Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету




НазваДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету
Сторінка1/8
Дата конвертації05.03.2013
Розмір0.97 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Економіка > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8

Додаток 1







до рішення

Тростянецької міської ради

від 18.04.2012 року № 153


ДОВІДКА

про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року

Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету

Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому. Міська рада та міськвиконком працювали згідно із затвердженими планами роботи на 2012 рік.

Так, у І кварталі 2012 року було проведено 2 сесії міської ради, прийнято 18 рішень. Через ігнорування окремих депутатів в результаті відсутності кворуму не відбулось 5 сесій.

Проведенню сесій міської ради передують засідання депутатських постійних комісій, які проводилися згідно планів роботи комісій.

За І квартал 2012 року проведено 14 засідань постійних комісій міської ради, з них:

Земельної – 3

Гуманітарної – 2

Бюджетної – 4

Комунальної – 2

Мандатної – 3

Засідання виконавчого комітету Тростянецької міської ради проводилися щомісячно (кожна третя середа), згідно Регламенту роботи виконкому та плану його роботи на 2012рік.

За звітний період було проведено 4 чергових та позачергових засідань виконкому, прийнято 152 рішення виконавчого комітету, із них в основному: надання матеріальної допомоги громадянам міста на поховання, надання матеріальної допомоги громадянам міста, затвердження тарифів, затвердження графіків роботи, присвоєння адреси земельним ділянкам, видача свідоцтв про право власності та ін.

На виконання плану соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року було видано 45 розпоряджень міського голови з основної діяльності апарату міської ради, а також, міським головою проведено 9 нарада із працівниками апарату міської ради, 10 - із керівниками підвідомчих підприємств, 15 - інших нарад проведено міським головою із приватними підприємцями, керівниками підприємств міста, представниками районних служб, податкової інспекції, санстанції, тощо.

^ Покращення якості надання адміністративних послуг населенню

Для забезпечення доступності громадян міста до інформації, досягнення прозорості прийняття владою управлінських рішень, міськвиконкомом у 2009 році був розроблений перелік адміністративних послуг, що надаються Тростянецькою міською радою та її виконавчим комітетом. Також, на кожний вид послуги була розроблена інформаційна картка, у якій повністю зазначений порядок надання та виконання послуги, поданий зразок заяви, визначений перелік необхідних документів, відповідальний виконавець, вказані терміни виконання і таке інше. Даний перелік адміністративних послуг та інформаційні картки були розміщені на офіційному сайті Тростянецької міської ради. Ці документи є дуже зручними в користуванні, як для працівників апарату Тростянецької міської ради, так і для громадян, тобто вони виробляють певні норми професійної та етичної поведінки, сприяють прозорості прийняття управлінських рішень та ефективності роботи органу самоврядування в результаті чого відбувається збільшення довіри громадян до влади. Перелік адміністративних послуг регулярно переглядається, вносяться корективи згідно норм діючого законодавства.

З метою забезпечення прозорої та ефективної роботи апарату міської ради, покращення якості надання адміністративних послуг населенню у зв’язку із недостатністю коштів міського бюджету 25 липня 2011 року ГО «Спілка підприємців Тростянеччини» реалізує з міжнародним фондом «Відродження» в рамках програми «Розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг» проект «Створення та організація діяльності міського Центру адміністративних послуг».

В 2012 році в рамках проекту передбачається здійснити заходи щодо розроблення Програми покращення якості послуг Тростянецької міської ради на основі проведеного аналізу стану надання адміністративних послуг в місті Тростянець. Передбачається здійснити обговорення проекту із громадськістю, проведення навчання працівників міської ради, створення міського Центру надання адміністративних послуг. Також проектом передбачається уточнення реєстру послуг, які надаються міською радою, перегляд карток послуг, розроблення веб - сторінки щодо надання адміністративних послуг; встановлення інформаційного терміналу, обладнання локальної інформаційної мережі та запровадження електронної системи документообігу, обладнання стендів для розміщення на них бланків документів у холі міської ради та розміщення інформаційних стендів у віддалених мікрорайонах міста.

З прийняттям бюджету на 2012 рік Тростянецькою міською радою в рамках проекту буде передбачено проведення наступних робіт:

- обладнання міського Центру адміністративних послуг (здійснення ремонтних робіт та придбання меблів);

- проведення навчання членів робочої групи спеціалістами Львівської громадської організації «Центр досліджень місцевого самоврядування» щодо організації покращення надання адміністративних послуг, членів робочої групи щодо створення нормативно-регламентних документів для МЦНАП та взаємодії органів місцевого самоврядування і органів виконавчої влади щодо надання адміністративних послуг, а також стажування співробітників Тростянецького МЦНАП на базі Української міської ради Київської області та навчання спеціалістів щодо запровадження електронної системи документообігу;

- придбання сервера та програмного забезпечення;

- обладнання локальної інформаційної мережі;

- придбання програми Foss Doc (електронний документообіг);

- замовлення та виготовлення інформаційних стендів, стелажів (для розміщення інформаційних карток, для розміщення зразків документів та для встановлення поза межами адмінбудівлі);

- проведення інформаційної кампанії та інших заходів проекту.

^ В результаті реалізації проекту очікується:

- покращення якості надання адміністративних послуг до 7 тис. мешканців міста в рік;

- створення у міській раді електронної бази та архіву звернень приватних осіб;

- збільшення ефективності використання бюджетних коштів;

- залучення більшої кількості мешканців до процесу прийняття рішень, попередити прояви корупції та підвищення рівня довіри до влади з боку громадян.

По даному проекту були проведені наступні заходи:

1. Створена робоча група із 16 осіб по впровадженню проекту "Створення та організація діяльності міського Центру адміністративних послуг".

2. Проведено засідання робочої групи проекту на якому були розроблені заходи щодо створення міського Центру надання адміністративних послуг.

3. На засіданні виконавчого комітету від 21.12.2011 року були прийняті рішення:

- "Про заходи щодо створення міського Центру надання адмінпослуг";

- "Про внесення змін до переліку адмінпослуг, що надають відділи апарату міської ради";

- "Про надання дозволу громадській організації "Спілка підприємців Тростянеччини" на проведення соцопитування на території м. Тростянець".

4. Проведено засідання тендерного Комітету Спілки по закупівлі обладнання для Центру надання адміністративних послуг та подання оголошення конкурсу в ЗМІ".

5. Визначено місце, де буде розміщений міський Центр адмінпослуг.

6. Проведено анкетування громадською організацією на території

м. Тростянець щодо якості адміністративних послуг в міській раді.

7. Проведений аналіз звернень громадян та суб’єктів господарювання у міській раді в динаміці за останні три роки.

8. Проведено "Круглий стіл" за участю представників громадських організацій, органів самоорганізації населення, громадської ради, депутатів місцевих рад щодо стану надання адміністративних послу та шляхів підвищення якості.

На сьогоднішній день розробляється Програма покращення якості адміністративних послуг на основі проведеного аналізу стану надання адмінпослуг в м. Тростянець, яка буде виноситись для затвердження на сесію міської ради.
^ Проведення Громадських слухань та звіту міського голови

Ефективність діяльності органів місцевої влади значною мірою залежить від конструктивної її співпраці із громадськістю. Таке партнерство й забезпечення участі широких верств населення в процесі прийняття управлінських рішень є однією із основних передумов досягнення сталого розвитку територіальної громади. Особлива роль у цьому процесі належить громадським організаціям, головам вуличних комітетів, окремим соціальним групам населення міста. Тому, з метою активізації територіальної громади міста в процесі управління територією, проводяться Громадські слухання, Звіти міського голови перед громадою.

^ Так, 26.02.2012 року відбувся Звіт міського голови Бови Ю.А. перед громадою міста Тростянця «Про роботу виконавчого комітету Тростянецької міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за 2011 рік».

^ Органи самоорганізації населення

Діяльність голів вуличних комітетів

Голови вуличних комітетів – представники територіальної громади, один із основних механізмів місцевої демократії, одна із основ місцевого самоврядування.

У місті Тростянець станом на 01.04.2012 року голів вуличних та квартальних комітетів працює 180 осіб. Міськвиконком працює із головами вуличних комітетів із різних питань у тісній взаємодії.

За І квартал 2012 року головами вуличних комітетів видано 84 довідок, а саме: 52 довідок про наявність у громадян міста пічного опалення з метою отримання субсидії на тверде паливо, 8 - про наявність особистого підсобного господарства, 24 довідок - з місця проживання.

З метою профілактики та запобігання проявам злочинності на території міста протягом І кварталу 2012 року головами вуличних комітетів міста та депутатами міської ради було видано 52 характеристики громадянам міста для подання до органів суду, міліції, кримінально-виконавчої служби, а також до райвійськкомату, характеристик для вступу до вузів, які були завірені секретарем міської ради та керуючою справами виконкому.
^ Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків

На виконання пріоритетного напрямку у розвитку житлово-комунального господарства міста Тростянецькою міською радою ведеться відповідна робота по удосконаленню та підвищенню якості обслуговування житлового фонду, розроблено заходи, що передбачали додаткове створення об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.

На даний час створено і діє 4 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків:

1. 90-квартирний будинок по вул. Л.Татаренка, 77 «Тростянчанка» - із 2002 року.

2. 90-квартирний будинок по вул. Відродження, 2а «Єдність» - із 2002 року.

3. 90-квартирний будинок по вул. Відродження, 5 «Колос» - із 2002 року.

4. 24-квартирний будинок по вул. Б. Хмельницького, 24 «Дружба-2» - із 2007 року.

^ Діяльність загального відділу апарату міської ради

Робота із соціально незахищеними верствами населення

З метою покращення матеріального стану незахищених верств населення міста та забезпечення їх соціального захисту, за 1 квартал 2012 року проведено обстеження матеріально-побутових умов 39 громадян міста згідно заяв, що надійшли до міської ради та надана матеріальна допомога в сумі 7300 грн.
На поховання - 8 чол. на суму 1200 грн.

учасникам бойових дій - 2 чол. на суму 500 грн.

безробітнім - 6 чол. на суму 1200 грн.

дітям війни - 4чол. на суму 1100 грн.

працюючим - 10 чол. на суму 1200 грн.

учасникам ВВВ - 1 чол. на суму 200 грн.

пенсіонерам - 6 чол. на суму 1400 грн.

інвалід ВВВ - 1чол. на суму 200грн.

інвалід загального захворювання - 1 чол. на суму 300грн.

^ Всього за 1 квартал 2012 ­- 7300грн.
Кадрова робота в апараті міської ради

Кадрова робота в апараті міської ради ведеться якісно і на належному рівні, згідно із чинним законодавством України.

Слід відмітити, що розстановка та комплектація кадрів у апараті міської ради проводиться тільки конкурсною комісією на заміщення вакантних посад на основі конкурсного відбору.

У лютому – березні 2012 року була проведена щорічна оцінка виконання посадовими особами їх обов’язків і завдань за 2011 рік.

Відповідно до ст. 13 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та до ст. 12 Закону України « Про засади запобігання і протидії корупції» посадовими особами апарату міської ради щорічно подаються декларації про доходи, які знаходяться в особових справах посадових осіб.

Апарат міської ради постійно підвищує свою професійну кваліфікацію дуже важливим фактором у покращенні кадрової політики є те, що працівники апарату міської ради беруть участь у навчальних семінарах, тренінгах, круглих столах, зустрічах.
^ Участь працівників апарату міської ради у навчальних семінарах

за 2012 рік



з/п

дата

Назва заходу, місто проведення

ПІБ спеціаліст, який взяв участь

1

24.01.2012 р.

м. Київ для участі в в зустрічі з представниками обраних міст щодо впровадження компоненту « Програма оцінювання системи місцевих фінансів» на тему6 « Посилення інвестиційної спроможності органів місцевого самоврядування»

Калініченко А.М.- економіст

2

24.01.2012 р.

м. Суми семінар на тему: « Реалізація вимог Закону України « про регулювання містобудівної діяльності» в діяльності місцевих органів містобудування та архітектури»

Чижик В.Д. спеціаліст 1 категорії з питань містобудування та архітектури

3

25.01 по

27.01.2012 р.

м. Луганськ, участь в фокус –групі на тему: «Посилення впливу громадського суспільства»

Біловол А.Л.- керуюча справами

4

01.02 по 03.02.2012 р.

м. Ірпінь, по проекту: «Локальні інвестиції та національна конкурентоспроможність» для участі в програми організації ефективного маркетингу стратегічних інвестицій, підготовці та адаптації пропозицій по потреб інвестора

Бова Ю.А. - міський голова,

Злепко В.А.. – спеціаліст 1 категорії по контролю за місцевими податками та зборами


5

01.02.2012 р.

м. Суми, для участі проекті Агентства США з міжнародного розвитку» з метою обговорення питання покращення системи державних закупівель та шляхів подолання існуючих проблем у процедурах закупівель

Скрябіна О.Є- спеціаліст 1 категорії з правових питань та квартирного обліку

6

14.02.2012 р

м. Київ саміт для участі у засіданні Наглядової ради Європи «Посилення інституційної спроможності органів місцевого самоврядування в Україні» й «Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні»

Бова Ю.А. - міський голова

7

23.02.2012 р.

м. Суми семінар на тему: «Земельне законодавство»

Злепко В.А.. – спеціаліст 1 категорії по контролю за місцевими податками та зборами

Соколов В.Ю. - спеціаліст 1 категорії землевпорядник

8

12.03.2012 р.

м. Київ, круглий стіл щодо обговорення проекту ЗУ « Про об’єднання територіальних громад»

Бова Ю.А. - міський голова

9.

12.03.

по 15.03.2012 р.

м. Київ для участі в зустрічі представників міст – учасників впровадження компоненту «Оцінювання стандартів публічної етики»

Біловол А.Л. - керуюча справами

10

22.03

по 23.03.2012 р.

м. Суми для участі в проекті USAID

« Ініціатива захисту прав та законних інтересів місцевого самоврядування в Україні» з метою визначення та обговорення необхідних змін до чинного законодавства України у сфері законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям ЗУ «Про засади запобігання і протидії корупції»

Скрябіна О.Є- спеціаліст 1 категорії з правових питань та квартирного обліку

  1   2   3   4   5   6   7   8

Схожі:

Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Розпорядженням Кабінету Міністрів України м. Тростянець нагороджено дипломом за друге місце у проведенні щорічного всеукраїнського...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
«Населений пункт найкращого благоустрою І підтримки громадського порядку» за 2010 рік. Відповідно до рішення конкурсної комісії та...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
«Населений пункт найкращого благоустрою І підтримки громадського порядку» за 2010 рік. Відповідно до рішення конкурсної комісії та...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconПлан роботи міської ради на 2012 рік №
Про звіт виконкому, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально- економічного розвитку...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconПлан роботи міської ради на 2012 рік №
Про звіт виконкому, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально- економічного розвитку...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconПлан роботи міської ради на 2012 рік №
Про звіт виконкому, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально- економічного розвитку...
Довідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально-економічного розвитку міста за І квартал 2012 року Проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету iconПлан роботи міської ради на 2013 рік №
Про звіт виконкому, виконавчого апарату та комунальних підприємств міської ради по виконанню програми соціально- економічного розвитку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка