Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1




Скачати 152.13 Kb.
НазваДиректора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1
Дата конвертації25.06.2013
Розмір152.13 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Бухгалтерія > Документы
ЗВІТ

директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1

Труніліної Ірини Миколаївни про свою діяльність

перед педагогічним колективом та громадськістю

за 2012-2013 навчальний рік.

04 червня 2013 рік

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2012-2013 навчального року. На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року. Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

^ 1. Загальна інформація про школу

Хорольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1 є колективною власністю Хорольської районної ради Полтавської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію в 1912 році, земельна ділянка, яка належить школі має площу 1,1189 га.

У 2012-2013 навчальному році працювало 34 педагогічних працівників та 14 працівників з числа обслуговуючого персоналу. В школі навчалося 294 учні у 16 класах. Навчання завершило 22 учні у 9 класі та 18 учнів у 11-му класі.

Зусилля нашого педколективу були спрямовані на удосконалення мережі класів, відповідно до запитів громадян щодо надання якісної освіти за місцем проживання.

^ 2. Кадрове забезпечення

У 2012-2013 навчальному році штатними працівниками Хорольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1 була забезпечена на 100 %. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти працівників. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою. Сьогодні 100% педагогів школи володіють навиками роботи на комп'ютері.

Якісний склад педагогічних працівників:

• Учитель – методист - 5

  • Старший вчитель – 3

  • Провідний бібліотекар - 1

  • Вчитель вищої категорії - 16

  • Вчитель І категорії –7

  • Вчитель ІІ категорії - 4

  • Спеціаліст – 7.

В цьому році атестувалось 5 вчителів. За результатами атестації 1 учителю присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 3 – підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 2 учителям присвоєно звання «старший учитель», 1 учителю підтверджено І кваліфікаційну категорію.

І це говорить про значний досвід колективу.

^ 3. Методична робота

Належна увага приділяється методичній роботі з педагогічними кадрами. Вона організована так, щоб пробуджувати інтерес до творчої, а не просто виконавчої діяльності, допомагає перетворити вчительську працю в предмет захопленості, у потребу нести щось нове, цікаве, корисне, щоб створити атмосферу колективного творчого пошуку. Тому у 2012-2013 н.р. педколектив нашої школи працює над новою проблемою «Компетентний учитель спеціалізованої школи».

Інноваційні педтехнології, які впроваджуються учителями Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1:

- технологія формування критичного мислення на уроках мови та літератури (Шалун Л.О.);

- технологія проектного навчання (Московченко Н.М.);

- модульна технологія (Грінченко Т.В.);

- ІТ – технології (Масенко С.А.);

- технологія швидкісного читання (Кузуб Л.С., Данилейко Г.А.);

- гуманно-особистісна технологія Ш.О.А.Амонашвілі (Лоза Л.І.);

- інтерактивні технології навчання (Данилейко Т.М., Мухін І.Г.,Сапа С.М).

На базі школи були проведені районні семінари вчителів фізики, математики, початкових класів,бібліотекарів, де вчителями Фесенко І.Л., Глущенко Л.А., Ємець Е.Ю. були проведені відкриті уроки та позакласні заходи, тренінги.

Для зацікавлення учнів навчальними предметами в цьому році були заплановані і проведені предметні місячники з української мови та літератури, правознавства та історії, світової літератури та російської мови, початкових класів, фізкультури і ЦО та дні: День здоров'я , День писемності, День української мови, День довкілля. Учні школи беруть участь у Всеукраїнських олімпіадах та роботі МАН. В цьому році у районному конкурсі-захисті науково-дослідних робіт учнів-членів МАН брало участь10 учні, які зайняли призові місця. Три учні школи (Дешева Е, Лободенко М., Синяговський О.) взяли участь в обласних олімпіадах та конкурсах.

Також активну участь учні школи беруть у різноманітних Всеукраїнських та міжнародних конкурсах (500 учасників):



з/п

Назва заходу

Кількість залучених учнів

Результативність

1

Всеукраїнські олімпіади з базових дисциплін

46

І м. - 9 учнів,

ІІ м. -9 учнів,

ІІІ місце - 13 учнів.

2

Конкурс – захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої Академії Наук

10

І м. - 3 учнів,

ІІ м. -7 учнів,


3

Всеукраїнознавча гра «Соняшник»

58




4

Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня - 2013»

53




5

Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека - 2013»

15




6

Міжнародний природничо-інтерактивний конкурс «Колосок»

57

Золотий колосок -5 учнів,Срібний колосок -20 учнів, учасники- 9.

7

Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер-2012»

28




8

Міжнародний інтерактивний конкурс з математики «Кенгуру»

51




9

Міжнародний конкурс з англійської мови «Гринвіч»

26




10

Конкурс з російської мови «Лукоморье - 2013»

14




11

Конкурс з російської мови «Русский медвежонок»

16




12

Конкурс юних гумористів «Посміхнімось щиро Вишні»

3




13

Мовно-літературний конкурс Т.Г.Шевченка

5




14

Міжнародний конкурс знавців рідної мови імені Петра Яцика

10




15

Літературний конкурс «Тарасовими шляхами»

2




16

Всеукраїнська олімпіада «Олімпус-2012»

88




17

Всеукраїнський конкурс знавців військової історії «Історія країни – літопис України»

2




18

Міжнародний фестиваль – конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах»

1




Учителі школи ідуть в ногу з життям. Широко впроваджуються в практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається.

В школі працюють методичні об’єднання вчителів, протягом року проведена відповідна кількість засідань, які носили як теоретичний, так і практичний характер.

Вчитель фізики Фесенко І.Л. взяла участь в очному районному конкурсі "Учитель року-2013".

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

^ 4. Навчальна діяльність учнів

Протягом 2012-2013 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання учнів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2012 року до першого класу було залучено всіх дітей, яким виповнилося 6 років (33 учні), всього за парти школи сіло 294 учні.

У школі існує система роботи профільного навчання. Профіль українська філологія здійснюється в 10 класі, 11 клас здійснює навчання за універсальним рівнем з поглибленим вивченням основ правознавства. Допрофільна підготовка з української мови здійснюється у 8 класі.

2012 - 2013 навчальний рік на оцінки високого рівня закінчили 45 учнів (17 %) , достатній – 158учнів (63%), мають оцінки середнього рівня – 57 учні (20%).

Навчальна практика в учнів 1 - 4 класів була проведена з 27.05 по 30.05. 2013. Діти працювали по 3 години в день за відповідно складеним і затвердженим графіком роботи.

Державну підсумкову атестацію проходили учні 4, 9, 11 класів. Результати відповідали річному оцінюванню, а з деяких предметів були навіть вищими.

В учнів 5-8, 10 класів навчальна практика проходила з 27.05 по 07.06. 2013 по 3 години, учнів 7-8 класів – по 4 години, 10 класів - по 5 годин в день за відповідно складеним і затвердженим графіком роботи.

^ 5. Виховна та позакласна робота

«Виховання правової культури учнів» - виховна проблема, над якою працює весь педагогічний колектив школи.

Виховну систему нашої школи умовно можна поділити на такі напрямки:

  • екологічне виховання;

  • громадянсько-патріотичне;

  • морально-етичне;

  • правове;

  • трудове виховання та профорієнтація;

  • художньо-естетичне;

  • фізичне виховання та формування здорового способу життя;

  • робота з батьками.

Для керування виховним процесом в школі створено методичне об’єднання класних керівників. Очолює МО класних керівників Ларіоненко Л.І. – класний керівник 9 класу, учитель української мови та літератури. У складі методичного об’єднання – 16 класних керівників.

Велику роль у зростанні педагогічної майстерності класних керівників відіграє самоосвіта та участь у різноманітних шкільних та районних конкурсах. Так, у цьому навчальному році проведено шкільний огляд-конкурс «Класний керівник року», робота класного керівника Козлова А.В. представлена на районний етап конкурсу.

Протягом навчального року в школі проводилися заходи по охороні життя і здоров'я, правопорядку, трудовому вихованню, повідомляли про пам'ятні дати, які були протягом тижня та про події, які відбувалися в місті, районі, області, Україні, в світі. На шкільному прес-центрі висвітлювалися всі пам'ятні дати, проводилися виставки малюнків, книг, дитячих доробок. Велику увагу приділялося трудовому вихованню. Були проведені трудові операції по прибиранню шкільного подвір'я та закріплених територій міста.

6. Правовиховна робота

У школі організовано з учнями такі форми правового навчання і виховання:

  • Тематичні загальношкільні та класні години

  • Зустрічі з юристами, працівниками правоохоронних органів

  • Лекції бесіди на правову тематику

  • Уроки правознавства

  • Індивідуальна робота з учнями девіантної поведінки

  • Батьківські лекторії

  • Відвідування проблемних сімей вдома

Регулярно проводяться заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві обставини.

Згідно річного плану школи були проведені:

  • Місячник правовиховної роботи

  • Тиждень Правових знань

Відповідальна за правовиховну роботу по школі Шмигова Т.І. -заступник директора з виховної роботи.

В районному конкурсі на кращу організацію правовиховної роботи в школі цього року наш навчальний заклад зайняв ІІ почесне місце в районі.

^ 7. Соціальний захист

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються в школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

Діти-сироти – 0

Діти-напівсироти -21

інваліди –6

Діти, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 5

малозабезпечені –1

багатодітні - 24

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи, залучаються до гурткової та позакласної роботи, підтримується тісний зв’язок з батьками цих учнів. З районного бюджету залучено 3600грн. на матеріальну допомогу цим родинам.

^ Профорієнтаційна робота

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках, екскурсії на виробництво, позакласні виховнізаходи.
  Активно в цьому році пройшов тиждень профорієнтаційної роботи. У ході тижня були проведені цікаві та інформаційно-насичені заходи. Активно допомагали у цьому працівники районного центру зайнятості.

^ 9. Співпраця з батьками

Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів, беруть шефство над підлітками, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

З вашою допомогою, шановні батьки, в класних кімнатах проведено озеленення, змінено освітлення. Школа набула гарного, естетичного вигляду і я хочу подякувати всім, хто з зрозумінням поставився до цієї проблеми, бо діти перебувають тут більшу половину дня і повинні навчатися у відповідних умовах.

^ 10. Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Щорічно на базі центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. Але результати цих оглядів не зовсім втішні. Тільки 139 учнів (47,4 %) – практично здорові. Відповідно було здійснено і розподіл дітей за групами здоров’я для занять фізичною культурою: основна група -118 учнів (41%), підготовча – 153 учні (52%), спеціальна -16 учнів (5%), звільнені – 6 учнів (2%). До речі, цього року вперше до початку навчальних занять вчителі мали всі документи та чітку картину щодо стану здоров’я дітей.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Кошти виділені з районного бюджету з розрахунку 6 грн. на 1 дитину. Як додаток до денного раціону дітей у школі працює буфет. Для учнів середніх та старших класів готуються обіди за кошти батьків. Розуміючи важливість питання повноцінного, якісного харчування дітей в школі створена і діє комісія контролю.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями ЦРЛ, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

^ 11.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
  На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

^ 12. Фінансово-господарська діяльність.

Будівля школи прийнята в експлуатацію в 1912 році, тому я разом з колективом постійно працюю над підтриманням її у робочому стані.

Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації. Постійно проводиться робота над зміцненням та модернізацією матеріально-технічної бази школи.

В цьому році відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації направлено для школи ще 1 комп»ютерний клас в кількості 7 одиниць, придбано інтерактивний навчальний комплекс та навчально-лабораторне обладнання для кабінету математики (87 000 грн.), а також 33 світильники на загальну суму 5094 грн., та закуплені мийки і облаштовано санітарно-гігієнічний куточок на суму 2900грн, видылены кошти на ремонт спортивного майданчика – 500 грн,.

Бібліотечний фонд школи поповнився не одним десятком книг.

Постійно працюємо над залученням додаткових джерел фінансування школи. Школу підтримує благодійний фонд "Надія".

За спонсорські кошти придбано:

  • комп’ютер та монітор (спонсор ПАТ «Хорольський механічний завод») - 5349 грн.;

  • електрична м’ясорубка (спонсор ПП Брижко В.) - 1 000 грн;

  • апарат для побілки (кошти благодійного фонду «Надія») – 650 грн.;

  • фарба для підлоги (кошти благодійного фонду «Надія») – 3000 грн.;

  • стереосистема (кошти благодійного фонду «Надія») – 299 грн.;

- проводка кабельної мережі для підключення комп‘ютерів (кошти благодійного фонду «Надія» - 1140 грн.

Для поточних ремонтів закуплено все необхідне, ремонт класних кімнат зроблено за рахунок батьків.

Ремонт шкільної їдальні буде зроблено частково.

^ Не вирішені питання:

- огородження території школи зі сторони провулку Шкільного;

- ремонт приміщення шкільної їдальні (всередині);

- придбання меблів для шкільної їдальні;

- заміна центральних дверей шкільного приміщення;

- ремонт покрівлі шкільної їдальні;

- облаштування шкільного ганку;

- ремонт приміщення шкільної майстерні.

^ 13. Управлінська діяльність

Управління школою здійснюється згідно річного плану школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів - предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Контроль - це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливішими питаннями школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимальну трудову атмосферу в колективі. У школі використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу:

  • Вивчення викладання стану предмета

  • Виконання навчальних планів та програм

  • Перевірка класних журналів

  • Відвідування уроків

Аналіз результатів контролю відображається в рішеннях педагогічних рад, відповідних наказах. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає відповідні управлінські рішення щодо конкретних учнів.

Я, як директор школи, у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль мною здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей і тому надаю більше самостійності відповідно їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації.

Дякую за увагу.

Схожі:

Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 iconСпеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим...
Закінчився навчальний рік І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора...
Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 iconСпеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим...
Закінчився навчальний рік І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора...
Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 iconДо відома директорів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ та І-ІІІ ступенів
Відділ освіти райдержадміністрації надсилає для практичного використання зразок номенклатури справ теребовлянської спеціалізованої...
Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 iconТ. В. Тітенко, заступник директора школи з виховної роботи
Вербівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Городищенського району Черкаської області
Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 iconПоложення про Школу правової культури
Донецької спеціалізованої з інформаційних технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №61
Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 iconТема радіоуроку
Шингоф Ірина Леонідівна, учитель-методист Донецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів N65
Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 iconДиректора Софіївської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1
Це звіт директора школи перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, громадськістю селища
Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 iconПлан роботи Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 на 2012/2013 навчальний рік
Робота з підвищення педагогічного, психологічного, методичного та фахового рівнів педагогічних працівників
Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 iconПлан роботи Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 на 2011/2012 навчальний рік
Робота з підвищення педагогічного, психологічного, методичного та фахового рівнів педагогічних працівників
Директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 iconЗвіт про роботу директора Чорноморської загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Чорноморська зош І-ІІІ ступенів у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка