Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А




НазваВчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А
Дата конвертації06.05.2013
Розмір57.1 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Біологія > Документы




Вчитель ЗОШ №6

м. Селидового

Чумак Н.А.

2010 р.


Мета : ознайомити учнів з основними правилами чищення зубів; вчити аналізувати вчинки героїв твору, працювати з таблицями;розвивати вміння слухати співбеседника; виховувати кращі моральні риси.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1.Організаційна частина. Повідомлення теми та завдань.
- Любі діти, сьогодні ми побуваємо в гостях у маленьких зубчиків.

Вони розкажуть нам дивні історії, які з ними трапилися. Наше завдання: розглянути правила догляду за зубами, правила чищення, створити малюнок прекрасної Солодкоїжки, проаналізувати уривок з посібника для школярів про "Нові пригоди Бобра Суперзуба".




Вступна бесіда.
- Для того, щоб бути здоровими, необхідно правильно харчуватися. Їжа - це будівельний матеріал .Вона неоднакова за своїм складом та значенням для організму. До складу продуктів харчування входять білки, жири, вуглеводи. Усі ці речовини дуже потрібні нашому організму, щоб жити, працювати, рости .Їжа повинна бути різноманітною, щоб організм діставав усі необхідні для життя речовини.

Що допомагає нам подрібнювати їжу?(Зуби.)
Розповідь про будову зуба. Розгляд таблиць.

- Отож, познайомимося з будовою нашого зубчика.

( Розгляд таблиці.)

Так виглядають зуби в тих, хто про них піклується. А ваші зуби такі ж гарні?

Щоб переконатися в цьому, візміть дзеркальце, яке лежить у вас на парті, та подивиться на них.



Біла частина зуба називається коронкою. Решта зуба захована в ясна. Ця частина називається коренем. Корінь міцно утримує зуб у щелепі.

  • Як же виглядає зуб зсередини?

(Розгляд таблиці.)
Це емаль - біла та дуже тверда частина зуба. Під нею розміщений дентин - жовта частина зуба, більш м”яка ,ніж емаль . Далі розміщена пульпа - тут знаходяться нерви та кровоносні судини;завдяки нервам зуб відчуває тепло та холод.

( Учитель демонструє все на таблиці.)


Розповідь учнів у костюмах зубчиків.
-Я- маленький зубчик .Хочу розповісти про те,яку важливу роботу ми виконуємо. Я та мої братики подрібнюємо їжу. Без нас не можу бути нормального травлення.

-А в мене є інформація про те,що нас у родині аж 32 братики: 16 - на верхній щелепі та 16 - на нижній. Усі ми маємо різну форму та виконуємо різну роботу.

- Спереду в роті людини знаходяться мої братики. А звуть їх різці - по 4 зубчики на кожній щелепі. З їх допомогою ви зможете легко перегризти морквину або відкусити яблуко. На допомогу різцям приходять клики ( вони допоможуть відкусити щось тверде). А позаду них корінні зуби. Їх завдання - перетирати їжу.

Обговорення уривка з твору "Нові пригоди Бобра Суперзуба".



Учитель зачитує уривок.

...Тут стежка зробила крутий поворот, і перед очима наших героїв відкрилася велика світла галявина. Посеред неї стояв казково красивий терем-теремок з широким ганком та розписаними яскравими фарбами наличниками.

- Хто-хто в теремочку живе? - запитала Ярослава жартівливо.

- Тридцять два дружних братики, - відповів за господарів Бобер Суперзуб. - Зайдемо до них в гості ненадовго.

Бобер розчинив різьблені двері - і застиг на порозі від несподіванки. У хоромах коївся такой безлад, що буря з ураганом позаздрили б такому розмаху. Одні братики про щось голосно сперечалися, підстрибуючи від нетерплячки на місці, інші бігали навздогін, а треті мирно сопіли в куточку.
- Ви прослухали уривок, спробуйте дати відповіді на мої запитання.

* Про який саме теремок ідеться? (Про рот)

*Що за безлад коївся у будиночку, який був так гарно прикрашений?(Порожнина рота була погано доглянута)

*Про що сперечалися братики зубчики?(Їх треба було негайно лікувати, а хазяїн не звертав уваги на

рот)

*Що за безлад коївся у будиночку, який був так гарно прикрашений?(Порожнина рота була погано доглянута)

*Про що сперечалися братики зубчики?(Їх треба було негайно лікувати, а хазяїн не звертав уваги на зубний біль.)

*Чому деякі зубчики бігали один за одним?(Не могли стерпіти болю.)

*А які братики мирно сопіли в куточку?( Ті, які не потребували швидкої допомоги, у яких було все гаразд.)

- Чи знаєте ви, що за тварина бобер?(Відповіді учнів.)Чому в нього такі міцні зуби?

Малювання Солодкоїжки.




Прослухайте уважно вірш. Подумайте, про що він.

Садками ходить по стеблинкам-ніжках

З квіток і ягідок уся - Солодкоїжка!

Блакитно-жовті квіти - оченята

І соковиті вишні квіти - губенята.

Одягнена у калинове листя,

В поричкових сережках і намисті,

Із чудернацьким носиком сливовим

Солодкоїжка Ягідноказкова.
Малювання кольоровими олівцями фантастичної істоти із ягід та листочків. Розгляд малюнків.

- Чи хотіли б ви товарищувати з такою героїнею вірша? Чи не підкажете ви, якої шкоди зубчикам задають солодощі?

- Подивимося, як наші братики зубчики будуть чистити умовно зубки. Якщо вони робитимуть щось не так, ми їм одразу ж допоможемо.

Учні спостерігають за діями маленьких героїв.

Правила догляду за зубами

.



Будемо пам'ятати ці правила та не ображати наших казкових малюнків, будемо стежити за своїми зубками.

* Полощіть рот теплою водою після їжі.

* Щітку після користування прополощіть.

* Ніколи не чистіть зуби чужою щіткою.

* Зберігайте щітку в соляному розчині.

* Чистіть зуби двічі на день: вранці та ввечері.




Звернення казкових героїв до діток.
2.Підбиття підсумків заняття.
-Не обижайте нас, не гризіть тверді цукерки, цукор, горіхи.

- Після гарячого не беріть одразу до рота холодного та навпаки.

Це призводить до псування емалі.

-Не колупайтесь гострими предметами.

Усе це шкодить. Подумайте про це, не задавайте шкоди нашим родичам, вчасно відвідуйте стоматолога. А зараз в добру путь. Хай щастить !




- -

Схожі:

Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А iconЧумак Н. А. вчитель вищої категорії, старший вчитель зош №6
Найкращий учитель для дитини той, хто духовно спілкується з нею, забуває, що він учитель, І бачить у своєму учневі друга, однодумця....
Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А iconЗош №6 м. Селидового Донецької області
Роль мачухи та її доньок, Баби Яги, Діда Мороза – грають дорослі, або старшокласники, всі інші ролі (Тік, Так, Попелюшка, Принц,...
Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А iconДячук В. В. Михалюк О. І. Мисюк І. В
Медвідь П. М. старший вчитель, вчитель трудового навчання Хорошівської зош І-ІІІ ступенів
Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А iconДиплом І ступеня нагороджені: Відділення літературознавства, фольклористики...
Секція «Українська література» Олійник Вікторія Олександрівна, учениця 9 класу Гнатовецької зош І-ІІІ ст. (науковий керівник Бандровська...
Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А iconМетодичні рекомендації Райгородок 2011-2012 нав рік Газукіна Ніна Степанівна
Газукіна Ніна Степанівна, заступник директора з науково-методичної роботи Райгородоцької зош І-ІІІ ступенів, вчитель вищої категорії,...
Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А iconІз досіду роботи учителя інформатики Української зош І-ІІІ ст. №13...
Адміністрація нашого навчального закладу враховує необхідність вивчення інформатики з ранього віку І тому, цей предмет починає викладатися...
Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А iconРозглянуто І схвалено «затверджую» на засіданні рмо завідуюча методичним кабінетом
П’ять учителі мають педагогічне звання старший вчитель: Гончерук О. Г. (Шамраївський нвк), Сушко С. О. (В. Половецький нвк) Каліновська...
Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А iconБілоцерківська районна державна адміністрація київської області відділ освіти нака з
Трушківська зош І-ІІІ ст., Терезинське нво, Сорокотязька зош І-ІІ, Озернянська зош І-ІІ ст. №1, Скребишівська зош І-ІІ ст.,Чупирянське...
Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А iconУрок з громадянської освіти
Вчитель початкових класів Червонівської зош І-ІІІ ступенів Хіміч Іванна Іванівна
Вчитель зош №6 м. Селидового Чумак Н. А iconТехнологія електротехнічних робіт
Міщук І. Р. – вчитель трудового навчання Квітневської зош I-IІI ступенів, Білогірського району
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка