Заняття Подорож до піскової країни




Скачати 27.68 Kb.
НазваЗаняття Подорож до піскової країни
Дата конвертації06.08.2013
Розмір27.68 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Біологія > Документы
Заняття 1. Подорож до піскової країни.

ПЕДАГОГ: У далекій чарівній країні, за лісами, за полями й сипучими пісками жив собі пісковий Король і, звісно, піскова Королева, а також багато піскових придворних, фей, чарівників і багато-багато інших цікавих героїв. А називається ця чарівна держава Піскова країна.

Ця країна так називається тому, що з усіх боків, від одного обрію до іншого, оточують країну піски, і в самій країні усе з піску. Усі мешканці цієї країни були чарівниками, вони вміли не тільки говорити й слухати, але й відчувати настрій і бажання один одного. А ви вже знаєте, діти, що зустрітися з дивом може тільки та людина, яка прагне до нових знань, любить грати й фантазувати.

Чи хочете ви побувати в цій країні?

Піскова країна знаходиться ось тут, в нашій пісочниці. Перед нами велика піскова пустеля. Поки що тут нема нічого , крім піску. Давайте покладемо свої долоньки на пісок і зробимо відбитки. Ці відбитки будуть перепусткою до чарівної країни. (Діти виконують запропоноване вихователем). Дуже добре. А тепер закопайте руки в пісок і відкопайте пальчики один одного. Спробуйте відгадати, із чиїми пальчиками ви зустрілися.

А як ви вважаєте, хто може жити в Пісковій країні? (змії, ящірки, скорпіони, різні жуки, мишки, верблюди… Називаючи «мешканців», педагог достає фігурки або картинки із зображенням цих «мешканців» і викладає їх на пісок.)

Будь-яка істота, що пройде цією пустелею, залишає сліди. Зараз я зроблю відбиток, а ви здогадайтесь чий він. (Педагог робить відбитки фігурками змії, жука, скорпіона, а діти відгадують. Остання загадка – сліди машини. Педагог звертає увагу дітей на те, що тільки машина з великими колесами здатна перетнути піски.)

А як ви вважаєте, що може рости в пустелі? (кактуси) Давайте помістимо їх у пісочницю. А чому рослинам важко рости на сипучих піщаних пагорбах – барханах? Давайте пограємо в цікаву гру «Хто живе в пустелі?» (нагадати дітям про те, що в пустелі спекотно, багато піску, мало води, сильний вітер, але всі мешканці пристосувались до цих умов. Потім педагог називає тварин і рослини, які намальовані на картинках, і запитує в дітей, чи можуть вони жити в Пісковій країні. Наприклад: верблюд може жити в пустелі, він харчується колючками і може тривалий час обходитись без води; Риба-кит – не може жити в пустелі, тому що там майже немає води.)

Молодці, діти! Погляньте, в Пісковій країні пішов дощик. (з допомогою пульвелізатора змочуємо пісок) Дощик теж залишив на піску свої відбитки. Як ви вважаєте, чи можна з такого піску зробити нірку, щоб сховатися в ній від спеки? (діти висловлюють свої припущення та перевіряють їх на практиці). Оскільки ми з вами перебуваємо в чарівній країн, і то ми можемо змінити пустелю. Давайте спробуємо відшукати воду. Розкопайте пісок так, щоб у ньому могли текти річки. (Діти створюють русла річок) А тепер давайте створимо вируючий потік. У цьому нам допоможе вода з лійки (діти ллють воду у створені русла і стежать за тим, що відбувається).

Педагог. Куди ж поділась вода? Вода сховалась в пісок і затишно влаштувалась між піщинками. Тепер давайте перемішаємо пісок і спробуємо ще раз зробити нірки, але вже з мокрого піску. Як ви думаєте, чи можна зробити з мокрого піску великі гори? Давайте спробуємо. А де будуть печери? Дивіться як перетворюється наша пустеля. Тут вже з’яваились гори й печери, тепер повисаджуємо дерева й квіти. А хто може жити в печерах? (печерні люди, гноми, звірі, чарівні герої). Виберіть кожен по три фігурки, заселимо нашу країну мешканцями. (можна зробити додаткові будови, використовуючи будівельний матеріал, прокласти дороги тощо. Якщо дозволяє час, можна познайомитися з мешканцями Піскової країни й трішки пограти разом)

ПРИМІТКА. Завершується заняття обов’язково обговоренням:

  • Яка чудова країна в нас вийшла!

  • Що нового ви довідались сьогодні про Піскову країну?

  • Які знання стануть вам у пригоді в майбутніх подорожах?

Коли діти повернуться в групу, бажано попросити їх намалювати Піскову країну; це можна зробити на заняттях або у вільний час після денного сну. Малюнки необхідно розглядати всім разом і підкреслити уважність і пам’ять кожної дитини.

Схожі:

Заняття Подорож до піскової країни iconЗаняття з математики Подорож до країни математики Підготувала : Корнієнко...
Заняття можна провести Із залі або в групі, прикрашеній ілюстраціями про математику. Діти заходять до зали, сідають
Заняття Подорож до піскової країни iconТема: подорож до країни п’ятикласників
Діти сидять на півколом. На дошці кольоровий напис: «Подорож до країни п’ятикласників»
Заняття Подорож до піскової країни iconЗаняття 2 Піскові дива
Педагог. Діти сьогодні ми знову вирушаємо подорожувати Пісковою країною І самі будемо робити дива. Для початку доторкнемося долоньками...
Заняття Подорож до піскової країни iconСьогодні, діти, ми розпочнемо веселу подорож до незвичайної країни,...
Отже ми розпочинаємо подорож до країни Світлофорії. Але для того, щоб вирушити в путь, нам потрібно вибрати транспорт. Які види транспорту...
Заняття Подорож до піскової країни icon«Подорож до країни Казки»
Дорогі друзі! Сьогодні ми разом з п’ятикласниками відправимось відправимось у подорож до країни «Казки». Для цього потрібно добре...
Заняття Подорож до піскової країни iconЗаняття подорож у царство Золотої рибки
Конспект відкритого заняття на розвиток емоційної сфери у дітей старшого дошкільного віку
Заняття Подорож до піскової країни iconПлан тижня “подорож до країни психологія

Заняття Подорож до піскової країни iconТой космонавтом хоче буть…
Ми пропонуємо вам відправитися у подорож у столицю країни професій-Місто майстрів
Заняття Подорож до піскової країни icon1. Привіт, шановні гості! Здоров’я, щастя, сміху! Веселе свято на порозі І нам І вам на втіху. 2
Діти! Сьогодні ми з вами вирушаємо в подорож до Країни здоров’я І розкриємо таємниці про те, що потрібно робити для того щоб зберегти...
Заняття Подорож до піскової країни iconПрактичні заняття 4, 5 Практичне заняття №4
Мета заняття: набуття практичного досвіду розв’язання систем лінійних рівнянь усталеного режиму роботи електричної мережі методом...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка