Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас




НазваПерелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас
Дата конвертації03.04.2013
Розмір31.2 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Бухгалтерія > Документы

Перелік питань

для проведення державної підсумкової атестації

з української літератури в усній формі. 9 клас





  1. Розкрийте багатство і жанрове розмаїття українського фольклору.

  2. Визначте, які моральні цінності оспівано в українських родинно-побутових піснях.

  3. Визначте основні риси українських соціально-побутових пісень.

  4. Розкажіть про пісенну творчість Марусі Чурай.

  5. Розкажіть про весілля як оригінальну словесно-музичну драму. Назвіть основних її учасників.

  6. Назвіть основні риси українських народних балад та визначте їхні провідні мотиви.

  7. Охарактеризуйте Біблію як духовну й літературну пам’ятку. Назвіть відомі вам переклади Біблії українською мовою.

  8. Розкрийте особливості художнього відображення морально-етичного вчення Ісуса Христа в Новому Заповіті.

  9. Назвіть художні особливості оповідання «Про Прохора-чорноризця…».

  10. Визначте, яку роль в історії, культурі та духовності українського народу відіграв Києво-Печерський патерик.

  11. Визначте основну ідею «Слова про Ігорів похід» і те, за допомогою яких образів вона розкривається у творі.

  12. Охарактеризуйте «Слова про Ігорів похід» як зразок героїчного епосу українського народу.

  13. Зробіть загальний огляд давньоукраїнської драматургії.

  14. Назвіть найвидатніших представників українського бароко та визначте основні риси цього літературного стилю.

  15. Визначте причини появи в українській літературі XVI-XVIІ ст. полемічних творів та назвіть її основні риси.

  16. Розкажіть про життєвий шлях і філософські погляди Григорія Сковороди.

  17. Розкрийте значення алегоричних образів байок Г.Сковороди.

  18. Назвіть і прокоментуйте афоризми Григорія Сковороди (на прикладі вивчених творів).

  19. Охарактеризуйте ліричні твори Григорія Сковороди.

  20. Визначте жанрові особливості поеми І.Котляревського «Енеїда».

  21. Охарактеризуйте образ Енея за однойменною поемою І.Котляревського.

  22. Проаналізуйте роль пісень у п’єсі І.Котляревського «Наталка Полтавка».

  23. Визначте засоби творення комічного в повісті Г.Квітки-Основ’яненка «Конотопська відьма».

  24. Розкрийте ідейно-тематичну спрямованість твору Миколи Гоголя «Вечір проти Івана Купала».

  25. Визначте риси романтизму. Прочитайте і проаналізуйте одну з поезій поетів-романтиків (на вибір).

  26. Визначте мотиви ранньої творчості Тараса Шевченка. Прочитайте напам’ять уривок з вірша «Думи мої, думи мої…».

  27. Визначте основні сюжетні лінії поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки».

  28. Охарактеризуйте образ повсталого народу в поемі Тараса Шевченка «Гайдамаки». Прочитайте напам’ять уривок із поеми.

  29. Охарактеризуйте поему Тараса Шевченка «Сон» як зразок політичної сатири. Прочитайте напам’ять уривок із поеми.

  30. Охарактеризуйте образи-символи поеми Тараса Шевченка «Кавказ». Прочитайте напам’ять уривок із поеми.

  31. Розкрийте основні мотиви послання Т.Шевченка «І мертвим, і живим, і ненарожденним…». Прочитайте напам’ять уривок із твору.

  32. Охарактеризуйте творчість Тараса Шевченка періоду «Трьох літ». Прочитайте напам’ять поезію «Заповіт».

  33. Прочитайте напам’ять і проаналізуйте поезію Т.Шевченка «Садок вишневий коло хати…».

  34. Прочитайте напам’ять і проаналізуйте поезію Т.Шевченка «Мені однаково, чи буду…». Висловіть власні міркування щодо цього тексту

  35. Розкажіть про особливості зображення у творчості Т.Шевченка долі жінки (на прикладі прочитаних творів).

  36. Розкрийте біблійні мотиви поезії Т.Шевченка «Ісаія. Глава 35».

  37. Розкажіть про Тараса Шевченка – художника.

  38. Визначте жанр та особливості сюжету твору Марка Вовчка «Максим Гримач».

  39. Визначте жанрові, сюжетні та композиційні особливості роману П.Куліша «Чорна рада».

  40. Дайте характеристику образів Якима Сомка та Івана Брюховецького за романом П.Куліша «Чорна рада».

  41. З’ясуйте проблематику поеми Лесі Українки «Давня казка».

  42. Розкрийте роль митця і мистецтва за поемою Лесі Українки «Давня казка».

  43. Прочитайте напам’ять та проаналізуйте поезію Володимира Сосюри «Любіть Україну».

  44. Визначити жанрову своєрідність та ідейно-тематичну спрямованість роману Івана Багряного «Тигролови».

  45. Охарактеризуйте мотиви і образи творів Василя Герасим’юка.

  46. Розкажіть про творчість письменників рідного краю (на вибір учня).

Схожі:

Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас iconПерелік питань для проведення державної підсумкової атестації зі...
Назвіть вічні образи у світовій літературі (на прикладі вивчених творів). Охарактеризуйте один на вибір
Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас iconПерелік питань для проведення державної підсумкової атестації з всесвітньої...
Розкрийте причини та передумови Великих географічних відкриттів. Охарактеризуйте одну з доколумбових цивілізацій Америки
Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас iconПерелік питань для проведення державної підсумкової атестації з історії...
Розкрийте значення трипільської археологічної культури для утвердженні відтворювального господарства на землях України
Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас iconПерелік питань для проведення державної підсумкової атестації з художньої...
Визначте призначення мистецтва. Назвіть види мистецтва та охарактеризуйте особливості їх художньо-образної мови
Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас iconПерелік питань для проведення державної підсумкової атестації з хімії...
Опишіть предмет хімії, місце хімії серед наук про природу. Обґрунтуйте роль хімічних знань у пізнанні природи, значення хімічних...
Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас iconПерелік збірників завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів
«Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з української мови. 9 клас» (укл. Мацько Л. І., Христенок В. Ф., Сидоренко О. М.,...
Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас iconМетодичні рекомендації щодо проведення та перевірки дпа з української мови в 11 класі
Мону за посібником: «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з української мови. 11 клас» (укл. Шелехова Г. Т., Новосьолова...
Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас iconІстер О. С., Глобіної О.І., Комаренко О. В. Збірник завдань для державної...
Текст диктанту на конкурсне випробування для вступу до 9 та 10 класів – у збірнику: Збірник диктантів для державної підсумкової атестації...
Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас iconПономарьова К.І., Вашуленко М. С., Дубовик С. Г
Атестація проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх...
Перелік питань для проведення державної підсумкової атестації з української літератури в усній формі. 9 клас iconМетодичні рекомендації до проведення державної підсумкової атестації
«Методичні рекомендації до проведення державної підсумкової атестації у початковій, основній та старшій школі у 2009/2010 навчальному...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка