Заняття




Скачати 234.21 Kb.
НазваЗаняття
Дата конвертації15.03.2013
Розмір234.21 Kb.
ТипПлан-конспект
uchni.com.ua > Туризм > План-конспект

12 МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК

НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН



БЕРЕЗЕНЬ




І-ІІ. “Весна-красна”





Дата

Тема заняття

Програмовий зміст

Обладнання

Варіативність

План-конспект

Індивідуальна робота

Заняття з ознайомлення з навколишнім світом + розвиток мовлення










Заняття 1.
“На допомогу весні”

Удосконалювати уміння добирати епітети, правильно вживати іменники на позначення квітів, іменники у формі родового відмінка. Формувати уміння складати невеликі описові розповіді, розповідати невеликі вірші, слухати звуки навколишнього середовища (спів пташок) та імітувати їх. Продовжувати навчати помічати явища, які відбуваються в природі навесні і називати їх. Збагачувати словник дітей назвами квітів: пролісок, дзвіночок, кульбаба, підсніжник. Активізувати вживання прикметників: тепле, лагідне, яскраве, весняне, блискуче, ніжне, ласкаве, м’яка, зелена, маленька. Розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, уяву. Виховувати любов до природи, бажання робити добро.

Пташки та сонечко (площинне зображення), лист шапочки квітів, магнітофонний запис співу пташок, макети дерев, тканина для імітації трави, худ.твори.

Складання розповіді “Праця людей в полі”.

1. Читання листа.

2. Розв’язання ситуації “Весну зачинили у замку”.

3. Бесіда про сонечко.

4. Читання віршованих творів про квіти.

5. Дид.гра “Чого не стало?”.

6. Слухання запису співу пташок.

7. Бесіда про пташок.

8. Дид.гра “Хто як говорить?”

9. Складання описових розповідей про пташок.

10. Хоровод “Подоляночка”.







Заняття 2.
“Пробудження землі”

Познайомити дітей з ранком року – весною; закріпити уявлення про весняні явища, про веселку, пробудити почуття здивування природою та зацікавленість навколишнім життям. Розвивати дрібну моторику, шляхом аплікації передати свій настрій. Виховувати любов та бережне ставлення до природи.

Зображення - три дівчинки Весни (з бурульками, з пролісками, з різними квітами), фланелеграф, площинні зображення хмаринок, краплинок, веселки, струмочків, озер, пташок, комах, аркуш паперу із зображенням землі, пензлі, серветки, худ.твори: вірш О.Олесь «Дві хмаринки», закличка «Вийди, вийди, сонечко».

Бесіда про весняні справи (усі мають право милуватися красою природи, дихати чистим повітрям, але повинні берегти цю природу).

1. Вправа «Усмішка».

2. Пальчикова гра-інсценівка «Квіточки».

3. Розповідь педагога про весну.

4. Читання віршованих творів.

5. Дид.гра «Дощ – це добре чи погано?»(діти викладають на фланелеграф хмаринку, краплинки).

6. Вивчення заклички.

7. Рухл.гра «Сонечко та дощик».

8. Аплікація «Як весна прикрашає землю» (діти прикрашають голу весняну землю квітами).

9. Складання розповіді про пробудження землі.




Заняття з ознайомлення з рідною природою + розвиток мовлення










Заняття 1.
“А вже весна, а вже красна!”

Навчати дітей відповідати на запитання, відгадувати загадки. Навчати будувати речення, називаючи дію предмета, вживати в мові дієслова, збагачувати словник словами: навесні, розтає, перетворюється, тануть, зігріває, розквітають. Навчати дітей чітко і виразно вимовляти вірші, дотримуючись помірного темпу вимови. Розвивати мовлення. Виховувати шанобливе ставлення до природи.

Малюнки на весняну тематику, худ.твори: загадки, вірші про весну.

Розгляд картини “Прихід весни”. Бесіда за її змістом.

1. Відгадування загадки.

2. Розгляд малюнків про весну.

3. Дид.гра “Продовж речення”.

4. Дид.гра “Пантоміма”.

5. Дид.гра “Продовжимо думку”.

6. Читання віршів про весну.







Заняття 2.
“Зустріч звірят з весною”

Удосконалювати уміння дітей розглядати картину, відповідати на запитання за її змістом, складати невеликі розповіді. Формувати навички імітування звуків навколишнього середовища. Вчити говорити у різному темпі (швидко, повільно). Формувати навички вживання слів “бути” на означення дії у майбутньому часі. Вчити виразно декламувати невеликі вірші. Збагачувати словник дітей іменниками: весна, трава; дієсловами: розтанув, зазеленів, закрапав. Розвивати мовне дихання, зв’язне мовлення, пам’ять, увагу.

Картина “В ліс надійшла весна”, штучні квіти, хмарка (площинне зображення), худ.твори.

Дидактична гра “Розкажи про весну”.

1.Бесіда про сонечко.

2. Читання вірша провесну.

3. Розгляд картини. Бесіда.

4. Складання розповіді за картиною.

5. Промовляння вірша про дощик.

6. Дид.гра “Що будете робити?”

7. Дид.гра “Впізнай настрій”.





Заняття з розвитку мовлення










Заняття 1.
“Зустріч птахів”

Ознайомити дітей із змінами, що відбуваються в житті птахів весною (голосно цвірінчать горобці, повертаються лелеки, ластівки, шпаки), уточнити уявлення про грака, його зовнішній вигляд (великий чорний птах, у нього сильний дзьоб, весною граки будують гнізда). Продовжити вчити вимовляти звук [р]. Активізувати словник словами: грак, дзьоб, гнізда. Розвивати артикуляційний апарат, слухову увагу. Виховувати спостережливість, допитливість, бажання піклуватись про птахів.

Картина “Граки прилетіли”, предметні картини про птахів, музичний запис співу пташок, худ.твори: загадки, скоромовки, чистомовки, прислів’я.

Екскурсія в парк. Спостереження за птахами. Опис птахів.

1. Відгадування загадок.

2. Розгляд картини. Бесіда за її змістом.

3. Дид.гра “Впізнай за описом”.

4. Вивчення скоромовки, чистомовки.

5. Дид.гра “Доповни речення”.

6. Складання речень.

7. Вивчення прислів’я.




Заняття з художньої літератури










Заняття 1.
“Березень”

Учити дітей виразно промовляти віршований твір відповідно до інтонаційного змісту, емоційно передавати своє ставлення до їх змісту. Читати напам’ять вірш, розуміючи текст і виразно промовляючи слова. Розвивати пам'ять, мислення, увагу, мовлення. Виховувати бажання слухати та емоційно сприймати вірш.

Картина «Весна», ілюстрація до худ.твору, худ.твір: Л.Савчук «Березень».

Читання віршованого твору Л.Савчук «Бурулька».

1. Розгляд картини. Бесіда.

2. Дид.гра «Яка весна».

3. Читання віршованого твору.

4. Розгляд ілюстрацій.

5. Пояснення нових та незрозумілих слів.

6. Повторне читання твору.

7. Вивчення твору напам’ять.

8. Дид.гра «Назви за описом».







Заняття 2.
“Принесли весну лелеки”

Учити дітей виразно промовляти віршований твір відповідно до інтонаційного змісту, емоційно передавати своє ставлення до їх змісту, додержуючи темпу, ритму, сили голосу. Читати напам’ять вірш, розуміючи текст і виразно промовляючи слова. Активізувати мовлення дітей словами: жарких, лелеки, розтанули, віконцем. Розвивати пам'ять, мислення, увагу, мовлення. Виховувати бажання слухати та емоційно сприймати вірш.

Серії картин «Весна», ілюстрації до худ.твору, худ.твір: вірш Л.Савчук «Принесли весну лелеки», загадки про весну.

Читання віршованих творів про весну.

1. Відгадування загадок.

2. Розгляд картин. Бесіда за їх змістом.

3. Дид.гра «Підбери слова».

4. Читання віршованого твору. Бесіда за змістом твору.

5. Пояснення нових та незрозумілих слів.

6. Повторне читання твору.

7. Вивчення напам’ять.




Заняття з математики










Заняття 1.
“На весняні луки”

Продовжувати вчити порівнювати групи предметів, користуючись словами: «порівну», «більше», «менше». Закріплювати уміння порівнювати предмети за довжиною. Вчити рахувати в межах трьох, закріплювати знання кольорів, геометричних фігур: трикутник, круг, квадрат. Формувати уміння дітей орієнтуватися в просторі, використовуючи поняття «ліворуч», «праворуч», «попереду», «позаду», «вгорі», «внизу». Розвивати уважність, кмітливість. Виховувати інтерес до заняття.

Скринька, квіти, божі корівки, лисиця, човники, смужки різної довжини, чарівна паличка, геометричні фігури, три обручі, худ.твір: загадка про лисичку.

Порівняння групи предметів за кількістю. Розрізнення частин доби: день, ніч, ранок, вечір.

1. Бесіда про весну.

2. Розгляд скриньки. Вправа-уява «Повітряна кулька».

3. Вправи «Надуй кульку», «Якого кольору кулька», «Візьми квітку зеленого (червоного…) кольору».

4. Відгадування загадки про лисичку.

5. Дид.гра «Чого більше і наскільки» (викладання квітів, жуків).

6. Психогімнастика «Божі корівки».

7. Дид.гра «Порівняй смужки».

8. Дид.гра «Де хто знаходиться».

9. Робота з роздатковим матеріалом.

10. Дид.гра «Знайди свій будиночок».




Заняття з малювання










Заняття 1.
“Квіти для мами”

Викликати бажання намалювати картину в подарунок мамі на 8 Березня. Навчати малювати квіти на основі уявлення про зовнішній вигляд рослин (віночок, стебло, листя). Управлятися в техніці малювання гуашшю: поєднати різні форми й лінії, самостійно вибирати колір і розмір пензликів. Розвивати відчуття форми й кольору. Виховувати турботливе ставлення до батьків, бажання порадувати.

Вітальні листівки, аркуші паперу білого кольору, складені навпіл у вигляді подвійної листівки, силуети ваз, кольорові олівці або фломастери, ватяні палички, гуаш, пензлі, склянки з водою, клей, серветки, худ.твір: вірш В.Шуграєвої “Мамі”.

Малювання «Сумне дерево без листочків».

1. Читання вірша.

2. Показ кількох вітальних листівок.

3. Розгляд заготовок для листівок.

4. Показ варіантів листівок. Пояснення виконання роботи.

5. Пальчикова гра “Розцвіли підсніжники”.

6. Виконання роботи дітьми.

7. Розгляд та аналіз робіт. Оформлення виставки.







Заняття 2.
“Сонечко, сонечко, заглянь у віконечко!”

Викликати інтерес до малювання веселого сонечка, що грається сонячними зайчиками – кружками й кілечками. Показати подібність і відмінність між кругом та кільцем (на вигляд та за способом зображення). Створити умови для самостійного вибору матеріалів і засобів художньої виразності. Вправлятися в малюванні пензлем (малювати всім ворсом, вільно рухати поверхнею й у різних напрямках). Розвивати відчуття форми й кольору. Виховувати естетичний смак.

Гуаш, пензлі, ватяні палички, фломастери або олівці, аркуші паперу білі й тоновані (різного розміру), склянки з водою, серветки, записи класичної музики, худ.твір: вірш Г.Лагздинь “Сонечко”.

Малювання «Кольорові кільця»

1. Читання віршованого твору.

2. Дид.гра “Круг і кілечко” (чим форми відрізняються одне від одного).

3. Вправа “Яке буває сонечко?”.

4. Вибір дітьми кольору та формату фону.

5. Пальчикова гра “А вже ясне сонечко”.

6. Виконання роботи дітьми.

7. Оформлення виставки дитячих робіт.




Заняття з аплікації










Заняття 1.
“Букет квітів для матусі”

Знайомити з паперовим фольклором як видом народного декоративно-прикладного мистецтва. Викликати інтерес до створення красивих композицій із квітів за мотивами народної аплікації (букет, вазон, гірлянда). Навчати становити композицію з готових елементів (квітів) на складній формі (силуета букета або вазона), вибирати й наклеювання вази (з фактурного паперу) та складати букет із паперових квітів. Розвивати дрібну моторику рук. Виховувати самостійність, естетичний смак.

Силуети букетів (форми зеленого кольору) і вази різної форми з фактурного паперу (на вибір дітей), силуети квітів (по 5-7 для кожної дитини), клей, пензлики, серветки, варіанти композицій для показу дітям, худ.твір: вірш В.Шипунової “Букет”.


Аплікація «Квітка весняна».

1. Читання вірша.

2. Показ варіантів композицій на різних формах.

3. Розгляд матеріалів: форми букетів, силуети ваз, красивих квітів.

4. Показ і пояснення виконання роботи.

5. Пальчикова гра.

6. Вибір дітьми матеріалів.

7. Виконання роботи дітьми.

8. Розгляд готових робіт. Оформлення виставки.




Заняття з ліплення










Заняття 1.
“Пташка”

Вчити дітей ліпити пташку, дотримуючись пропорцій: ділити грудку глини на 2 частини (більшу і меншу); відтягувати невеликі деталі (хвіст), приліплювати (дзьоб). Закріпити прийоми скачування, з’єднування деталей. Розвивати самостійність. Виховувати повагу до праці, бережливе ставлення до іграшок.

Картина «Весна». зображення пташок, глина, стеки, дощечки, серветки, худ.твір: загадки про пташок.

Ліплення «Намисто для ляльки».







Заняття з конструювання










Заняття 1.
“Доріжка”

Нагадати дітям форми будівельного матеріалу – цеглинка. Навчити робити з цеглинок довгу і коротку доріжку. Вчити розрізняти предмети за довжиною (довгий, короткий). Ознайомити дітей з різними за кількістю групами предметів; вчити розрізняти і називати праву і ліву руку, брати предмети правою рукою, розкладати їх зліва направо. Виховувати самостійність, охайність в роботі.

Картина «Весна», набір будівельного матеріалу, іграшкові фігурки тварин та людей.

Конструюван-ня «Місточок через струмочок»










Заняття 2.
“Будиночок для дівчинки-Весни”

Вчити розміщувати цеглинки, щільно прикладаючи їх одну до одної. Працювати за вказівкою вихователя. Розвивати кмітливість, увагу, спостережливість. Виховувати наполегливість в роботі.

Зображення дівчинки-Весни, набір будівельного матеріалу, модель «Конструювання будиночку».

Конструюван-ня «Будиночок для птахів».






^




ІІІ-ІV. “Світ професій”





Дата

Тема заняття

Програмовий зміст

Обладнання

Варіативність

План-конспект

Індивідуальна робота

Заняття з ознайомлення з навколишнім світом + розвиток мовлення










Заняття 1.
“Маленькі помічники”

Удосконалювати уміння складати невеликі розповіді з власного досвіду (за допомогою запитань вихователя), правильно будувати речення, вживати іменники з прийменниками. Стимулювати дітей супроводжувати свої дії з відповідними словесними поясненнями. Збагачувати словник дітей словами: посуд, скло, сонячний, прозоре, знаряддя. Розвивати зв’язне мовлення, увагу. Виховувати працьовитість, охайність.

Дзеркальце, віник, ганчірка, швабра, відро, одяг, іграшки, посуд, предметні картинки знарядь праці помічника вихователя, худ.твори.

Спостережен-ня за працею помічника вихователя.

1. Гра з сонячним зайчиком.

2. Бесіда про сонячного зайчика.

3. Опис вікна.

4. Дид.гра “Що роблять цим предметом?”.

5. Складання речень.

6. Складання розповіді.

7. Гра “Спіймай сонячного зайчика”.

8. Дид.гра “На свої місця”.







Заняття 2.
“Вулиця майстрів”

Формувати уміння чітко промовляти трискладові та чотирискладові слова з відкритим і закритим складами. Удосконалювати уміння відповідати на запитання вихователя за картиною, складати розповідь із 2-3 речень. Збагачувати словник дітей назвами професій: кухар, двірник, будівельник, водій, лікар. Розвивати зорове та слухове сприйняття. Виховувати повагу до людей праці.

В групі оформлена вулиця з вивісками, сюжетна картина “Праця кухаря”, знаряддя праці, худ.твори.

Дидактична гра “Впізнай професію за описом”.

1. Дид.гра “Відгадай професію”.

2. Дид.гра “Плещемо в долоньки”.

3. Складання слів (трискладові, чотирискладові).

4. Складання розповіді про роботу кухаря.

5. Дид.гра “Кому що потрібно для роботи?”.

6. Читання худ.творів.




Заняття з ознайомлення з рідною природою + розвиток мовлення










Заняття 1.
“Допоможемо хворому ведмежаткові”

Удосконалювати навички вимови звука [у], правильно складати речення, відповідати на запитання, складати невелику розповіді. Удосконалювати навички діалогічного мовлення. Збагачувати словник дітей іменниками: лікар, градусник, паличка, рецепт, ліки. Розвивати мовне дихання, силу голосу, зв’язне мовлення. Виховувати співчуття, бажання допомагати іншим у біді.

Телефон-іграшка, одяг для лікаря, інтер’єр житла ведмедів, іграшки: ведмежа, ведмедиця, медична паличка, градусник, рецепт, худ.твори.

Розгляд серії ілюстрацій “Лялька Катя захворіла”. Бесіда.

1. Розмова по телефону.

2. Ситуація “Ведмедик захворів”.

3. Дид.гра “Поїзд”.

4. Дид.гра “Тихо-голосно”.

5. Бесіда “Що трапилось з ведмежатком?”

6. Виклик лікаря по телефону.

7. Інсценівка “Прихід лікаря”.

8. Дид.гра “Хто що робить”.

9. Складання розповіді.







Заняття 2.
“Айболить на гостинах у дітлахів”

Продовжувати знайомити дітей з одним з основних прав людини – право на життя. Ознайомити з початковими поняттями про показники свого здоров’я, уточнити знання про вплив природних факторів на здоров’я дитини. Продовжувати вчити розрізняти основні ознаки захворювань та найпростіші засоби оздоровлення. Розвивати мовлення, вміння висловлювати свою думку. Виховувати бажання перетворити набуті знання у внутрішню потребу.

Іграшка-лікар Айболить, мило, кошик із фруктами, велика повітряна куля, термос із чаєм із шипшини, часник, зелена цибуля.

Дид.гра «Друзі-помічники» (складання розповіді за картками про використання людиною води, сонця, повітря).

1. На повітряній кулі прилітає Лікар Айболить.

2.Розповідь вихователя «Що треба робити, щоб не захворіти».

3. Бесіда «Навіщо берегти своє здоровя?»

4. Дид.гра «Добре – погане».

5. Психогімнастика «Подаруй усмішку».

6. Дид.ігри «Ланцюжок слів», «Ланцюжок природних ліків».

7. Дид.гра «Якщо ти захворів» (складання ознак захворювання).

8. Частування природними ліками: часник, цибуля тощо.




Заняття з розвитку мовлення










Заняття 1.
“Хто нас захищає”

Дати дітям уявлення про армію, роди військ, знайомити з військовими і мирними професіями батьків. Закріплювати у словнику назву країни, в якій ми живемо. Збагачувати словник дітей словами: Україна, Батьківщина, захисник, солдат, моряк, пілот, прикордонник, танк, літак; закріплювати вживання антонімів: високо-низько, далеко-близько, швидко-повільно. Розвивати увагу, зорову увагу, загальну моторику. Виховувати повагу до захисників Батьківщини.

Картинки «Військові професії», іграшки літака, корабля, танка, матеріал до дидактичних ігор, худ.твір: вірш Г.Бойка «Ми любим армію свою».

Бесіда «Наші захисники» (за матеріалами фотокарток, альбомів).

1. Розгляд картин. Бесіда за їх змістом.

2. Читання віршованого твору.

3. Вправа-гра «Виконай команду».

4. Дид.гра «Доповни слова» (У Тетяни тато… (солдат).

5. Розгляд іграшок літака, корабля, танка. Опис іграшки.

6. Дид.гра «Високо-низько». Повторення слів: високо, низько, далеко, близько.

7. Дид.гра «Підбери картинку до професії».








Заняття 2.
“Маленькі покупці”

Дати уявлення про те, навіщо потрібні крамниці, як ними користуватися. Розширювати словник дітей словами: магазин, продавець, покупець, товар, покупка, вітрина, гроші. Вчити давати на запитання повну відповідь, самостійно будувати прості речення. Розвивати зорову увагу, логічне мислення, вміння знаходити зайвий предмет серед групи однорідних предметів. Виховувати чемність під час спілкування.

Іграшка-Незнайка, іграшки (за кількістю дітей), фішки (умовні гроші), матеріал до дидактичних ігор, картки із товарами, худ.твори: загадки про м’яч, черевики, рукавицю, барабан тощо.

Опис предметів за схемою.

1. Прихід Незнайки.

2. Бесіда про магазини.

3. Розповідь вихователя про магазини.

4. Дид.гра «Назви одним словом».

5. Дид.гра «Екскурсія в супермаркет».

6. Дид.гра «Упізнаємо за описом».

7. Вправа «Приймаємо товар».

8. Дид.гра «Що купили?»

9. Відгадування загадок.





Заняття з художньої літератури










Заняття 1.
“В дитсадочок”

Учити дітей виразно промовляти віршований твір відповідно до інтонаційного змісту, емоційно передавати своє ставлення до їх змісту. Читати напам’ять вірш, розуміючи текст і виразно промовляючи слова. Розвивати пам'ять, мислення, увагу, мовлення. Виховувати бажання слухати та емоційно сприймати вірш.

Картина «Дитсадок», іграшки, матеріал до дидактичних ігор, ілюстрація до худ.твору, худ.твір: вірш Л.Савчук «В дитсадочок».

Вивчення загадок про іграшки.

1. Розгляд іграшок.

2. Бесіда про улюблені іграшки.

3. Розгляд картини.

4. Читання віршованого твору.

5. Дид.гра «Хто що робить?»

6. Повторне читання твору.

7. Вивчення напам’ять.

8. Дид.гра «Підбери картинку».







Заняття 2.
“Гномики-музики”

Продовжувати вчити дітей розуміти зміст віршованого твору, збагатити словник дітей словами: завзяті, скрипалі, найменших, малючків, улад. Розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, мовлення. Виховувати увагу.

Іграшки-гномики, дитячі музичні інструменти, ілюстрації до худ.твору, худ.твір: Полтава Л. «Гномики-музики».

Вивчення напам’ять уривку віршованого твору.

1. Розгляд дитячих музичних інструментів.

2. Бесіда «Для чого потрібні музичні інструменти?»

3. Дид.гра «Впізнай на слух».

4. Розгляд іграшкових гномиків.

5. Читання віршованого твору.

7. Розгляд ілюстрацій. Бесіда.




Заняття з малювання










Заняття 1.
“Хустинка”

Вчити дітей прикрашати края хустки мазками або смугами, ритмічно наносити їх на аркуш паперу. Розвивати пам'ять, фантазію, естетичний смак. Виховувати акуратність в роботі.

Серія картин «Професії дорослих» (продавець, перукар, доярка), зразки хустинок, гуашеві фарби, аркуші паперу, пензлі, серветки.

Малювання «Сукня».

1. Розповідь вихователя про професії дорослих.

2. Розгляд зразків хустинок.

3. Малювання в повітрі пензлем смуг.

4. Показ і пояснення виконання роботи.

5. Виконання роботи дітьми.

6. Оформлення виставки дитячих робіт.







Заняття 2.
“Ай, качі-качі-качі! Бублики і калачі!”

Викликати в дітей інтерес до малювання бубликів. Навчати малювати кільця (бублики), контрастні за розміром (діаметром), самостійно вибирати пензель: із широким ворсом – для малювання бубликів, з тонким ворсом – для малювання бубличків. Вправлятися в техніці малювання гуашшю. Розвивати окомір, координацію в системі “око – рука”. Виховувати самостійність.

У дітей: аркуші паперу для фону, гуаш жовтого кольору, пензлі різного розміру, фломастери, картонні кільця для дослідження форми, склянки з водою, серветки. У вихователя: два квадратних аркуші паперу різного розміру з намальованими кільцями – великим і малим бубликами, худ.твір: потішка “Ай, качі-качі, качі”.

Малювання «Декоративна тарілка».

1. Розповідання народної потішки.

2. Показ бубликів та калачів.

3. Малювання в повітрі величезного калача, великого бублика, маленького бубличка (пальчиком, пензлем).

4. Обведення сухим пензлем картонних кілець.

5. Виконання роботи дітьми: більші бублики – пензликом із широким ворсом, менші бублички –пензликом з тонким ворсом.

6. Оформлення виставки.



^

Заняття з аплікації











Заняття 1.
“Бублики”

Викликати інтерес до створення аплікаційних картинок з 5-7 бубликів (паперових кілець різного розміру) на основі нитки або мотузочки – “нанизувати” в низку. Навчати розкладати готові форми на певній відстані одну від одної або з частковим накладенням, наносити клей по поверхні й складати композицію. Розвивати відчуття форми й ритму. Виховувати самостійність, акуратність, упевненість.

У кожної дитини: 5-7 готових форм – паперових кілець жовтого кольору, контрастних за розміром, ниточки або тонкі мотузочки, аркуші паперу для фону, клей, пензлики, серветки. У вихователя – мішечок з борошном, низка бубликів, 2-3 варіанти аплікаційних композицій або незавершена композиція для колективної роботи.

Аплікація «Візерунок на тарілці».

1. Показ мішечка з борошном.

2. Показ низки здобних бубликів.

3. Вправа “Порівняй їх за формою, величиною, кольором, смаком”.

4. Дид.вправа “Великі й маленькі бублики”.

5. Розгляд підготовлених матеріалів.

6. Показ варіантів виконання роботи.

7. Пальчикова гра “Кіт на пічку пішов”.

8. Виконання роботи дітьми (самостійне або колективне).

9.Оформлення виставки робіт.




Заняття з ліплення










Заняття 1.
“Я печу, печу, печу”

Навчати дітей ліпити частування для ляльок із солоного або здобного тіста. Показати розмаїтість форм борошняних виробів: печиво (коло або диск), пряник (півсфера), колобок (куля), пиріжок (овоїд), вареник (диск або коло, складений навпіл), бублик (кільце). Активізувати засвоєні способи ліплення й прийоми оформлення виробів (розкатування кулі, сплющування в диск та півсферу, прищипування, защипування краю, вдавлення, нанесення відбитків). Розвивати відчуття форми, пропорцій, узгодженість у роботі обох рук.

Солоне або здобне тісто, зубочистки, ковпачки фломастерів, серветки, вироби з солоного тіста різної форми, підготовлені вихователем, записи класичної музики, худ.твори: англійська народна пісенька “Пшеничні пироги”, “Кругом пічки я ходжу”.

Ліплення з пластиліну “Бублики”.

1. Читання пісеньки.

2. Бесіда “Що можна “спекти” з тіста?”

3. Уточнення уявлення дітей про форму борошняних виробів.

4. Вправа “На що схоже?” (печиво, пряник, колобок, вареник).

5. Пальчикова гра “Запитали ми у пічки”.

6. Виготовлення виробів дітьми.

7. Прикрашання ліпних виробів.

8. Оформлення виставки робіт.




Заняття з конструювання










Заняття 1.
“Вежа для військових”

Розвивати зорове сприймання, вміння споруджувати складні високі будівлі, розміщувати деталі конструктора у різний спосіб – вертикально і горизонтально, змінювати їх з іншими. Ознайомити з новою деталлю – призмою. Закріплювати вміння розрізняти кольори. Викликати радісний настрій.

Серії картин «Праця військових», набір будівельного матеріалу на всіх дітей.

Конструюван-ня «Гараж для військової машини».










Заняття 2.
“Залізнична колія”

Закріплювати вміння дітей горизонтально викладати цеглинки і прикладати їх одну до одної коротшим ребром, розміщуючи на площині у дві лінії. Розвивати вміння працювати спільно, допомагати один одному, ділитись матеріалом. Виховувати самостійність.

Серії картин «Залізнична колія», набір будівельного матеріалу на всіх дітей.

Конструюван-ня «Башточка з прапорцем».












Схожі:

Заняття iconПрактичні заняття 4, 5 Практичне заняття №4
Мета заняття: набуття практичного досвіду розв’язання систем лінійних рівнянь усталеного режиму роботи електричної мережі методом...
Заняття iconКонспект заняття в гуртку «Квілінг» Тема заняття
Тема заняття: Ознайомлення з технікою обробки паперу – квілінг. Виготовлення квіткової композиції в техніці квілінг
Заняття iconЗаняття №2
Для самостійної роботи студентів при підготовці до практичного (семінарського) заняття
Заняття icon7. Критерії оцінювання
Для програм рекомендований розподіл годин: 60 практичні заняття, 40 теоретичні заняття
Заняття iconТема заняття
Мета заняття Оволодіти практичними навичками І вмінням працювати із законодавчими актами
Заняття iconТема заняття
Мета заняття Оволодіти практичними навичками І вмінням працювати із законодавчими актами
Заняття iconЗаняття подорож у царство Золотої рибки
Конспект відкритого заняття на розвиток емоційної сфери у дітей старшого дошкільного віку
Заняття iconКонкурс «Знавець рідної мови» Художнє читання Практичні заняття «Повторимо...
Практичні заняття «Повторимо правила дорожнього руху», «Заняття в рамках військово-патріотичного виховання»
Заняття iconУкраїнська мова. Вчитель Віра Петрівна Коваленко
Як пов’язати епіграф з темою заняття? (Учні за допомогою вчителя формують мету заняття)
Заняття iconМовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти
Щоб створити оптимальні умови для мовленневого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: irpи, проблемні...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка