В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради




Скачати 238.8 Kb.
НазваВ’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради
Дата конвертації11.08.2013
Розмір238.8 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Бухгалтерія > Документы
Звіт директора

В’язівської ЗОШ І_ІІІ ступенів Краснокутської районної ради

за 2011/2012 навчальний рік

с. В’язова 15 червня 2012 року

Шановні присутні! Ось і закінчився навчальний рік і ми знову зібралися сьогодні тут, щоб зробити підсумки роботи колективу школи, оцінити роботу директора на посаді за 2011/2012 навчальний рік.

На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи,щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року. Я, як директор школи, протягом звітного періоду керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи,вся робота була спрямована на виконання Законів України « Про освіту», « Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Національної доктрини розвитку освіти,інших нормативних актів, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього закладу.

Керівний склад загальноосвітнього навчального закладу був таким:

Токар Л. В.- директор школи;

Шатохіна Н. О.- заступник директора з навчально- виховної роботи;

Германовська О. В.- заступник директора з виховної роботи;

Кирко Ю. О. – педагог організатор;

Троц Т. М.- завідуюча господарством.

Інформація про школу.

В”язівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Краснокутської районної ради перебуває у спільній комунальній власності територіальних громад сіл, селищ Краснокутського району. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Краснокутської райдержадміністрації, якому належать відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1976 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 1,3 га. У 2011/2012 навчальному році працювало 14 педагогічних працівників, 1 шкільний бібліотекар та 6 працівників обслуговуючого персоналу.

Кадрове забезпечення.

У 2011/2012 навчальному році школа була неповністю забезпечена педагогічними працівниками. Проблемою залишається відсутність вчителя музики та іноземної мови (німецька). Робота здійснюється відповідно до навчального робочого плану за п’ятиденним режимом роботи. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому сьогодні необхідним є вміння працювати з комп’ютером. Перспектива така в освіті, що вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально- виховний процес з учнями, тому вчителі самостійно набувають знань роботи з комп’ютером. Проблема лише в тім, що відсутні комп’ютери в кабінетах для кращого забезпечення навчально- виховного процесу.

Склад педагогічних працівників:


За віком:

За педстажем:

до 30 років

3

до 3 років

3

30-40 років

1

3-10 років

1

40-50 років

5

10-20 років

-

50-60 років

5

20 років і більше

10
Освітній рівень педагогічних працівників:

Учителів із вищою освітою - 91 %

Склад педпрацівників за категоріями:



  • спеціалістів вищої категорії - 3 ;

  • спеціалістів І категорії – 7;

  • спеціалістів ІІ категорії – 1;

  • спеціалістів - 3.


У 2011/2012 навчальному році прибуло 3 молодих спеціалісти :

  • учитель початкових класів

  • учитель трудового навчання

  • учитель предмету « Захист Вітчизни»

Документація з кадрових питань ведеться вчасно згідно з вимогами та функціональними обов’язками.
Методична робота

З метою подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи, підвищення фахового рівня вчителів школи, їх готовності до інноваційної діяльності, з метою створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів, збереження та зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних, загальних та надпредметних компетентностей на основі особистісного підходу до потреб і можливостей учнів, керуючись основними документами про організацію та проведення методичної роботи з педкадрами:

- Законом України про загальну середню освіту;

  • Рекомендаціями щодо організації методичної роботи з педагогічними працівниками в загальноосвітніх середніх закладах освіти;

  • Положенням про методичний кабінет середнього закладу освіти;

  • Типового положення про атестацію педагогічних працівників відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 року № 930, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 14.12.2010 року за № 1255/18550((із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту №1473 від 20.12.2011).

  • Програмою перспективного розвитку школи на 2011/2015роки.

- Річним планом роботи школи.

У 2011/2012 навчальному році В’язівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснокутської районної ради продовжила роботу над методичною проблемою «Різностороннє підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного вчителя, розвиток їх творчої ініціативи, переосмислення змісту, форм та методів своєї роботи в світі нових вимог педагогічної та психологічної науки ».

Протягом навчального року у школі працювали різні методичні об'єднання: методична рада, педагогічна рада, методичні об’єднання вчителів (гуманітарного циклу, природничо-математичного, початкових класів, класних керівників), наради при директору, методичні та організаційні наради при заступниках директора.

У 2011 /2012 навчальному році підвищенню професійної майстерності, розвитку творчості, ініціативи вчителів сприяла діяльність методичної ради, яка координувала всі ланки методичної роботи, а також контролювала атестаційну компанію, проводила корекцію курсів підвищення кваліфікації, контролювала самоосвітню діяльність вчителів - предметників, роботу з обдарованими учнями. На засіданнях методичної ради в цьому навчальному році особлива увага приділялася організації проведення моніторингу навчально-виховного процесу, роботі з обдарованими учнями. Моніторинговим дослідженням підлягли: навчальні досягнення учнів, адаптація учнів 5 класу, якість знань з предметів, які викладають учителі, що атестуються.

Відстеження роботи з обдарованими учнями показали, що у І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад взяли участь 40 учнів 5-11 класів ( у минулому році 35). У ІІ етапі олімпіад взяли участь 6 учнів (минулий рік - 25 учнів).

У листопаді у шкільному етапі Всеукраїнського конкурсу української мови ім. Т.Г.Шевченка взяли участь учні 5-11 класів.

Маємо такі результати роботи з обдарованими учнями:





2010 /2011 н.р.

2011 /2012 н.р.

1. Участь у І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін



35


40


2. Участь у ІІ етапі олімпіад

25

6

3. Результативність ІІ етапу

4

-

У Всеукраїнському природничому конкурсі «Колосок» в 2011-2012 н.р. брали участь 8 учнів, з яких «Срібний» колосок отримав 1 учень, 7 учнів - учасники ( в 2010/2011 н.р.- 8).Учні школи приймали участь в районному конкурсі учнівської творчості в номінації «Література».

Згідно з планом роботи школи проводяться предметні тижні:

- тиждень філології (Ткаченко А.О., Глобіна Л.Б., Полежака А.Г.). Учні брали участь в усному журналі «Рідна мова – життя народного основа», грі « Найрозумніший», конкурсі декламаторів віршів про мову.

- математики, фізики, астрономії (Ткаченко Г.І., Пономаренко Г.І.);

- біології та хімії (Шатохіна Н.О.);

- історії та правознавства (Полежака А.Г.) на якому було проведено наступне: засідання круглого столу « Як відстояти свої права ?», конкурс малюнків,

« Найрозумніший історик та правовід»;

-здоров’я (Педченко В.О., Пономаренко Г.І.);

-географії ( Германовська О.В., Гриневич Р.С.).

Діти з цікавістю розгадували кросворди, ребуси, брали участь в усних журналах, диспутах, конкурсах, іграх.

На засіданні методичної ради розглядалися матеріли учителів, які атестуються, ознайомлювали з нормативними документами, методичними рекомендаціями, типовими навчальними планами. В обласній виставці – ярмарку педагогічних ідей на жаль не взяли участь жоден вчитель. Тому у наступному навчальному році необхідно покращити дану роботу, особливу увагу звертаючи на якість їх підготовки. Для цього потрібно підвищувати рівень володіння ПК.

У 2011 / 2012 н.р. атестувалися 3 учителі. Борисенко М.І. підтвердила кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії»; Токар Л.В. присвоєно кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії»; Полежака А.Г. підтвердила кваліфікаційну категорію « спеціаліст першої категорії». Пройшов курси підвищення кваліфікації 1 учитель («Початкові класи» - Токар Л.В.) та 5 вчителів пройшли спецкурси «Астрономія» - Пономаренко Г.І., « Економіка» - Германовська О.В., « Історія» - Полежака А.Г., « Природознавство» - Шатохіна Н.О., «Німецька мова в початкових класах» - Борисенко М.І.

В цьому році було про атестовано навчальний заклад на достатньому рівні

На закінчення навчального року маємо 3 учителів вищої категорії (минулого року – 2), учителів І категорії - 7 (минулий н.р. – 8), 1 учитель ІІ категорії, 1 спеціаліст, 2 учителів мають 8 тарифний розряд. Якість ( вища та І категорія) складає 70% від усієї кількості педагогічних працівників школи (минулий рік 70%).

Якість навчальних досягнень учнів у цьому навчальному році складає 83% (минулого – 85%).

Спостерігаючи за навчальними досягненнями учнів у порівнянні з минулими навчальними роками маємо такі показники з основних предметів:

2010/11н.р. 2011/2012 н.р.

українська мова 69% 67% -2%

українська література 78% 75% -3%

німецька мова 62% 64% +2%

світова література 70% 73% + 3%

російська мова 70% 71% + 1%

математика (алгебра) 56% 59% +3%

математика (геометрія) 64% 52% +12%

історія України 60% 79% + 19%

всесвітня історія 77% 80% +3%

біологія 74% 75% +1%

географія 83% 79% - 4%

фізика 85% 75% - 10%

хімія 75% 73% -2%

Найвищий відсоток покращення навчальних досягнень учнів з історії України(+19%), геометрії(+12%),; суттєве зниження у порівнянні з минулим роком з фізики( -10).

Отже, навчальні досягнення учнів показали, що середній показник якості по предметах в 5-11 класах складає 78%( минулий рік – 80%).

У 2-4 класах середній показник якості складає 87%. Нижчими є показники з основних предметів: української мови( 76%), німецької мови (68%), математики (76%).

Якість навчальних досягнень учнів у 5-11 класах вище середнього показника (78%) мають учні 7 класу (80%), 5 класу (94%), 11 класу (98%). Майже середній показник якості мають учні 9 кл.(78%). Учні 8 та 10 класу мають найнижчий показник якості навчальних досягнень – 63%, що на 15% нижче середнього по школі та на 4% нижче їх показників у минулому навчальному році( в 8 класі) та на 12% нижче їх показників у минулому навчальному році( в 10 класі)..

Робота методичних об’єднань та творчої групи націлена на реалізацію проблемного питання школи та вирішення своїх методичних проблем. У зв’язку з цим розглянуто такі питання: « Активізація пізнавальної діяльності на уроках біології та хімії», «Мотивація навчальної діяльності в початкових класах» та інші.

Заплановано і проведено в плані взаємовідвідування уроків - відкриті уроки.

На високому рівні проведено уроки:

Борисенко М.І. Математика. 1 клас.

Токар Л.В. Математика. 4 клас.

Полежака А.Г. Історія України .7 клас.

Германовська О.В. Географія. 9 клас.

Пономаренко Г.І. Алгебра. 9 клас.

Педченко В.О. Фізична культура. 11 клас.

Проведено 6 засідань педагогічної ради, більшість із них в нетрадиційній формі (тренінг, круглий стіл, практикум).

На нарадах при директору та методичних нарадах при заступниках директора розглядалися питання по плануванню роботи школи, організації виконання даного плану та координації роботи між адміністрацією школи, керівниками шкільних методичних об’єднань та вчителями школи. Таким чином на нарадах при директору розглядалися серед інших такі питання щодо реалізації завдань методичної роботи: виконання нормативних документів; про організований початок навчального року; режим роботи школи; аналіз стану викладання предметів, про оформлення шкільної документації, про взаємовідвідування уроків,про навчальні досягнення учнів, про роботу з молодими вчителями. На методичних нарадах при заступнику директора з навчально–виховної роботи розглядалися такі питання: методичні рекомендації щодо вивчення навчальних дисциплін; про календарне планування; про моніторинг навчально-виховного процесу;; про розвиток учнівських обдарувань; про роботу учителів-предметників над своїм проблемним питанням; про атестацію педагогічних кадрів та курсів підвищення кваліфікації; про підготовку та участь учнів школи у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад; про організацію наступності у роботі початкової і середньої ланки школи; про хід проведення навчальних екскурсій та навчальної практики, аналіз стану охоплення дошкільнят навчанням; про виконання програм; про організацію повторення; про підготовку та проведення державної підсумкової атестації у 4, 9, 11 класах; про виконання навчальних програм; аналіз відвідування.

Підвищення рівня професійної майстерності вчителя є важливим етапом в діяльності кожного педпрацівника. Формами роботи в даній області протягом навчального року були: взаємовідвідування уроків, планова робота з атестації педагогічних працівників, курси підвищення кваліфікації, контрольно-аналітична діяльність, проведення моніторингових досліджень.

Підвищенню освітнього рівня педагогів значною мірою сприяє проведена у встановленому порядку атестація вчителів. Гласна, об’єктивна і кваліфікована оцінка діяльності, заохочення кращих підвищує персональну відповідальність за якість педагогічної праці, стимулює удосконалення методичної майстерності і розвиток творчої ініціативи.

Перший рік працюють у школі 3 молодих учителів( Кирко Ю.О. – учитель початкових класів, Рідна І.О. – учитель трудового навчання, Гриневич Р.С. – учитель предмету «Захисту Вітчизни»). Кожного року розробляються заходи по співпраці наставника ( Кирко Ю.О. – Борисенко М.І., Рідної І.О. – Токар Л.В., Гриневича Р.С. – Полежака А.Г.) та молодих учителів , сплановано роботу по вдосконаленню теоретичних та практичних умінь молодих учителів, обговорено графік взаємовідвідування уроків, участь у шкільних методичних об’єднаннях учителів природничо-математичного циклу (керівник Пономаренко Г.І.) та початкових класів ( керівник Борисенко М.І.), сплановано роботу з обдарованими учнями.

Здійснюється підшивка журналів «Директор школи», «Управління школи», „Завучу. Усе для роботи”, „Позакласна робота у школі ”. Загалом школа проводить передплату та здійснює підшивку комплекту фахових газет видавництва «Основа».

Методична робота в школі проводилася на достатньому рівні. Але є суттєві недоліки. Так учні школи не брали участь у роботі МАН та приймали участь не у всіх олімпіадах.


Виховна робота
У 2011/2012 навчальному році школа працювала над вихованням фізично-

здорової, творчої особистості, громадянина на основі оволодіння гуманістичними цінностями, нормами демократичної культури.

Основні завдання виховного процесу в школі були такими:

  1. Гуманізація виховного процесу, що виражається у створенні умов для всебічного розвитку особистості, спонукання її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання.

  2. Формування в учнів навичок здорового способу життя, розвиток духовних і фізичних можливостей дітей.

  3. Підтримка та укріплення шкільних традицій, що сприяють створенню загальношкільного колективу та прикрашають його життя.

  4. Удосконалення методичної майстерності класного керівника, спроможного компетентно і з повною віддачею займатися здійсненням виховної діяльності та ефективно вирішувати питання школярів.

  5. Розвиток учнівського самоврядування, його роль у навчально- виховному процесі.

Виховна діяльність педагогічного колективу школи була спрямована на реалізацію основних положень Конституції України, законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», програми « Основні орієнтири виховання учнів в 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», яка затверджена наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.11р. № 1243, «Положення про класного керівника», «Про затвердження плану заходів, щодо впровадження Концепції національно-патріотичного виховання молоді в навчальних закладах» наказ Головного управління освіти і науки від 26.02.2010 року № 96 .

В школі працює шкільне методичне об’єднання класних керівників. Протягом навчального року на засіданні були розглянуті такі питання:

– орієнтація на національну культуру, загальнолюдські моральні цінності у виховній системі школи;

  • організація профорієнтаційної роботи у виховному процесі школи;

  • організація роботи по збереженню життя і здоров’я дітей.

  • правова освіта – одна із складових формування життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі;

  • організація відпочинку дітей в період канікул.

Головна увага приділялася формуванню громадянина – патріота України, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини, виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.

Аналіз стану виховної роботи свідчить проте, що у школі відбувається оновлення змісту, форм та методів національного виховання на основі вивчення історії, культури і традицій українського народу. Учні школи беруть участь у пошуково-краєзнавчій роботі.

Заслуговує уваги досвід роботи класних керівників Пономаренко Г.І., Коломієць К.М., Ткаченко А.О., Педченко В.О., Полежаки А.Г., які впроваджують нетрадиційні форми і методи забезпечення систематичного підходу до виховної роботи.

Визначились позитивні тенденції у роботі з питань правого виховання. Проводились відкриті виховні години ( Рідна І. О. 5 клас « Мої права та обов’язки», Пономаренко Г. І. «Я – громадянин України» 9 клас). Попереджувально - правову роботу педагогічний колектив проводив спільно з комісією у справах неповнолітніх та районною службою у справах неповнолітніх.

Працює рада профілактики правопорушень, створено банк даних дітей, «групи ризику», ведеться облік спостереження за поведінкою учнів, залучення їх до позакласної роботи. Проводяться місячник правових знань, який проходить за окремим планом.

У школі працює три гуртки на добровільних засадах. Гурток «Правила етикету» - для молодших школярів, «Мельпомена», «Чарівний клубочок» - для середніх та старших класів.

Всього в гуртках навчається 66 учнів, з них чорнобильців – 11, з багатодітних сімей – 13, соціально-незахищена – 1, «група ризику» - 1.

Проводились заняття спортивного гуртка «Волейбол», який працював від дитячої юнацької спортивної щколи.

Значна увага приділялась стану здоров’я школярів, був проведений тиждень здоров’я. З метою профілактики захворювань проводились тренінги з антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди та здорового способу життя, зустрічі з лікарями.

Учні школи брали участь в районних конкурсах від ЦДЮТ: конкурс «В об’єктиві натураліста», виставка-конкурс традиційного народного мистецтва і художніх промислів «Барви Слобожанщини», Всеукраїнський конкурс юних фотоаматорів «Моя Україно!» та були нагороджені дипломом ІІ ступеня Бондаренко Вікторія у номінації «жанрове фото» (конкурс «Моя Україно!»), грамотою Полежака Марія - переможець районної виставки «Барви Слобожанщини».

Всі виховні заходи спрямовані на систему цінностей і якостей особистості, що розвивається і виявляється через її власне ставлення: до суспільства і держави, до себе, до родини, людей, до праці, до природи, до культури і мистецтва.

Найвдаліше проходили такі заходи: «Святвечір», «Кохання з першого погляду», « Масляна», « Нумо, хлопці», «Нумо, дівчата», «День навпаки», «День здоров’я», «Тато, мама, я – спортивна сім’я».

Була здійснена екскурсійна подорож до міста Львова з метою ознайомлення історичної та культурної спадщини рідного краю.

В школі працює дитяче об’єднання «Країна мрій», яке складається з міністерств. Кожне міністерство має свій план роботи.

Міністерство освіти – організовує конкурси, вікторини, брейн-ринги, ерудит - шоу, допомагає в організації шкільних олімпіад, сприяє активності учнів у предметних тижнях. Цим міністерством було проведено: КВК, брейн-ринг, гра «Що? Де? Коли?».

Міністерство культури – організовує культурно – розважальні програми, проводить вечори відпочинку, допомагає при проведенні тематичних тижнів. Були проведені конкурси та свята – свято Першого дзвоника, осінній бал, день учнівського самоврядування, День Учителя, новорічні свята, «Кохання з першого погляду», «Нумо, дівчата», «День навпаки», свята «Масляна», «Уклін тобі, жінко», «Мамо, ти найдорожча за усіх» та такі виховні заходи: «Солдат війни не вибирає», конкурс строю та пісні.

Міністерство спорту та туризму – організовує різноманітні спортивні та туристичні змагання, конкурси, забезпечує участь класів у спортивно-масових заходах, веде пропаганду спорту та туризму серед учнів, бере участь у створенні спортивних секцій. Допомагали у проведенні Дня здоров’я , а також організували і провели захід «Нумо, хлопці», «Тато, мама, я – спортивна сім’я», День туризму, Козацькі забави.

Міністерство охорони здоров’я та екології – контролює дотримання санітарно – гігієнічних норм, проводить активну пропаганду здорового способу життя, організовує конкурси, пов’язані з цією тематикою, займається активною біологічною освітою, природоохоронною діяльністю в школі, селі,слідкує за порядком в класних кімнатах та озелененням школи. Проведено екологічні акції «Чисте подвір’я», «Чисте село». Було проведено тиждень здоров’я та екологічний місячник, а також виховні заходи «День Землі», «Наш біль – Чорнобиль».

Міністерство турботи – контролює роботу волонтерів, роботу з молодшими школярами, організовує різноманітні благодійні акції. Були проведені акції милосердя до Дня Перемоги.

Міністерство з надзвичайних ситуацій – керує діяльністю юних інспекторів руху, юних пожежників. Були проведені практичні заняття.

Міністерство реклами та інформації – поширює й координує інформаційно-рекламну діяльність, а також збирає ділову інформацію, узагальнює її і доводить до відома учнів. Випускає щотижнево шкільну газету «Однокласник».

Діти вміють організувати різну діяльність і важливо є те, що вони постійно беруть участь в різних заходах.

Збереження та зміцнення здоров’я учнів та педпрацівників

Питання організації харчування знаходиться на контролі адміністрації. В навчальному закладі на кінець навчального року навчалося 79 учнів. Всі учні харчуються за батьківські кошти в їдальні ПА « ВАТАЛ», так як у школі відсутня своя їдальня. Учні 1-4 класів (24 учні) забезпечено буфетною продукцією та 1 учениця 9 класу під опікою (Олексюк Наталія).

Медичне обслуговування учнів і педагогів здійснювали працівники дільничної лікарні. В цьому році був організований медогляд школярів бригадою лікарів Краснокутської ЦРЛ .

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я,Дня туризму,

З метою дотримання правил ТБ з працівниками та учнями школи проводились відповідні інструктажі, бесіди про правила поведінки у екстремальних ситуаціях . В школі дотримуються відповідні санітарно-гігієнічні та протипожежні норми.

У 2011-2012 навчальному році у школі працював дитячий оздоровчий табір відпочинку «Веселка», де відпочивало 68 учнів (начальник табору Ткаченко А.О.). Під час оздоровлення проводилися цікаві заходи, естафети, зустрічі, екскурсії.

Відповідно до ст. 57 Закону України «Про освіту» всі вчителі отримали грошову винагороду у розмірі 10% від посадового окладу до Дня учителя і допомогу на оздоровлення під час відпустки у розмірі одного посадового окладу.

Робота з попередження дитячого травматизму ведеться відповідно до вимог нормативно-правової бази.

Бесіди з попередження дитячого травматизму ( дотримання правил дорожнього руху та протипожежної безпеки, проводження з вибухонебезпечними предметами, запобігання отруєння, правила поведінки біля водоймищ, з електро- та газовими приладами, тощо, «Я обираю здоровий спосіб життя») проводяться систематично. Всі бесіди обов’язково фіксуються в класному журналі та щоденниках учнів. У журналах та щоденниках учнів фіксуються також додаткові бесіди з профілактики дитячого травматизму та єдині дні безпеки на канікулах та у святкові дні.

Питання профілактики дитячого травматизму розглядаються на нарадах при директорові,засідання методичного об’єднання класних керівників, батьківських зборах.

У школі наявна нормативно – правова документація з питань охорони праці: Закон України «Про охорону праці»,. Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження порядку розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру» від 22.03.2001р. за № 270, Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально – виховного процесу в навчально – виховних закладах, затверджене Наказом Міністерства освіти і науки України № 616 від 31.08.2001р. Наказом № 59 від 01.09.2011 року «Про призначення відповідальних осіб» визначені основні напрями роботи з охорони праці та відповідальні за стан техніки безпеки.

Адміністрацією школи розроблені та затверджені інструкції з техніки безпеки та охорони праці. Завідуючими кабінетами підготовлені інструкції з охорони праці і техніки безпеки під час роботи в кабінетах фізики, хімії та біології, інформатики, майстерні, спортивній залі. Інструкції та правила з охорони праці виконуються. Обладнання, до якого мають доступ учні (шафи, фізкультурне знаряддя), надійно закріплені, спортивний інвентар в справному стані. Наявні акти випробування на міцність спортивних снарядів. Оформлені та ведуться журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці; журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці, журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки, журнал перевірки стану охорони праці; програми проведення вступного інструктажу; інструкції з техніки безпеки в навчальних кабінетах, спортзалі. Ця документація знаходиться у належному стані, заповнюється вчасно. Виконуються приписи і заходи протипожежної безпеки. Розроблено та затверджено план евакуації на випадок надзвичайних ситуацій, які розміщено на всіх поверхах приміщення школи.

Матеріально – технічне забезпечення
Будівля школи та приміщення відповідають реалізації завдань освітніх програм.Створено умови для роботи і навчання. У школі працюють: кабінет біології та хімії, математичний, російської мови та світової літератури, української мови та літератури, кабінет здоров’я, інформатики, історії та правознавства, обслуговуючої праці, географії, 3 кабінети початкових класів, майстерня, спортивна зала, спортивний майданчик. Навчальні кабінети обладнані естетично, згідно санітарно-гігієнічних норм. Спортивна зала укомплектована повністю . Спортмайданчик укомплектований інвентарем таким ,як рукохід, лабіринт, перекладини різнорівневі, бруси гімнастичні, щити волейбольні та баскетбольні, смуга перешкод, майданчик для гри в волейбол.

Достатня увага приділяється естетичному вигляду навчального закладу. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються двірником школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів. Зрозуміло, я як директор використаю для цього усі можливі резерви: спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт.

Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи, здійснюється нарахування авансу. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Проблемою залишається заміна вікон на запасному виході, які знаходяться в аварійному стані, учительській та спортивній залі.

Школа має 2 комп’ютерних класи. Один був обладнаний в 2002 році, що потребує списанню, а інший в 2007 році (4+1). Відсутнє підключення до мережі Інтернет, але будемо надіятись , що знайдемо кошти для вирішення цього питання.

Протягом навчального року були відремонтовано всі комп’ютери, здійснено поточний ремонт навчальних кабінетів та коридорів, капітальний ремонт майстерні та кабінету історії,зроблено наружні відкоси вікон, передплата періодичних видань, придбання новорічних подарунків та канцтоварів, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для внутрішніх туалетів. На усі потреби школи витрачаються кошти, які надходять від батьків та учителів до фонду розвитку школи, а також шукаємо спонсорів для вирішення тих чи інших проблем.

Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.
Співпраця з батьками

Виховання учнів в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх учнів. Проводяться загальношкільні та класні батьківські збори, засідання учнівського самоврядування , засідання Ради школи, участь в районних та щкільних святах, анкетування.


Управління закладом
Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Контроль - це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного коллективу.Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі.

У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, зошитів, відвідування школи. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступником директора школи Шатохіною Н.О. використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів, проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення

щодо конкретних учителів та учнів.
Профілактична робота

Відповідно до Закону України «Про освіту», з метою забезпечення Конституційного права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти та вдосконалення постійного контролю за охоплення навчанням та вихованням дітей і підлітків шкільного віку в школі здійснюється контроль за відвідуванням учнями школи: ведеться журнал обліку відвідування учнями школи; у класних журналах щодня ведеться облік відвідування учнями уроків, двічі на семестр підбиваються підсумки відвідування школи.

Педагогічний колектив школи проводить певну роботу, спрямовану на виконання комплексної програми профілактики злочинності. Головними напрямками роботи з цього питання є індивідуальна робота з дітьми, які потребують уваги, схильних до пропусків занять, до девіантної поведінки. У школі щорічно проводяться місячники: попередження правопорушень, правових знань та здорового способу життя; рейд «Як живеш, дитино!». Дирекцією школи, класними керівниками проводиться індивідуальна робота з учнями, які потребують уваги, контролюється відвідування учнями уроків, ведуться щоденники психолого-педагогічних спостережень за цими учнями. В школі постійно працює Рада профілактики правопорушень; складено комплексні заходи щодо запобігання злочинним проявам в учнівському середовищі, налагоджена робота з представниками кримінальної міліції в справах дітей.

У 2011-2012 навчальному році школа була атестована районною атестаційною комісією, нею було встановлено рівень діяльності закладу достатній .Висновки атестаційної експертизи організаційного функціонування школи зобов’язують колектив школи, і, в першу чергу, директора спрямувати свої зусилля на ліквідацію зауважень та виконання внесених пропозицій. Важливо всю роботу побудувати так, щоб всім учасникам навчально – виховного процесу в школі було затишно. Слід пам’ятати, що дитина, навчаючись в школі, не готується до життя, а живе. Тому слід вибудувати навчально – виховний простір таким чином, щоб він сприяв гармонізації відносин між дітьми і навколишнім середовищем, щоб в учнів формувалося ціннісне ставлення до світу, культури, щоб вони усвідомлювали своє місце серед інших людей.

Директор Л.В.Токар

Схожі:

В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради iconВ’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради
Шановні присутні! Ось І закінчився навчальний рік І ми знову зібралися сьогодні тут, щоб зробити підсумки роботи колективу школи,...
В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради iconПравила внутрішнього розпорядку Комунального закладу «Зеленівська...
Кз «Зеленівська зош І-ІІІ ступенів природничо-математичного напряму» Приморської районної ради
В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради iconНауковий керівник: Якимчук Людмила Володимирівна – вчитель математики...
Квітневської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Білогірської районної ради Хмельницької області
В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради iconНаказ м. Балаклія
Вишнівської зош І-ІІІ ступенів, Червонодонецької зош І-ІІІ ступенів №2, Балаклійської зош І-ІІІ ступенів №1 ім. О. А. Тризни з питання...
В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради iconБанк даних дітей В’язівської зош І ііі ст

В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради iconУрок основна форма навчання
Посада: учитель початкових класів Ладижинської зош І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області
В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради iconОсобистісно-орієнтоване навчання математики на основі результатів...
Пасько Ганна Михайлівна, учитель математики 11 класу Кунцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної...
В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради iconДмитрушківська зош І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області
Якщо кабінет інформатики відсутній чи інтегрований, вкажіть назву кабінету в якому проводиться інформатика
В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради iconДмитрушківська зош І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області
Якщо кабінет інформатики відсутній чи інтегрований, вкажіть назву кабінету в якому проводиться інформатика
В’язівської зош І ііі ступенів Краснокутської районної ради iconІ. Загальні положення
Славутської міської ради 23 скликання від 27. 07. 2001 року “Про реорганізацію зош №2 І-ІІІ ступенів у навчально-виховний комплекс...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка