В. М. Яременко Класний керівник




Скачати 280.08 Kb.
НазваВ. М. Яременко Класний керівник
Дата конвертації12.03.2013
Розмір280.08 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
«Перевірено» «Погоджено»

Заступник директора з Директор школи

виховної роботи _________________

___________________ В.П.Коваленко

В.М.Яременко


Класний керівник

Миронова І.М.

І. Мета і завдання виховної роботи

  1. Виховувати в учнів любов до свого народу, його мови, традицій, народних ремесел.




  1. Виховувати любов до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливе ставлення до шкільного і класного майна.




  1. Вчити дітей учитися, виховувати почуття відповідальності за доручену справу.




  1. Виховувати бережливе ставлення до природи, дати елементарні знання з екології.




  1. Виховувати дітей за принципами християнської моралі.




  1. Здійснювати правове виховання дітей, ознайомлювати з правовою відповідальністю, окремими статтями Кримінального кодексу України.




  1. Привчати дітей до систематичного читання періодичної преси, перегляду телепередач, з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційно-пізнавальних годинах.




  1. Зміцнювати здоров’я дітей, добиватися сумлінного ставлення до уроків фізкультури, занять у спортивних секціях, ранкової фізкультури.




  1. З метою вивчення природи рідного краю організовувати екскурсії і походи, прикладати «екологічні стежини».




  1. Виховувати повагу до вчителів, старших, батьків.




  1. Активізувати роботу учнів у напрямку: «Земле моя – земля моїх батьків»


ІІ. Психолого-педагогічна характеристика 9 класу
1. Загальні відомості про учнів

а) Кількісний, статевий, віковий склад.

В класі 5 учнів,

дівчат - 2

із них

хлопців – 3

Діти в класі є різного віку, але мають однаковий добрий фізичний розвиток.

б) Час та основа зарахування учнів в один клас.

Більшість учнів класу зараховані до школи ще з першого класу за бажанням батьків, клас не профільний.

в) Стабільність з моменту утворення.

Стабільний з моменту утворення (вибуло 3 учні, прибуло 3 учні).

г) Характеристика особливостей сімейної ситуації учнів.

Більшість сімей повні, благополучні, функціонально-спроможні. Неповних сімей – 1 (Шиян Артур). Неблагополучних сімей – 1 (Кравченко Владислав). Багатодітних сімей – 2 (Шиян Артур, Панасенко Світлана). Рівень психо-педагогічної освіченості – добрий, загальний психологічний клімат сімей відповідає нормі. У класі є учень, який знаходиться на спеціальній медичній групі. Це Войчук Владислав. Хлопчик є інвалідом з дитинства.
^ 2. Соціально-психологічна характеристика класу

Організаційним ядром класу є голова класу (Панасенко Світлана) та завідувачі різними секторами. Голова класу та зав. сектором культурно-просвітницької роботи користуються авторитетом серед однокласників. Учні класу завжди прислухаються до думки класного керівника і учителів школи, вчасно і добросовісно виконують розпорядження та вказівки.

Ядра неофіційного активу в класу як такого не існує.

Учні класу дружні, щирі, добрі. Люблять працю, беруть активну участь у житті класу та школи. При виконанні спільної справи більшість членів учнівського колективу виявляють щиру зацікавленість. У будь-яких заходах більш активні дівчата. Конфліктів між дітьми не виникає. Учні радіють успіхам і переживають за невдачі у класі.


^ 3. Особливості спільної діяльності класу

а) Навчальна діяльність.

Учнів, що навчаються на високому рівні у класі немає. На достатньому та високому рівнях навчаються Войчук Владислав, Панасенко Світлана і Хороша Ірина. На початковому рівні навчається Кравченко Владислав. Хлопчик з неблагополучної сім’ї, батько помер, мати зловживає спиртними напоями. Кравченко В. часто пропускає заняття в школі, навчанням не цікавиться.

Найвищих результатів досягли у вивченні предметів гуманістичного циклу (історія, зарубіжна література), а також природничого (алгебра, географія) циклу. Трудове навчання і фізична культура, музика – предмети, якими учні захоплюються.

Найважче учням даються такі предмети: українська мова, геометрія, хімія. Потрібно звернути більшу увагу на ці предмети як дітям, так і батькам, вчителям.
^ 4. Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік

Виховна робота у 2010-2011 навчальному році була спланована згідно вікових категорій дітей, затверджена директором школи та заступником директора з виховної роботи.

За минулий рік були проведені години спілкування, збори, конкурси, бібліотечні уроки, бесіди на різні теми, трудові десанти, рейд-перевірки зошитів і підручників, виставки дитячої творчості, змагання, веселі старти, урочисті лінійки, свята. Проводилися тематичні виховні години, присвячені Дню Перемоги, 8 Березня, Дню матері, Дню учителя. Проводилися бесіди по охороні життя та здоров’я дітей, бесіди з естетичного, трудового, морального виховання, бесіди про права і обов’язки учнів. Учні класу приймали активну участь у проведенні єдиних днів профілактики правопорушень, тематичних тижнів.

Батьківська громада класу вносить посильний вклад у виховання класного колективу, тісно співпрацює з класним керівником та вчителями школи. За минулий рік було проведено 4 батьківських зборів по підсумках начальних досягнень учнів та обміну методами виховання.


ІІІ. Соціальний паспорт

учнів 9 класу


^ Соціальні дані

Кількість

Прізвище та ім’я учня

Кількість учнів

5




Хлопців

3




Дівчат

2




Діти-сироти

-




Напівсироти (немає батька)

1

Кравченко Владислав

Багатодітні

2

Панасенко Світлана, Шиян Артур

Неповні сім’ї

1

Шиян Артур

Неблагополучні сім’ї

1

Кравченко Владислав

Малозабезпечені сім’ї

2

Шиян Артур, Кравченко Владислав

«Складні учні» (педагогічно важкі)

-




Перебувають на обліку у школі

1

Кравченко Владислав

Мають шкідливі звички

-




Мають травми

1

Войчук Владислав

Мають чорнобильське посвідчення

-




Обдаровані діти

1

Войчук Владислав



^ Проблема, над якою працює школа:

Сучасні підходи до організації навчального процесу
Проблема, над якою працює класний керівник:

Гармонізація родинного і шкільного виховання
^ Основна мета виховного процесу :

Громадянське та національно патріотичне виховання


Десять заповідей

школяра


  1. Я – людина, я мушу дбати, щоб цвіла земля.

  2. Сторінки роду знати і свято їх оберігати.

  3. Моя рідна школа – святиня моя.

  4. О слово рідне, що без тебе я?

  5. Без пісні, що співала мати, я навіть дня прожити би не зміг.

  6. І рушник цей вишиваний, чи бабусин, в чи мамин, буду довго зберігати, з ним повернусь я до хати.

  7. Людей буду я любити, добро і ласку їм чинити.

  8. Любов і милосердя хай панують у душі моїй.

  9. Святими для мене хай стануть слова «Людина людині – друг».

10.Я буду гідним нащадком роду свого і матері – Землі.

ІV. Структура учнівського самоврядування в 9 класі


^ Назва сектору

Члени сектору

Голова класу

Панасенко Світлана

Сектор інформаційної роботи

Шиян Артур

Сектор «Знання»

Войчук Владислав

Сектор «Культурно-просвітницька робота»

Хороша Ірина

Сектор «Спортивно-масова робота»

Кравченко Владислав


^ V. Циклограма роботи

класного керівника
Щоденно:

  • З’ясувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі.

  • Бесіди з учнями, що запізнюються на уроки.

  • Організація чергування по класу.

  • Індивідуальна робота з учнями.

  • Контроль зовнішнього вигляду учнів.

  • Організація харчування.

Щотижня:

  • Проведення класних годин.

  • Перевірка щоденників.

  • Проведення заходів у класі за планом роботи.

  • Робота з активом класу, організація діяльності учнівського самоврядування.

  • Контроль за виконанням доручень.

  • Робота з батьками.

  • Робота з вчителями, що працюють в класі.

Щомісяця:

  • Проведення класних зборів.

  • Проведення бесід з безпеки життєдіяльності.

  • Організація чергування класу по школі.

  • Відвідування уроків учителів-предметників у своєму класі.

  • Тестування та анкетування учнів з метою вивчення їхніх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку учнівського колективу.

  • Контроль за станом підручників.

  • Зустріч з батьківським активом.

  • Відвідування учнів дома.

Один раз на семестр:

  • Оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту.

  • Заповнення табелів успішності та вручення їх учням.

  • Проведення батьківських зборів.

  • Участь у роботі семінару, методичного об’єднання класних керівників.

  • Аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи.

  • Складання плану роботи на канікули.

Один раз на рік:

  • Аналіз плану виховної роботи за попередній та складання на наступний навчальний рік.

  • Проведення відкритого виховного заходу.

  • Оформлення особових справ учнів.

  • Статистичні відомості про клас.

  • Робота з підручниками (видавання, перевірка, здавання).

  • Написання характеристик (за необхідності).


^ V. Зміст виховної роботи


п/п

Зміст і форми роботи

Дата

Хто виконує

Прим

Вересень
^ 1. Організація учнівського колективу

1
2.

3.

4.
5.
6.

Свято знань. Перший дзвінок.
Класні учнівські збори з порядком дня:

а) самоврядування у класі;

б) бережливе ставлення до підручників і шкільного майна
Перевірка наявності підручників, навчальних приладь у класі
Класна година «Моя родина - Україна»
Рада старост
День учнівського самоврядування до Дня Вчителя

  • Випуск тематичних газет

  • Вечір відпочинку

01.09
02.09

Протягом 1-го тиж

06.09
22.10
30.09


Кл.керівник, дирекція

Кл.керівник

Кл.керівник, голова класу
Кл.керівник
Заст.дир. з вих.. роб.

Заст.дир. з вих.. роб.




^ 2. Ціннісне ставлення до себе

1
2

3

4


Бесіда «Права дитини – мої права»
Всеукраїнський Олімпійський тиждень фізичної культури і спорту:

  • День фізичної культури і спорту

  • «Веселі старти»

  • Спортивні змагання

  • Випуск газет на спортивну тематику


Класний лекторій «Здоров’я – головне багатство»
Диспут «Яка людина заслуговує на повагу інших»

06.09
12.09-16.09
13.09

20.09


Кл. кер.
Вч. фізкультури
Кл.кер., «Спорт.»сект

Кл.кер.

сект.«Культ.- прос.роб.»




^ 3. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

1
2
3

4

Година спілкування «Мій сімейний альбом»
Урок культури «Ти живеш серед людей»
ЄДПП

Диспут «Коли тебе зрадив друг»

08.09
22.09

14.09
29.09

Кл.кер.
Кл.кер., Сектор «Культ.- прос. роб.»

Заст. дир. з вих. роб.

Кл.кер.




^ 4. Ціннісне ставлення до праці

1

2
3
4

Внутрішнє озеленення школи. Участь у проекті «Квіти біля школи»
Бесіда «Обов’язки чергових»
Урок порад «Як ефективно розподіляти час»
Санітарний день. Прибирання в класі

Протягом місяця

02.09
15.09
Щоп’ятниці

Заст. дир. з вих. роб.
Кл.кер.
Кл.кер.
Кл.кер.




^ 5. Ціннісне ставлення до природи

1

2
3
4
5

Усний журнал «Турбуватися про природу – це турбуватися про майбутнє»
Свято квітів
Брейн-ринг «Ми у природі»
Бесіда «Бережи природу рідного краю»
День туризму. Велопробіг «Сільськими краєвидами»

10.09

15.09
16.09
22.09
27.09

Кл.кер., інформац. сектор

Актив класу
Кл.кер.
Кл.кер.
Вч. фізкульт.




^ 6. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

1

2

3
4
5

Залучити учнів до роботи в гуртках художньої самодіяльності
Міжнародний день писемності. Міні-диктант «Мова моя калинова»
Круглий стіл «Культура мовлення»
Урок порад «Тонкощі етикету»
День бібліотек. Урочиста лінійка

1-й тижд.
08.09

07.09
15.09
30.09

Кл.кер.

Вч. укр..мови
Сектор «К.-п. роб.»

Кл.кер.

Сектор «Знання»

Бібліотекар




^ 7. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

1
2


Ігрове заняття «Права дитини у нашій державі»
Класна година «Підліток і закон»


9.09
23.09

Учитель права

Кл.кер.




Жовтень

^ 1. Організація учнівського колективу

1
2

3

4


Стартові збори дитячої організації «Веселка»
Класна година до міжнародного дня людей похилого віку
Тиждень історії:

  • Святкова лінійка. Виставка історичних газет.

  • Перегляд фільму на історичну тематику

  • Виставка малюнків «Минуле людства очима дітей»

  • Підбиття підсумків


Стартові збори дитячої організації «Веселка»


05.10
03.10

14.10-21.10
5.10


Заст..дир. з вихов. роб.

Актив класу

Вч. історії

Заст..дир. з вихов. роб.





^ 2. Ціннісне ставлення до себе

1
2
3

Анкетування «Мій улюблений учитель»
Урок порад «Сам собі вихователь»
Розмова за круглим столом «Як подолати невдачу»


7.10
12.10
21.10

Кл. кер.
Кл. кер.
Кл. кер., актив класу




^ 3. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

1
2
3
4

Акція «Портрет ветерана» до дня ветерана.
Круглий стіл «Шануймо старість»
Бесіда «Умійте шанувати дружбу»
Усний журнал «Бабусині рушники»


03.10
06.10
13.10
19.10



Кл. кер.
Актив класу
Кл. кер.
Кл. кер., сектор «Культ-п. р.»





^ 4. Ціннісне ставлення до праці

1
2

3
4

Свято врожаю
Виставка учнівських робіт «Чарівна краса вишиванки»
Ремонт підручників
Санітарний день. Прибирання класу

11.10
10.10

14.10
21.10

Заст..дир. з вих.. роб.

Актив класу

Голова класу
Актив класу





^ 5. Ціннісне ставлення до природи

1

2
3

Всесвітній день захисту тварин. Розмова за круглим столом
Бесіда «Земля – годувальниця»
Усний журнал «Що я знаю про екологію рідного краю?»

04.10

13.10
18.10

Вч. біології

Кл. кер.
Кл. кер., сектор «Культ-п. р.»





^ 6. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

1

2
3

Екскурсія до бібліотеки «Сьогодення і майбутнє української книги»
Навчальна гра «Словничок ввічливих слів»
«Уроки шляхетності»

04.10

17.10
20.10

Кл. кер., бібліотекар
Кл.кер., сек.-тор «Знання»

Кл. кер.





^ 7. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

1
2

3

День профілактики правопорушень
Бесіда-розповідь «Стежками партизанської слави»
Бесіда «Моя Україна, демократична і вільна, я з нею пов’язую долю свою»

12.10
19.10

21.10

Заст..дир. з вих..роб.


Уч. історії






Листопад
^ 1. Організація учнівського колективу

1


2

3
4

5



Залучення учнів класу до проведення шкільних олімпіад

Робочий збір дитячої організації «Веселка»
Рада старост
Свято рідної мови «Розквітай же барвінково, українська наша мова»
Класні години до всесвітнього дня дитини «Дитинство - мої улюблені іграшки»

Протягом місяця
1.11
Кожен ІІ вівторок

9.11

18.11

Кл.керівник

Заст..дир. з вихов. роб.
Заст..дир. з вихов. роб.

Вч. укр.. мови

Кл. керівник





^ 2. Ціннісне ставлення до себе

1


2

3
4

Тиждень профілактики вживання наркотичних речовин:

  • Анкетування «Хто ти і як ти проводиш свій час?», «Алкогольні напої»,

  • Тренінги: «Здоров’я та здоровий спосіб життя»

  • Змагання з волейболу



Бесіда «Яскраві події мого життя»
Диспут «Ким бути і яким бути»

24.11-30.11

26.11
9.11
16.11

Заст..дир. з вих..роб.

Вч. фіз.-вих
Кл. кер.
Актив класу




^ 3. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

1


2

3

4

Класні години до міжнародного дня толерантності «Поважайте один одного»
День профілактики право-порушень «Визнач свою позицію»
Година-реквієм «Пам’яті жертв голодомору та політичних репресій»

Урок терпимості «Різні люди – різні погляди»

16.11


19.11


23.11
17.11


Заст..дир. з вих..роб.

Кл. кер.


Кл. кер.
Сектор «Культ-п. р.»




^ 4. Ціннісне ставлення до праці

1

2

3

4

Поповнення кабінету новими кімнатними рослинами
Урок порад «Як виконувати домашні завдання»
Усний журнал «Трудова біографія моєї родини»
Бесіда «Школа мій дім, я господар у нім»

Протягом місяця
24.11

8.11

29.11

Актив класу

Кл.керівник

Голова класу

Актив класу




^ 5. Ціннісне ставлення до природи

1

2


3

Конкурс малюнків по охороні природи рідного краю
Спілкування розумників і розумниць «Космос: далеко чи поруч?»
Бесіда «Дари природи не невичерпні»

18.11

2.11


25.11

Заст..дир. з вих.. роб.
Сектор «Культ-п. р.»

Кл. кер., уч. географії




^ 6. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

1

2
3

Бесіда-розповідь «Архистратиг Михаїл»
Ділова гра «Похід до театру»
Спілкування розумників і розумниць «Письменники рідного краю»

22.11

9.11
15.11

Заст..дир. з вих.. роб.
Кл. кер., бібліотекар
Кл.кер., сектор «Знання»




^ 7. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

1

2

3


Година спілкування «Я і суспільство»
Усний журнал «Україна: від козацьких часів до сьогодення»
Відверта розмова «Колосок пам’яті»

28.11

24.11

25.11

Кл.керівник

Кл.кер., сектор «Знання»

Кл. кер.




Грудень

^ 1. Організація учнівського колективу

1

2


3
4
5


Робочий збір дитячої організації «Веселка»
Індивідуальна оцінка творчих здібностей учнів. Участь у предметних олімпіадах
Тиждень біології
Новорічний бал-маскарад
Підсумкова класна година, на якій провести підсумки, проаналізувати причини успіхів, невдач, поставити завдання на ІІ семестр

1.12

Протягом місяця

13.12-17.12

24.12
24.12


Заст..дир. з вихов. роб.
Кл.керівник


Вч. біології
Актив класу
Кл.керівник





^ 2. Ціннісне ставлення до себе

1


2


3


4

5

Випуск тематичних газет до всесвітнього дня боротьби зі СНІДом
Інформаційно-пізнавальна година «СНІД. Як вберегти себе від зараження вірусом?»
Спортивні змагання «Ну-мо, хлопці!» до дня збройних сил України
Правила поведінки біля новорічної ялинки
Бесіда «Профілактика травматизму на канікулах»

2.12


3.12


6.12


23.12

23.12

Кл.керівник, актив класу

Сектор «Знання»

Вч. фіз.-вих, сектор «Сп.-масова робота»

Кл. керівник

Кл.керівник




^ 3. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

1


2

3


4

Класні години на тему «Милосердя в нашому серці» до міжнародного дня інвалідів
Класні години на тему «Дзвони Чорнобиля» до дня вшанування учасників ліквідації наслідків на Чорнобильській АЕС
Благодійна акція «Подаруй малюку радість» до свята зимового Миколая-чудотворця
Класні батьківські збори

3.12


13.12

17.12


24.12


Кл. керівник


Кл. керівник

Заст..дир. з вих.. роб.

Кл. кер., голова БК




^ 4. Ціннісне ставлення до праці

1
2

3


Благодійна ярмарка солодощів
Налагодити роботу «пташиних їдалень»
Участь у роботі фабрики Діда Мороза

15.12
ІІ тиждень
20-24 грудня

Заст..дир. з вих.. роб.

Актив класу

Актив класу




^ 5. Ціннісне ставлення до природи

1

2



Година спілкування «Жива ялинка хай росте»


Конкурс малюнків «Замість ялинки – зимовий букет»

9.12

16.12

Кл. керівник, сектор «Культ.-просвіт. робота»

Кл. керівник




^ 6. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

1

2

3

Свято Калити. Українські вечорниці
Анкетування «Я прошу у Миколая»
Круглий стіл «Естетика зовнішнього вигляду»

13.12

14.12

7.12

Кл. кер., вч. укр. мови
Кл.керівник

Кл. керівник




^ 7. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

1


2

3
4

Класні години на тему «Права дитини у нашій державі» до дня прав людини
День профілактики правопорушень «Що ми знаємо про життя»
Огляд преси «Що? Де? Коли?»
Політдень, присвячений Дню Національної гвардії України

10.12


15.12

14.12
6.12

Кл.керівник


Кл.керівник

Заст..дир. з вих..роб.

Сектор «Знання»

Кл.керівник




Схожі:

В. М. Яременко Класний керівник iconПлан заходів щодо відзначення
Учителі української мови та літератури Шаповал І.І. (класний керівник 6-а класу), Закутна В. М. (класний керівник 8-а класу)
В. М. Яременко Класний керівник iconМіжрегіональне вище професійне училище зв'язку наказ
Кондратюк В. С., класний керівник Ткачова В. Л.), 23-2 (майстер в/н Цимбаленко Д. Л.), 19-1 (майстер в/н Плис К. Я., класний керівник...
В. М. Яременко Класний керівник iconКласний керівник. Зміст, форма І структура плану виховної роботи
При плануванні виховної діяльності класний керівник поряд із визначенням цілей, форм І способів виховання учнів намагається знайти...
В. М. Яременко Класний керівник iconПро підсумки участі учителів школи в ІІ – ІІІ етапах конкурсів «учитель...
«Учитель року» та класний керівник року. Учителі Сквирської зош І-ІІІ ступенів №2 беруть у них активну участь про що свідчать результати,...
В. М. Яременко Класний керівник iconМетодичні рекомендації щодо організації методичних об’єднань класних...
Та повірте, І для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Кому ж ще можна розповісти про негаразди з предмета, про...
В. М. Яременко Класний керівник iconПосадова інструкція класного керівника
Класний керівник призначається на посаду та звільняється з неї директором загально­освітнього навчального закладу (знз)
В. М. Яременко Класний керівник icon батьківських зборів, рекомендації, поради
Класний керівник, шкільний психолог І батьки учнів повинні чітко уявляти основні напрямки своєї співпраці
В. М. Яременко Класний керівник iconСтруктура виховного плану классного кер І вника
Тематика школи, м/о класних керівників та тема самоосвіти, над якою буде працювати класний керівник
В. М. Яременко Класний керівник icon3. Домашня адреса(індекс), телефон (код)
Всеукраїнського конкурсу "Класний керівник -2011" Тітловій В.І. класного керівника 3 класу Пустовітської зош І iii ступенів
В. М. Яременко Класний керівник iconВидання рекомендовано педагогічним працівникам загальноосвітніх шкіл усіх рівнів
П 86 Психолого-педагогічна діагностика школярів/ Упоряд. О. Л. Співак. — X.: Ранок-нт, 2007 — 160 с. (Класний керівник)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка