1. Основні терміни, поняття та їх визначення




Скачати 316.55 Kb.
Назва1. Основні терміни, поняття та їх визначення
Сторінка1/7
Дата конвертації26.03.2013
Розмір316.55 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Банк > Документы
  1   2   3   4   5   6   7

14.12.2010 № 31/389

На __________ від ___



Начальникам управління освіти Чернівецької міської ради та Кельменецької райдержадміністрації, відділів освіти Новодністровської міської ради, райдерж­адмі­ністрацій



Відповідно до наказу Головного управління освіти і науки облдержадміністрації від 13.12.2011 №565 «Про організацію навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації при Чернівецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти» надсилаємо для використання при плануванні підвищення кваліфікації працівників освіти «Положення про організацію навчального процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників при Чернівецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти».

Додаток: в одному примірнику на 17-ти аркушах.



^ Начальник Головного управління

освіти і науки облдержадміністрації М.Й. Бауер


Білянін Г.І.

(0372)527336


Вступ


Сучасне суспільство потребує нових підходів до навчання фахівців різних галузей господарської діяльності, адже швидкі темпи науково-технічного прогресу через 3-5 років можуть спричинити дискваліфікацію спеціалістів. У зв’язку з цим актуальною стає концепція освіти, основною метою якої є формування навичок самостійного навчання, самоконтролю та саморозвитку.

Учитель сучасної школи повинен безперервно впродовж усього професійного життя підвищувати рівень кваліфікації, забезпечувати освітній рівень учнів, адекватний новітнім потребам суспільства. Надати професійну підтримку та допомогу вчителю покликані вищі навчальні заклади, а саме інститути післядипломної педагогічної освіти.

Модернізація системи післядипломної педагогічної освіти в країні загалом та в Чернівецькій області зокрема повинна дозволити вчителям регіону сформувати індивідуальні траєкторії безперервної післядипломної освіти, сформувати навички самоосвіти, самоконтролю, якісного підвищення кваліфікації, що в решті-решт відобразиться на якості загальної освіти.

На виконання нагальних завдань, що випливають з Наказів МОН № 48 від 23.01.2004р. «Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу», № 774 від 30.12.2005р. «Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу», № 812 від 20 жовтня 2004р. «Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу» в Чернівецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти передбачено з 2009 навчального року проведення педагогічного експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

При розробці цього положення враховано засади Європейської кредитно-трансферної та акумулюючої системи (далі – ECTS).
^

1. Основні терміни, поняття та їх визначення


У положенні використано терміни, які подано в Законах України “Про вищу освіту” від 17.01.2002 р. №2984-III та “Про інноваційну діяльність” від 04.07.2002 р. №40-V, Державному класифікаторі професій ДК 003-95, Державному класифікаторі видів економічної діяльності ДК 009-96, Комплексі нормативних документів для розробки складових системи стандартів вищої освіти (додаток №1 до наказу Міносвіти України від 31.07.98 р. №285 зі змінами та доповненнями, що введені розпорядженням Міністерства освіти і науки України від 05.03.2001 р. № 28-р) та введені нові терміни відповідно до цілей цього положення, а саме:

  • кредитно-модульна система організації навчального процесу – це модель організації навчального процесу, яка ґрунтується на поєднанні модульних технологій навчання та залікових освітніх одиниць (залікових кредитів);

  • заліковий кредит – це одиниця виміру навчального навантаження, необхідного для засвоєння змістових модулів або блоку змістових модулів;

  • модуль – це задокументована, завершена частина освітньо-професійної програми (навчальної дисципліни, практики, державної атестації), що реалізується відповідними формами навчального процесу;

  • змістовий модуль – це система навчальних елементів, що поєднана за ознакою відповідності певному навчальному об’єктові.
  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

1. Основні терміни, поняття та їх визначення iconЗакон україни n 858-iv від 22. 05
Основні терміни та їх визначення у цьому Законі наведені нижче основні терміни вживаються в такому значенні: види робіт із землеустрою...
1. Основні терміни, поняття та їх визначення iconШкола ввічливості. Людину прикрашають добрі вчинки
Основні поняття та терміни: слова вітання, побажання, подяки, прохання, вибачення; допомогти зрозуміти суть визначення “Стався до...
1. Основні терміни, поняття та їх визначення iconЛекція №4 Тема: Основні поняття реляційної бд
Функція (Визначення даних). Субд допускає визначення даних (зовнішні схеми, концептуальну схему, внутрішню схему, а також всі зв'язані...
1. Основні терміни, поняття та їх визначення iconОсновні терміни І визначення
Технологія – це наука, що вивчає процеси організації матеріалу в просторі (або – це процес створення конструкцій)
1. Основні терміни, поняття та їх визначення iconКруглі черви. Загальна характеристика, різноманітність
...
1. Основні терміни, поняття та їх визначення iconПат «Банк Руский Стандарт Post» терміни І визначення, що використовуються
У даному документі терміни, що зазначені нижче, написані з великої літери, будуть мати такі значення
1. Основні терміни, поняття та їх визначення iconЗаконодавча діяльність
Основні терміни та поняття: менеджмент податків, функції менеджменту податків, органи податкової служби, спеціальні звання посадових...
1. Основні терміни, поняття та їх визначення icon"Общий (укр.)"
Це другий розділ риторики, в якому формулюються основні поняття про предмет виступу І визначення правил оперування ними
1. Основні терміни, поняття та їх визначення iconНа практиці для визначення діяльності по координації роботи людей...
Поняття адміністрування поширюється на управління державними органами, а також використовується для визначення процесів керівництва...
1. Основні терміни, поняття та їх визначення iconЗварні з’єднання. Основні поняття та визначення
Автор – викладач спецдисциплін, спеціаліст ІІ категорії днз «Криворізький центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівельної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка