Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження,




Скачати 136.86 Kb.
НазваКонкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження,
Дата конвертації02.04.2013
Розмір136.86 Kb.
ТипКонкурс
uchni.com.ua > Біологія > Конкурс

прямая соединительная линия 8

УКРАЇНА

ВОРОШИЛОВСЬКА РАЙОННА В МІСТІ ДОНЕЦЬКУ РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ

83050 м. Донецьк, вул. Щорса, 27 тел/факс: (062) 335-30-81,е-mail: roo_vorosh@rambler.ru

Від 09.01.2013р.№ 18

Н А К А З

Про підсумки І (районного)етапу

Всеукраїнського конкурсу-захисту

науково-дослідницьких робіт МАН

Відповідно до чинного Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси – захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року №1099, зареєстрованого Міністерством юстиції України17 листопада 2011 року № 1318/20056, наказу управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації № 664 від 22 листопада, плану роботи Ворошиловського районного відділу освіти на 2012-13 навчальний рік, з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді, та наказу РВО № 447 від 04.12.12 у грудні 2012 року відбувся І (районний) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України.

До участі було надано 32 роботи від НВЗ району, які розподілилися за 8 відділеннями:

1.Хімії і біології – 6 робіт; (секції:загальна біологія -2, біологія людини-1, психологія – 2, валеологія – 1);

2.Екології та аграрних наук – 2 роботи (секції:екологія -1, охорона довкілля та раціональне природокористування-1);

3.Комп’ютерні науки – 1 робота (секції: мультимедійні навчальні та ігрові програми – 1);

4.Фізика і астрономія – 2 роботи (секції: експериментальна фізика – 1, теоретична фізика – 1);

5.Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства – 5 (секції: журналістика – 1, літературна творчість -1, українська література – 2, мистецтвознавство-1);

6.Мовознавство – 7 (українська мова -1, англійська мова-5, французька мова-1);

7.Історія – 6 (історія України-2, всесвітня історія -2, етнологія – 1,археологія -1);

8.Філософії та суспільствознавства – 3(секція: правознавство-3).

Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були – актуальність дослідження, наявність елементів наукової новизни, обґрунтованість отриманих результатів, повнота огляду результатів, близьких до теми, відповідність оформлення робіт до вимог. Під час очного етапу захисту члени журі оцінювали учасників за наступними критеріями: аргументованість обраної теми, ступінь самостійності у виконанні роботи, чіткість, логічність, послідовність доповідання, кваліфіковане ведення дискусії, вичерпаність наданих запитань, змістовність відповідей та загальна культура мови.

Аналіз протоколів показав, що загальний рівень робіт відповідає вимогам та виріс порівно з попередніми роками, це свідчить про те, що учні та керівники робіт з відповідальністю та інтересом поставились до виконання робіт. Теми робіт, які було надано для розгляду актуальні, містять наукову новизну, в більшості виконані згідно з вимогами. Проте, нажаль, деякі роботи не були рекомендовані для подальшої участі, з причини невідповідності загальним вимогам та вимогам з виконання робіт, або за невмінням учнів презентувати результати наукових робіт.

Типовими були наступні зауваження:

- оформлення робіт: невідповідність форми титульного листа встановленому зразку, відсутність нумерації сторінок;

- рецензії без підпису керівників з ВНЗ, відсутність відгуків від керівників робіт;

- відсутність наукового обґрунтування обраної теми; неповний огляд літератури;

- відсутність компетентності учнів під час захисту – невміння вести дискусію, кваліфіковано вести бесіду з опонентами, відсутність наукової етики.

Та серед поданих члени комісії відмітили секції де рівень робіт та презентації був високим та заслуговував найвищої оцінки від членів журі. У зв’язку з цим постало питання про доцільність рекомендувати до участі у ІІ(обласному) етапі Конкурсу декілька робіт одночасно. Наприклад, у секції англійська мова було заявлено 5 робіт. Та високий рівень виконання та захисту робіт, дозволив членам журі оцінити участь високими балами та рекомендувати у складі 4 учнів для подальшої участі. Так найбільш конкурентоспроможними виявились наступні секції: загальна біологія, історія, мовознавство.

Результати участі наведено у таблиці:


ПІБ учасника

Відділення

Секція

Тема роботи

Науковий керівник

Заочний етап

1

ДНВК «Корн»

Шумляєва Юлія

^ Хімії ті біології


Валеологія

Моніторинг рівня фізичного розвитку школярів молодшого віку навчально-виховного комплексу «КОРН»м.Донецька

Павленко Л.І.

76

86

162

3

ДНВК «Корн»

Сафарова Лейла

Загальна біологія

Вплив лецитину на ріст та інтенсивність перекисного окиснення ліпідів Pleurotus ostreatus

Новікова М.О.

89

92

181

4

СФМШ №17

Голубенко Ксенія

Психологія

Вплив мультиплікаційних серіалів на емоції

Труфанова Т.В.

80

85

165

5

НВК №1

Шпекторовський Ілля

Загальна біологія

Вплив високовольтних ліній електропередачі на фауну і населення павуків лугової екосистеми

Новікова М.О.

87

94

181

6.

ЗОШ №14

Храповицький Костянтин

Біологія людини

Установа залежності реакції серцево-судинної системи людини від типу темпераменту під впливом різних видів навантажень

Мглинець В.В., Сагунова Н.Є.

79

88

167

7

ДНВК «Корн»

Степаненко Євгенія

^ Екології та аграрних наук

Екологія

Вплив бензопірену на інтенсивність процесів окиснення ліпідів Flammulina velutipes

Новікова М.О.

86

89

175

8

СФМШ №17

Глухов Антон

^ Фізика і астрономія

Експериментальна фізика

Брус що падає

Бейгельзімер Я.Ю.

88

90

178

9

СФМШ №17

Распутько Артем

Теоретична фізика

Олівець-Мандрівник

Бейгельзімер Я.Ю.

88

90

178

10

Донецький ліцей №22 «Лідер»

Волков Олексій Романович

^ Комп’ютерні науки

Мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми

Створення програми по винаходу кубічної функції за допомогою похідної

Рачинська О.В.

87

90

177

11

Гімназія №18

Бугара Артем

^ Філології та мистецтвознавства

Французька мова

Лінгвістичний концепт «Життя» у французькій та російській картинах світу

Карагод К.А.

94

96

190

12

Гімназія №18

Мінайчук Анастасія

Журналістика

Шкільна газета як один із шляхів формування особистості підлітка

Воробйова Л.П.

92

95

187

13

НВК №5 ім Бойко

Радченко Марія

Літературна творчість

Поетична збірка «Злет душі моєї»

Муза Г.П.

89

90

179

14

Донецький ліцей №22 «Лідер»

Гушувата Ольга

Українська мова та література

Художня своєрідність сучасної літератури. Казки: жанровий аспект

Мельнікова А.С.

87

87

174

15

Донецька Гімназія №18

Коц Анастасія

Мистецтвознавство

Вокальне мистецтво Коробко-Захарових в контексті культурного життя Донеччини

Воробйова Л.П.

84

90

174

16

ЗОШ №2

Гебрян Давид

Англійська мова

Структурно-семантичні характеристики складних слів у сучасній англійській мові

Непомняща К.О.

85

85

170

17

ДНВК №1

Грищенко Віктор

Англійська мова

Функціювання морфологічних архаїзмів в історії американського варіанту англійської мови

Кузнецова І.А.

90

95

185

18

СФМШ №17

Медянцева Даря

Англійська мова

Аналіз англійської фразеології для опису характеристик людської особистості

Труфанова Т.В.

85

85

170

19

ЗОШ №2

Іржанська Єлізавета Олегівна




Англійська філологія

Засоби номінації емоційних станів в романі У.Голдінга “LORD OF THE FLIES”




85

85

170

20

Донецький ліцей №22

Білокобильский Ю.

^ Філософії та суспільствознавства

Філософія

Доля індустріального міста в інформаційну епоху

Сивокоз О.В

87

90

177

21

НВК №5 ім Бойко

Горелик П.Д.

Правознавство

Інститут медичного страхування в Україні

Запорожець А.Л.

87

92

179

22

ЗОШ №14

Стребуль Є.С.

Археологія

Зображення тварин в і ероглифах кам’яної могили

Рибалко Л.Д.

87

87

174

23

СФМШ №17

Лук’янченко А.

Всесвітня історія

Живопис Третього Рейху як інструмент пропаганди

Жданкіна Л.С.

90

95

185

24

ЗОШ №3

Макаров К.

Історія України

Відбудова шахт після Великої Вітчізняної війни

Пугачова М.В.

89

87

176

25

СФМШ №17

Курбакова Д.

Історія України

Історія Донецької області на сторінках періодичних видань 1941-1944

Жданкіна Л.С.

87

89

176


Проаналізувавши участь учнів району у І (районному) етапі Всеукраїнського конкурсу захисті науково-дослідницьких робіт МАН у 2012-2013р.:

Н А К А З У Ю:

  1. Затвердити результати участі учнів НВЗ району в І (районному) етапі Всеукраїнського Конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт МАН у 2012-13 навчальному році.

  2. Директорам ЗНЗ району:

2.1.Проаналізувати результати участі ЗНЗ району в в І (районному) етапі Всеукраїнського Конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт МАН.

2.2. Розробити план заходів щодо покращення результативності участі учнів в означеному Конкурсі.

  1. Районному методичному кабінету (Новікова М.О.):

    1. Проаналізувати результати участі учнів в І (районному) етапі Всеукраїнського Конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт МАН на районних методичних об’єднаннях учителів – предметників.

    2. Забезпечити якісну організацію щодо участі учнів в ІІ (обласному) ) етапі Всеукраїнського Конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт МАН

  2. Контроль за виконанням наказу покласти на завідувача РМК Пащенко В.В.

Заступник начальника районного відділу освіти Л.В.Черкасова

Новікова М.О. До справи – 1

НВЗ - 13

Схожі:

Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження, iconКонкурс пройде у два етапи: І етап − відбірковий (заочний) проводиться...
Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді в квітні – травні цього року буде проведений VІІ всеукраїнський конкурс...
Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження, iconКонкурс пройде у два етапи: І етап − відбірковий (заочний) проводиться...
Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді у квітні – травні цього року буде проводитись Всеукраїнський конкурс...
Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження, iconВони обрали учительську долю
Цього року Всеукраїнський конкурс «Учитель року-2013» проходив за номінаціями: «фізика», «інформатика», «російська мова». Для участі...
Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження, iconКонкурс-захист науково-дослідницьких робіт відбувався з таких напрямків:...
Хіі міській науково-практичній конференції слухачів наукового товариства учнів Малої академії наук “Інтеграл” як І етапі Всеукраїнського...
Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження, iconРозкла д вступних іспитів до Української академії друкарства на окр...
Перша літера «З» вказує назву факультету – «Заочний», друга (І третя) виражають скорочену назву спеціальності
Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження, iconАктуальність теми дослідження
Здійснення на сучасному етапі задачі зниження рівня злочинності можливо лише шляхом правильного застосування в боротьбі з правопорушниками...
Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження, iconПлан роботи ооіув з 01. 11. до 30. 11. 2006 року № п/п
Всеукраїнські комп’ютерні учнівські олімпіади з базових дисциплін через мережу Інтернет. Триває робота журі над формуванням команди...
Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження, iconКонкурс проводиться в заочному форматі з січня по 30 квітня 2011 року
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді з січня 2011 року проводить Всеукраїнський конкурс дитячого малюнку,,Зоологічна...
Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження, iconЛекції
М. Петренка, основними темами І мотивами його творчості; виховувати почуття гордості за творчість письменників рідного краю; розвивати...
Конкурс відбувався у 2 етапи: заочний та очний. На заочному етапі члени журі знайомились з темами, аналізували роботи. Основними критеріями були актуальність дослідження, iconМета дослідження
Основними об`єктами дослідження є флора деяких суходольних І заплавних луків Кам`янського району
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка