Скачати 227.74 Kb.
|
Діагностична контрольна робота з геометрії
Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових завдань. У І частині контрольної роботи запропоновано п’ять завдань з вибором однієї правильної відповіді, що відповідають початковому та середньому рівням навчальних досягнень учнів. До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учень записав тільки літеру, якою позначено правильний варіант відповіді. Правильна відповідь за кожне із п’яти завдань оцінюється одним балом. ІІ частина контрольної роботи складається з двох завдань, що відповідають достатньому рівню навчальних досягнень учнів. Розв’язання повинно мати короткий запис без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного із завдань цього блоку оцінюється двома балами. ІІІ частина контрольної роботи складається з одного завдання, що відповідає високому рівню навчальних досягнень учнів, розв’язання якого повинно мати розгорнутий запис з обґрунтуванням. Правильне розв’язання завдання оцінюється трьома балами. Сума балів нараховується за правильно виконані учнем завдання відповідно максимально можливій кількості запропонованих балів для кожної частини (5; 4; 3–всього 12балів). Контрольна робота розрахована на 45 хвилин. Роботи виконуються у зошитах або на окремих аркушах. При виконанні роботи необхідно вказати номер завдання. Текст завдань переписувати не обов’язково. ^ Зразок підпису роботи Діагностична контрольна робота з геометрії учня (учениці) 11_____ класу ______________________________ назва навчального закладу ______________________________ прізвище ім’я в родовому відмінку Варіант _____ Звіт з математики Місто (район)_________________________________________ Табл.1. Кількісний звіт
Табл.2. Якісний звіт
Аналітичний звіт: матеріал, засвоєний учнями якісно; допущені типові помилки, причини та шляхи їх подолання. Примітка. Якщо до тексту завдань були внесені корективи, то необхідно надіслати змінені тексти з обґрунтуванням необхідності такого кроку. Виконавець підпис прізвище, ініціали Варіант 1 І частина (5 балів) З ![]() 1. Скільки площин можна провести через точки А, В, С? (мал. 1) А) одну; Б) дві; В) безліч; Г) не можна визначити. 2. Укажіть геометричну фігуру, якою може бути проекція ромба при паралельному проектуванні. А) трапецією; Б) трикутником; В) точкою; Г) відрізком. 3 ![]() ![]() ![]() А) КА<КВ; Б) КА=КВ; В) КА>КВ; Г) не можна визначити. 4 ![]() А) 40º; Б) 50º; В) 90º; Г) 140º. 5. Ортогональною проекцією многокутника площею S є многокутник площею S1 = ![]() А) 6; Б) 5; В) ![]() ІІ частина (4 бали) Розв’язання завдань 6 – 7 може мати короткий запис без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється двома балами. 6 ![]() 7. Побудуйте переріз піраміди SABC площиною, що проходить через точки M, K, P, що належать ребрам SA, SB, AC відповідно. ІІІ частина (3 бали) Розв’язання 8 завдання повинно мати обґрунтування. Потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення. Правильне розв’язання завдання оцінюється трьома балами. 8. Дано трикутник АВС, в якому АВ = 9 см, ВС = 12 см, АС = 15 см. На стороні АВ взято точку М так, що АМ : МВ = 2 : 1. Через точку М проведено площину, яка паралельна стороні АС і перетинає сторону ВС в точці К. Знайдіть площу трикутника МВК. Варіант 2 І частина (5 балів) З ![]() 1. Скільки площин можна провести через точки А, В, С (мал. 1)? А) одну; Б) дві; В) безліч; Г) не можна визначити. 2. Укажіть геометричну фігуру, якою не може бути проекція кола при паралельному проектуванні. А) відрізком; Б) точкою; В) еліпсом; Г) колом. 3 ![]() ![]() А) 90º; Б) 60º; В) 45º; Г)30º. 4. Площа трикутника дорівнює 24 см2 , а його ортогональної проекції ![]() А) 60º; Б) 30º; В) 90º; Г) 45º. 5 ![]() А) ![]() ![]() В) ![]() ![]() ІІ частина (4 бали) Розв’язання завдань 6 – 7 може мати короткий запис без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється двома балами. 6. Довжина кола, вписаного у рівнобічну трапецію, дорівнює 12π см. Обчисліть площу трапеції, якщо різниця основ цієї трапеції дорівнює 10 см. 7. Через вершину В рівнобедреного трикутника АВС (АВ = ВС) до площини трикутника проведено перпендикуляр BD довжиною 5 см. Знайдіть відстань від точки D до сторони АС, якщо АС = 8 см, АВ = 6 см. ІІІ частина (3 бали) Розв’язання 8 завдання повинно мати обґрунтування . Потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення. Правильне розв’язання завдання оцінюється трьома балами. 8. Доведіть, що коли площина перетинає площину трапеції по прямій, яка містить її середню лінію, то вона паралельна основам трапеції. Варіант 3 І частина (5 балів) Завдання 1 – 5 мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється одним балом. 1 ![]() ![]() А) одну; Б) дві; В) безліч; Г) три. 2 ![]() А) трикутником; Б) трапецією; В) паралелограмом; Г) точкою. 3. На мал.2 КО ![]() ![]() А) КА < КС; Б) КА = КС; В) КА > КС; Г) не можна визначити. 4 ![]() А) 45°; Б) 30°; В) 60°; Г) 90°. 5. Ортогональною проекцією многокутника площею S = ![]() А) 3; Б) 5; В) 7; Г) 9. ІІ частина (4 бали) Розв’язання завдань 6 – 7 може мати короткий запис без обґрунтування. Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється двома балами. 6. Катет прямокутного трикутника дорівнює 30 см, а гіпотенуза відноситься до другого катета як 17 : 8. Знайдіть сторони трикутника. 7 ![]() ІІІ частина (3 бали) |
![]() | Діагностична контрольна робота з геометрії у 10 -Х класах Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів | ![]() | Діагностична контрольна робота з математики у 7–х класах Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових... |
![]() | Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових... | ![]() | Діагностична контрольна робота з математики у 6-х класах Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових... |
![]() | Діагностична контрольна робота з алгебри у 11-х класах Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових... | ![]() | Діагностична контрольна робота з алгебри у 9-х класах Контрольна робота містить 20 варіантів. Кожен із них складається з трьох частин, які відрізняються складністю та формою тестових... |
![]() | 6 клас. Діагностична контрольна робота з математики За перший день туристи подолали 7,39 км, а за другий на 8,47 км більше. Скільки кілометрів туристи подолали за два дні? | ![]() | 5 клас Математика Діагностична контрольна робота Варіант 1 За суботу Оленка прочитала 28 сторінок, а за неділю — на 14 сторінок більше. Скільки сторінок прочитала дівчинка за два дні? ( 2... |
![]() | Природознавство 6 клас – 35 годин Практична робота №3«Складання харчового ланцюга в екосистемі.» Контрольна робота | ![]() | Методист, який відповідає за психологічну службу Психологічна служба школи працювала згідно навчально-виховної проблеми роботи школи по навчанню І вихованню у дітей добра І людяності,... |