідомлення теми уроку.
6. Очікування. Розміщуємо очікування і прикріплюємо їх перед пішохідним переходом, щоб в кінці уроку його перейти. (Слайд 6)
ІІ. Теоретична частина

  1. «Мозковий штурм»

- Що таке безпека?

- Як ви розумієте вислів «Безпека на дорозі» ?

Завдання: визначення дорожніх знаків за картинками.

  • Які бувають дорожні знаки? (Слайди 7, 8, 9,10)


2. Об`єднання

Об`єднання попарно за карточками («Дорожнє доміно»), об`єднання в групи по видам дорожніх знаків. (Слайд 11)
3. Робота в групах.

1 група – проект «Правила безпечної поведінки пішохода»;

2 група - проект «Правила безпечної поведінки велосипедиста»;

3 група - проект «Правила безпечної поведінки пасажира». (Слайд 12)

^ 4. Презентація кожної групи та обговорення

5. Руханка .

Руханка «Десятка»

(По черзі пишуть цифри у повітрі частинами тіла.)

„1” – головою.

„2,3” – плечима.

„4,5” – ліктями.

„6,7” – кистю руки.

„8” – тулубом.

„9, 10” – п’ятками. (Слайд 13)
^ 6. Узагальнення і систематизація знань.

- Чому люди , знаючи правила дорожнього руху, їх порушують?

- Які наслідки порушень правил дорожнього руху? (Слайд 14)

ІV. Заключна частина

1. Проаналізуйте свої очікування, якщо вони справдились, то перейдіть дорогу до школи, якщо ж вони виявилися недоречними – приберіть їх з дошки. (Слайд 15)
^ 2. Заключне слово вчителя.
Притча «Мудрець і метелик»

Ця історія сталася давним-давно в старовинному місті, в якому жив великий мудрець. Слава про його мудрість рознеслася далеко навколо його рідного міста. Але був у місті людина, заздрить його славі.
І ось вирішив він придумати таке питання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти. І він пішов на луг, піймав метелика, посадив її між зімкнутих долонь і подумав: «Спитаю я в мудреця: скажи, про наймудріший, який метелик у мене в руках ​​- живий чи мертвий? Якщо він скаже - живий, я стулю долоні, і метелик помре, а якщо він скаже - мертвий, я розкрию долоні і метелик полетить. Ось тоді всі зрозуміють, хто з нас розумніший ».
Так все і сталося. Заздрісник спіймав метелика, посадив його між долонями і відправився до мудреця. І він запитав у того: «Який метелик у мене в руках, о наймудріший, - живий чи мертвий?»
І тоді мудрець, який дійсно був мудрою людиною, сказав:
«ВСЕ В ТВОЇХ РУКАХ ....". Так кожна людина, зробивши свій вибір, сама визначає свою долю. (Слайд 16)



  1. ^ Прощання. („Чарівна павутинка”), побажання кожного учасника іншому. (Слайд 17)


Список використаної літератури

  1. Г.Богданович Підготовка вчителя до формування в учнів життєвих навичок // Здоров’я та фізична культура. – 2007. – №9. – С. 6-7.



  1. Т.В.Воронцова , В.С. Пономаренко Основи здоров’я, 6 клас: Посібник для вчителя. – К.: Алатон, 2008. – 200 с.




  1. І.О.Козак. Інтерактивна модель навчання і формування соціально- психологічних компетентностей учнів // Проблеми освіти. – 2006 – №49. – С.110-114.



  1. О.І.Ламкова. Основи здоров`я. Розширене календарне планування уроків.- Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2006. – 80 с.




  1. Технологія проведення тренінгів з формування здорового способу життя молоді / Г.М. Бевз, О.П.Главник. – К.: Український ін-т соціальних досліджень, 2004. –Кн.1. – 176 с.

.

Схожі:

Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації iconЙ урок наш починаймо
Обладнання: презентація з використанням мультимедійної дошки, роздатковий індивідуальний матеріал, картки для опитування
Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації iconУрок №13. Тема
Тема: Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення порожньої презентації, а також однієї...
Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації iconУрок №12. Тема
Тема: Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних...
Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації iconУроком на тему «Приготування млинців»
На уроці використані інтерактивні форми мультимедійної презентації. Учні показали високий рівень професійних знань та вмінь, навики...
Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації iconУрок №16. Тема
Подати матеріал про демонстрацію презентації у різних програмних середовищах, керування показом презентації та настроювання його...
Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації iconУрок з інформаційних технологій створення презентації «Моя майбутня професія»
Обладнання: плакат з шкалою оцінювання презентації, плакат з правилами порядку І техніки безпеки, план виконання практичної роботи,...
Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації iconПравильних відповідей може бути декілька
Для перегляду презентації на екрані з використанням мультимедійного проектора слід вибрати темні відтінки
Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації iconУроків з використанням опорних конспектів та опорні конспекти з предмету...
Використовуються такі нетрадиційні форми уроків як: робота в малих групах, урок – квк, бінарні уроки, урок – «конференція», урок...
Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації iconЗдати готові презентації на вільну тему!
Об’єктом обробки PowerPoint є файл презентації, який має довільне ім’я та розширення ppt. В цей файл входять структурні елементи...
Урок-тренінг з використанням мультимедійної презентації iconТема: Мультимедійні презентації
Поняття презентації. Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій. Відкривання презентації та її перегляд....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка