«Що найбільше сподобалось на екскурсії»




Скачати 62.16 Kb.
Назва«Що найбільше сподобалось на екскурсії»
Дата конвертації13.12.2013
Розмір62.16 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Біологія > Документы
Ігри

на розвиток цілісності, непересічності сприйняття, творчого мислення,

різних видів пам'яті,

уяви та фантазії, комунікативних здібностей
0_802d8_53263e94_xl.png
ІГРИ НА РОЗВИТОК ЦІЛІСНОСТІ, СВІЖОСТІ,

НЕПЕРЕСІЧНОСТІ СПРИЙНЯТТЯ

Блок1. Як я пізнаю навколишній світ. Проведення бесіди «Значення органів чуття в житті людини»; розвиваючих ігор: «Як я бачу? Як я чую?», «Доторкнись і впізнай», «Незакінчений малюнок», «Науковий вінегрет»; виконання вправ на сприймання зашумлених фігур.
Блок2. Сприймання контуру й форми предметів. Проведення бесіди «Що таке контур?»Засвоєння еталонів форми. Вміння впізнавати відповідну форму, називати її і діяти з нею». Проведення розвивальних ігор: «Відшукай предмет, схожий за формою», «Подивись і запам'ятай всі предмети прямокутної, круглої, квадратної форми». Виконання вправ: «З яких фігур складається цей малюнок?», «Намалюй предмети, використовуючи тільки геометричні форми», «Впізнай по контуру», «Домалюй контур».
Блок3. Сприймання величин предметів. Розвиток окоміру. Засвоєння еталонів величини. Уявлення про відношення за величиною між предметами, які позначаються словами, що вказують місце предмета в ряду інших («великий», «маленький», «найбільший» і т.п.)Проведення розвивальних ігор: «Зламана драбина», «Купимо ляльці шкільну форму», «Сестрички йдуть по гриби». Виконання вправ: «Хто найвищий? Хто найширший?»
Блок4. Сприймання кольору предметів. Теплі і холодні кольори. Засвоєння еталонів кольору. Хроматичні («кольорові») кольори (червоний,

оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий) і ахроматичні кольори (білий, сірий, чорний)». Теплі (як сонечко) і холодні (як крижинка) кольори. Змішування кольорів, перехід від одного кольору до іншого. Проведення розвивальних ігор: «Різнокольоровий сарафан», «Веселка», «В гостях у сонечка і снігової королеви». Творчі завдання:«Намалюй свій настрій», «Якого кольору осінь?»
Блок5. Порівняння предметів за формою, розміром, кольором. Класифікація предметів за однією ознакою. Виділення в ряді предметів спільної ознаки. Добирання предметів за зразком (орієнтуючись на декілька ознак одночасно, відтворюючи їх положення у просторі). Розвивальні ігри: «Квітковий магазин», «Форма і колір».
Блок 6. Розвиток спостережливості. Проведення розвиваючих ігор: «Лабіринт», «Портрет носорога», «Знайди відмінності»; екскурсії «Хто більше цікавого побачить»; малювання на тему: «Що найбільше сподобалось на екскурсії».
Блок7. Сприймання часу. Проведення бесіди «Дні тижня» (закріплення знань про дні тижня, їх послідовність. Уточнення знань про те, що тиждень складається з семи діб. Частини доби, пори року, місяці); розвивальних ігор: «Тиждень»,«Пори року», «Буває – не буває».
Блок 8. Сприймання просторових відношень. Положення предмета на площині,значення понять «вгору – вниз», «зліва – справа», «в – на»,

«з – на», «зверху – знизу», «перший – останній», «середина –центр». Розвиваючі ігри: «Будь спритним», «Хокей», «Будь уважним», «М'яч у кошик», «Водій».
^ РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ

Блок 1. Розвиток здатності до подолання інерції мислення. Виконання завдань на складання фігури з певної кількості паличок (скласти 2 однакових квадрати з 7 паличок, 2 однакових трикутники з 5 паличок); на змінювання фігур, для розв'язання яких необхідно забрати зазначену кількість паличок; на кмітливість,розв'язання яких полягає в перекладанні паличок з метою змінювання, перетворення даної фігури.
Блок 2. Розвиток пошуково,перетворюючого стилю мислення. Порівняння предметів між собою. Узагальнення ряду фігур за відомими ознаками, порівняння узагальнених ознак одного ряду з ознаками другого. Аналіз, синтез, комбінування фігур. Складання візерунків із 4 та 9 кубиків Коса за зразком. Придумування візерунків із 4 та 9 кубиків Коса. Виконання творчих вправ (за вибором вчителя): «Чим відрізняються малюнки?», «Знайди два однакових предмети», «Яка фігура зайва?»; вправ на пошук фігур, яких не вистачає в ряді, на пошук ознак відмінностей однієї групи фігур від іншої.
Блок 3. Розвиток альтернативного мислення. Виконання творчих вправ: «Скажи навпаки (підбір антонімів)»; «Скажи по - іншому (підбір синонімів)». Проведення розвивальних ігор: «Танграм» – складання фігур – силуетів за придуманими зразками, «Домалюємо фігуру».
Блок 4. Розвиток оригінальності мислення. Виконання завдань: «Придумати найбільше засобів використання будь-якого предмета», «Пригадати все, що ти знаєш про яблуко (інші предмети)», «Пригадати всі можливі варіанти використання води» тощо. Виконання творчого завдання на складання фантастичних казок.

^ РОЗВИТОК РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ

Блок 1. Розвиток зорової пам'яті. Виконання вправ: «Запам'ятай і намалюй», «Що змінилось?». Запам'ятовування малюнків за допомогою опорних схем; проведення розвивальної гри: «Чи знаєш ти рідне місто?».
Блок 2. Розвиток слухової пам'яті. Виконання вправ на запам'ятовування рядів слів, чисел, беззмістовних складів. Проведення розвивальних ігор: «Що я можу почути в своїй квартирі?», «Впізнай звук».
Блок3. Розвиток рухової пам'яті. Виконання вправ на запам'ятовування послідовності рухів. Проведення розвивальних ігор: «Дзеркало» (на впізнання і відтворення рухів ведучого), «Музей воскових фігур».
Блок 4. Розвиток асоціативної пам'яті. Проведення розвивальних ігор: «Оповідач, який заплутався» (на розплутування та повторення ряду вільних асоціацій). Виконання творчого завдання на складання казки,експромту.

^ РОЗВИТОК УЯВИ ТА ФАНТАЗІЇ

Блок 1. Розвиток уяви. Виконання творчих завдань (за вибором вчителя): «Намалюй неіснуючу тварину», «Домалюй геометричну фігуру», «Яким буде твій однокласник через 10 років?»

Блок 2. Активізація фантазії шляхом складання розповіді. Складання невеликих фантастичних оповідань на теми: «Я – горобчик», «Лист до жучка - сонечка».
Блок 3. Розвиток уяви і фантазії в процесі образотворчої діяльності. Малювання на тему: «Мандрівка в майбутнє», «Як я намалюю своє ім'я?»,«Мій настрій сьогодні», «Мій настрій вчора».
^ РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНО-ТВОРЧИХ

ЗДІБНОСТЕЙ

Блок 1. Розвиток здатності розуміти емоційний стан іншої людини. Тренування вміння впізнавати емоційні стани людини за допомогою шаблонів – своєрідних піктограм; зображення емоційних станів

людини за допомогою умовних фігурок. Проведення розвивальних ігор: «Плями»; виконання вправ (за вибором вчителя) на вираз здивування: «Круглі очі», «Квіти в зимовому лісі»; на вираз здивування і радості: «Зустріч з другом», «Святковий настрій», «Жарптиця»; на вираз страждання і суму: «Старий гриб», «Острів плакс».
Блок 2. Як я пізнаю самого себе й однокласників. Проведення розвивальної гри (на бланках кожному учню пропонується записати не менше 10 відповідей на запитання: «Хто я?»(риси, що стосуються ставлення до людей), потім усі ходять по класу і знайомляться з «візитками» один одного; обговорення).
Блок 3. Розвиток здатності виражати своє ставлення один до одного. Учням дається завдання скласти невелику розповідь про одного з однокласників у фантастичній формі або у вигляді казки; на уроці кожен читає своє оповідання, а інші намагаються впізнати, про кого воно написано)

Схожі:

«Що найбільше сподобалось на екскурсії» iconТехніка безпеки під час екскурсій на уроках фізики
Як об'єкт екскурсії вибираються цехи, ділянки, установки, що за­безпечують повну безпеку при проведенні екскурсії
«Що найбільше сподобалось на екскурсії» iconНа базі музею живої природи центум проводяться
Центум пропонує екскурсії, як розширення освітніх програм в школі та в позашкільному закладі. Час проведення екскурсії – 30 40 хвилин...
«Що найбільше сподобалось на екскурсії» iconПерелік документів, необхідних для організації  екскурсії  (навчальної, місцевої)  учнів
Екскурсії, призначається керівник групи та його заступник (заступники, помічники, супроводжуючі);обумовлюється відповідальність керівника...
«Що найбільше сподобалось на екскурсії» iconОдноденні автобусні екскурсії черкащина

«Що найбільше сподобалось на екскурсії» iconСпливає день за днем літня пора. Незабаром шеола знову відчинить...
Проте найбільше хвилювання виникає у тих дітлахів, які вперше прийдуть до школи. А ще більше хвилюються батьки майбутніх першокласників,...
«Що найбільше сподобалось на екскурсії» iconБатькам майбутніх першокласників: Що необхідно знати
Навчальний рік починається 01. 09 І закінчується (з 25. 05 по 31. 05 навчальна практика та екскурсії)
«Що найбільше сподобалось на екскурсії» iconМетоди навчання
Пояснення, розмова, ілюстрація, повідомлення, інструктаж, екскурсії, інтерв’ю, зустрічі з вигаданим гостем
«Що найбільше сподобалось на екскурсії» iconПлан роботи шкільного загону «Нащадки Перемоги»
Великої Вітчизняної війни, тематичні екскурсії «Ніхто не забутий, ніщо не забуте»
«Що найбільше сподобалось на екскурсії» iconКонкурс знавців народних прикмет (1-5 кл.) Колаж «Зелений дивосвіт»
Проведення тематичних  екскурсії  до  осіннього  лісу, річки «Загляньмо у  природу  нашого  міста»
«Що найбільше сподобалось на екскурсії» iconТема: Природа навколо нас
Від школи до місця проведення екскурсії І назад рухатися колоною по двоє. Перша І остання пара несе червоний прапорець
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка