Скачати 51.64 Kb.
|
||Практична робота 1. Правила техніки безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Прийоми роботи з лабораторним посудом і нагрівальними приладами. Будова , полум'я Цілі: сформувати початкові навички практичної роботи з хімічними речовинами й лабораторним устаткуванням; перевірити знання техніки безпеки під час виконання практичної роботи в кабінеті хімії; сформувати вміння використовувати лабораторний посуд, лабораторний штатив, нагрівальний прилад; формувати навички й уміння проведення хімічного експерименту й аналізу явищ, що спостерігаються, робити висновки в,ході практичної роботи. Тип уроку: практичне застосування знань, умінь і навичок. ^ виконання експерименту, складання звіту, висновки. Обладнання: прилад для одержання газів, нагрівальний прилад, лабораторний штатив, набір лабораторного посуду. ^ I. Організація класу II. Повторення правил техніки безпеки в кабінеті хімії, під час проведення хімічного експерименту, інструктаж перед початком практичної роботи Щоб бути допущеним до практичної роботи, необхідно виконати тестові завдання за варіантами й розшифрувати «ключ» до роботи. Варіант І 1. Входити до кабінету хімії можна: а) без дозволу вчителя; б) з дозволу вчителя; в) з дозволу старости класу. 2. Під час роботи на робочому столі можуть знаходитися: а) портфель; б) верхній одяг; в) бутерброд; г) підручник хімії; д) письмове приладдя. 3. Під час роботи слід використовувати тільки реактиви в склянках: а) без етикеток; б) з етикеткою, на якій написано формулу і назву речовини. 4. Залишки реактивів: а) необхідно виливати або висипати назад у склянку, з якої вони були взяті; б) не можна виливати або висипати назад у банку, в якій вони містилися; в) слід віддати лаборанту; г) можна злити або зсипати разом в одну склянку. 5. Нагріваючи пробірку, необхідно: а) тримати її пробіркотримачем; б) тримати її руками; в) направляти отвором до себе; г) направляти отвором на товариша; д) направляти убік від усіх. 6. На смак: а) можна куштувати всі реактиви; б) не можна куштувати жодні речовини; в) можна куштувати деякі речовини. 7. Після закінчення роботи: а) можна залишити неприбраним робоче місце; ' б) слід самому прибрати робоче місце; в) необхідно вимити руки; г) усі невикористані реактиви злити або зсипати разом в одну склянку. Варіант II 1. На робочому місці: а) слід підтримувати порядок; б) може бути безладдя; в) можна тримати зайві речі. 2. Виконувати досліди потрібно: а) спокійно; б) швидко; в)стоячи; г) сидячи; д) голосно розмовляючи. 3. Виконувати необхідно тільки ті досліди, що: а) хочеться виконати самому; б) дозволені вчителем або погоджені з ним. 4. Для дослідів необхідно: а) різні речовини набирати однією і тією ж ложкою або піпеткою; б) набирати кожну речовину окремою ложкою або піпеткою; в) набирати речовини в кількостях, зазначених в інструкції; г) набирати речовини так, щоб заповнити пробірку цілком. 5. Посуд, з якого взяли реактиви, слід: а) відразу закрити й поставити на місце; б) поставити на місце, не закриваючи пробкою; в) закрити й поставити на місце після виконання всіх дослідів. 6. Щоб пробірка не перегрілася і не лопнула: а) її нагрівають тільки внизу; б) її нагрівають тільки вгорі; в) спочатку прогрівають усю пробірку, а потім ту її частину, де знаходиться речовина. 7. У разі потрапляння речовин в очі або на руки необхідно: а) промити уражене місце великою кількістю води; б) протерти ганчірочкою або долонею; в) повідомити вчителя; г) розповісти товаришеві. Ключі
^ Інструкція до проведення практичної роботи Дослід 1. Вивчення лабораторного штатива Розгляньте лабораторний штатив, познайомтеся з його складовими. Закінчіть речення:
Дослід 2. Ознайомлення з лабораторним посудом Ознайомтеся з лабораторним посудом на вашому столі. Запишіть у зошиті назви лабораторного посуду та його призначення. Дослід 3. Ознайомлення з нагрівальними приладами, правилами користування ними, будовою полум'я Будова полум'я
IV. Оформлення звіту про здійснену роботу в зошиті V. Домашнє завдання Повторити правила поведінки в кабінеті хімії, правила техніки безпеки під час роботи з хімічним устаткуванням, нагрівальними при ладами. |
![]() | Тема. Створення інтерактивних презентацій. Практична робота №6 Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №2 Робота з інтерфейсом користувача операційної системи Windows (17хв) | ![]() | Практична робота ... |
![]() | Комплексна практична робота Підготувати комп’ютер до роботи. Завантажити текстовий процесор. Створюваному файлу присвоїти ім’я «Практична робота 6-5» | ![]() | Урок №7 Тема. Робота з формулами. Практична робота №5 «Створюємо... Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №5 Створюємо та редагуємо формули у текстовому процесорі (17хв) |
![]() | Тема. Створення та редагування простих фігур. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». Мета Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №9 «Малюємо прості фігури». (25хв) | ![]() | Урок 5 Тема. Інтерактивне середовище програмування Турбо Паскаль.... Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №13«Створення І редагування програм у Паскалі». (25хв) |
![]() | Природознавство 6 клас – 35 годин Практична робота №3«Складання харчового ланцюга в екосистемі.» Контрольна робота | ![]() | Урок №6 Тема. Корисні операції та функції пр роботі з чисельними... Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота №. 14 «Використання операцій div, mod». (25хв) |
![]() | Урок Африка. Особливості географічного положення. Дослідження та... Урок Африка. Особливості географічного положення. Дослідження та освоєння материка. Практична робота № Визначення географічних координат... | ![]() | Тема: Практична робота “ Робота з таблицями у текстовому процесорі ” Застосування придбаних зун на практиці – виконання учнями практичних завдань на комп’ютері |