Le compte de gestion




Скачати 18.56 Kb.
НазваLe compte de gestion
Дата конвертації02.04.2013
Розмір18.56 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Економіка > Документы

LE COMPTE DE GESTION




http://www.colloc.bercy.gouv.fr/colo_struct_fina_loca/budg_coll/docu_budg/comp_gest.html - chap202
Avant le 1er juin de l'année qui suit la clôture de l'exercice, le trésorier établit un compte de gestion par budget voté (budget principal et budgets annexes).

Le compte de gestion retrace les opérations budgétaires en dépenses et en recettes, selon une présentation analogue à celle du compte administratif.
Il comporte :

une balance générale de tous les comptes tenus par le trésorier (comptes budgétaires et comptes de tiers notamment correspondant aux créanciers et débiteurs de la collectivité)

le bilan comptable de la collectivité, qui décrit de façon synthétique l’actif et le passif de la collectivité ou de l’établissement local.

Le compte de gestion est également soumis au vote de l’assemblée délibérante qui peut constater ainsi la stricte concordance des deux documents (compte administratif et compte de gestion). Ce premier examen est suivi d’un second contrôle effectué par le juge des comptes. La reddition annuelle des comptes est une charge de fonction et une obligation d’ordre public.

Au vu des pièces justificatives, jointes en accompagnement du compte de gestion, le juge des Comptes est à même d’apprécier la qualité de gestion du trésorier de la collectivité et peut, si des négligences sont constatées, engager la responsabilité personnelle et pécuniaire de celui-ci.


^ ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ





До 1го червня наступного року після припинення діяльності, скарбничий складає фінансовий звіт згідно із затвердженим бюджетом (загальна сума витрат і долучені бюджети).
Фінансовий звіт відображає бюджетні операції у видатках та прибутках за формою відповідною до заключного бюджету.

Він містить:

зведений баланс усіх рахунків, якими завідує скарбник (бюджетний рахунок, а також рахунки третіх осіб, а саме кредиторів та боржників органу місцевого самоуправління)

бухгалтерський звіт органу місцевого самоуправління, у якому коротко відображені активи та пасиви (зобов’язання) органу або місцевої установи.
Фінансовий звіт також висувається на голосування дорадчих зборів, які можуть встановити сувору відповідність двох документів (заключного бюджету та фінансового звіту). За першим розглядом відбувається друга перевірка, яку виконує суддя у справах рахунків. Щорічне подання рахунків функціональним навантаженням та публічно-правовим обов’язком.
Беручи до уваги супровідні документи долучені до фінансового звіту, суддя у справах рахунків оцінює безпосередньо якість управління скарбника органом місцевого самоврядування та, за виявленням недоліків, має право притягнути його до особистої та матеріальної відповідальності.

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка