Тема: Людина частина живої природи




Скачати 39.18 Kb.
НазваТема: Людина частина живої природи
Дата конвертації28.02.2013
Розмір39.18 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Туризм > Урок
Урок « Я і Україна»

2 КЛАС
Вчитель вищої категорії Макаренко Ірина Анатоліївна
Тема: Людина – частина живої природи.

Мета: Формувати уявлення про людину як частину живої природи, про її неповторність і особливість, учити визначати спільні і відмінні ознаки між людиною і тваринами; розвивати мислення і творчу уяву; виховувати повагу до людей.

Обладнання: мікрофон, кольорові олівці, м’яка іграшка.
ХІД УРОКУ

І Організаційний момент

- Ось до класу всіх скликає

Голосистий наш дзвінок,

І ми радо поспішаєм

На цікавий наш урок!
ІІ Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.



  • Діти, відгадайте загадку.


Народжується, дихає , росте,

Спочатку повзає, а потім ходить кроком,

Навчається і світ цей пізнає,

Стає сильнішим і мудрішим з кожним роком. ( Людина)



  • Сьогодні ми дізнаємося багато цікавого про людину, як частину живої природи, про те, як її життя залежить від довкілля, чим людина відрізняється від тварин і чому кожна людина є неповторною і особливою.



ІІІ Первинне сприйняття і усвідомлення нового матеріалу


  1. Актуалізація опорних знань. Робота із зошитом.

- Людина – частина живої природи. Давайте пригадаємо, що відноситься до живої природи. В цьому нам допоможуть наші робочі зошити.

* ст. 10 завдання №1

- Назвіть, що на цьому малюнку відноситься до живої природи?

( ^ Яблуко, равлик, гриби, метелик, трава, квіти, дерева, пташка, ЛЮДИНА).

- А чому ми відносимо до живої природи рослин і тварин?

( Бо вони народжуються, ростуть, живляться, дихають, дають потомство)

- Як і інші живі істоти ( тварини і рослини), людина теж народжується, дихає, живиться, росте, розвивається, у неї народжуються діти.

- Людина– частина живої природи і їй, як і іншим живим істотам, для життя необхідні повітря, вода, тепло, їжа.

2 Бесіда про значення води, повітря, сонця, їжі в житті людини
- Повітря оточує нас всюди. Воно оточує нас – таке прозоре і легке, що ми забуваємо про його існування. Без повітря усі живі істоти планети загинули б. Земля б стала мертвою, німою, неродючою.

- Яким повинно бути повітря, щоб людині легше дихалося? ( Чистим)

- Здоров′я людей залежить від чистоти повітря, яким вона дихає.

- Чому люди їздять на природу відпочивати?

(^ На природі повітря чистіше і легше дихається.У місті повітря забруднене, бо там багато транспорту і підприємств.)

- А чому людина не може прожити без води? ( Людина повинна пити воду, готувати з неї їжу(.
- Якою має бути вода? ( Чистою)

- Потреби людей у чистій воді постійно зростають. Забрудненою водою не можна користуватись, бо у ній багато шкідливих для людини речовин і мікробів, які спричиняють різні захворювання. Учені вважають, що вода – найдорогоцінніша речовина на землі. Мінеральну воду використовують для лікування різних хвороб.
- Що нам дає світло і тепло? Відгадайте загадку.
Все від нього навкруги

Набирається снаги.

Тільки ранок настає,

Виглянь у віконце!

Всім воно життя дає,

Променисте...( Сонце)
- Люди давно зрозуміли, що сонце є головним джерелом усього життя на землі, – воно дає тепло і світло, а без сонця на землю приходить ніч та холод. Людина і природа всім своїм життям залежить від сонця, без нього немає життя на землі.
- Для чого людям потрібна їжа? ( Щоб не бути голодним, рости і розвиватись)

- Людина не може жити не тільки без повітря, води, тепла, а щей без їжі. Для того, щоб людна розвивалася й жила, їй потрібно їсти. Потрібно вживати їжу рослинного та тваринного походження.

- Розкажіть, яку їжу дають нам рослини і тварини? ( .......)
3 Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки.

Вище руки підійміть

І спокійно опустіть.

Розведіть їх в сторони.

Плесніть, діти, кілька раз,

За роботу – все гаразд.
4 Визначення спільних і відмінних ознак між людиною і тваринами.

- Людина і тварина мають багато спільних ознак, але, разом з тим, і відрізняються один від одного. Зараз ми виконаємо завдання в зошиті, щоб пересвідчитись у цьому

* ст. 11 завдання №4
5 Гра « Мікрофон»

- Зараз ми пограємося у гру « Мікрофон». Вам потрібно буде сказати в мікрофон, що може робити тільки людина і передати мікрофон будь – кому з класу. Робити треба це швидко, щоб якнайбільше учнів прийняло участь у грі. ( Людина вміє...)
6 Слово вчителя про неповторність кожної людини

- Усі люди схожі між собою, але кожна людина особлива. Ось погляньте один на одного. В одного волосся біляве, в іншого - чорне. Одні діти вищі за інших. У кожного свій колір очей. Кожна людина особлива і неповторна. А що ти можеш сказати про себе? Чим ти особливий? Відповідь на це запитання ви підготуєте вдома.
ІV Підсумок уроку

  • Чи сподобався вам наш урок? Чим?

  • Що вам запам’яталося найбільше?


V Домашнє завдання

Ст. 38-39 у підручнику

Ст. 10-11 в зошитах завд 1, 2, 5 (Диференційовано)

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Тема: Людина частина живої природи iconТваринний світ складова частина природи
Обладнання: тварини куточка живої природи (акваріумні рибки, птахи, равлики, хом'яки та ін.), опудала птахів, ссавців; колекція членистоногих;...

Тема: Людина частина живої природи iconТема. Відповідальність за свої вчинки. Оповідання «День народження». Мета
Людина – частина природи, її вінець. Саме від нас, людей, залежить, якою буде природа завтра, через рік, через десятиліття. Людина...

Тема: Людина частина живої природи iconТема. Г. К. Андерсен. «Соловей». Краса живої природи І вміння розуміти,...
Тема. Г. К. Андерсен. «Соловей». Краса живої природи І вміння розуміти, шанувати й любити її

Тема: Людина частина живої природи iconЛюби природу не як символ
Природа – це першооснова існування людини, а людина – частина природи. Тому завдання сучасної школи – виховати свідоме ставлення...

Тема: Людина частина живої природи iconУрок 2 Тема: Будова рослин. Рослини живі організми. Мета: Ознайомити...
Сьогодні на уроці ми дізнаємось, що спільного між цими рослинами І про їх значення для життя на Землі

Тема: Людина частина живої природи iconБіологія наука про живу природу. Рослинний світ — складова частина природи. Мета
Тема. Біологія наука про живу природу. Рослинний світ — складова частина природи

Тема: Людина частина живої природи iconТема досвіду роботи
«… Людина, яка добре обдарована від природи, погоджується коритися тільки людині що наставляє, чи навчає її, або справедливо І законно...

Тема: Людина частина живої природи iconРослини І тварини потребують нашого захисту. Будемо природі друзями
Природа чарує нас своєю красою. Вона викликає радість, здивування, а інколи-смуток. Природа дарує нам продукти харчування, допомагає...

Тема: Людина частина живої природи iconТема: Світ професій «людина-людина». Виготовлення вітальної листівки...
Мета: Розширювати знання учнів про світ професій, ознайомити професіями, що працюють з людьми

Тема: Людина частина живої природи iconНа базі музею живої природи центум проводяться
Центум пропонує екскурсії, як розширення освітніх програм в школі та в позашкільному закладі. Час проведення екскурсії – 30 40 хвилин...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2013
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка