Дячук В. В. Михалюк О. І. Мисюк І. В




НазваДячук В. В. Михалюк О. І. Мисюк І. В
Сторінка1/6
Дата конвертації19.03.2013
Розмір0.83 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Біологія > Документы
  1   2   3   4   5   6



Гуменюк О. Р.

Дячук В. В.

Михалюк О. І.

Мисюк І. В.

Сікорський Є. В.






2011 рік


Гуменюк О. Р. – вчитель трудового навчання Білогірського НВК

Дячук В. В. – вчитель трудового навчання Денисівської ЗОШ І-ІІ ступенів

Михалюк О. І. – вчитель трудового навчання Малоборовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мисюк І. В. – вчитель трудового навчання Кащенецької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Сікорський Є.В. – вчитель трудового навчання Гулівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Рецензенти:

Пацалюк В. З. – методист Білогірського РМК

Медвідь П. М. - старший вчитель, вчитель трудового навчання Хорошівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
^ Схвалено радою РМК (протокол №3 від 18.03.2011 р.)

У посібнику містяться календарні плани 13 варіативних модулів навчальної програми з трудового навчання для 5-6 класів

Посібник призначений для вчителів трудового навчання 5-9 класів загальноосвітніх шкіл

^ Варіативний модуль

Технологія художнього випалювання

(5-6 клас)
Пояснювальна записка

Зміст модуля передбачає ознайомлення учнів 5-6 класів з художнім випалюванням на деревині або фанері як з видом декоративно-ужиткового мистецтва.

Випалюванням можна оздоблювати власні вироби або придбані вироби.

Оздоблення виробів випалюванням можна виконувати в декількох техніках (контурне, силуетне, з світлотінями), які відрізняються за складністю. Учні з кращими навичками малювання можуть вибирати випалювання з світлотінями або з розфарбовуванням. Виконання пробних вправ допоможе визначитись у виборі техніки за складністю.

Учні добирають візерунок для оздоблення (геометричні або спрощені зображення рослин та тварин).

Оздоблення технікою художнього випалювання не потребує дорогих матеріалів та складного обладнання.

Під час виконання робіт необхідно приділяти увагу правилам безпечної праці, організації робочого місця та санітарно-гігієнічним вимогам.
^ Тематичний план



з. п.

Назва теми

Кількість годин

1

Основи технології художнього випалювання.

4

2

Проектування і виготовлення виробів.

11

3

Презентація виготовлених виробів.

1




Всього

16


Програма



з.п

Теми уроків і лабораторно-

практичних робіт

^ Зміст базового модуля

Вимоги до рівня підготовки

учня

Кількість

годин

Дата

проведення

^ Основи технології художнього випалювання (4 год.)

1

Місце та роль художнього випалювання в оздобленні виробів виготовлених з деревини або фанери.

Правила безпечної роботи та

санітарно-гігієнічні вимоги. Організація робочого місця.

^ Практична робота. Організація робочого місця.

Загальні відомості про способи отримання деталей заданої форми із різних матеріалів: різання, пиляння, штампування, лиття.

Загальні правила безпеки життєдіяльності у навчальних майстернях


Розрізняє вироби, оздоблені художнім випалюванням;

Дотримується правил безпечної праці.

^ Пояснює складові частини технологічного процесу виготовлення проектованого виробу.

Називає способи отримання деталей заданої форми.

Розуміє і пояснює розвиток техніки як еволюцію знарядь праці, поняття машини як основного виду техніки.

1




2

Інструменти та прилади для

виконання оздоблення

випалюванням.

Вимоги до конструкційних матеріалів.

^ Практична робота.

Ознайомлення з матеріалами, що використовуються для випалювання (деревина, фанера), інструментом і пристроями

Види конструкційних матеріалів, які застосовуються для конструювання і виготовлення виробів


добирає матеріали та інструменти, які використовуються для випалювання;

Розрізняє конструкційний матеріал, який потрібен для виготовлення виробу.

Використовує конструкційні матеріали.

1




3

Прийоми випалювання: крапками,

рисками, штампами.

Способи випалювання: контурне,

силуетне, з світлотінями, з

розфарбовуванням.

^ Практична робота. Вправи на формування прийомів випалювання




розрізняє прийоми та способи випалювання;

1




4

Технологія випалювання

нескладних візерунків.

^ Практична робота. Випалювання нескладних візерунків.

Технологічний процес. Деталь.

Організація робочого місця у шкільній майстерні.

виконує нескладні елементи художнього випалювання;

організовує робоче місце; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.

1




^ Проектування, виготовлення та оздоблення виробів (11 год.)

5

Добір (виготовлення) виробу для

оздоблення.

Пошук аналогів виробів та

зображень для випалювання.

^ Практична робота. Робота з інформаційними джерелами

Загальні відомості про художньо-конструкторську діяльність: міні маркетингове дослідження (анкетування), використання біоформ та методу фантазування під час створення виробу.

Метод комбінування. Моделі-аналоги, опис об’єкта проектування.

Аналіз конструкції проектованого виробу (порівняння зразків-аналогів, визначення їх позитивних і негативних ознак в конструкції тощо).

Добирає (виготовляє) виріб; здійснює пошук виробів-аналогів та зображень для випалювання;

Застосовує міні маркетингове дослідження та метод фантазування під час створення виробу

Використовує метод комбінування для створення чи вдосконалення проектованого виробу.

Порівнює різні зразки виробів, визначає кращі ознаки і комбінує конструктивні елементи чи виріб в цілому.

1




6

Створення ескізного малюнку виробу з оздобленням.

^ Практична робота. Створення ескізу виробу з оздобленням

Планування робіт з виготовлення виробу.

Площинна розмітка.

здійснює пошук виробів-аналогів та зображень для випалювання;

^ Планує роботу з виготовлення виробу.

Визначає послідовність технологічних операцій (розмітка, пиляння по контуру тощо)

Виконує площинну розмітку.

1




7

Підготовка поверхонь до

художнього випалювання.

^ Практична робота.

Підготовка поверхонь до художнього випалювання




готує поверхню до

випалювання;

1




8

Способи перенесення малюнка для оздоблення художнім випалюванням.

^ Практична робота.

Перенесення малюнка на поверхню виробу

Розмічання виробу, способи розмічання: за шаблоном, через копіювальний папір, способом перенесення.

Особливості розмічання на різних конструкційних матеріалах.

Використовує основні способи розмічання майбутнього виробу.

^ Виконує розмітку під час виготовлення запланованого виробу.

Враховує особливості розмічання виробу на різних конструкційних матеріалах.




1





9

Оздоблення виробу художнім випалюванням.

^ Практична робота.

Виготовлення виробу




організовує робоче місце під час виконання різних робіт; дотримується правил

безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог; виконує випалювання;



1




10

^ Практична робота.

Виготовлення виробу




виконує випалювання;

контролює якість виробу; організовує робоче місце під час виконання різних робіт; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог;



1




11

^ Практична робота.

Виготовлення виробу




виконує випалювання;

контролює якість виробу; організовує робоче місце під час виконання різних робіт; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог;


1




12

^ Практична робота.

Виготовлення виробу




виконує випалювання;

контролює якість виробу; організовує робоче місце під час виконання різних робіт; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог;



1




13

^ Практична робота.

Виготовлення виробу




виконує випалювання;

контролює якість виробу; організовує робоче місце під час виконання різних робіт; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог;



1




14

^ Практична робота.

Виготовлення виробу




виконує випалювання;

контролює якість виробу; організовує робоче місце під час виконання різних робіт; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог;



1




15

^ Практична робота.

Виготовлення виробу




виконує випалювання;

контролює якість виробу; організовує робоче місце під час виконання різних робіт; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог;



1




^ Презентація виготовлених виробів (1 год.)

16

Презентація, самооцінка та оцінювання виробів.




Презентує свій виріб; оцінює виріб.


1





^ Варіативний модуль

Технологія виготовлення швейних виробів ( машинним способом)

(5-6 клас)
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Дячук В. В. Михалюк О. І. Мисюк І. В icon«Ціннісне ставлення дітей до сім’ї, родини, людей» 2010 рік Дячук І. А
Дячук І. А. – класний керівник та вчитель етики Денисівської зош І-ІІ ступенів Білогірського району
Дячук В. В. Михалюк О. І. Мисюк І. В icon1 Види конструкційних матеріалів Фанера, двп
Дячук Василь Васильович – керівник творчої групи, вчитель трудового навчання Денисівської зош І-ІІ ст
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка