Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р




Скачати 499.78 Kb.
НазваАналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р
Сторінка1/3
Дата конвертації22.07.2013
Розмір499.78 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Банк > Документы
  1   2   3
АНАЛІЗ

підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н.р.

У минулому навчальному році пріоритетними напрямками у роботі з обдарованими дітьми була реалізація Обласної цільової програми підтримки та розвитку дитячої обдарованості на 2010-2011 роки « Надія Донеччини», посилення роботи щодо створення умов для розвитку обдарованої молоді.

Відповідні завдання:

  • створення та впровадження сучасних методик виявлення, навчання та виховання обдарованої молоді;

  • забезпечення можливості постійного творчого, інтелектуального, духового і фізичного самовдосконалення особистості;

  • визначення психолого-педагогічного змісту навчально-виховного процесу, особливостей педагогічних умов, які сприяють ефективному розвитку обдарованих учнів та шляхів взаємодії педагогів, учнів, батьків;

  • створення умов для задоволення потреб психолого-педагогічних кадрів щодо підвищення професійного рівня, розвитку творчого потенціалу.

Виконання завдань було забезпечено:

  • створенням умов для інтелектуального розвитку і творчої самореалізації учнів;

  • залученням учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України, інтелектуальних конкурсах, турнірах, Інтернет-конкурсах;

  • методичним супроводом роботи міського Центру розвитку обдарованої молоді;

  • підвищенням у учнів інтересу до наукового пошуку, дослідницької роботи, розширенням мережі шкільних наукових товариств;

  • поширенням передового педагогічного досвіду вчителів у роботі з обдарованими дітьми;

  • стимулюванням співпраці загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів;

  • розширенням методичного наповнення навчально-виховної та позашкільної роботи з обдарованими дітьми для педагогів, психологів та батьків.

І.Кількість обдарованих дітей

Створена система роботи сприяла росту кількості дітей у банках обдарованих :

Навчальний рік

Шкільний банк

Міський банк

Обласний банк

2008-2009

491

402

110

2009-2010

981

836

210

2010-2011

1017

825

113



У зв’язку з затвердженням нового Положення про обласний Банк обдарованих дітей (наказ УОН № 386 від 28.05.2010 року) Банки укладаються за такими видами обдарованості:

- інтелектуальна (діти, які мають високі досягнення в навчальних предметах, дослідницькій, науковій діяльності тощо);

- практично-перетворювальна (раціоналізаторство, винахідництво, технічне моделювання, обдарованість у ремеслах тощо);

- художньо-естетична (хореографічна, сценічна, літературно-поетична, образотворча, музична тощо);

- комунікативно-організаторська (лідерська, ораторська, організаційна тощо);

- психомоторна (спортивна, спортивні танці тощо)

та мають таке наповнення(станом на 01.06.2011 року):

Рівень банку

інтелектуальна

художньоестетична

комунікативно-організаторська

психомоторна

практично-перетворюв.

всього

Шкільний

324

303

26

332

33

1017

Міський

280

231

37

248

29

825

обласний

19

40

-

53

1

113


Кількість дітей навчальних закладів м. Макіївки, рекомендованих до обласного банку обдарованих дітей ( станом на 01 червня 2011 року)

Навчальні

заклади

Інтелектуальна

обдарованість

Психомоторна

обдарованість

Художньо-естетична обдарованість

Практично-перетворювальна обдарованість

Всього

МЗШ № 2

-

-

3

-

3

МЗШ № 3

-

-

1

-

1

МЗШ № 4

-

5

-

1

6

МЗШ № 7

1

5

5

-

11

МЗШ № 21

3

-

-

-

3

МЗШ № 32

-

1

4

-

5

МЗШ № 47

-

-

1

-

1

МЗШ № 53

-

-

6

-

6

МЗШ № 57

-

14

2

-

16

МЗШ № 58

1

3

1

-

5

МЗШ № 59

-

-

1

-

1

МЗШ № 62

-

1

1

-

2

МЗШ № 72

2

6

3

-

11

МЗШ № 89

-

1

-

-

1

НВК № 93 «Гармония»

1

-

-

-

1

МЗШ № 108

-

1

-

-

1

НВК № 49

« Надія»

1

-

2

-

3

ліцей № 1 із ЗШ № 61

-

15

10

-

25

міський ліцей

10

1

-

-

11

Всього: 113

19

53

40

1

113


ІІ. Профільне навчання

Профільне навчання є одним з важливих факторів покращення якості навчання обдарованих дітей шляхом створення сприятливих умов для гармонійного розвитку та реалізації потенціальних здібностей учнів, а також для успішної соціальної адаптації в сучасних умовах та розвитку професійних компетентностей. В минулому навчальному році в профільних класах міста навчалось:


Профіль

Кількість класів

Кількість учнів

Фізико-математичний

14

232

Математичний

11

316

Екологічний

9

222

Біологічно-хімічний

2

54

Біологічно-фізичний

1

18

Історичний

11

264

Правовий

6

148

Економічний

4

102

Українська філологія

12

239

Російська філологія

1

31

Іноземна філологія

3

85

Історико-філологічний

1

12

Технологічний

4

85

Інформаційно-технологічний

3

78

Художньо-естетичний

2

76

Спортивний

2

33

Всього:

86

1168



ІІІ. Функціонування Малої академії наук

Показником рівня інтелектуального рівня розвитку обдарованих дітей є результативне функціонування Макіївської філії Донецького територіального відділення Малої академії наук України.
Функціонування філій МАН в навчальних закладах

Навчальний рік

Навчальні заклади

Кількість секцій

Кількість учасників

2008-2009

22

33

636

2009-2010

18

42

474

2010-2011

19

41

538


Результативність участі в конкурсі-захисті МАН

Навчальний рік

Кількість учасників І етапу

Кількість учасників ІІ етапу

Призери ІІ етапу

Кількість учасників ІІІ етапу

2008-2009

91

26

12

1

2009-2010

74

37

14

1

2010-2011

91

28

12

3
  1   2   3

Схожі:

Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р iconПлан роботи з обдарованими дітьми зош І-ІІІ ступенів села Великі Гаї на 2007-2010 рр
Залучити творчих вчителів до роботи з обдарованими дітьми в гуртках, секціях, факультативах
Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р iconПро підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної...
Програми роботи з обдарованою молоддю 2008-2010 р.”, “Районної цільової програми роботи з обдарованими дітьми та молоддю на 2011-2015...
Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р iconПлан роботи з обдарованими дітьми на 2010-2011 навчальний рік
Продовжувати постійне оновлення банку даних «Обдарованість» за різними напрямками
Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р iconРайонна цільова програма роботи з обдарованими дітьми та молоддю...
Підстава для розроблення: Закони України “Про місцеве самоврядування”, “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”
Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р iconПлан роботи методичного об’єднання класних керівників
Аналіз результатів виховної роботи у 2009-2010 н р. Визначення основних напрямків методичної та виховної ро-боти на 2010-2011 н р....
Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р iconПримірний перелік заходів роботи обдарованими дітьми у 2011-2012 н р
Формування власної моделі залучення учнів до шкільних та окружних олімпіад та щодо підготовки учні до олімпіад («олімпіадний рух...
Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р iconБанк даних результатів роботи з обдарованими дітьми

Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р iconАналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних...
У 2010 – 2011 навчальному році рмо вчителів іноземних мов налічувало 54 викладачі. Аналіз якісного складу вчителів свідчить про високий...
Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації по роботі з обдарованими дітьми та дітьми...
Методичні рекомендації по роботі з обдарованими дітьми та дітьми з девіантною поведінкою
Аналіз підсумків роботи з обдарованими дітьми за 2010-2011 н р iconАналіз роботи рмо вчителів географії та економіки за 2010-2011 н р
У 2010 – 2011 навчальному році вчителі географії та економіки працювали над проблемною темою “Науково – методичне та психолого –...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка