Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!»




Скачати 69.76 Kb.
НазваКам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!»
Дата конвертації14.05.2013
Розмір69.76 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Біологія > Документы
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат

для слабочуючих та пізнооглухлих дітей


ВИСТАВА «ЯКЩО ХОЧЕШ БУТИ ЗДОРОВИМ!»


Вихователь: Григоренко Л.Г..

2010р.


ВИСТАВА «ЯКЩО ХОЧЕШ БУТИ ЗДОРОВИМ!»
Ведуча. Дорогі діти! Зараз ми з вами подивимося виставу «Якщо хочеш бути здоровим!». Дія відбувається у звичайній школі. Можливо, деякі дійові особи схожі на вас або ваших друзів.

Будьте дуже уважні, адже всі ви знаєте, що здоров'я — найважливіше для кожного із нас. Так, здоров'я за гроші не купиш. І дбати про нього треба, починаючи з дитинства. Це наш обов’язок!

Наша вистава розпочинається.

^ 1-й хлопчик. Ех, сумно жити в школі! Ніяких тобі при­год, небезпек. Одні тільки перерви та уроки. Нудьга!

2-й хлопчик. Та вже ж! Ні стрілянини, ні погоні... Така нудота! Мийте руки, чистіть зуби, встали в пари, вчіть уроки — тільки це і чуєш.

^ 1-й хлопчик. А ще: шкільна форма, спортивна форма, хореографічна... Режим дня цей іще.

(Через парту вилазить Шкідниця, чхає і пирхає).

Шкідниця. Апчхи! От життя пішло, у кишенях один пил. Ні насіння, ні бризкалки немає. Та й у школі — не хлопчики, а суцільна радість для вчителів.

^ 1-й хлопчик. А ти що таке?! І чого тобі у наших кише­нях треба?

Шкідниця. По-перше, не у кишенях, а у себе вдома, Я живу там, де брудно і негаразд. Де причеплюся, там і живу. По - друге: я не «що таке» а «така». Я Шкідниця!

Я бяка, я Шкідниця

Зтанцюю зараз я,

Маленька я гидота,

А голос — солов'я.

Обожнюю я лаятись,

Вночі — дітей лякаю.

Я - бяка, я -брудняка,

Я — виняткова злюка.

(Танцює «Танець Шкідниці», му­зика С. Шнурова «Пролежни» — група «Ленінград»)
^ 2-й хлопчик. І чого ти прийшла?

Шкідниця. Покликали, то й прийшла!

1-й хлопчик. Ніхто тебе не кликав.

Шкідниця. А хто тут репетував, форму не хоче носити, уроки не хо­че вчити, руки не хоче мити і таке інше?!

^ Хлопці. Ой, здається ми.

Шкідниця. Ото ж то. А взагалі я живу в країні Бруднульдії.

2-й хлопчик. А хіба є така країна?

Шкідниця. Звичайно є. Навіть у школі може з'явитися. Гаразд, ходімо. Запрошую. Може якої гидоти навчитеся, іншим передасте. Ну, поїхали!

(Музика. З'являється напис «Бруднульдія». Музика сти­хає).

Шкідниця. Приїхали, злазьте!

1-й хлопчик. Так ми наче і не виїжджали! (Озирається).

Шкідниця. Ех ти, неук! Адже і кіно дивишся, і книжки читаєш. Це ми до паралельного світу потрапили. Наче і там, а насправді — ні. Ну, ходімо, та обережніше, не нас­тупіть на кого-небудь.

^ 2-й хлопчик. Як це «не наступіть»? У вас тут що, хтось на підлозі валяється.

Шкідниця. У нас тут різного повно. Ось, знайомтеся: головний бруднульчик, розпорядник капостей -- Брик-Бряк.

(Шкідниця витягає з-під парти Брик-Бряка. Шкідниця і Брик-Бряк танцюють).


Брик-Бряк. Привіт, шмакодявки! Що, давно в халепу не потрапляли? Давно не хворіли? Зараз ми це швиденько влаштуємо.

(Співає на мотив пісні «Остров невезения»).

Ставлю все сторчма я,

Добре все псую,

В кожній школі місце

Для бацил знайду.

Всі такі нещасні

Стануть навкруги,

Грипом та ангіною

Захворіють всі.

В бруді розведу тут

Безліч я хвороб,

Руки лиш не мийте,

Суньте пальці в рот.

Вдома залишайте

Зміннеє взуття,

І я вам гарантую

Карантин на все життя!

^ 1-й хлопчик. Треба тікати звідси, бо ж він нас заразить за­раз. Чи ще якусь капость нам заподіє! (Тікає, але спотикаєть­ся об Пил, який лежить на лавці і загрузає в ньому). Дивись, хто це тут ще валяється?

Пил. Ой, не стрясайте. Бо я розпилюся! Ну, не дають поспати. Знову ти, Шкіднице, когось притягла?!

(Співає на мотив пісні з м/ф «Про Черепаху та Левенятко»).

Я на сонечку лежу!

І без сонечка лежу!

Все лежу і лежу,

Чи в повітрі я вишу!

Хто мене трохи вдихне,

Зразу ж кашляти почне.

Ну а я — все лежу,

Всі легені вам заб'ю!

^ 1-й хлопчик. Дивись, який він сірий, м'який, пухнастий, — так і клубочиться.

2-й хлопчик. Так це ж пил! Зак­ривай швидше рота, а то нади­хаєшся всілякої гидоти!

Пил. Так уже й гидота! Я Пил — чистий, стерильний. Ну, поду­маєш, по смітниках політав, на дорозі повалявся. Ви друзів моїх не бачили. Ось це — справжня гидота.

(Під музику входять мікроби, вони співають на музику групи «Вірус», композиція «Ручки»).

Не мийте ваші, не мийте ваші ручки,

Не мийте ваші ручки –

І буде все «окей»!

Не мийте ваші, не мийте ваші ніжки,

Не чистіть ваші зубки –

І буде все «окей»!

Хворітимете, хворітимете довго,

Щоб не ходить до школи,

До школи не ходить!

Послухайте, послухайте мікробів,

Послухайте мікробів

І буде все «окей»!

Не мийте ваші, не мийте ваші вушка,

Не підстригайте нігті –

І буде все «окей»!

Товаришуйте, товаришуйте з

нами

Мікроби — це є круто.

Все буде в вас «окей»!

^ 1-й мікроб. Ми апчхи раз.

2-й мікроб. Ми апчхи два.

1-й мікроб. На ваші чистії тіла.

2-й мікроб. На ваші чистії тіла.

1-й мікроб. І стукнемо так,

2-й мікроб. Стукнемо так,

1-й мікроб. Щоб заболіла голова.

2-й мікроб. Голова!

1-й мікроб. Непомітні ми й маленькі, але дуже шкідливенькі!

^ 2-й мікроб. Любимо брудні ми руки, живемо усі без скуки!

1-й мікроб. Розболяться шлунки в вас — починається наш час!

(Під музику заходить Айболить, він співає на мотив пісні «Снег кружится»).
Айболить. Всіх звіряток-хлоп'яток лікую,

Від хвороб їх завжди бережу.

Всіх тварин від інфекцій врятую,

Всіх мікробів я геть прожену!

Айболить. (звертається до дітей) Доброго дня, діти! Мене звуть Айболить. Я прий­шов до вас із лікарні, яка розташована біля лісу. Там до мене приходить лікуватися багато звірів і птахів. А ще я роз­повідаю їм, як не захворіти і завжди здоровим. Ого-го — мікроби?!

Я знаю, як їх можна подолати! А ви, діти, знаєте? Кажіть зі мною чим. (показує картки) «Вода», «Мило» «Чистота»

(усі хором промовляють ці слова. Мікроби розбігаються, ховаються за Шкідницю, Брик-Бряка, Пил. Айбо­лить іде до своєї лікарні. Заходять Грип і Ангіна, танцюють).

Грип.

Я — Грип! Знайте, дітлахи, -

Небезпечний я! Апчхи!

Епідемії в ладу 325 ускладнень,

З високою температурою,

Не подолати мікстурою!

Краща подруга — Ангіна –

З'явиться мені на зміну,

Буде нам удвох потіха,

Не втримаюся від сміху!

^ Ведуча. Добре сміється той сміється останнім.

(Заходить Айболить, в руках у нього часник, цибуля, лимон).

Айболить. Чи не бажаєте, скуштувати цибульки, часнич­ку чи лимончика?

(Грип і Ангіна ховаються за мікробами).

Айболить. Найголовніше профілактика. Пити чай з лимоном, загартовуватися і регулярно бути повітрі. Тоді ніякі хвороби вас не здолають. (Іде в лікар­ню).

Мікроб (до Пилу). Доки Айболита немає, давай цих хлопців схопимо, скрутимо...

^ Пил. Ага, схопиш. Вуха чисті, нігті підстрижені, волос­ся причесане! Неподобство!

Брик-Бряк (до хлопчиків, умовляючи). А може залишите­ся тут у нас у Бруднульдії?

^ 1-й хлопчик. Та ні. Ми тут лише на екскурсії, можна сказати, потрапили сюди випадково. Нас Шкідниця при­вела.

Шкідниця. Ха-ха-ха! Випадково! А кому ліньки вчитися було, хто пароль назвав, мене викликав?! Нумо, братики, навалися!

^ 1-й хлопчик. Відчиняймо двері і кватирку. Ми їх враз провітримо.

2-й хлопчик. А ви, хлоп'ята, допоможіть нам. Скажіть цій бацильній, шкідливій компанії, чарівні слова – Будьте здорові?

Діти. Будьте здорові! Ми зобов’язані піклуватися про своє здоров’я.

(Музика, «гидота» тікає. Учасники знімають плакат « Бруднульдія»).

Хлопчики (до залу). Спасибі вам усім. Будьте здорові!

2-й хлопчик. Ледве не залишилися у цій жахливій «Бруднульдії»!

^ Ведуча. Нарешті позбавилися всієї цієї гидоти.

Цих бацил, мікробів, пилу, бруду.

Айболить. А щоб з ними не зустрічатися знову, треба їсти цибулю й часто бувати на свіжому повітрі.

Ведуча. Діти, добирайте рими.

Щоб було усе в порядку,

Вранці робимо ... (зарядку).

Свою ти силу покажи,

З водою кожен день ... (дружи).

Хто з милом дружить,

Усі хвороби ... (подужа).

Потрібен нам рушник … (пухнастий),

Щітка, порошок і паста.

Потрібні організмові продукти,

Дуже корисні овочі та ...

(фрукти)


Айболить. А тепер прошу всіх встати і заспіва­ти з нами «Гімн здоров'я».

^ Гімн здоров'я

(слова І. Фостій на музику Ю. Чічікова до пісні «Веселі нотки»).

Здоров'я — основа усьогона світі,

Здоровими бажають бути всі діти.

Для цього потрібно щоденно вмиватись,

Робити зарядку і тепло вдягатись,

Себе гартувати водою і сонцем,

І солодко спати з відкритим віконцем,

І їсти усе, що на стіл подають,

Бо ж страви нам росту і сил додають,

Поводитись добре; усіх шанувати.

Не плакать, не киснуть, не капризувати.

Накази їх всюди виконувать свято.
Ведуча. Дорогі діти! Наша вистава завершилася.

Будьте веселими та здоровими. Усі (хлопчики, Айболить, ведуча). До нових зустрічей!

Схожі:

Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!» iconКам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих...
Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!» iconКам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих...
Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!» iconКам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих...
Кам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!» icon2009 р. Новорічне свято «Зимова казка»
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!» iconКам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей
Ведуча: Козаки вам потрібно подолати шлях в однім чоботі на одній нозі! Хто швидше?
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!» iconКам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих...
Мета: закріпити за допомогою різних ігрових моментів знання, уміння та навички учнів з бж
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!» iconКам’янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих І пізнооглухлих дітей
Для успішної реалізації завдань навчального плану, чіткої організації роботи школи-інтернату в 2010-2011 н р
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!» iconКам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих...
Мета: Розвивати емоціональну вольову сферу, творчість, артистичність. Поповнювати словарний запас. Корегувати вимову слів. Виховувати...
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!» iconКам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих...
Матуся. Доброго ранку, донечко! Вітаю тебе з днем народження! Бажаю здоров’я міцного, щастя рясного, лагідних ранків І чистих світанків!Проміння...
Кам’янська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат для слабочуючих та пізнооглухлих дітей вистава «якщо хочеш бути здоровим!» iconКам'янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для слабочуючих...
Сьогодні ми проведемо змагання між двома командами дітей, яка команда дасть більше правильних відповідей, та й переможе. За кожну...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка