А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»




Скачати 149.63 Kb.
НазваА Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»
Дата конвертації03.02.2014
Розмір149.63 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Бухгалтерія > Документы
Вимоги до кваліфікаційних категорій
а) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»



Перелік вимог

1.

Вимоги до освіти, стажу та підвищення кваліфікації:

1.1

Повна вища педагогічна освіта або інша повна вища освіта з педагогічною підготовкою

1.2

Стаж педагогічної роботи - не менше 3 років.

1.3

Підвищення кваліфікації - не рідше одного разу на п'ять років до атестації за фахом.

2.

Вимоги до професійної діяльності:

2.1

Знання основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології; теоретичних основ та сучасних досягнень науки з предмета.

2.2

Знання нормативно-правових основ у галузі освіта.

2.3.

Забезпечення засвоєння учнями (вихованцями) навчальних програм

2.4.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів

2.5.

Участь у роботі методичної комісії, школи починаючого спеціаліста, у проведенні заходів при проведенні предметної декади, внутрішньоучилищних конкурсах педагогічної майстерності.

2.6.

Проведення відкритого уроку, виховного та позакласного заходу з використанням інноваційних технологій.

2.7.

Розробка дидактичних матеріалів та наочностей.

2.8.

Організація та проведення внутрішньоучилищних заходів.

3.

Вимоги до особистості педагога.

3.1.

Формування індивідуального стилю педагога.

3.2.

Формування емоційно-позитивного ставлення до професійної діяльності та до учнів.

3.3.

Володіння окремими елементами педагогічної майстерності.



б) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»




^ Перелік вимог

1.

Вимоги до освіти, стажу та підвищення кваліфікації:

1.1

Повна вища педагогічна освіта або інша повна вища освіта з педагогічною підготовкою.

1.2.

Стаж педагогічної роботи - не менше 5 років.

1.3.

Підвищення кваліфікації - не рідше одного разу на п'ять років до атестації за фахом.

2.

Вимоги до професійної діяльності:

2.1.

Знання основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології; теоретичних основ та сучасних досягнень науки з предмета.

2.2.

Знання нормативно-правових документів у галузі освіта.

2.3.

Забезпечення засвоєння учнями (вихованцями) навчальних програм.

2.4.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів, методів орієнтованого підходу до організації навчального процесу.

2.5.

Володіння технологіями творчої педагогічної діяльності 3 урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів.

2.6.


Участь у роботі методичної комісії, в організації роботи школи починаючого спеціаліста, у проведенні внутрішньоучилищних конкурсах педагогічної майстерності, в обласних конкурсах професійної майстерності (предметних олімпіадах, фахових конкурсах).

2.7.

Виступи з доповіддю на засіданні методичної комісії, на педагогічній раді, педагогічному читанні, педагогічних конференціях

2.8.


Проведення відкритого уроку з використанням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання, відкритого виховного та позакласного заходу з використанням інноваційних технологій.

2.9.

Розробка дидактичних матеріалів та наочностей.

2.10.

Організація та проведення внутрішньоучилищних заходів.

2.11.

Впровадження перспективного педагогічного досвіду в ПТНЗ.

3.

Вимоги до особистості педагога.

3.1.

Формування індивідуального стилю педагога.

3.2.

Наявність достатнього емоційно-позитивного ставлення до професійної діяльності та до учнів.

3.3.

Володіння елементами педагогічної майстерності.


в) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»






Перелік вимог

1.

Вимоги до освіти, стажу та підвищення кваліфікації:

1.1.

Повна вища педагогічна освіта або інша повна вища освіта з педагогічною підготовкою

1.2.

Стаж педагогічної роботи - не менше 8 років.

1.3.

Підвищення кваліфікації - не рідше одного разу на п'ять років до атестації за фахом.

2.

Вимоги до професійної діяльності:

2.1.

Знання основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології; теоретичних основ та сучасних досягнень науки з предмета.

2.2.

Знання нормативно-правових основ у галузі освіта.

2.3.

Забезпечення засвоєння учнями (вихованцями) навчальних програм.

2.4.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів, методів орієнтованого підходу до організації навчального процесу.

2.5.

Володіння технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів.

2.6.

Володіння, використання та поширення інноваційних освітніх методик.

2.7.

Запровадження оригінальних та інноваційних ідей.

2.8

Застосування нестандартних форм проведення уроку

2.9.

Участь у роботі методичної комісії, в організації роботи школи починаючого спеціаліста, у проведенні внутрішньоучилищних конкурсах педагогічної майстерності, в обласних конкурсах професійної майстерності (предметних олімпіадах, фахових конкурсах

2.10.

Виступи з доповідями на засіданні методичної комісії, на педагогічній раді, педагогічному читанні, педагогічних конференціях.

2.11

Організація та проведення відкритого уроку з використанням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання, відкритого виховного та позакласного заходу з використанням інноваційних технологій

2.12.

Розробка методичних рекомендацій відповідно до поставленої проблеми, розробка дидактичних матеріалів та наочностей

2.13.

Організація та проведення внутрішньоучилищних заходів

2.14.

Поширення перспективного педагогічного досвіду в ПТНЗ області.

2.15.

Участь в роботі обласних секціях, семінарах, конкурсах, тощо.

2.16.

Участь у Всеукраїнських конкурсах педагогічної майстерності «Інноватика в освіті України», «Сучасні навчальні заклади», «Сучасна освіта в Україні» тощо

3.

Вимоги до особистості педагога.

3.1

Наявність індивідуального стилю педагога

3.2.

Наявність достатнього емоційно-позитивного ставлення до професійної діяльності та до учнів.

3.3.

Вміння адекватно оцінювати психічний стан людини.

3.4.

Досконале володіння технікою саморегулювання в критичних ситуаціях

3.5.

Здатність позитивно впливати на думки та бажання учнів.

3.6.

Досконале володіння педагогічною майстерністю


в) Педагогічне звання «майстер виробничого навчання II категорії»




Перелік вимог

1.

Вимоги до тарифного розряду та стажу:

1.1.

Наявність тарифного розряду - «встановлено найвищий тарифний розряд» (12 т.р.).

1.2.

Стаж роботи на займаній посаді - не менше 5 років

2.

Вимоги до професійної діяльності:

2.1.

Знання основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

2.2.

Знання нормативно-правових документів у галузі освіта

2.3.

Володіння та застосування методів і прийомів виробничого навчання.

2.4.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів.

2.5.

Володіння, використання та поширення інноваційних освітніх методик

2.6.

Застосування нестандартних форм проведення уроку виробничого навчання.

2.7.

Участь у роботі методичної комісії, в організації роботи школи починаючого спеціаліста, у проведенні внутрішньо училищних конкурсах педагогічної майстерності, в обласних та Всеукраїнських конкурсах професійної майстерності.

2.8.

Виступи з доповідями на засіданні методичної комісії, на педагогічній раді, педагогічному читанні, педагогічних конференціях.

2.9.

Організація та проведення відкритого уроку виробничого навчання з використанням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання, відкритого виховного та позакласного заходу з використанням інноваційних технологій

2.10.

Розробка методичних рекомендацій, розробка дидактичного матеріалу та наочностей.

2.11.

Організація та проведення внутрішньоучилищних заходів.

2.12.

Впровадження передового педагогічного досвіду

2.13.

Участь у Всеукраїнських конкурсах педагогічної майстерності «Інноватика в освіті України», «Сучасні навчальні заклади», «Сучасна освіта в Україні» тощо.

3.

Вимоги до особистості майстра в/н.

3.1.

Наявність індивідуального стилю педагога

3.2.

Наявність достатнього емоційно-позитивного ставлення до професійної діяльності та до учнів.

3.3.

Вміння адекватно оцінювати психічний стан людини

3.4.

Досконале володіння технікою саморегулювання в критичних ситуаціях

3.5.

Здатність позитивно впливати на думки та бажання учнів

3.6.

Досконале володіння елементами педагогічної майстерності


г) Педагогічне звання «майстер виробничого навчання І категорії»




Перелік вимог

1.

Вимоги до тарифного розряду та стажу:

1.1.

Наявність тарифного розряду - «встановлено найвищий тарифний розряд» (12 т.р.).

1.2.

Стаж роботи на займаній посаді - не менше 8 років

2.

Вимоги до професійної діяльності:

2.1.

Знання основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

2.2.

Знання нормативно-правових документів у галузі освіти

2.3.

Володіння та застосування методів і прийомів виробничого навчання.

2.4.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів.

2.5.

Володіння, використання та поширення інноваційних освітніх методик

2.6.

Застосування нестандартних форм проведення уроку виробничого навчання.

2.7.

Участь у роботі методичної комісії, в організації роботи школи починаючого спеціаліста, у проведенні внутрішньоучилищних конкурсах педагогічної майстерності, в обласних конкурсах професійної майстерності (предметних олімпіадах та фахових конкурсах)

2.8.

Виступи з доповідями на засіданні методичної комісії, на педагогічній раді, педагогічному читанні, педагогічних конференціях.

2.9.

Керівництво методичною роботою майстрів в/н (творчі групи, методичні об'єднання).

2.10.

Організація та проведення відкритого уроку виробничого навчання з використанням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання, відкритого виховного та позакласного заходу з використанням інноваційних технологій

2.11.

Організація та проведення внутрішньоучилищних конкурсів фахової майстерності

2.12.

Розробка методичних рекомендацій, розробка дидактичного матеріалу та наочностей.

2.13.

Організація та проведення внутрішньоучилищних заходів.

2.14.

Впровадження передового педагогічного досвіду

2.15.

Участь в обласних, Всеукраїнських конкурсах фахової майстерності

2.16.

Участь у Всеукраїнських конкурсах педагогічної майстерності «Інноватика в освіті України», «Сучасні навчальні заклади», «Сучасна освіта в Україні» тощо.

2.17.

Практична допомога майстрам-початківцям (систематична участь у проведенні засідань школи починаючого спеціаліста, педагогічних читаннях та конференціях).

3.

Вимоги до особистості майстра в/н.

3.1.

Наявність індивідуального стилю педагога

3.2.

Наявність достатнього емоційно-позитивного ставлення до професійної діяльності та до учнів.

3.3.

Вміння адекватно оцінювати психічний стан людини

3.4.

Досконале володіння технікою саморегулювання в критичних ситуаціях

3.5.

Здатність позитивно впливати на думки та бажання учнів

3.6.

Досконале володіння елементами педагогічної майстерності


ПЕРЕЛІК

педагогічних досягнень на присвоєння кваліфікаційних категорій та педагогічних звань педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів

а) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»




^ Перелік педагогічних досягнень

1

Анотація досвіду, (відповідно до поставленої проблеми).

2

Творчий звіт «Від атестації до атестації»

3

Індивідуальний план самоосвіти в міжатестаційний період (відповідно до поставленої проблеми)

4

Доповіді на педагогічну тематику (не менше «3»)

5

Розробки відкритих уроків з використанням інноваційних технологій (не менше «3»)

6

Розробки відкритих виховних (позакласних) заходів (не менше «3»).

7

Розробка дидактичних матеріалів (не менше до «3» тем)

8

Розробка наочностей виконаних у міжатестаційний період (не менше «3»).

9

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з дисципліни (предмета).


б) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»




^ Перелік педагогічних досягнень

1

Анотація досвіду, (відповідно до поставленої проблеми).

2

Творчий звіт «Від атестації до атестації»

3

Індивідуальний план самоосвіти в міжатестаційний період (відповідно до поставленої проблеми)

4

Доповіді на педагогічну тематику (не менше «5»)

5

Розробки відкритих уроків з використанням інноваційних технологій (не менше «5»)

6

Розробки відкритих виховних (позакласних) заходів (не менше «5»).

7

Розробка дидактичних матеріалів (не менше до «5» тем)

8

Розробка наочностей виконаних у міжатестаційний період (не менше «5»).

9

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з дисципліни (предмета).


в) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»




^ Перелік педагогічних досягнень

1

Анотація досвіду, (відповідно до поставленої проблеми).

2

Творчий звіт «Від атестації до атестації»

3

Індивідуальний план самоосвіти в міжатестаційний період (відповідно до поставленої проблеми).

4

Доповіді на педагогічну тематику (не менше «5»).

5

Розробки відкритих уроків з використанням інноваційних технологій (не менше «5»)

6

Розробки відкритих виховних (позакласних) заходів (не менше «5»).

7

Розробка дидактичних матеріалів (не менше до «5» тем)

8

Розробка наочностей виконаних у міжатестаційний період (не менше «5»),

9

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з дисципліни (предмета).

10

Розробки методичних рекомендацій, розроблених відповідно до поставленої проблеми


г) Педагогічне звання «майстер виробничого навчання ІІ категорії»




^ Перелік педагогічних досягнень

1

Анотація досвіду, (відповідно до поставленої проблеми)

2

Творчий звіт «Від атестації до атестації»

3

Індивідуальний план самоосвіти в міжатестаційний період (відповідно до поставленої проблеми).

4

Доповіді на педагогічну тематику (не менше «5»)

5

Розробки відкритих уроків виробничого навчання з використанням інноваційних технологій (не менше «5»)

6

Розробки відкритих виховних (позакласних) заходів (не менше «5»).

7

Розробка дидактичних матеріалів (не менше до «5» тем).

8

Розробка наочностей виконаних у міжатестаційний період (не менше «5»).

9

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з виробничого навчання

10

Звіт про працевлаштування випускників


д) Педагогічне звання «майстер виробничого навчання І категорії»




^ Перелік педагогічних досягнень

1

Анотація досвіду, (відповідно до поставленої проблеми)

2

Творчий звіт «Від атестації до атестації»

3

Індивідуальний план самоосвіти в міжатестаційний період (відповідно до поставленої проблеми).

4

Доповіді на педагогічну тематику (не менше «5»)

5

Розробки відкритих уроків виробничого навчання з використанням інноваційних технологій (не менше «5»)

6

Розробки відкритих виховних (позакласних) заходів (не менше «5»).

7

Розробка дидактичних матеріалів (не менше до «5» тем).

8

Розробка наочностей виконаних у міжатестаційний період (не менше «5»).

9

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з виробничого навчання

10

Звіт про працевлаштування випускників

11

Розробки методичних рекомендацій, рецензованих установами вищого рівня (відповідно до поставленої проблеми)

Схожі:

А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» iconДосвіду
Об’єкт досвіду: Фурман Василь Антонович, 1973 року народження, освіта – вища педагогічна; посада – викладач української та іноземної...
А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» iconВитяг з протоколу
Про атестацію на відповідність займаній посаді та про можливість присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»...
А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» iconМіністерство освіти І науки України
Освітньо-кваліфікаційна та професійно-кваліфікаційна структура складу педагогічних працівників 12
А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» iconАналіз роботи кафедри іноземних мов за 2009-2010 н рік
На кафедрі працює 6 вчителів іноземної мови. Із них 5 вчителів мають вищу категорію. Федорченко Є. П. – вчитель-методист, Дмитровська...
А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» iconАтестація педагогічних працівників: спільними зусиллями долаємо формалізм
Відповідно до Закону України «Про освіту» педагогічні працівники підлягають атестації, за результатами якої визначається відповідність...
А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» iconДо складу рмо вчителів історії та правознавства входить 39 вчителів....
Звання «Вчитель методист» -1, «Старший вчитель» З. У 2010—2011 н р атестовано 6 педагогів( спеціаліст вищої категорії —З, ii—1),...
А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» iconТипове положення про атестацію педагогічних працівників
Атестація педагогічних працівників це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за...
А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» iconАнкета екооб’єднання районної різнопрофільної гімназії смт Веселе...
Керівник: вчитель біології, вища кваліфікаційна категорія, вчитель-методист Перекрест Марія Онуфріївна, командир – Білоус Антон (Веселівська...
А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» icon«спеціаліст вищої категорії»
Отже засвоєння принципів будови та ефективного застосування інформаційних систем І технологій стає дедалі актуальнішим
А Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» iconРекомендації Житомирського оіппо перелік документації
Шмо (вік, освіта, спеціальність за дипломом, посада, педагогічний стаж роботи, рік атестації, встановлена кваліфікаційна категорія,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка