Скачати 36.74 Kb.
|
Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм педагогічних звань Складено відповідно до пунктів 5.1–5.7 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6 жовтня 2010 р. № 930
|
![]() | Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу | ![]() | Пам’ятка для керівника загальноосвітнього навчального закладу |
![]() | Аналіз функціональних обов язків педагогічних працівників птнз І... Методичні аспекти організації підвищення кваліфікації педагогів професійної школи на підставі диференціойваного підходу | ![]() | Чорноморська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів На виконання Закону України «Про загальну середню освіту», з метою підвищення творчо – професійного рівня педагогічних працівників... |
![]() | У дніпропетровській області Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011-2015рр підвищення методичного рівня, професійної компетентності... | ![]() | Типове положення про атестацію педагогічних працівників Закону України "Про професійно-технічну освіту", частини четвертої статті 48 Закону України "Про вищу освіту" та з метою стимулювання... |
![]() | Нове Типове положення про атестацію педагогічних працівників Закону України "Про професійно-технічну освіту", частини четвертої статті 48 Закону України "Про вищу освіту" та з метою стимулювання... | ![]() | Орієнтовний перелік основних наказів керівника загальноосвітнього навчального закладу на рік Про розподіл обов’язків між адміністрацією загальноосвітнього навчального закладу |
![]() | Початок навчального року як для педагогічних працівників, так І дітей... Однак чи не найбільше турбот перед початком навчального року у керівника навчального закладу. Передусім він має подбати про створення... | ![]() | С. С. Шевчук старший викладач кафедри методики професійного навчання... Сучасні вимоги до якості трудових ресурсів потребують переважно інноваційних підходів до їх підготовки, високого професіоналізму... |