Тема. Людина. Мета




Скачати 43.13 Kb.
НазваТема. Людина. Мета
Дата конвертації26.02.2013
Розмір43.13 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Туризм > Документы
Тема. Людина.

Мета: засвоїти слова до зазначеної теми; дати дітям уявлення про живу і неживу природу; розвивати мовлення дiтей; ввести поняття попереднє, наступне число; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять , спостережливість; виховувати естетичність та охайність у зовнішньому вигляді; бережливе ставлення до свого здоров’я .

Хід заняття

1.Мотивація початку заняття

У школі я вчуся не марно,

Працює мій мозок старанно.

Увагу і пам'ять свою розвиваю,

Нову інформацію швидко сприймаю.

- Сьогодні на уроці ми з вами вивчимо назви частин тіла людини українською мовою, навчимося стежити за своїм здоров’ям. Будемо грати в ігри, розмальовувати, рахувати, «Граючись - навчаємось».

^ 2. Вивчення нового матеріалу

2.1.Бесіда «Людина – жива істота»

- Діти, а ви знаєте, все, що нас оточує – це природа і предмети, зроблені руками людини.

Уся природа поділяється на живу та неживу.

Жива – людина, рослина, тварина. (Народжуються, ростуть, живляться, вмирають )

Нежива – земля, сонце, зорі, небо, вода.

Зроблено руками людини – стіл, вікно, дошка, машина, лялька.

^ 2.2.Гра «Природа – жива, нежива. Предмети, зроблені руками людини»

1ряд 2ряд 3 ряд

Дівчина сонце парта

Собака земля школа

Квітка зорі портфель

Фізхвилинка

^ 2.3. Ознайомлення з частинами тіла людини

- Подивіться на людину, які частини тіла ви знаєте?

- Я вам зачитаю уривок з казки

«Золотий ключик, або пригоди Буратіно»

і ми познайомимося з назвами частин тіла людини.

Засвоєння слiв: обличчя, очi, вії, брови, нiс, вуха, щоки, підборiддя, волосся, долоні. Використовуємо ляльку або малюнки; уривок iз казки «Золотий ключик, або пригоди Буратiно» .

Уривок з казки

Карло ввiйшов у комірку, сiв на єдиний стiлець бiля безногого столу i, покрутивши полiно, почав ножем вирiзати ляльку.

«Як би менi її назвати? -  мiркував Карло. – Назву я її Буратiно. Це iм’я принесе менi щастя».

Насамперед вирiзав вiн на полiнi волосся, потiм лоба, потiм очi...

Раптом очi самi розплющилися i вп’ялися в нього поглядом.

Карло й виду не подав, що злякався, тiльки ласкаво спитав:

-         Дерев’янi очка, чому це ви так дивитесь на мене?

Але лялька мовчала — адже в неї ще не було рота. Карло вистругав щiчки,

потiм вистругав носа — звичайного носа...

Раптом нiс сам почав витягуватися, рости, i вийшов такий довгий нiс, що Карло навiть крекнув:

-          Негарно, задовгий...

І почав зрiзати в носа кiнчик. Та де там! Нiс крутився, викручувався, та такий

i залишився — довгий-предовгий, цiкавий, гострий нiс.

Карло взявся до рота. Та ледве встиг вiн вирiзати губи,— рот одразу розтулився:

-          Хи-хи-хи! Ха-ха-ха!

І висунувся з нього, дражнячись, вузенький червоний язик.

Карло, вже не звертаючи уваги на всi цi витівки, i далi стругав, вирiзував…

Зробив ляльцi пiдборiддя, шию, плечi, тулуб, руки. Та тiльки-но закiнчив вiн вистругувати останнiй пальчик, Буратiно почав лупцювати кулачками Карло по лисинi, щипати його та лоскотати.

-          Слухай,— сказав Карло суворо,— я ж тебе ще не скiнчив майструвати, а ти вже заходився пустувати... Що ж воно далi буде? Га?

І вiн суворо подивився на Буратiно.

І Буратiно круглими, як у мишi, очицями, дивився на тата Карло.

Карло зробив йому з трiсочок довгi ноги з великими ступнями.

Скiнчивши роботу, поставив дерев’яного хлопчика на пiдлогу, щоб навчити ходити...

                                                                   О. Толстой

^ 2.4. Спробуємо прочитати слова. Робота зі звуками.

Обличчя, очi, вії, брови, нiс, вуха, щоки, підборiддя, волосся, долоні, лоб, рот, язик, шия, плечі, тулуб, руки, пальці

Знайдіть слова, які починаються одним звуком.

^ 3. Закріплення вивченого матеріалу

3.1.Відслідкування готовності дитини до школи «Кольоровий диктант»

У кожного з вас є Буратіно.

Спробуємо його частини тіла розфарбувати:

ніс- жовтого кольору,

рот – червоного,

очі – синього,

волосся – жовтого,

капелюх – зеленого.

Заштрихуйте шорти прямими лініями.

- Полічіть, скільки пальців на одній руці, на другій? Разом.

- Скільки рук у Буратіно, очей?

- А що одне?

Фізхвилинка

^ 3.2.Методика «Оцінювання цілісного сприйняття»



Згадайте, у Буратіно була подружка, як її звали?

У вас на аркушах є портрет Мальвіни, домалюйте ту частину тіла, якої не вистачає.

^ 3.3.Бесіда «Здоровий спосіб життя»

Діти, а чи знаєте, що потрібно робити для того, щоб бути здоровою людиною?

(Згадати про режим дня, ранкову гімнастику, раціональне харчування, заняття спортом, відпочинок)

^ 3.4.Бесіда «Ознаки здорової людини»

Як ви гадаєте, здорова людина, вона яка?

(Весела, добра, життєрадісна, усміхнена, бадьора)

У вас на аркуші є 3 обличчя, намалюйте за зразком : веселе, похмуре та сердите.

4.Підсумок заняття

4.1.Гра «Так чи ні»

Людина відноситься до живої природи?

Людина народжується, живе, їсть?

Здорова людина – це та, яка постійно плаче?

Для того, щоб бути здоровим потрібно їсти цукерки, пити кока колу?

Здорова людина займається спортом, їсть корисні продукти?

Здорова людина – весела, добра, жвава?

4.2.Методика «Малюнок сім*ї»

Намалюйте свою родину.

Схожі:

Тема. Людина. Мета iconТема: Світ професій «людина-людина». Виготовлення вітальної листівки...
Мета: Розширювати знання учнів про світ професій, ознайомити професіями, що працюють з людьми
Тема. Людина. Мета iconТема. Відповідальність за свої вчинки. Оповідання «День народження». Мета
Людина – частина природи, її вінець. Саме від нас, людей, залежить, якою буде природа завтра, через рік, через десятиліття. Людина...
Тема. Людина. Мета iconТема. Ти людина, значить, маєш права
Мета навчальна: перевірити, поглибити, систематизувати І закріпити знання учнів, оцінити навчальні досягнення
Тема. Людина. Мета iconТема. «Вчимося слухати один одного»
Слово вчителя. Діти, кожна людина має власне особисте І тільки одне життя. Але людина живе з людьми, між людьми, серед людей. Людина...
Тема. Людина. Мета iconФіліпова Світлана Олексіївна Мета
Рід! Вдумайтесь у це слово. Слово "рідний" пов’язане з родом, з народженням. Рідна людина це не лише людина, близька твоєму серцю,...
Тема. Людина. Мета iconТема. Відповідальність за тих, хто поряд. Оповідання «Срібна пташка». Мета
Як ви вважаєте, де дикій тварині краще живеться: в лісі чи в оселі людини? Чому? Адже людина її годує, доглядає за нею
Тема. Людина. Мета iconТема: я знаю, що я людина (Образ Олени Ляуфер за повістю Ольги Кобилянської «Людина»)
Тема: я знаю, що я – людина (Образ Олени Ляуфер за повістю Ольги Кобилянської «Людина»)
Тема. Людина. Мета iconУрок №15 Тема. Людина в інформаційному просторі (1)
Уроки з основ безпеки життєдіяльності у 11 класі «Людина в інформаційному просторі»
Тема. Людина. Мета iconТема. Людина починається з добра
Мета. Розширити уявлення дітей про доброту як чесноту людини. Удосконалювати вміння аналізувати власні від-чуття, вчинки людей. Спонукати...
Тема. Людина. Мета iconТема. Риси твого характеру. Оповідання «Глобус». Мета
Кожна людина мріє мати справжнього друга. Друг не залишить у біді, допоможе в скрутну хвилину. Справжня дружба – це безцінний дар,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка