Не забули із собою взяти?




Скачати 101.89 Kb.
НазваНе забули із собою взяти?
Дата конвертації08.03.2013
Розмір101.89 Kb.
ТипВопрос
uchni.com.ua > Астрономія > Вопрос
Конкурс «Учитель року - 2011»
Ведуча: Дорогі гості! Панове!

Дозвольте щиро вас вітати!

Щирі посмішки й добре слово

Не забули із собою взяти?
Ведучий: Конкурс наш творчих і завзятих

Всіх сьогодні зібрав до гостини.

Як до друга на іменини -

На шкільне традиційне свято.
Ведуча: Зичим всім вам здоров'я крицевого,

Щастя сонячного, променевого,

І у праці нелегкій - наснаги,

А від учнів любові й поваги.
Ведучий: Сьогодні ми проводимо конкурс «Учитель року - 2011»
Ведуча: Всіх конкурсантів, журі, уболівальників, глядачів - закликаємо бути активними учасниками сьогоднішньої події, яка має виявити унікальність кожного вчителя нашої школи, сприяти їхньому творчому злету.
Ведучий: Запрошуємо зайняти місця журі:__________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ведуча: Як сказав поет:

«Чтобы согреть других,

Свеча должна сгореть».

А ми сьогодні спробуємо запалити свічку творчості, таланту та наснаги, який освітить педагогам нашої школи шлях у складних лабіринтах учительської долі й приведе до перемоги.
Ведучий: На сцену запрошуються винуватці сьогоднішнього дійства. Ми вивчили значення їхніх імен і ось про що дізналися:

Неля непередбачувана, вперта;

Галина розважлива, доброзичлива;

Наталія чарівна, зарозуміла;

Людмила ніжна, милосердна;

Ірина самостійна, рішуча;

Світлана принципова, акуратна.

(Учасники піднімаються по одному на сцену).
Ведуча: Коли у Зевса викрав Прометей

Зерно вогню й подарував людині, -

Усі ми знаєм, як його за те

До скелі прикували в самотині.

«Вогонь - людині? - гнівались боги, -

Такого ми не можем допустити!»

І зграї хмар зганяли навкруги,

Періщили дощем несамовитим.

Боги того й гадати не могли,

Що люди зберегли вогню зернину.

Вона зійшла таки посеред мли

І добре прислужилася людині.

З давніх часів вогонь - це не просто життя,

А й пізнання, тепло, доброта.,..

Ведучий. Сьогодні ми запалюємо свічку, і нехай цього полум'я вистачить, щоб у кожне дитяче сердечко ви могли покласти маленьку іскринку знань і теплоти. Тепло ваше буде завжди зігрівати дитячу душу, а іскра знань розгориться великим вогнищем. І тоді, коли це станеться, ви зможете сказати: «Я - справжній Учитель!» (Відбувається передача символічного факела Мудрості).
Ведуча. Звертаючись до вас, шановні конкурсанти, віддаємо шану вашому розуму й таланту, вашій сміливості брати участь у цьому почесному випробуванні та праг­ненні відкрити самого себе. Тож дозвольте наш конкурс розпочати.

Хай у серці не згасне вогонь!

Божа іскра в душі не згорає.

Ми приносим до ваших долонь

Стиглі яблука осені, що відступає.

Це буде нагородою за ваші успіхи. Чому саме яблука? «Золоті яблука Гесперид» повертали молодість і давали сили тим, хто їх покуштував, тому ваші зусилля приведуть вас до успіху. «Яблуко розбрату» означає предмет суперечок, а в суперечці, як відомо, народжується істина, а шлях до істини - це шлях до самопізнання. Тому саме яблуками будемо відзначати наших конкурсантів: зе­леним, жовтим та червоним.

Тож бажаємо учасникам конкурсу та глядачам хороших вражень від сьогодніш­нього свята.
Ведуча: Шановні педагоги! Ми щиро

Вам бажаємо здійснення мрій,

Творчих успіхів, щастя і миру.

^ Конкурсанти сідають за столики).

( Пісня____________________________________________________)
Ведучий: Розпочинаємо перший конкурс «Візитка». Учасники повинні

представити себе, привітати глядачів, журі, колег.

(Виступ конкурсантів).
Ведучий: Слово журі.
Ведуча: У давньогрецькій міфології було дев'ять муз, покровительок мистецтва,

науки. Терпсихора - муза танцю - зображувалась юною дівчиною з лірою в руках.

Талея - муза комедії - дівчина в легкому одязі з комічною маскою в лівій руці та

бубном у правій. Мельпомена - муза трагедії - жінка з пов'язкою на голові, у вінку з

виноградного листя, в театральній мантії, з трагічною маскою в одній та мечем в

іншій руці. Кліо - муза історії, Уранія - муза астрономії.
Ведучий: Музи надихають, дають наснагу поетам, художникам, вченим. А муза

педагогіки? Яка вона? Опишіть її зовнішність, одяг. Які атрибути ви дасте їй у

руки? Отже, оголошуємо конкурс «Фантазія».

(Конкурсанти представляють свої версії Музи )

(Пісня___________________________________________________________________
Ведучий: Слово - шановному журі.
Ведуча: А зараз наші конкурсанти виходять на методичну розминку. Цей етап називається «Міцний горішок». Учасникам доведеться продемонструвати свою кмітливість та знання психології у розв'язанні різних педагогічних ситуацій.

(Конкурсанти почергово дістають з кошика горіхи із завданнями).

Педагогічні ситуації для конкурсу

1. Ви заходите в клас на урок. На столі сидить симпатичне пухнасте кошеня. Що

ви робитимете?

2. Ви перевіряєте контрольну роботу учнів випускного класу. Розкриваєте зошит. А там замість розв'язаної задачі фраза: «Я вас люблю...» Ваша реакція?

3. Ви робите записи у класному журналі. У цей час на стіл «приземляється» па­перовий літачок. Що ви зробите?

4. Ви приходите на урок, натхненно пояснюєте важку тему і раптом помічаєте, що на останніх партах хлопці грають у карти або іншу гру. Що буде далі?

5. Учень, який спізнився на урок, повідомляє, що вас викликає директор. Ви по­спішаєте з уроку на виклик, який виявляється фальшивим. Ваша реакція?

6. Учень, якого ви переконуєте, що йому треба краще вчитися та й поведінка в нього незадовільна, раптом каже: «А мій тато казав, що ви у школі теж погано вчилися...» Ваша реакція?
Ведучий: Наступний конкурс називається «Чорний конверт». Кожен учасник повинен визначити, фото якої знаменитості йому дісталося. (У конвертах - фотографії видатних педагогів).

(_______________________________________________________________________)
Ведучий: Сільський учитель на всі руки нині:

У школі він всезнайко, поліглот.

А вдома він годує мовчки свині,

Щоб завтра щось покласти собі в рот.

То непогано Ірмам та Мішелям -

Учителям отим, що за «бугром».

А вчитель наш пакунок вермішелі

Як виборе у черзі - мов барон...

Сільський учитель, звісно, не ледачий,

Він всюди все встигає поробить:

Скопать город і розв'язать задачу,

Ще й у сусіда хату побілить...

І довго вчитель буде треті півні

Над зошитом учнівським зустрічать.

Що ж до методик, світового рівня...

Коли ж він, бідний, зможе їх читать?
Ведучий: Але наші колеги сьогодні мають намір переконати нас у тому, що вони неабиякі знавці сучасних інноваційних технологій та інтерактивних методик.
Ведуча: Цей конкурс називається «Тлумачний словник учителя». Конкурсанти приготували для суперників методичні кросворди і запропонують їх суперникам (Учасники обмінюються завданнями і приступають до виконання завдань).
Ведучий: А тепер - слово нашим конкурсантам.

(Учасники зачитують кросворди).
Ведуча: А що скаже Почесне журі?

(Пісня «Вчать у школі»).
Ведуча: Чого навчати учнів на своїх уроках, ми добре знаємо. А чи пам'ятаєте ви, шановні конкурсанти, чого вас навчали у школі? Чи не розгубитесь ви, коли учень раптом попросить надати «нестандартну» допомогу? Видатний російський дидакт Лернер писав: «Якщо вчитель словесності не може розв'язати квадратне рівняння, а математик не пам'ятає, хто така Анна Керн, це не вчитель».
Ведучий: Отже, пропонується конкурс «Вундеркінд». Конкурсантам належить довести, що вони в школі не «пасли задніх», а були кращими учнями (Роздає конверти із завданнями зрізних предметів). Завдання для конкурсу «Вундеркінд»

1. Прочитайте напам'ять вірш Т. Г. Шевченка.

2. Зробіть схематичний малюнок і поясніть будову квітки.

3. Назвіть найбільші річки України.

4. Розкажіть Гімн України

5. Яка частина мови називається іменником?

6. Щоб знайти невідомий доданок, треба.....

7. Розкажіть український алфавіт.
Ведуча: Поки наші «школярі» готуються до відповіді, послухаємо, чого ми навчили

сьогоднішніх учнів.

(Зачитуються цитати з учнівських творів).

Зі шкільних творів

1. В заповіднику живуть звірі, які вже давно вимерли.

2. Найсмачніші гриби - підберезники, опеньки і варення з булкою.

3. Повітря не можна побачити, навіть коли ввімкнеш світло.

4. Зайці сиділи тихо під кущем, склавши руки.

5. Човен лежав догори кітелем.

6. У нього, як у всіх кавалеристів, на чоботях були штопори.

7. Кіт біг городом навприсядки.

8. Він так засмутився, що не міг спати навіть уві сні.

9. Осілі люди - це ті, які навчилися добре сидіти у сідлі.

10. Всі птахи навесні зайняті будівництвом шпаківень.

11. В горбах у верблюдів усе їхнє харчування.

12. Раніше люди думали, що земля плоска, як дошка, а потім встановили, що вона кругла, як млинець.
Ведучий: Перевіримо контрольну роботу.
Ведуча: Учитель має бути ходячою енциклопедією. Яких тільки запитань не

задають йому учні на уроці! Інколи відповідь можна дати наукову (якщо відповідь

тобі відома), а іноді доводиться покладатися на інтуїцію (якщо сам цього не знаєш).
Ведучий: У конкурсі «Ерудит» учасникам потрібно вибрати правильний варіант

тлумачення слова.

^ Завдання для конкурсу «Ерудит»

1. Маргіналії - це...:

• альпійські квіти;

• помітки на полях книги;

• морські тварини.

2. Вербаліст-це...:

• прихильник вербних свят;

• організатор, що вербує добровольців;

• марнослівник.

3. Глосарій -це...:

• оранжерея для вирощування гладіолусів;

• тлумачний словник;

• астрономічний прилад.

4. Окуліровка - це...:

• ремонт окулярів;

• деталь телескопа;

• прищеплення дерева.

5. Паліндром - це...:

• ділянка для гри в городки;

• словосполучення, що читається однаково зліва і справа;

• стоянка планерів.

6. Філуменія - це...:

• служниця монастиря;

• тропічна рослина;

• колекціонування сірникових коробок.

7. Кіднепінг - це...:

• деталь у кораблі;

• викрадення дітей;

• подорож автостопом.

(Виступи конкурсантів).
Ведучий: Слово журі.

(_______________________________________________________________________)
Ведуча: Не думай про уроки зверхньо ти -

З уроком педагог навік заручений,

Урок нам може успіх принести,

Коли до нього йдеш ти разом з учнями.

Урок завжди - досягнення мети.

Це вам не гра у хрестики і нулики.

З уроку переможцем вийдеш ти -

Якщо, звичайно... доживеш до дзвоника.
Ведучий: Як ведеться у школі - домашнє завдання. Конкурсанти мали підготувати «Урок майбутнього». Поглянемо, яким собі його уявляють наші колеги.

(Конкурсанти представляють свої уроки).
Ведучий: Слово журі.
Ведуча: Але ж окрім розв'язувань задач, написання творів, проведення хімічних дослідів учителі мають ще й інші захоплення. Отже, конкурс «Коли закінчаться уроки».

(Конкурсанти представляють своє хобі).
Ведучий: Як же поставилося до захоплень колег журі?
Ведуча: Останнє завдання - музичне. На сцені - караоке.

(Учасники по одному співають вибрані пісні, ведуча з капелюхом збирає фішки з глядачів. Кількість фішок перетворюють в бали).
Ведучий: Болять майбутнім, школо, твої груди.

Нехай святиться твій простий поріг!

Це вчителі, найкращі наші люди.

Готують старт для всіх крутих доріг.

Так, вчителю, вже істина ця сива,

Що все в книжках - хіба ж в книжках усе?!

Бо неповторність людська, як росина,

Всеможне сонце в крихточці несе.

Неси, як пташку, мрію їх безсонну,

Щодня їм поклювати дай зерна,

І в корінці впізнай шумливу крону,

Щоб в небі вкорінилася вона.
Ведучий: Як писав наш великий сучасник В. О. Сухомлинський: «У наших руках -найбільша з цінностей світу - Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого».
Ведуча (до залу): Так багато життя нам дає вчителів -

І терплячих, й вимогливих, й щирих, -

Зачарованих словом і мудрістю книг,

Тих, що вірять в добро і надію.

(До конкурсантів) Не згасає вогонь у розумних очах :

І з роками ясніш пломеніє...

Ти тримаєш дитячі серця у руках.

Ти тримаєш планети надію!

Хай для вас розквітає земля навесні.

Повертає в літа молодії.

Хай лунають для вас щонайкращі пісні

І здійсняться усі ваші мрії.

(____________________________________________________________________)
Ведучий. Слово журі

Номінації.

  • За те, що щоденні крапельки вашої душі зволожують учнівську ниву.

  • За те, що поєднуєте сердечність з мудрістю.

  • За те, що намагаєтесь зробити слово вчителя провідною зіркою учня.

  • За те, що ви вірите в те, що «щастя - це самореалізація».

  • За те, що ви прагнете бути «моральним компасом» для учнів.

  • За те, що любите, творите, примножуєте славу школи.

(Пісня__________________________________________

Схожі:

Не забули із собою взяти? iconПро вічне місто не забули

Не забули із собою взяти? iconРеферати повинні ві Ессе тема «Нормативно правова регламентація діяльності...
Реферат вступ, висновки, список літератури, обсяг 10 сторінок. 5 джерел використаних; зміст – два джерела; здати в перший день сесії...
Не забули із собою взяти? iconЕкономічний інтерес та формування мотиваційного процесу
Люди, домогосподарства, підприємства та інші структури суспільства, вступаючи між собою у зв'язки, переслідують певні економічні...
Не забули із собою взяти? iconВиховний захід до Дня 8 Березня
Вед Ми хочемо, щоб у вас був гарний настрій. Щоб ви забули свої клопоти І неприємності, щоб радість світилася у ваших очах, а веселий...
Не забули із собою взяти? iconЩоб зубки не боліли Конспект заняття для дітей 3-4 років
Заєць. Доброго дня, хлопці! Як я радий вас бачити! Я сьогодні прокинувся, почистив зуби, умився І відразу прибіг до вас! А ви не...
Не забули із собою взяти? iconТема ринок: сутність, функції, структура та інфраструктура
Ринок, обмін, обіг – всі ці категорії тісно між собою пов'язані І на побутовому рівні часто ототожнювані. Проте вони є чітко детермінованими...
Не забули із собою взяти? iconКороткий опис моделі що являє собою додаток до диплому?
Додаток до диплома являє собою гнучкий інстру­мент, що не носить наказовий характер І призначений для еко­номії часу, коштів І праці....
Не забули із собою взяти? iconШановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі I міжнародної науково-практичної заочної
Запрошуємо Вас взяти участь у роботі I міжнародної науково-практичної заочної конференції
Не забули із собою взяти? iconРеферат з органічної хімії на тему ‘ Алкани як паливо. Октанове та
Природний газ І нафта являють собою, головним чином, суміші насичених вуглеводнів. Основною складовою природного газу є метан. Нафта...
Не забули із собою взяти? icon«Соціальна мережа: поняття, історія виникнення, різновиди»
Суворий аскетизм командного рядка забули всі, окрім професіоналів. Безлімітні низькі тарифи І широкосмуговий швидкий доступ стали...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка