Скачати 58.86 Kb.
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Тема: Правила і процедури загартування. Практична робота: вибір одягу за погодою (гра «Вдягни ляльку»). Мета: - розробити систему заходів, спрямованих на підвищення стійкості організму дитини до перепадів добових і сезонних температур, негативного впливу атмосферного тиску, зміни магнітних і електричних полів землі та інших різноманітних несприятливих процесів, яким піддається дитина за час свого життя; - закріплювати знання дітей про здоровий спосіб життя, будову тіла; - формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я; - виховувати бажання зміцнювати і тренувати свій організм. ^ І. Організаційна частина уроку. 1. Сьогодні наш урок ми розпочинаємо із нашого девізу: Щоб здоров’я добре мати, Слід про нього змалку дбати. 2. Робота із «Розсипанкою». Цікава розсипаночка для вас, Здо- скарб -ший -в‘я Зуміє прочитати її весь наш клас. най- -ро- жит- -ті -біль- у Здоров’я – найбільший скарб у житті. 3. Бліц-інтерв’ю Вчитель: - Що ви зробили сьогодні зранку щоб бути здоровими? 4. Гра «Розкажи». Які ознаки здоров’я цих дітей можна відзначити? (веселі, усміхнені, мають апетит). 5. Робота з асоціативним кущем «Здоров’я». Створення проблемної ситуації. ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Вчитель: Саме про правила і процедури загартування ви дізнаєтеся сьогодні на уроці, а ще ми пограємо дуже цікаву пізнавальну гру «Одягни ляльку». ІІІ. Робота над новим матеріалом. 1. Словникова робота: Загартування – це зміцнення нашого організму спеціальними тренуваннями від переохолодження або перегрівання. 2. Розповідь учителя: Основні принципи загартування: - поступове збільшення дози; - регулярне проведення процедур; - облік індивідуальних особливостей організму при проведенні процедур, що загартовують; - використання багатьох факторів впливу при проведенні процедур, що загартовують. 3. Гра «Шифрувальники» Вчитель: Розпочинаємо цікаву гру, Швидко правила читай, На все життя запам’ятай! 4. Музична фізкультхвилинка. Студія Лева дарує вам пісеньку «Ап-чих!» 5. Процедури загартування. Процедури загартування Робота з таблицею. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Купання Обливання, контрастний душ Обтирання мокрим рушником Повітряні і сонячні ванни ![]() Ходіння босоніж 6. Інтелектуальна вправа. Які ще процедури загартування ви знаєте? 7. Хвилинка-цікавинка. Велике значення для загартування має лазня, сауна, баня. Обов’язковим атрибутом у будь-якій лазні є віник. Це своєрідний ароматизатор і цілитель, масажист і косметолог. Він може бути з гілок берези, дуба, клена, горобини, горіха, чорної смородини або дерев різних порід.Діти можуть відвідувати лазню, починаючи з трирічного віку. 8. Творче інсценування. Вчитель: Станьте в коло, діти, поспішіть, улюблену процедуру загартування рухами покажіть. 9. Бесіда-пояснення. а) Загартування водою. 1). Тривалість від 30 секунд до 90 секунд. 2). Температура повітря від 28-26 до 14-16 градусів. 3). Протипоказань – немає. 4). Результат: підвищується стійкість організму до різких перепадів температур, прискорюється відновлення після навантажень. б) Сонячні ванни. 1). Тривалість від 20 хвилин до 1.5-2-х годин до полудня починаючи з другої половини квітня. 2). Протипоказання – гострі запальні захворювання, підвищена збудливість нервової системи тощо. 3). Результат: підвищується стійкість організму до спеки і впливу ультрафіолетових променів. в) Загартування повітрям. 1). Тривалість від 5 до 1-2-х годин. 2). Температура повітря від 17 градусів до негативних температур. 3). Протипоказань – немає. 4). Результат: підвищує стійкість організму до тривалих слабких впливів холоду. 10. Застереження від лікарів. Починати загартування (будь-яке із запропонованих видів) потрібно тільки після відвідування і перевірки лікаря, так як загартування – це тренування, а не лікування, і людям із захворюванням і зі слабим імунітетом подібні процедури можуть бути протипоказані. 11. Психогімнастика. Вчитель: Зараз я буду читати вам віршик, а ви попробуйте уявити себе на кожному із цих малюнків. Сонечко дає нам ласку І розказує всім казку, Вітерець ледь повіває Сили дітям добавляє. А водичка умиває І здоров’я зберігає. Вправи робим залюбки Ми – здорові малюки. Діти: Ми – здорові малюки. 12. Тестування «Вибери правильну відповідь» 1. Приймати сонячні ванни можна …
2. Купатися в річці, озері, морі можна …
3. Позитивно впливають на організм …
4. Лазня …
13. Робота в зошитах с. 19. Завдання: з’єднай назви видів загартовування з відповідними зображеннями. IV. Практична робота «Одягни ляльку». Завдання: вибери одяг для ляльки відповідно до погоди. V. Підсумок уроку. 1. Здоровий той, хто сам про себе дбає. Немає в тім ні розуму, ні хисту Нести до лікарів хвороб намисто. Тож зрозумій, до чого ти спроможний, Бо сам себе здоровим робить кожний. О. Чеботаров 2. Сонце, повітря, вода – твої друзі! |
![]() | Урок Тема. Процедури та функції. 10-а дата 03. 04. 2012 Практична робота №18. Тема. Побудова алгоритмів з використанням процедур І функцій | ![]() | Тема. Створення інтерактивних презентацій. Практична робота №6 Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №2 Робота з інтерфейсом користувача операційної системи Windows (17хв) |
![]() | ||Практична робота Практична робота Правила техніки безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Прийоми роботи з лабораторним | ![]() | Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». (25хв) |
![]() | Тема уроку Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Загальні правила безпеки... | ![]() | Урок № Тема. Практична робота №6 „Розроблення та реалізація найпростіших... Використовують в програмуванні три форми циклів: цикл з параметром, цикл з передумовою, цикл з післяумовою |
![]() | Загартування один з найпотужніших засобів зміцнення здоров’я дитини... Загартування краще починати у теплу пору року. До водних процедур належать вологі обтирання, обливання, купання, плавання | ![]() | Тема уроку 31 Тема уроку 31: Спілкування хлопчиків І дівчаток, в школі з однолітками. Правила взаємовідносин. Практична робота “Моделювання ситуації... |
![]() | Урок №7 Тема. Робота з формулами. Практична робота №5 «Створюємо... Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №5 Створюємо та редагуємо формули у текстовому процесорі (17хв) | ![]() | Урок №68 Практична робота №23 Тема уроку Мета: Засвоїти навики побудови алгоритмів структури розгалуження у графічному вигляді |