Тематична контрольна робота




Скачати 74.27 Kb.
НазваТематична контрольна робота
Дата конвертації12.03.2013
Розмір74.27 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Біологія > Документы
Тематична контрольна робота

З теми: Біологічні основи поведінки людини.

Вища нервова діяльність.

Учня 9-Д класу ЗОШ І-ІІІ ступенів №9

_____________________________________________________

(Прізвище, ім’я)

Варіант 1

Перший рівень (максимум 3 бали. По 0,5 бала за відповідь)

1. Природжені, відносно постійні реакції організму на дію зовнішнього і внутрішнього середовища, що здійснюються за участю нервової системи, - це:

а) умовні рефлекси б) безумовні рефлекси

2. Закріплення у пам’яті певних знань це:

а) увага б) відтворення

в) забування г) жодна з відповідей не вірна

3. До якої форми вищої нервової діяльності належать інстинкти тварин?

а) умовних рефлексів б) запам’ятовування

в) безумовних рефлексів г) мимовільна увага

4. Можливість людини зосередити увагу водночас на декількох різних об’єктах або виконувати складну роботу, пов’язану з багатьма одночасними операціями:

а) концентрація уваги б) розподілення уваги

в) обсяг уваги г) переключення уваги

5. Найпершим у новонародженої дитини з’являється рефлекс:

а) жувальний б) дихальний

в) смоктальний г) кусальний

6. Порушення якого мовного центру призводить до втрати людиною змоги розуміти почуте?

а) центру слухової мови б) зорового мовного центру

в) мовного центру Брока

^ Другий рівень (максимум 3 бали. По 1 балу за відповідь)

Дати визначення поняттям:

1. Збудження ________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Пам’ять ___________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Інстинкт ___________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Третій рівень (максимум 3 бали. По 1,5 балу за запитання)

1. Які форми гальмування відомі? Яка роль гальмування умовних рефлексів у здійснені поведінки людини _____________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Охарактеризувати види пам’яті (за тривалістю запам’ятовування). Який механізм забування у оперативній пам’яті? __________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Четвертий рівень(максимум три бали)

1. На вашу думку, чому іноземну мову краще вивчати у молодому віці? Чи впливає емоційний стан людини на запам’ятовування? Якщо так, то як саме? ___________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Тематична контрольна робота

З теми: Біологічні основи поведінки людини.

Вища нервова діяльність.

Учня 9-Д класу ЗОШ І-ІІІ ступенів №9

_____________________________________________________

(Прізвище, ім’я)

Варіант 2

Перший рівень (максимум 3 бали. По 0,5 бала за відповідь)

1. Безумовний рефлекс є:

а) умовним б) вродженим

в) набутим г) постійним

2. Здатність людини сприймати лише ті предмети, які мають для неї найбільший інтерес:

а) увага б) активність сприйняття

в) цілісність сприйняття г) вибірковість сприйняття

3. Типові для людини дії, або особливості поведінки, які стали її потребою, - це:

а) умовний рефлекс б) навички

в) звички г) мимовільна увага

4. До кількісних характеристик пам’яті належить:

а) точність б) розподілення

в) обсяг г) тривалість

5. гальмування пов’язане із дією стороннього подразника:

а) внутрішнє б) середнє

в) цілісне г) зовнішнє

6. Увага яка залежить від нашої волі та свідомості?

а) автоматична б) довільна

в) мимовільна

^ Другий рівень (максимум 3 бали. По 1 балу за відповідь)

Дати визначення поняттям:

1. Увага _____________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Рефлекс ___________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Навички ___________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Третій рівень (максимум 3 бали. По 1,5 балу за запитання)

1. Що так умовний рефлекс? Назвіть основні види умовних рефлексів ________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Чим характеризується сприйняття? Що таке ілюзії сприйняття? ____________________________ _____________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Четвертий рівень(максимум три бали)

1. Чому людина, яка читає захоплюючу книгу, часто не помічає, що діється навколо? Чому потрібно бути уважним під час виконання контрольної роботи? ______________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Тематична контрольна робота

З теми: Біологічні основи поведінки людини.

Вища нервова діяльність.

Учня 9-Д класу ЗОШ І-ІІІ ступенів №9

_____________________________________________________

(Прізвище, ім’я)

Варіант 3

Перший рівень (максимум 3 бали. По 0,5 бала за відповідь)

1. Запам’ятовування, яке ґрунтується на повторені без осмислення, - це:

а) мимовільне б) механічне

в) довільне г) осмислене

2. Любов, ненависть, заздрощі це:

а) емоційна реакція б) емоційний стан

в) емоційні стосунки г) жодна з відповідей не вірна

3. Сприйняття, в основі якого лежить свідомо поставлена мета?

а) невмисне б) ненавмисне

4. Які з наведених прикладів є умовними рефлексами:

а) звичка б) пам’ять

в) чхання

5. про який різновид внутрішнього гальмування йдеться, якщо умовний подразник неодноразово не підкріплюється безумовним:

а) запізнювальне б) диференційоване

в) умовне г) згашувальне

6. Завдяки яким рефлексам організм краще пристосовується до життя?

а) Умовним б) безумовним

^ Другий рівень (максимум 3 бали. По 1 балу за відповідь)

Дати визначення поняттям:

1. Рефлекторна дуга___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Увага _____________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Іррадіація _________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Третій рівень (максимум 3 бали. По 1,5 балу за запитання)

1. Що таке динамічний стереотип? Яку роль відіграють динамічні стереотипи? ________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Які розрізняють види уваги? Яку роль кожен із цих видів відіграє в житті людини? __________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Четвертий рівень(максимум три бали)

1. Які факти можуть довести, що інстинкт – це система безумовних рефлексів? Яке значення безумовні рефлекси відіграють у житті людини та тварин? ________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Тематична контрольна робота

З теми: Біологічні основи поведінки людини.

Вища нервова діяльність.

Учня 9-Д класу ЗОШ І-ІІІ ступенів №9

_____________________________________________________

(Прізвище, ім’я)

Варіант 4

Перший рівень (максимум 3 бали. По 0,5 бала за відповідь)

1. Відповідь організму на подразнення це:

а) рефлекс б) збудження

2. Вищу нервову діяльність становить:

а) слиновиділення б) регуляція діяльності кровоносної системи

в) здійснення психічних процесів г) жодна з відповідей не вірна

3. Уперше поняття рефлекс ввів у науку?

а) І. М. Сєченов б) Рене Декарт

в) І. П. Павлов г) І. І Мечников

4. Зосередженість на певному виді діяльності це:

а) пам’ять б) емоції

в) увага г) сприйняття

5. Пам’ять на кольори, звуки, запахи, смаки:

а) емоційна б) образна

в) змістова г) цілеспрямована

6. Відбиття в часі змін положення об’єктів або самого спостерігача в просторі – це:?

а) сприйняття простору б) сприйняття руху

в) сприйняття часу

^ Другий рівень (максимум 3 бали. По 1 балу за відповідь)

Дати визначення поняттям:

1. Ілюзія _____________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Умовний рефлекс ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Мовлення _________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Третій рівень (максимум 3 бали. По 1,5 балу за запитання)

1. Види мови. Органи мовленнєвого апарату. ______________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Увага. Властивості уваги? ____________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

^ Четвертий рівень(максимум три бали)

1. Значення головного мозку у процесі мовлення. Значення мови у житті людини. ______________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Схожі:

Тематична контрольна робота iconТематична контрольна робота з теми
Перетворити нижченаведені дані у табличний вигляд. Визначити ім’я таблиці, назву кожного поля, а також типи даних. (2 бали)
Тематична контрольна робота iconТематична контрольна робота з теми
...
Тематична контрольна робота iconУкраїнська література. 5 клас. Тематична контрольна робота. Світ...
Визначте, персонаж якої казки за допомогою загадок урятував свого батька від ганьби І збитків
Тематична контрольна робота iconДіагностична контрольна робота з геометрії
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Тематична контрольна робота iconДіагностична контрольна робота з алгебри у 11-х класах
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Тематична контрольна робота iconДіагностична контрольна робота з математики у 6-х класах
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Тематична контрольна робота iconДіагностична контрольна робота з математики у 6-х класах
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Тематична контрольна робота iconДіагностична контрольна робота з алгебри у 9-х класах
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Тематична контрольна робота iconДіагностична контрольна робота з математики у 7–х класах
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових...
Тематична контрольна робота iconТематична контрольна робота №2
«Про правду І кривду» І «Красний Іванко І закляте місто»; в «Красний Іванко І закляте місто» І «Про жар-птицю І вовка»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка