Скачати 44.82 Kb.
|
Зміст Вступ………………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємства…………5 1.1. Сутність та значення зовнішньоекономічної діяльності, її об’єкти та суб’єкти ………………………………………………………………….5 1.2. Структура та процесс планування стратегії фірми на зовнішньому ринку…………………………………………………………………….10 1.3. Контракт у зовнішньоекономічній діяльності……………………….16 Розділ 2. Організація зовнішньоекономічної діяльності ТзОВ «Парфуми для тебе»……………………………………………………………………..31 2.1. Загальна характеристика економічної діяльності підприємства ТзОВ «Парфуми для тебе»………………………......………………………..31 2.2. Аналіз та оцінка ефективності зовнішньоекономічної діяльності ТзОВ «Парфуми для тебе»……………………...……………………..33 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства……………………………………………………………42 Висновки……………………………………………………………………………47 Список літератури…………………………………………………………………50 Вступ Повноцінне функціонування економіки жодної країни не може відбуватися без розвинутої системи зовнішньоекономічних зв'язків. Включення національної економіки в систему світових господарських процесів позитивно впливає на розвиток економіки країни, сприяє підвищенню технічного рівня виробництва, раціональному використанню природно-сировинних ресурсів, ліквідації дефіциту окремих товарів, а відтак і підвищенню рівня життя населення. Зовнішньоекономічна діяльність — це заснована на взаємовигідних економічних відносинах діяльність у галузі міжнародної торгівлі, руху капіталів, міграції робочої сили, передачі технологій. У всіх країнах, а особливо в країнах із перехідною економікою, де сталася широка лібералізація зовнішньоекономічної діяльності, її державне регулювання є об'єктивною необхідністю. Таке регулювання спрямоване на забезпечення захисту інтересів країни та суб'єктів її зовнішньоекономічної діяльності, створення для останніх рівних можливостей розвивати всі види підприємницької діяльності та напрями використання доходів і здійснення інвестицій, на розвиток конкуренції та ліквідацію монополізму. Актуальність даної теми полягає в тому, що зовнішньоекономічна діяльність завжди була і залишається важливою складовою суспільного розвитку України, незважаючи на зміни в політичній ситуації, економічній кон'юнктурі та правовому середовищі країни, а зовнішшньоекономічна діяльність підприємства залишається недостатньо висвітленою в літературі. Роль її посилюється, з часу набуття незалежності українською державою, яка намагається зайняти гідне місце в міжнародних економічних інтеграційних процесах. За таких умов, входження кожної країни у наступне тисячоліття вимагає проведення відповідних політичних, економічних та соціальних реформ, які стануть у майбутньому запорукою плідного співробітництва у міжнародному масштабі. Новий етап входження у світове господарство вимагає істотних зусиль як від окремих підприємств, так і від держави в цілому, від чого, зрештою, буде залежати не тільки динаміка зовнішньої торгівлі, а насамперед, можливість подальшого економічного та соціального розвитку держави як органічної підсистеми світової економіки. На шляху інтеграції України в європейські й міжнародні структури, допущено чимало прикрих прорахунків. Без сумніву, є об'єктивні причини цього, проте зрозуміло одне - відсутність, особливо в регіонах, висококваліфікованих фахівців із зовнішньоекономічної діяльності перешкоджає просуванню нашої країни до цивілізованого співтовариства. Останнім часом, ця проблема є досить відчутною, що пояснюється новими ринковими вимогами фахової спеціалізації та досвіду управління зовнішньоекономічною діяльністю у сучасних умовах. Органи державного управління, що здійснюють свої функції на макрорівні, можна поділити на загальнодержавні та територіальні. Загальнодержавні структури регулюють діяльність усіх суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності незалежно від форм власності та територіального розміщення. До них належать Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Національний банк, Державний митний комітет, Антимонопольний комітет. Мета курсової роботи – розглянути організацію зовнішньоекономічної діяльності підприємства, на прикладі київського ТзОВ «Парфуми для тебе», зробити висновки щодо напрямків підвищення ЗЕД підприємства. Для досягнення поставленої мети, необхідно вирішити наступні завдання: - розкрити сутність та значення зовнішньоекономічної діяльності, її об’єкти та суб’єкти; - дати характеристику структурі та процесу планування стратегії фірми на зовнішньому ринку; - розглянути вимоги до контракту у зовнішньоекономічній діяльності; - зробити оцінку і аналіз ЗЕД ТзОВ «Парфуми для тебе»; - визначити шляхи підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності даного підприємства. Список літератури
|
![]() | 1. Ефективність зовнішньоекономічної діяльності як фактор Згідно із Законом України «Про підприємства в Україні» підприємства мають право самостійно здійснювати зовнішньоекономічну діяльність,... | ![]() | Розділ 1 дебіторська та кредиторська заборгованість як основні фактори діяльності підприємства Розділ 1 Теоретичні аспекти та основи функціонування дебіторської заборгованості підприємства |
![]() | Основи зовнішньоекономічної діяльності На основі нормативно-правових документів викладено засади регулювання, організації І здійснення зовнішньоекономічної діяльності в... | ![]() | Розділ І. Загальна оцінка стану діяльності підприємства Стан діяльності підприємства ват „Галактон” можна охарактеризувати за наступними показниками |
![]() | Дипломна робота Підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності транспортного підприємства на прикладі тов”транс-зафт” | ![]() | „Планування виробництва продукції підприємства” Розділ Характеристика господарської діяльності підприємства тов „Компанія „Хімпрогрес”” 24 |
![]() | 1 Підходи до прийняття рішень І фактори, що впливають Розділ Вдосконалення процесу прийняття управлінських рішень у менеджменті зовнішньоекономічної діяльності | ![]() | Розділ Митно-тарифне регулювання У цілому це забезпечується стимулюванням або обмеженнями імпорту та експорту товарів. Тут головним інструментом здійснення такої... |
![]() | 1. Сутність та значення реклами у діяльності підприємства Світова практика ринкової діяльності доводить, що реклама стає органічною складовою системи маркетингових комунікацій І її роль постійно... | ![]() | Вступ Розділ ІІІ. Особливості державно-правового регулювання окремих видів рекламної діяльності в україні |