Ніхто не є „самотнім островом




Скачати 28.74 Kb.
НазваНіхто не є „самотнім островом
Дата конвертації02.04.2013
Розмір28.74 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Бухгалтерія > Документы



Шкільний

«трикутник»

Ніхто не є „самотнім островом"

Учнівське самоврядування є частиною кола, до якого входять також її вчителі, учні, батьки. Тому робота самоврядування не може бути відірваною від шкільного життя.

Вчителі Діти


Батьки

1. Організація КТС для учнів, учителів.

2. Запрошення учителів на збори Парламенту.

3. Організація днів вітання вчителів.

4. Організація дискусійних клубів учителів і учнів.

5. Організація днів Дублера.

6. Інтерв'ю з вчителями щодо проблем шкільного життя.

7. Привітання восени нових вчителів.

1. Залучення батьків до роботи самоврядування.

2. Запрошення батьків на збори Парламенту.

3. Залучення батьків до проведення КТС.

4. Розсилання листівок (листів) зі словами вдячності батькам за допомогу.
1. Проведення відкритих зборів Парламенту.

2. Запрошення осіб, які не є членами Парламенту, до участі в роботі штабів.

3. Регулярні виступи перед учнями зі звітами про роботу Ради.

4. Збір ідей та відгуків учнів.

5. Візити членів Парламенту в класи і розмова з учнями про наболілі проблеми.

6. Організація КТС.



Під керівництвом педагога-організатора Меженної В.Е. в ШКІР і працює згуртована команда у складі:
Шевченко Н.Г. - учитель 1-В кл.;

Простакова О.А. - учитель 2-В кл.;

Вященко Н.О. — учитель початкових класів;

Куліш Юлія - учениця 10-В кл.;

Перевозник Микита - учень 10-Б кл.;

Гузенко Сергій - учень 10-Б кл.;

Пухальська Т.Г. - класний керівник 10-Б кл.;

Сосницька Т.І. — класний керівник 8-А кл.
Не залишається осторонь адміністрація школи:

Капленко О.П. - директор школи;

Велитченко Г.Я. - заступник директора з ВР;

Павленко Г.В. - заступник директора з НВР;

Ігнатченко І.В. - заступник директора з НВР;

Майгурова Л.О. - заступник директора з НВР.

Робота в дитячій організації ведеться у співпраці та співдружності „учитель — дитина-батьки".

Є такі чудові слова: "Хороша школа - це школа, у якої є своє обличчя, це школа, у якій створена своя особлива атмосфера, пронизана духом „співпраці адміністрації, вчителів, учнів та їх батьків." Саме ця атмосфера, яка створюється діяльністю республіки, є силою поєднання всіх елементів організації діяльності дитячого життя, силою тяжіння всього доброго до орбіти діяльності ДГО. Вона не дає проявів грубості, байдужості, живить корені дружелюбства, створює умови для формування повноцінної людської особистості, яка здатна жити відповідно до принципів справедливості в наш час.

Схожі:

Ніхто не є „самотнім островом icon"Ніхто не забутий, ніщо не забуто" Звучить мелодія "Журавлі". На фоні мелодії
Все далі відходять грізні І важкі роки Великої Вітчизняної війни, але не згасає пам'ять про тих, хто не шкодував своєї крові, свого...
Ніхто не є „самотнім островом iconТема: «Ніхто не забутий, ніщо не забуте». До 65-ї річниці звільнення...
Тема: «Ніхто не забутий, ніщо не забуте». До 65-ї річниці звільнення України від німецько-фашистських загарбників
Ніхто не є „самотнім островом iconЦієї казки В. М. Васнецов написав картину. Царівна Несміяна сидить...
Вона згубила щось цінне, але не силах згадати що саме. За вікном сміється народ, навколо трону блазні І придворні. Ніхто не може...
Ніхто не є „самотнім островом iconУрок №4 Тема: Відмінювання займенників
Будь-який, котрийсь, казна-що, поки що, аніскільки, якийсь, ніхто, хтозна за що, абищо
Ніхто не є „самотнім островом iconПлан роботи шкільного загону «Нащадки Перемоги»
Великої Вітчизняної війни, тематичні екскурсії «Ніхто не забутий, ніщо не забуте»
Ніхто не є „самотнім островом iconЧастина Серед хвиль на самоті Плавання на каяку дуже різниться від...
Він, щоправда ще чув, як Сашко щось йому кричав, але не розібрав, що саме. А сашко кричав, щоб Андрій приставав до берега перечекати...
Ніхто не є „самотнім островом iconІсторико-правовий аспект проблеми приналежності острова тузла
Верховної Ради СРСР косу Тузла включено до Кримської арср. 19. 02. 1954 р. Указом Президії Верховної Ради СРСР кримську область,...
Ніхто не є „самотнім островом iconДесять відповідей на питання батьків п'ятирічних дітей
Примусово ніхто не буде готувати дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання
Ніхто не є „самотнім островом iconТретє тисячоліття – рабство продовжується
«Ніхто не повинен знаходитися у рабстві або в підневільному стані; рабство І работоргівля забороняються в усіх її випадках»
Ніхто не є „самотнім островом iconКвк з інформатики Девіз: «Мудрим ніхто не вродився, а навчився»
Привіт! Вже не вперше ми з вами збираємося у цьому гарно прибраному залі, щоб розважитись та отримати дозу гарного настрою
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка