Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8)




Скачати 209.17 Kb.
НазваПримітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8)
Сторінка1/7
Дата конвертації31.05.2013
Розмір209.17 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Біологія > Документы
  1   2   3   4   5   6   7


Підготував МВ Залюбовський Вчитель фізичного виховання

Преображенської загальноосвітньої середньої школи

С. Преображенка

2004 р

ЗАВДАННЯ ДИХАЛЬНОЇ ГІМНАСТИКИ.


  • Управління соматовегетативними функціями свого організму

  • Покращити здоров’я і підвищити ЖОЛ

  • Повисити тонус організму і його опір впливу на різні несприятливі фактори зовнішнього середовища.

  • Попередити неспецифічні захворювання органів дихання.

  • Удосконалення фізіологічної дієздатності організму.

  • Забезпечити творчо активну особистість, стійкість інтересів до регулярних занять фізичною культурою.

  • Подолати бредні звички і затверджувати здоровий спосіб життя.



^

Примітки:

  • Цикл повного дихання.(ЦПД) (ст. 8)


(пауза): (пауза)*3 \вдих 4 ЧСС (пауза 2 ЧСС):видих 4 ЧСС (пауза 2 ЧСС) *-виконати 3 рази\

ЦПД 4(2):4(2)*3




  • ДЗД 4(6):4

  1. цифра

  2. цифра на

  3. цифра


^

РДЦ –руховий дихальний цикл. (ст..10)



РДЦ ; чисельник - і , знаменник кількість рухів. Це кроки, підскоки. Глибина дихання дорівнює приблизно половині максимуму і .
Перед заняттям міряють пульс.

Якщо парне то і по парній формулі 4-6, і навпаки – непарне – на 3-7 кроків

Мета: більш повне і корисне акціонування дихальної системи.
через ніс, через рот з опором „с-с-с” або губи дудочкою.

Рекомендують 333


ДЗД 4(6):4


  1. цифра

  2. цифра на

  3. цифра

- видих

- повільний видих

- затримка дихання

- вдих

- повільний вдих

- швидкий вдих

- швидкий видих

- глибокий вдих

- глибокий видих

- вдих невеликими порціями

- видих невеликими порціями

^ ВПРАВИ НА ДИХАННЯ.
ПРАНАЯМА.


ДИХАННЯ ПРОВОДИТЬСЯ ПІД РИТМ СЕРЦЯ.

ПРАНАЯМА – це система дихальних вправ, які дозволяють контролювати всі дихальні процеси.


  • Мірою дихання – контроль його ритму ЧСС.

  • Час одного скорочення до другого береться за одиницю виміру тривалості вдиху () і видиху ().




  • Друга умова – вдихати тільки через ніс.




  • Ніс прочищати підсоленою водою.




  • Всі дихальні вправи починати з енергійного видиху.




  • При виконанні вправи необхідно концентрувати увагу на дихання і тих частин тіла, на які воно діє.




  • Навантаження і дозу начинати поступово, від меншого до більшого, особливо з затримкою дихання.

  • Слід займатися після комплексного спорожнення.

  • Погляд на кінчик носа. Якщо важко утримати погляд на кінчику носа, можна дивитися перед собою в простір.

  • В.п. - присід або по-турецьки.

  • Хребет прямий, плечі розвернуті, голова прямо. Уявити себе у шкаралупині від яйця.


Якщо крутиться голова - вимито СО2 з крові, затримувати видих.

Якщо зіває – недостатньо повітря, прискорити видих.

Спочатку вивчають брюшний, потім грудний, ключичний, а лише потім змішаний.

Гіпоксія – недостаток О2

Гіпокапія – зниження СО2

Гіперкапія - перевищення СО2
Для зняття гіпоксії і зняття нервово-м’язового напруження 2-4 ступінчасте дихання „попихкування”

Умовні позначення:

- видих

- повільний видих

- затримка дихання

- вдих

- повільний вдих

- швидкий вдих

- швидкий видих

- глибокий вдих

- глибокий видих

- вдих невеликими порціями

- видих невеликими порціями


  1. = - \6 ЧСС і доводити до 7-14 ЧСС\




  1. Брюшне. Виконується в положенні лежачи або стоячи, голова прямо. Тонується діафрагма, допомагає в роботі серця, забезпечує притік венозної крові, понижує артеріальний тиск, стимулює травлення, регулює діяльність органів брюшної порожнини і малого тазу, добрий масаж для печінки, нирок, кишечнику, мочеполової системи.

  • = живіт в себе- живіт випучити, грудна клітина нерухомі. Працює нижня частина легенів.




  1. Реберне. Середня частина легенів, понижує тиск на серце, покращує кровообіг печінки, жовчного міхура, шлунку, селезінки і нирок.

Діафрагм і живіт нерухомі. Долоні покласти на ребра.

  • = -

  1. Ключичне (верхнє). Покращує лімфосистему. Виконується стоячи (сидячи), руки на плечі, можна перед дзеркалом.

  • =-




  1. Повний комплекс. Вправи 1-4 по 5-10 раз.


  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8) iconУрок І в з теми «Дихання» Тема : Значення дихання. Будова І функції органів дихання
Мета: Сформувати в учнів поняття про суть дихання як процессу, різнорівневого, пояснити зв'язок між будовою та функціями органів...
Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8) iconПатологія зовнішнього дихання
Недостатність зовнішнього дихання патологічний стан, при якому система зовнішнього дихання не здатна забезпечити нормальний склад...
Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8) iconУрок № Тема. Практична робота №6 „Розроблення та реалізація найпростіших...
Використовують в програмуванні три форми циклів: цикл з параметром, цикл з передумовою, цикл з післяумовою
Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8) icon9 клас. Узагальнення знань по темі “Дихання”. 1 варіант. І рівень. Тести
Порушення носового дихання, виділення з порожнини носа слизу, болі в лобовій частині голови
Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8) iconТема: „Цикл з передумовою While. Цикл з постумовою Repeat Until”. Мета
Мета: Навчальна: Дати дітям початкове уявлення що таке цикли, для чого вони потрібні
Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8) iconУ задачі вимагається знайти кількість коренів з відомої перестановки
Якщо цикл має непарну довжину (кількість елементів), то він перетвориться на цикл такої самої довжини з тими самими еле­мен­тами
Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8) iconПара Предмет Викладач Аудиторія Примітки: Вівторок, 27. 05

Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8) iconПара Предмет Викладач Аудиторія Примітки: Вівторок, 27. 05

Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8) iconВчення про членування стало розвиватися лише за останнє сторіччя....
Без дихання гра на баяні немислима також. Роль дихання виконує рух міху, причому напрямок руху
Примітки: Цикл повного дихання.(Цпд) (ст. 8) iconМета: продовжити цикл бесід на народознавчій основі, познайомити...
Продовжити цикл бесід „Моя майбутня професія”, познайомити з основами мистецтва стиліста-перукаря
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка