Скачати 69.76 Kb.
|
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей ВИСТАВА «ЯКЩО ХОЧЕШ БУТИ ЗДОРОВИМ!» Вихователь: Григоренко Л.Г.. 2010р. ВИСТАВА «ЯКЩО ХОЧЕШ БУТИ ЗДОРОВИМ!» Ведуча. Дорогі діти! Зараз ми з вами подивимося виставу «Якщо хочеш бути здоровим!». Дія відбувається у звичайній школі. Можливо, деякі дійові особи схожі на вас або ваших друзів. Будьте дуже уважні, адже всі ви знаєте, що здоров'я — найважливіше для кожного із нас. Так, здоров'я за гроші не купиш. І дбати про нього треба, починаючи з дитинства. Це наш обов’язок! Наша вистава розпочинається. ^ . Ех, сумно жити в школі! Ніяких тобі пригод, небезпек. Одні тільки перерви та уроки. Нудьга! 2-й хлопчик. Та вже ж! Ні стрілянини, ні погоні... Така нудота! Мийте руки, чистіть зуби, встали в пари, вчіть уроки — тільки це і чуєш. ^ . А ще: шкільна форма, спортивна форма, хореографічна... Режим дня цей іще. (Через парту вилазить Шкідниця, чхає і пирхає). Шкідниця. Апчхи! От життя пішло, у кишенях один пил. Ні насіння, ні бризкалки немає. Та й у школі — не хлопчики, а суцільна радість для вчителів. ^ . А ти що таке?! І чого тобі у наших кишенях треба? Шкідниця. По-перше, не у кишенях, а у себе вдома, Я живу там, де брудно і негаразд. Де причеплюся, там і живу. По - друге: я не «що таке» а «така». Я Шкідниця! Я бяка, я Шкідниця Зтанцюю зараз я, Маленька я гидота, А голос — солов'я. Обожнюю я лаятись, Вночі — дітей лякаю. Я - бяка, я -брудняка, Я — виняткова злюка. (Танцює «Танець Шкідниці», музика С. Шнурова «Пролежни» — група «Ленінград») ^ . І чого ти прийшла? Шкідниця. Покликали, то й прийшла! 1-й хлопчик. Ніхто тебе не кликав. Шкідниця. А хто тут репетував, форму не хоче носити, уроки не хоче вчити, руки не хоче мити і таке інше?! ^ Ой, здається ми. Шкідниця. Ото ж то. А взагалі я живу в країні Бруднульдії. 2-й хлопчик. А хіба є така країна? Шкідниця. Звичайно є. Навіть у школі може з'явитися. Гаразд, ходімо. Запрошую. Може якої гидоти навчитеся, іншим передасте. Ну, поїхали! (Музика. З'являється напис «Бруднульдія». Музика стихає). Шкідниця. Приїхали, злазьте! 1-й хлопчик. Так ми наче і не виїжджали! (Озирається). Шкідниця. Ех ти, неук! Адже і кіно дивишся, і книжки читаєш. Це ми до паралельного світу потрапили. Наче і там, а насправді — ні. Ну, ходімо, та обережніше, не наступіть на кого-небудь. ^ . Як це «не наступіть»? У вас тут що, хтось на підлозі валяється. Шкідниця. У нас тут різного повно. Ось, знайомтеся: головний бруднульчик, розпорядник капостей -- Брик-Бряк. (Шкідниця витягає з-під парти Брик-Бряка. Шкідниця і Брик-Бряк танцюють). Брик-Бряк. Привіт, шмакодявки! Що, давно в халепу не потрапляли? Давно не хворіли? Зараз ми це швиденько влаштуємо. (Співає на мотив пісні «Остров невезения»). Ставлю все сторчма я, Добре все псую, В кожній школі місце Для бацил знайду. Всі такі нещасні Стануть навкруги, Грипом та ангіною Захворіють всі. В бруді розведу тут Безліч я хвороб, Руки лиш не мийте, Суньте пальці в рот. Вдома залишайте Зміннеє взуття, І я вам гарантую Карантин на все життя! ^ . Треба тікати звідси, бо ж він нас заразить зараз. Чи ще якусь капость нам заподіє! (Тікає, але спотикається об Пил, який лежить на лавці і загрузає в ньому). Дивись, хто це тут ще валяється? Пил. Ой, не стрясайте. Бо я розпилюся! Ну, не дають поспати. Знову ти, Шкіднице, когось притягла?! (Співає на мотив пісні з м/ф «Про Черепаху та Левенятко»). Я на сонечку лежу! І без сонечка лежу! Все лежу і лежу, Чи в повітрі я вишу! Хто мене трохи вдихне, Зразу ж кашляти почне. Ну а я — все лежу, Всі легені вам заб'ю! ^ . Дивись, який він сірий, м'який, пухнастий, — так і клубочиться. 2-й хлопчик. Так це ж пил! Закривай швидше рота, а то надихаєшся всілякої гидоти! Пил. Так уже й гидота! Я Пил — чистий, стерильний. Ну, подумаєш, по смітниках політав, на дорозі повалявся. Ви друзів моїх не бачили. Ось це — справжня гидота. (Під музику входять мікроби, вони співають на музику групи «Вірус», композиція «Ручки»). Не мийте ваші, не мийте ваші ручки, Не мийте ваші ручки – І буде все «окей»! Не мийте ваші, не мийте ваші ніжки, Не чистіть ваші зубки – І буде все «окей»! Хворітимете, хворітимете довго, Щоб не ходить до школи, До школи не ходить! Послухайте, послухайте мікробів, Послухайте мікробів І буде все «окей»! Не мийте ваші, не мийте ваші вушка, Не підстригайте нігті – І буде все «окей»! Товаришуйте, товаришуйте з нами Мікроби — це є круто. Все буде в вас «окей»! ^ . Ми апчхи раз. 2-й мікроб. Ми апчхи два. 1-й мікроб. На ваші чистії тіла. 2-й мікроб. На ваші чистії тіла. 1-й мікроб. І стукнемо так, 2-й мікроб. Стукнемо так, 1-й мікроб. Щоб заболіла голова. 2-й мікроб. Голова! 1-й мікроб. Непомітні ми й маленькі, але дуже шкідливенькі! ^ . Любимо брудні ми руки, живемо усі без скуки! 1-й мікроб. Розболяться шлунки в вас — починається наш час! (Під музику заходить Айболить, він співає на мотив пісні «Снег кружится»). Айболить. Всіх звіряток-хлоп'яток лікую, Від хвороб їх завжди бережу. Всіх тварин від інфекцій врятую, Всіх мікробів я геть прожену! Айболить. (звертається до дітей) Доброго дня, діти! Мене звуть Айболить. Я прийшов до вас із лікарні, яка розташована біля лісу. Там до мене приходить лікуватися багато звірів і птахів. А ще я розповідаю їм, як не захворіти і завжди здоровим. Ого-го — мікроби?! Я знаю, як їх можна подолати! А ви, діти, знаєте? Кажіть зі мною чим. (показує картки) «Вода», «Мило» «Чистота» (усі хором промовляють ці слова. Мікроби розбігаються, ховаються за Шкідницю, Брик-Бряка, Пил. Айболить іде до своєї лікарні. Заходять Грип і Ангіна, танцюють). Грип. Я — Грип! Знайте, дітлахи, - Небезпечний я! Апчхи! Епідемії в ладу 325 ускладнень, З високою температурою, Не подолати мікстурою! Краща подруга — Ангіна – З'явиться мені на зміну, Буде нам удвох потіха, Не втримаюся від сміху! ^ Добре сміється той сміється останнім. (Заходить Айболить, в руках у нього часник, цибуля, лимон). Айболить. Чи не бажаєте, скуштувати цибульки, часничку чи лимончика? (Грип і Ангіна ховаються за мікробами). Айболить. Найголовніше профілактика. Пити чай з лимоном, загартовуватися і регулярно бути повітрі. Тоді ніякі хвороби вас не здолають. (Іде в лікарню). Мікроб (до Пилу). Доки Айболита немає, давай цих хлопців схопимо, скрутимо... ^ Ага, схопиш. Вуха чисті, нігті підстрижені, волосся причесане! Неподобство! Брик-Бряк (до хлопчиків, умовляючи). А може залишитеся тут у нас у Бруднульдії? ^ . Та ні. Ми тут лише на екскурсії, можна сказати, потрапили сюди випадково. Нас Шкідниця привела. Шкідниця. Ха-ха-ха! Випадково! А кому ліньки вчитися було, хто пароль назвав, мене викликав?! Нумо, братики, навалися! ^ . Відчиняймо двері і кватирку. Ми їх враз провітримо. 2-й хлопчик. А ви, хлоп'ята, допоможіть нам. Скажіть цій бацильній, шкідливій компанії, чарівні слова – Будьте здорові? Діти. Будьте здорові! Ми зобов’язані піклуватися про своє здоров’я. (Музика, «гидота» тікає. Учасники знімають плакат « Бруднульдія»). Хлопчики (до залу). Спасибі вам усім. Будьте здорові! 2-й хлопчик. Ледве не залишилися у цій жахливій «Бруднульдії»! ^ Нарешті позбавилися всієї цієї гидоти. Цих бацил, мікробів, пилу, бруду. Айболить. А щоб з ними не зустрічатися знову, треба їсти цибулю й часто бувати на свіжому повітрі. Ведуча. Діти, добирайте рими. Щоб було усе в порядку, Вранці робимо ... (зарядку). Свою ти силу покажи, З водою кожен день ... (дружи). Хто з милом дружить, Усі хвороби ... (подужа). Потрібен нам рушник … (пухнастий), Щітка, порошок і паста. Потрібні організмові продукти, Дуже корисні овочі та ... (фрукти) Айболить. А тепер прошу всіх встати і заспівати з нами «Гімн здоров'я». ^ (слова І. Фостій на музику Ю. Чічікова до пісні «Веселі нотки»). Здоров'я — основа усьогона світі, Здоровими бажають бути всі діти. Для цього потрібно щоденно вмиватись, Робити зарядку і тепло вдягатись, Себе гартувати водою і сонцем, І солодко спати з відкритим віконцем, І їсти усе, що на стіл подають, Бо ж страви нам росту і сил додають, Поводитись добре; усіх шанувати. Не плакать, не киснуть, не капризувати. Накази їх всюди виконувать свято. Ведуча. Дорогі діти! Наша вистава завершилася. Будьте веселими та здоровими. Усі (хлопчики, Айболить, ведуча). До нових зустрічей! |
![]() | Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих... Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей | ![]() | Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих... Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей |
![]() | Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих... Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей | ![]() | 2009 р. Новорічне свято «Зимова казка» Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей |
![]() | Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей Ведуча: Козаки вам потрібно подолати шлях в однім чоботі на одній нозі! Хто швидше? | ![]() | Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих... Мета: закріпити за допомогою різних ігрових моментів знання, уміння та навички учнів з бж |
![]() | Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих І пізнооглухлих дітей Для успішної реалізації завдань навчального плану, чіткої організації роботи школи-інтернату в 2010-2011 н р | ![]() | Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих... Мета: Розвивати емоціональну вольову сферу, творчість, артистичність. Поповнювати словарний запас. Корегувати вимову слів. Виховувати... |
![]() | Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих... Матуся. Доброго ранку, донечко! Вітаю тебе з днем народження! Бажаю здоров’я міцного, щастя рясного, лагідних ранків І чистих світанків!Проміння... | ![]() | Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих... Сьогодні ми проведемо змагання між двома командами дітей, яка команда дасть більше правильних відповідей, та й переможе. За кожну... |