Урок закріплення матеріалу




Скачати 58.74 Kb.
НазваУрок закріплення матеріалу
Дата конвертації09.08.2013
Розмір58.74 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Астрономія > Урок
Тема. Закріплення звукового значення букви Ю на початку слова і складу та після приголосного. Робота над оповіданням М. Коцюбинського«Десять робітників»

Мета: закріпити звукове значення букви Ю на початку слова і складу та після приголосного; формувати навички читання слів та речень з вивченими буквами; розмовляти відповідно до норм літературної вимови; розвивати артикуляційний апарат; вміння слухати та розуміти прочитане вчителем; виховувати любов до праці та повагу до людей праці.

Обладнання: Букварі, предметні малюнки: літак, сонечко; таблиця із звуковими схемами, таблиці для ігор, карта подорожі, хмаринка.

^ Тип уроку: урок закріплення матеріалу.

Хід уроку

I. Організаційний момент

Доброго дня!— бажаю я другові,

Доброго дня!— я вітаю пташину,

Доброго дня!— я вітаю людину,

Доброго дня!— я бажаю вам всім.

II. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні у нас незвичайний урок, бо ми відвідаємо країну Грайландію. Під час подорожі країною Грайландією ми зупинимося на п’яти зупинках: Читайликів, Слово, Звукова модель, Речення, Питання. (Учитель показує карту подорожі.) Будемо рухатися літаком. Але пасажирами будуть ті учні, які утворять слово зі слова парасолька.

Гра «Слово у слові».

Парасолька — оса, лось, роса, сало, коса, полька, роль, пар, пароль, крапка, колос...

— Вітаю всіх! Ви всі стали пасажирами літака. Щоб швидше подолати цю відстань, ви повинні бути уважними, розумними, кмітливими.

III. Розвиток артикуляційного апарату

— Діти, ви наближаєтеся до зупинки Читайликів. Щоб ви добре читали на цій зупинці, необхідно зробити зарядку.

— Як летить літак? (Діти ставлять руки в сторони і гудуть: У-у-у!)

— Ви з літака бачите на землі квіти. (Діти нюхають.)

— Під кущиком сидить зайчик. (Діти присідають і кричать: пі-пі-пі!)

— Як кричить корівка? (Діти кричать: Му-му-му!)

— Як кує зозуля? (Діти кують: Ку-ку-ку!)

IV. Подорож до країни Грайландії

— Діти, за вікном літають хмаринки. Скоро піде дощ. Ми зможемо зробити посадку лише тоді, коли утворимо слово.

Гра «Утворіть слово».

АЮНК (Юнак)

— Молодці! Посадку вам дозволено зробити на зупинці Читайликів.

Якщо ви на цій зупинці будите читати швидко, правильно, то дощик скоро припиниться, і ви полетите до іншої зупинки — Слово.

Ось і зупинка Читайликів. Надворі йде сильний дощ. (Діти читають.)

Читання тексту «Десять робітників», граючи в гру «Дощик».

Учитель

Учні

Дощик накрапає.

Дощик сильнішає.

Злива.

Дощик затихає.

Дощ перестав

Читають тихо.

Читають голосно.

Дуже голосно чигають.

Читають тихіше.

Читають мовчки

— Діти! Почекаємо, коли з’явиться сонечко. Ось воно засвітило.

Гра «Сонечко».

Увесь клас починає читати хором текст. За командою вчителя всі підняли оченята й подивилися на «сонечко». Покліпали віками, примружили міцно очі, відкрили і читають текст мовчки.

— Діти, сонечко світить. Час вирушати до іншої зупинки.

Приготувались. Наш літак піднімається і прямує до зупинки Слово. Ось ви — на зупинці Слово.

— Щось на зупинці тихо. Хтось наробив тут лиха і забрав букви. Нам необхідно допомогти відгадати, які це букви.

Гра «Відгадайте букву».

Л.да, кл.ч,

.шка,

.ля.

(Люда, ключ, юшка, Юля)

— Назвіть букви, що позначають голосні звуки.

— Чому звуки називаються голосними?

— Із цим завданням ви впоралися добре. Я задоволена вами.

Зі мною ви пограйте,

Слова на дошці — прочитайте!

кнаю (юнак)

люмак (малюк)

дилюна (людина)

лючк (ключ)

— Яке слово є зайвим?

— Чому є зайвим слово ключ?

— Придумайте речення, щоб в нього ввійшло якомога більше цих слів.

(Діти складають речення.)

— Діти, я бачу, що ви вже втомилися. Давайте зробимо зарядку.

Фізкультхвилинка

Сплять маленькі совенята.

(Очі у дітей заплющені.)

Раз — розкрили оченята,

Подивилися навколо.

(Кругові рухи очима.)

Потім вгору і додолу.

(Лише очима, головою не рухати.)

Оченята — блим, блим, блим?

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будемо читати!

— Ви залишаєте зупинку Слово і наближаєтеся до зупинки Звукова модель.

— Подумайте і пригадайте — до імен дітей схему підбирайте.

Гра «Знайдіть схему».

— Діти, які імена дітей із буквою Ю ви запам’ятали? (Діти пригадують)

Юрко, Юля, Юхим,...

— Доберіть звукову схему до імен дітей.

(Вивішується таблиця.)

= O/ = O

= O — O/

= O — — O/

— Молодці! З цим завданням ви впоралися добре. Сідайте в літак і полетимо до зупинки Речення.

Гра «Допоможіть жінці».

— У букварі, на С. 116, зображено жінку, яку звали Одаркою. Вона просить вас прочитати речення.

Речення діточки почали складати,

Не знають, з якого їм слова почати,

З великої букви знайдете ви слово,

А для кінця у вас крапка готова.

— Прочитайте речення здивовано. (І діти умиті, обід зварений.)

— А тепер прочитайте речення задоволено. (Діти умиті, обід зварений.)

— Молодці! Всі працюєте старанно. Прислухайтесь, хтось плаче. Та це ж вовченятко!

Гра «Зберемо човник».

Плаче гірко вовченя:

Скільки клопоту щодня!

Тільки човники збере,

Знову вітер рознесе.

Допоможіть вовченяті

Його човники зібрати.

На човниках написані слова. Необхідно поставити їх у певному порядку, щоб вийшло речення. (Маю робітників аж десять я.)

(Діти складають речення.)

Я маю аж десять робітників.

— Добре! Прочитайте це речення з різними інтонаціями (співаючи, запитуючи, обурюючись, насміхаючись).

— Граючись, читаємо, текст гарний вивчаємо.

а) Читання слів «буксиром» (із букваря).

б) Хором по рядах.

— Час вирушати до останньої зупинки Питання. Всі всілися зручно. Тож полетіли. Ось і зупинка Питання. Діти, давайте завітаємо в гості до Одарки і там пограємося.

Гра «Намалюємо картину».

— У гості до Одарки ви завітали з плакатом і олівцями. Ви хочете намалювати картину до тексту «Десять робітників».

Допоможіть один одному намалювати. (Робота в парі.)

(Діти усно описують свої малюнки один одному.)

— Так, добре. Всі красиві малюнки намалювали.

Гра «Ти — мені, я — тобі».

— А зараз, діти, я вас запитуватиму, а ви відповідатимете.

— Чи гарно було в хаті у жінки?

— Хто допомагає Одарці?

Гра «Оберіть і прочитайте».

— В першому абзаці знайдіть найдовше слово з буквою Ю. (Одаркою)

— В третьому абзаці знайдіть найменше слово з буквою Ю. (Маю)

V. Підсумок уроку

— Сьогодні ви були не тільки щасливими пасажирами літака, а й уважними, розумними, кмітливими.

— Чи сподобався вам урок-гра?

— Що для вас було найцікавішим?

— Яке завдання було складним? Чому?

— Чи хочете ще бути пасажирами літака? 

Схожі:

Урок закріплення матеріалу iconУрок з математики в 1 класі
Тема уроку: повторення І закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів І задач
Урок закріплення матеріалу iconУрок №12 -13 Тема: циклічні алгоритми. Види та запис циклів на мові Паскаль
...
Урок закріплення матеріалу iconУрок №1 Тема. Малювання ліній. Малювання довільної кривої, прямого...
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №10 «Працюємо з лініями». (19хв)
Урок закріплення матеріалу iconУрок-подорож(закріплення вивченого матеріалу)
Мета: 1)Ключові компетентності : формувати вміння вчитися(планувати свої дії,доводити роботу до кінця);загальнокультурну компетентність(вміння...
Урок закріплення матеріалу iconЛопушенська зош І-ІІІ ступенів Зимовий урок з груповою формою роботи...
Мета Закріпити й активізувати знання учнів про прикметник, його граматичні категорії шляхом виконання цікавих завдань
Урок закріплення матеріалу iconУрок вивчення нового матеріалу
Не І ні; на основі мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я
Урок закріплення матеріалу iconУрок закріплення знань, умінь І навичок. Обладнання. Каса букв, українська...
Тема. Закріплення звука [ж]. Опрацювання української народної казки «Лисиця І журавель». Розвиток уміння розповідати казку в діалогічній...
Урок закріплення матеріалу iconУрок №7 Тема. Робота з формулами. Практична робота №5 «Створюємо...
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №5 Створюємо та редагуємо формули у текстовому процесорі (17хв)
Урок закріплення матеріалу iconУрок 5 Тема. Інтерактивне середовище програмування Турбо Паскаль....
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №13«Створення І редагування програм у Паскалі». (25хв)
Урок закріплення матеріалу iconУрок №6 Тема. Корисні операції та функції пр роботі з чисельними...
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №. 14 «Використання операцій div, mod». (25хв)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка