Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань




Скачати 36.74 Kb.
НазваПам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань
Дата конвертації23.03.2013
Розмір36.74 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Банк > Документы
Пам’ятка для керівника
загальноосвітнього навчального закладу

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників
при присвоєнні їм педагогічних звань

Складено відповідно до пунктів 5.1–5.7 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6 жовтня 2010 р. № 930


Педагогічне звання

Вимоги до рівня професійної підготовки
та кваліфікації працівника


^ Посада, робота на якій дає право на присвоєння педагогічного звання

вихователь-методист

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

  • досяг високих показників у роботі

  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність

  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти




вихователь

керівник гуртка-методист

  • має найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

  • досяг високих показників у роботі

  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність

  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти




керівник гуртка

майстер виробничого навчання І категорії

  • має стаж роботи на посаді майстра виробничого навчання не менш як 8 років і найвищий тарифний розряд

  • досяг високих показників у роботі

  • на високому професійному рівні володіє методикою практичного навчання, ефективно застосовує її у роботі




майстер виробничого навчання

майстер виробничого навчання ІІ категорії

  • має стаж роботи на посаді майстра виробничого навчання не менш як 5 років і найвищий тарифний розряд

  • досяг високих показників у роботі

  • добре володіє методами і прийомами виробничого навчання, майстерно застосовує їх у роботі

майстер виробничого навчання

педагог-організатор-методист

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

  • досяг високих показників у роботі

  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність

  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти




педагог-організатор

практичний психолог-методист

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

  • досяг високих показників у роботі

  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність

  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти




практичний психолог

старший учитель

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» (якщо має базову вищу або неповну вищу педагогічну освіту, то стаж педагогічної діяльності повинен бути не менш як 8 років, а тарифний розряд — найвищим)

  • досяг високого професіоналізму в роботі

  • систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні

  • надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам




учитель

учитель-методист

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

  • досяг високих показників у роботі

  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність

  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти




учитель

Схожі:

Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань iconПам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу

Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань iconПам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу

Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань iconАналіз функціональних обов язків педагогічних працівників птнз І...
Методичні аспекти організації підвищення кваліфікації педагогів професійної школи на підставі диференціойваного підходу
Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань iconЧорноморська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
На виконання Закону України «Про загальну середню освіту», з метою підвищення творчо – професійного рівня педагогічних працівників...
Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань iconУ дніпропетровській області
Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011-2015рр підвищення методичного рівня, професійної компетентності...
Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань iconТипове положення про атестацію педагогічних працівників
Закону України "Про професійно-технічну освіту", частини четвертої статті 48 Закону України "Про вищу освіту" та з метою стимулювання...
Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань iconНове Типове положення про атестацію педагогічних працівників
Закону України "Про професійно-технічну освіту", частини четвертої статті 48 Закону України "Про вищу освіту" та з метою стимулювання...
Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань iconОрієнтовний перелік основних наказів керівника загальноосвітнього навчального закладу на рік
Про розподіл обов’язків між адміністрацією загальноосвітнього навчального закладу
Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань iconПочаток навчального року як для педагогічних працівників, так І дітей...
Однак чи не найбільше турбот перед початком навчального року у керівника навчального закладу. Передусім він має подбати про створення...
Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань iconС. С. Шевчук старший викладач кафедри методики професійного навчання...
Сучасні вимоги до якості трудових ресурсів потребують переважно інноваційних підходів до їх підготовки, високого професіоналізму...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка