Про роботу навчального закладу




Скачати 239.89 Kb.
НазваПро роботу навчального закладу
Дата конвертації03.08.2013
Розмір239.89 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Бухгалтерія > Документы
Звіт

директора Сасівської ЗОШ І-ІІ ступенів

Стасик М.В.

про роботу навчального закладу

за 2011-202 навчальний рік.

Шановні присутні! Закінчується навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2011-2012 навчального року.

На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора школи перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
^ 1. Загальна інформація про школу.

Спасівська загальноосвітня школа є колективною власністю Свалявської районної ради Закарпатської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Свалявської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію в 1986 році , як восьмирічна школа, з 1991 року загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, шкільний фіззал збудовано в 1986 році, в 2008-20010 проведено капітальний ремонт будівлі, встановлено опалення. Рішенням Районної ради від 29 березня 2012 року № 155 будівля старої школи підлягає знесенню. І ми будимо намагатись до 1 вересня її розібрати.

У 2011-2012 навчальному році працювало 19 педагогічних працівників та 7 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершує 125 учнів у 9-ох класах, середня наповнюваність класів становить 14 учні.

З 2009 року за рішенням батьківського та педагогічного колективів введено шкільну форму, прохання до батьків і на слідуючий навчальний рік подбати про те, щоб всі учні школи мали форму.

^ 2. Кадрове забезпечення.

У 2011-2012 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою.

Перспектива в освіті така, що років через три вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, а й заступники, психолог, педагог-організатор та ряд вчителів непогано володіють навичками роботи з оргтехнікою, є в школі та використовується для адміністративної роботи. Всі вчителі школи пройшли сертифікаційний тест «Курс Microsoft із цифрових технологій».

По якісному складу педагогічних працівників наша школа на досить високому рівні. Більша частина педколективу, а це 15 вчителів має вищу кваліфікаційну категорію ,1 вчитель має звання «вчитель-методист», 8 вчителів мають звання «старший учитель», 1 вчитель має першу категорію та 3 вчителів другу категорію, що говорить про значний досвід колективу.
^ 3. Методична робота.

У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік педколектив працює над проблемою «Забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості, її нахилів здібностей і талантів у процесі навчання і виховання». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету. На початку навчального року була створена методична рада у складі Белла А.М., Грабар М.А., Плоскіна І.М., Перец В.І., Кіндарт В.В., Фізер С.М., Яковенко Н.В.

Були проведені засідання науково-методичної ради школи згідно плану роботи методичної ради школи на 2011-2012н.р. Слід зазначити, що всі засідання науково-методичної ради пройшли на високому рівні: цікавими, змістовними були доповіді.

Протягом навчального року працювали такі методичні об’єднання: гуманітарного профілю; класних керівників; природничо-математичного циклу; вчителів початкових класів та вихователів ГПД. Було проведено ____ засідань методичних об’єднань. Форми проведення були різноманітні та згідно плану роботи кожного з методоб’єднань. Результативною була робота всіх методичних об’єднань. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється сталими показниками.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію.

За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, семінари, педагогічні читання, науково- практичні конференції тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету , де сконцентровані нормативні документи про освіту, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань , розробки учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуюься у навчально-виховному процесі також проектно- модульні технології, технології продуктивного навчання (хоча мультимедійної дошки в нас ще не має, але в учителів школи є вже багато розроблених уроків). Вчитель фізики Павлик Т.І. підготувала проектну роботу з учнями 9 го класу на тему «Вплив магнітного поля Землі на організм людини. Зміна магнітних полюсів». Проектну роботу підготував учень 9 класу Попович Олександр з історії України на тему «Українське мистецтво».

У 2011-2012 навчальному році атестувалося 4 учителів. За результатами атестації 1 учителю встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 3 - підтверджено кв. кат. «спеціаліст вищої категорії», 1 – встановлено звання «Учитель-методист» та 1- «Старший учитель», 1 – підтверджено звання «Старший учитель».

Педагоги школи активно залучаються до роботи в районних семінарах, засіданнях творчих груп, науково-практичних конференціях, нарадах тощо. Четверо вчителів школи брало участь у районному конкурсі «Учитель року 2012». І мають такі здобутки:

- І місце в номінації «Етика» здобула Фізер Світлана Михайлівна;

- ІІ місце в номінації «Фізична культура» здобув Кіндрат Валерій Васильович;

- ІІІ місце в номінації «Українська мова і література» здобула Матійків Марина Георгіївна;

- ІІІ місце в номінації «Біологія» здобула Плоскіна Ірина Михайлівна.

У цьому році в Закарпатський інститут удосконалення вчителів було представлено та затверджено науковою радою інституту методичну розробку вчителя історії Стасик М.В. на тему «Розвиток критичного мислення на уроках історії».

На базі школи проведено семінар на тему: «Європейська школа навчання іноземній мові. Вивчення, викладання, оцінювання, відкритий урок в 7 класі на тему «Здоровий спосіб життя» вчитель Черепаня Т.Я.;

Засідання районного методичного об’єднання вчителів музики, відкритий урок в 7 класі на тему «Творчусь Т.Г.Шевченка» вчитель Лявинець О.О.;

Засідання районного методичного об’єднання вчителів історії, відкритий урок у 8 класі на тему «Запорозька Січ в ІІ половині ХVІІІ ст..» вчитель Стасик М.В.;

Засідання районного методичного об’єднання вчителів початкових класів, відкритий урок з математики в 4 класі на тему: «Повторення вивченого про частини» вчитель Попович В.Ю.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.
^ 4. Навчальна діяльність учнів.

Протягом 2011-2012 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2011 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 14 учнів. 1 учень за станом здоров’я (згідно рекомендації лікарів) здобував цього навчального року освіту за індивідуальною формою навчання.

У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. Для поглиблення знань учнів з окремих предметів та їх всебічного розвитку використовується варіативна складова, з цією метою було налагоджено роботу таких факультативів:

  • «Цікава математика»;

  • «Лексикографія української мови»;

  • «Молодь за здоровий спосіб життя»;

  • «Народознавство»;

  • «Інспектори дорожнього руху»;

  • «Література рідного краю»;

  • «Основи бібліографічно-бібліотечних знань»;

  • «Російська мова»;

  • «Азбука споживача»;

  • «Християнська етика»;

  • «Елементи геометрії»;

Гурткова робота в школі теж спрямована на всебічний розвиток учнів,виявлення обдарованих та творчих дітей, в школі протягом року працювали такі гуртки:

  • «Художня самодіяльність»;

  • «Вокальний»;

  • «Учнівський хор»;

  • «Фотогурток»;

  • «Юні пожежники»;

  • «Драматичний»;

  • «Спортивна секція з баскетболу».

Аналізуючи проведену роботу хочеться перерахувати наші досягнення:

  1. Грамотою відділу освіти за ІІ місце в олімпіаді з природознавства нагороджено ученицю 4 класі Попович Вікторію (вчитель Попович В.Ю.);

  2. Грамотою відділу освіти нагороджено ученицю 8 класу Легезу Інну за оригінальність виконаної роботи в конкурсі «Воскресни, писанко!» (вчитель Черепаня Т.Я.);

  3. В конкурсі Срібний Колосок взяло участь 24 учні 2-4 класів і нагороджені слідуючими сертифікатами – срібний сертифікат історія біології 6 учнів;

  • Срібний сертифікат історія фізики 12 учнів;

  • Срібний сертифікат історія хімії 6 учнів;

(вчителі Мазаник Г.С., Перец В.І., Попович В.Ю.)

  1. Грамотою відділу освіти за ІІІ місце в районному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» нагороджено ученицю 7 класу Головнич Наталію (вчитель Черепаня Т.Я.)

  2. Учні 2 класу разом з класоводом Мазаник Г.С. здобули І місце на обласному етапі конкурсу «Моя сім’я – за безпеку руху» нагородження транслювалось по обласному каналу Тиса.

  3. Предметні олімпіади:

  • ІІ місце з німецької мови учениця 8 класу Головнич Ліана (вчитель Черепаня Т.Я.);

  • ІІІ місце з географії _______________

  1. ІІІ місце в конкурсі «Податки очима дітей» здобула Головнич Наталія учениця 7 класу (вчитель Черепаня Т.Я.)

  2. Всеукраїнський математичний конкурс «Кенгуру 2012» взяло участь 28 учнів школи, а 4 з них стали призерами. І учень нагороджений відмінним сертифікатом, а 3 учнів сертифікатом з оцінкою добре.

  3. Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня 2012» прийняло участь 19 учнів, сертифікатами з добрим результатом отримало 6 учнів ;

  4. ІІ місце у Всеукраїнському конкурсі «Орлятко» здобула учениця 4 класу Попович Вікторія, ІІІ місце в цьому ж конкурсі здобула Лявинець Марія (вчитель Черепаня Т.Я.);

Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів, а сааме: - «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу»;

  • День писемності та конкурс з української мови імені П.Яцика;

  • ІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс імені Т.Г.Шевченка;

  • Всеукраїнський конкурс учнівської творчості;

  • Спортивний конкурс «Олімпійське лелеченя»;

  • VІІ Всеукраїнський конкурс експереминтально-дослідницьких робіт з природознавства «Юний дослідник» проектне дослідження учнів 5 класу «Вплив зубної пасти» (вчитель Павлик Т.І.);

  • Конкурс Всеукраїнської акції «Годівничка»;

  • Всеукраїнський конкурс з німецької мови «Орлятко» взяло участь 18 учнів 4-9 класів;

Велика заслуга вчителів нашої школи, які допомагали учням готувати ці конкурсні роботи, а саме: Белла А.М., Матійків М.Г., Грабар М.А., Павлик Т.І., Кіндрат В.В., Метенько Н.Б., Плоскіна І.М.

Протягом навчального року були проведені такі предметні тижні:

  • «Олімпійський тиждень»;

  • Тиждень музики та образотворчого мистецтва;

  • Тиждень памяті жертв Голодомору 1932-1933 років;

  • Всеукраїнський тиждень права;

  • Тиждень світової літератури;

  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності;

  • Тиждень математики і фізики;

  • Шевченківський тиждень;

  • Тиждень географіх, біології і хімії;

метою яких було поглиблення знань учнів та підвищення інтересу до даних предметів.

За попереднім підсумком навчального року учні школи показали хороший рівень досягнень.

Всі випускники 9 класу успішно здали державну підсумкову атестацію з таких предметів: українська мова (диктант), біологія та математика, готуються до державно підсумкової атестації з географії та правознавства.
^ 5. Виховна та позакласна робота.

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

• Превентивне виховання.

• Морально-етичне виховання.

• Художньо-естетичне виховання.

• Громадянсько-патріотичне виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Економічне виховання.

• Екологічне виховання.

Протягом 2011-2012 навчального року були проведені слідуючі заходи:

  • Акція «Милосердя» , присвячена Дню людини похилого віку- учнями школи зібрано продуктів і картоплі на суму 850 грн.

  • Місячник «Увага діти на дорозі».

  • Місячник безпеки під час використання газу;

  • Акція «Живи, книго!»;

  • Фізкультурно оздоровчий патріотичний комплекс «Козацький гарт»;

  • Міжнародний день інвалідів;

  • День збройних сил України;

  • День Соборності України;

  • День безпечного Інтернету;

  • День захисника Вітчизни;

  • Всеукраїнська акція «Майбутнє лісу в твоїх руках»;

  • Акція «Турбота молоді тобі, Україно!»;

  • І етап військово-патріотичної спортивної гри «Зірниця»;

  • День охорони праці;

  • Акція «Щастя на крилах» зібрано 135 грн.

  • День довкілля;

  • День цивільного захисту;

  • Акція «Щастя на крилах» (збір коштів на допомогу дітям хворим на рак, атеросклероз) зібрано 320 грн.;

  • Заходи з нагоди 67 річниці Перемоги в Великій Вітчизняній війні ;

  • Акція «Серце до серця» (дітям з фізичними вадами зору) зібрано учнями школи 135 грн.;

  • Місячник протипожежної безпеки;

  • Декада за здоровий спосіб життя;

  • Виховний захід КВК на тему «Здоров’я в твоїх руках».

Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє учнівська організація «Веселка». Керує учнівським самоврядуванням Рада (учком), який працює за такими напрямками : - центр «Знання»; - центр «Дисципліни та порядку»; - центр «Суспільнокорисних та добрих справ»; - центр «Дозвілля та культури»; - центр «Інформуції».

Силами активістів учкому під керівництвом педагога-організатора, класоводів і класних керівників були організовані такі шкільні свята:

  • Свято «Золота осінь»;

  • Свято з нагоди 67 річниці визволення України та Закарпаття від фашистських загарбників;

  • Свято «Рідна мова чиста, як роса»;

  • Новорічне свято та ранки;

  • Свято з нагоди 23 річниці виведення військ з Афганістану;

  • Свято до «Дня Валентина»;

  • Свято до Дня жінки;

  • Виставка Великодні експозиції;

  • Свято «Букварика»;

  • Літературно-музична композиція «14 жовтня – день Покрови»;

Дозвілля дітей у вечірній час було організоване згідно можливостей школи та на високому рівні. Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись робочі куточки у класах, вологе прибирання на перервах, стан озеленення школи. Згідно плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався у щотижневій шкільній газеті «Шкільний світ».

Проведено багато виховних годин згідно плану роботи в 1-9 класах. Проведено відкриті виховні години:

  • «Вогонь – друг, вогонь-ворог» в 1-4 класах;

  • «Трагедія Великої Вітчизняної війни в серцях українського народу, назавжди!» в 6 і 7 класах;

  • «Здоров’я – це наше багатство» в 8 класі.

Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами., Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

Однією з традиційних форм роботи з батьками у школі є батьківські збори. Тематика підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні зборів бере участь адміністрація школи, шкільний психолог,

вчителі-предметники.
^ 7. Правова виховна робота.

Щороку у школі проводиться тиждень правового виховання. У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні загальношкільні лінійки та класні години,

- лекції, бесіди на правову тематику.

- анкетування.

- зустрічі з працівниками правоохоронних органів.

- уроки правознавства.

- олімпіади з правознавства.

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.

- батьківські лекторії.

- відвідування проблемних сімей вдома.

Практичним психологом школи регулярно і ефективно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями схильними до правопорушень, з учнями, що потрапили у складні життєві умови. Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, а саме:

-самовільна поїздка на електропоїзді Ужгород-Львів учнем 4 класу, та - отруєння алкоголем - учень 6 класу під час Великодніх свят.

Вчителями школи неоднорозаво під час перерв спостерігалась агресивна поведінка учнів один до одного, пропуски занять без поважних причин. Проте, за рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, дані недоліки виправлено на обліку в дитячій кімнаті міліції не має жодного учня школи.
^ 8. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

• сиріт і позбавлених батьківського піклування – 7;

  • напівсироти – 8;

• інвалідів – 2;

• малозабезпечених - 22;

• з неповних сімей – 17;

• багатодітних – 20.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Учениця 7 класу Білей Ганна за кошти районного бюджету мала змогу оздоровитися у дитячому оздоровчому таборі державного значення: «Артек» та в черзі на цю ж путівку ще 3 учнів школи. Також за бюджетний кошти діти сироти щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні з розрахунку 6 грн. З опікунами дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування підтримується постійний зв'язок класоводів і класних керівників, практичного психолога, адміністрації школи.
^ 9. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі організовується плановий медичний огляд учнів 5 і 9 класів, забезпечується профілактика дитячих захворювань. Щорічно на базі центральної районної поліклініки діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. (Шановні батьки прохання до вас і цього літа до і вересня пройти з дітьми медичні огляди, для того щоб ми могли сформувати групи навчання з фізкультури, згідно нормативних документів). Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Свалявської райполіклініки. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора школи.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безкоштовним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування 56 учнів 1-4 класів та пільгових категорій відбувається згідно графіку після 4 уроку у їдальні школи. В школі створено комісію громадського контролю за якістю харчування.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями ЦРЛ, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню житя і здоров’я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

На високому рівні в школі спортивно-масова робота, якою керує вчитель фізкультури Кіндрат В.В. Наші учні приймали участь в таких спортивних районних змаганнях і здобули такі перемоги:

  • районні змагання з туризму в с.Керецьки;

  • І місце в першості району з баскетболу серед дівчат та ІІ місце серед хлопчиків;

  • районні змагання з футболу на приз «Шкіряний м’яч»

ІІІ місце хлопчики 1999 року народження;

  • участь шкільної команд

  • и в районних змаганнях «Зірниця»;

  • у першості району з баскетболу команда вчителів школи зайняла ІІ місце.

Цікаво і змістовно буде проходити оздоровлення молодших школярів у пришкільному таборі «Веселка». Який починає свою роботу з 28 травня і буде тривати 14 днів. Цього року на харчування однієї дитини закладено

9 гривень за рахунок бюджетних коштів. Згідно затверджених списків оздоровлюватись буде 60 учнів школи. Під час оздоровлення у таборі буде проведено цікаві масові заходи: екскурсії, конкурси, розваги, спортивні змагання.



  1. ^ Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи.

Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожний кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються випадки травматизму дітей вдома, цього року таких випадків аж 5. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

^ 11. Фінансово-господарська діяльність.

Будівля школи прийнята в експлуатацію, як я вже наголошувала в 1986 році, а шкільний фіззал в 1968 році. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Свалявської РДА. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. За бажанням переважної більшості колективу було здійснено нарахування авансу. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. В цьому навчальному році проведено поточний ремонт частини опалювальної системи., замінено вхідні двері та двері евакуаційного виходу з підвалу і в шкільній майстерні. За рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Протягом навчального року за рахунок батьківської допомоги закуплено миючі дезінфікуючих засобів для внутрішніх туалетів. Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Свалявського району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними стендами, активно проводиться робота по озелененню кабінетів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються техпрацівниками школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбується огорожа, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на подвірї школи , винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

Вже активно йде підготовка школи до поточних ремонтів та підготовки школи до нового 2012-2013 навчального року.

Вирішується питання з виготовлення проектно-кошторисної документації щодо будівництва 2 поверху над приміщенням шкільної їдальні.
^ 12. Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Вчителями школи створено сайт школи на якому ви можете ознайомитись з роботою педагогічного колективу. Запущено програму «Щоденник» де так само проведено відповідну роботу, що дає змогу батькам, вчителям, учням ознайомлюватись з методичними матеріалами, здобутками наших учнів, контролювати навчання своїх учнів.

Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступником директора школи використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп’ютера. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від свого заступника.

І наостанок хочу сказати, що адміністрація школи, педагогічний колектив, обслуговуючий персонал працюють на позитивний імідж школи серед батьків, громадськості села і району.

Схожі:

Про роботу навчального закладу iconОрієнтовний перелік наказів дошкільного навчального закладу
Про підсумки роботи по підготовці дошкільного навчального закладу до нового 20 /20 навчального року
Про роботу навчального закладу iconПаспор т бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу комунальної...
...
Про роботу навчального закладу iconА к т готовності дошкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу Рябченко Олена Владиславівна
Про роботу навчального закладу iconА к т готовності позашкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу Бондаренко Тетяна Анатоліївна
Про роботу навчального закладу iconА к т готовності дошкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу Онищенко Галина Павлівна
Про роботу навчального закладу iconА к т готовності позашкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу Артеменко Вікторія Володимирівна
Про роботу навчального закладу iconА к т готовності дошкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Повна назва навчального закладу Золочівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3
Про роботу навчального закладу iconА к т готовності дошкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Повна назва навчального закладу Золочівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2
Про роботу навчального закладу iconТипове положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу
Методичний кабінет дошкільного навчального закладу (далі методичний кабінет) є центром методичної допомоги педагогічним працівникам...
Про роботу навчального закладу iconПро організацію навчання учнів 1 класу на базі дошкільного навчального закладу 
На виконання Закону України "Про загальну середню освіту" [651-14] зарахування дітей до 1 класу загальноосвітнього навчального закладу...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка