Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська




НазваПрограма економічного І соціального розвитку міста Луганська
Сторінка1/9
Дата конвертації06.03.2013
Розмір1.1 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Економіка > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
Додаток до рішення

Луганської міської ради

від ________№ ___

Програма

економічного і соціального розвитку

міста Луганська

на 2008 рік

В с т у п
Програма економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2008 рік (далі – Програма) розроблена управлінням економіки Луганської міської ради разом з іншими виконавчими органами Луганської міської ради відповідно до Законів України: „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України”, постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 №621 „Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету”.

Метою Програми є визначення збалансованої політики керівництва міста Луганська та головних пріоритетів економічного та соціального розвитку на короткостроковий період.

Програма створить умови для забезпечення достатнього рівня стабільності та розвитку економіки міста, реалізації міських цільових програм, розвитку сприятливого інвестиційного клімату, забезпечення ефективної політики зайнятості, вирішенню проблемних питань у соціальній та житлово-комунальній сфері, зростання доходів населення міста.

Програма буде фінансуватися за рахунок коштів державного, обласного та міського бюджетів, коштів підприємств та фізичних осіб, інвестицій.

З м і с т


  1. Аналіз економічного і соціального розвитку за попередній період.

    1. Динаміка розвитку економіки міста Луганська.

1.2. Цілі та пріоритети економічного та соціального розвитку міста. Шляхи розв’язання головних проблем та досягнення головних цілей.

  1. Фінансові ресурси.

  2. Ринкові перетворення.

    1. Реформування відносин власності. Управління об’єктами комунальної власності.

3.2. Розвиток підприємництва.

3.3. Розвиток ринкової інфраструктури. Виробництво споживчих товарів та послуг.

  1. Механізми регулювання.

    1. Інвестиційна діяльність.

4.2. Закупівля продукції (товарів, робіт, послуг) для потреб міста.

  1. Розвиток реального сектору економіки.

    1. Промисловість.

5.2. Транспорт.

5.3. Наукова сфера.

  1. Зовнішньоекономічна діяльність.

  2. Соціальна сфера.

    1. Демографічна ситуація.

    2. Зайнятість населення та ринок праці.

    3. Грошові доходи населення та заробітна плата.

    4. Соціальне забезпечення.

    5. Пенсійна реформа.

    6. Житлово-комунальне господарство.

    7. Благоустрій міста.

    8. Архітектура та містобудування.

    9. Капітальне будівництво.

  1. Гуманітарна сфера.

    1. Охорона здоров'я.

    2. Освіта.

    3. Культура.

    4. Фізична культура і спорт.

    5. Молодіжна політика.

    6. Внутрішня політика.

  2. Охорона навколишнього природного середовища.


Додатки:

  1. Основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2008 рік (Додаток 1 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2008 рік).

  2. Заходи щодо реалізації соціально-економічної політики м. Луганська в 2008 році (Додаток 2 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2008 рік).

  3. Перелік міських програм, які передбачається фінансувати в наступному році (Додаток 3 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська).

  4. Перелік об’єктів будівництва, які передбачається фінансувати в 2008 році за рахунок бюджетних коштів (Додаток 4 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська).

  5. Закупівля продукції (товарів, робіт, послуг) для потреб міста у 2007 році (очікувана) і у 2008 році (прогнозна) (Додаток 5 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2008 рік).

  6. Основні економічні показники по підприємствам комунальної власності територіальної громади м. Луганська (Додаток 6 до Програми економічного і соціального розвитку міста Луганська на 2008 рік).

  1. Аналіз економічного і соціального розвитку

міста Луганська за 2007 рік
1.1. Динаміка розвитку економіки
Місто Луганськ – обласний адміністративний, промисловий, науковий та культурний центр України, стратегічно важливий транзитно-транспортний вузол, що з’єднує прилеглі до області території Російської Федерації з країною. До складу міста входять 2 населені пункти, що мають статус міст (м. Олександрівськ, м. Щастя), 1 селище міського типу (смт. Ювілейне), 2 сільських населених пункти (сел. Дзержинське, сел. Тепличне). Територія м. Луганська дорівнює 286,0 тис. кв. км. У порівнянні з початком 2007 року незначно зменшилась чисельність наявного населення (-0,9 відсотків) і станом на 01.10.2007 р. дорівнює 481,2 тис. осіб.

Аналіз економічного та соціального розвитку свідчить про те, що позитивні зрушення у господарському комплексі міста здійснюються заданими темпами.

Економіка міста Луганська у 2007 році характеризувалась стабільною динамікою зростання. Основою економіки міста є промисловість, яку представляють понад 130 підприємств. Серед усіх видів промислового виробництва найбільшу питому вагу за загальним обсягом виробництва складають підприємства машинобудування; металургії та обробки металу; виробництва харчових продуктів; виробництва та розподілу електроенергії.

У січні – вересні 2007 року місто збільшило обсяги промислового виробництва на 12,6 відсотки у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Очікувані показники обсягів виробництва у 2007 році складають 108,4 відсотка, тобто фактичні темпи вище запланованих на 4,2 відсотки.

Найбільше зростання промислового виробництва забезпечили підприємства з виробництва іншої неметалевої мінеральної продукції (приріст до січня-вересня 2006 року склав 99,5 відсотка), хімічної та нафтохімічної промисловості (37,2 відсотка), металургійне виробництво та виробництво готових металевих виробів (17,1 відсотка) та оброблення деревини та виробництва виробів з деревини (33,3 відсотка).

Нижче прогнозних показників на 2007 рік темпи зростання виробництва продукції на підприємствах легкої промисловості (темп зниження до січня-вересня 2006 року склав -26,8 відсотка).

Значно збільшились у поточному році обсяги реалізованої продукції. Так, обсяг за 9 місяців 2007 року склав 4809,5 тис. грн., що становить 127 відсотків по відношенню до аналогічного періоду 2006 року.


У 2007 році активізація виробництва супроводжувалась покращенням загального фінансового результату діяльності підприємств. Обсяги реалізованої промислової продукції за 9 місяців 2007 року склали 4809,6 млн. грн., що становить 164,1 відсотка та 127,0 відсотків до показників аналогічних періодів 2005 та 2006 року відповідно.

Загальний фінансовий результат діяльності суб’єктів господарювання до оподаткування (без малих підприємств та бюджетних установ) за січень – вересень 2007 року становив 22,2 млн. грн. прибутку. За відповідний період минулого року по м. Луганську фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування складав 45,9 млн. грн. збитку. Це зумовлено зростанням прибутків підприємств на 70,0 відсотків проти минулого року. Прибуткові підприємства за 9 місяців 2007 року отримали прибуток 386,4 млн. грн. Питома вага прибуткових підприємств становила 66,1 відсотка.

Покращення фінансового стану підприємств вплинуло на стан надходжень податків і платежів до бюджетів усіх рівнів. До бюджету міста Луганська у 2007 році очікуються надходження у сумі 652,0 млн. грн., або 33,4% фінансових ресурсів бюджетів міста. Очікувані надходження в порівнянні з 2006 роком збільшаться на 175,0 млн. грн., або на 36,7 відсотка.

Зовнішньоекономічна діяльність за 9 місяців 2007 року характеризувалась зростанням у порівнянні з січнем – вереснем 2006 року експорту на 26,2 відсотка, імпорту – на 33,9 відсотків. Отримано позитивне сальдо зовнішньої торгівлі у сумі 100,6 млн. дол. США., при цьому спостерігається тенденція до його зростання відповідно до минулорічних показників. Зовнішньоекономічні зв’язки місто здійснювало з країнами СНД, Європи, Азії, Африки та Америки.

У 2007 році спостерігалась активізація інвестиційної діяльності в місті Луганську, що позначилось на обсягах інвестицій, які були спрямовані на розвиток. За січень-вересень 2007 року освоєно 999,5 млн. грн. капітальних інвестицій, переважну частку яких становили інвестиції в основний капітал – 797,9 млн. грн. (79,8 відсотка). Обсяг інвестицій в основний капітал на одну особу за цей період складає 1658,2 грн.

Обсяг іноземних інвестицій на 01.10.2007 року склав 50,6 млн. дол. США.

У 2007 році передбачені значні обсяги державної підтримки за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому бюджету м. Луганська на загальну суму 183,8 млн. грн., а саме:

- на виконання інвестиційних проектів, спрямованих на соціально-економічний розвиток регіонів, заходів з попередження аварій і запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності, в тому числі на ремонт і реконструкцію теплових мереж та котелень, у сумі 11,3 млн. грн.,

- на заходи з енергозбереження, у тому числі оснащення інженерних вводів багатоквартирних житлових будинків засобами обліку споживання води і теплової енергії, ремонт і реконструкцію теплових мереж та котелень, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів у сумі 10,4 млн. грн.

Економічна активність, підвищення розмірів трудової пенсії та заробітної плати як у бюджетній, так і в інших сферах за 9 місяців 2007 року позитивно вплинули на зростання реальних грошових доходів населення.

Середньомісячна заробітна плата по місту Луганську станом на 01.10.2007 року в розрахунку на одного штатного працівника склала 1389,47 грн. і перевищує рівень мінімальної заробітної плати та рівень прожиткового мінімуму для працездатних осіб у 3,2 та 2,5 рази відповідно. За цей період спостерігається збільшення середньомісячної заробітної плати на одного штатного працівника на 15,0 відсотків у порівнянні із запланованим Програмою показником на 2007 рік.

Рівень заробітної плати у вересні 2007 року по м. Луганську на 0,2 відсотка вище, ніж в цілому по області (1387,17 грн.).

На промислових підприємствах рівень заробітної плати вищий ніж середній показник по місту на 2,4 відсотка і дорівнює 1423,31 грн., що на 1,9 відсотка менше, ніж у попередньому місяці.

^ Динаміка номінальної середньомісячної

заробітної плати у 2006-2007рр. по м. Луганську



Ринок праці відреагував на зростання обсягів виробництва зниженням рівня безробіття на 0,2 відсотка та станом на 01.10.2007 року становив 0,5 відсотка. Кількість зареєстрованих безробітних на 1 жовтня поточного року по місту Луганську становить 1769 осіб, що менше на 11,6 відсотка ніж в попередньому періоді. На 1 жовтня 2007 року створено 5425 робочих місць. Міський центр зайнятості активно сприяє розвитку самозайнятості. Так, шляхом надання одноразової допомоги для заняття підприємницькою діяльністю було працевлаштовано 60 осіб, що перевищило планові показники на 14,3 відсотків.

Кількість незайнятого населення за 9 місяців 2007 року, яке звернулося за сприянням у працевлаштуванні порівняно з аналогічним періодом минулого року зменшилось з 2000 осіб до 1769 осіб.

^ 1.2. Цілі та пріоритети економічного та соціального розвитку міста. Шляхи розв’язання головних проблем та досягнення головних цілей
У місті Луганську залишається низка проблемних питань, які не були вирішені у попередніх роках, а саме:

1. Недостатній розмір бюджету розвитку, що призводить до неможливості прийняття та повної реалізації існуючих цільових програм. Відсутня можливість фінансування з міського бюджету розробки проектів щодо важливих об’єктів містобудування, заходів.

2. Наявність нераціональних витрат у галузях міської інфраструктури і міського господарства. Низький рівень залучення небюджетних джерел фінансування ресурсоспоживаючих галузей (залучення зовнішніх інвестицій, всіляких видів позик, реалізація інноваційних проектів).

3. Стан житлового господарства міста, а саме:

- необхідність подальшої демонополізації галузі для поліпшення обслуговування громадян та зниження собівартості виробництва та реалізації послуг;

- потреба в інвентаризації основних фондів, вирішення питань балансової належності об’єктів та відповідності законодавству існуючих договірних відносин між суб’єктами;

- недостатній рівень якості житлово-комунальних послуг, які надаються.

4. Незадовільний стан забезпечення медичними послугами.

5. Недостатній розвиток транспортної інфраструктури міста і механізмів її регулювання.

6. Розширення інфраструктури бізнесу та інвестиційної привабливості міста.

7. Виконання законодавства у взаємовідносинах між роботодавцями та робітниками в частині легалізації, рівня та своєчасності виплати заробітної плати.

Керівництво міста визначає наступні цілі економічної та соціальної політики на 2008 рік:

  • підвищення якості та безпеки життєдіяльності населення;

  • забезпечення сталого економічного розвитку міста шляхом сприяння подальшому розвитку підприємництва та підвищенню конкурентоспроможності міських товаровиробників;

  • поліпшення соціальної та транспортної інфраструктури;

  • активізація ресурсного та наукового потенціалу;

  • забезпечення функціонування соціальної та гуманітарної сфери на рівні державних стандартів;

  • реформування застарілого та створення сучасного високоефективного житлово-комунального господарства.

Економічна політика міської ради у 2008 році полягатиме у створенні сприятливих умов для ведення бізнесу, стимулювання інвестиційно-іноваційного напрямку розвитку всіх галузей виробництва, трудового потенціалу, соціального захисту населення, реформи житлово-комунального господарства.

Відповідно до визначених цілей сформовані пріоритети розвитку міста:

  • реалізація державних, регіональних та місцевих цільових програм з відчутним соціальним ефектом (Додаток 3);

  • стимулювання інвестицій в енерго- і ресурсозберігаючі нові технології;

  • зростання обсягів залучення капіталів на внутрішній ринок з метою технологічного оновлення та переозброєння місцевого товаровиробництва;

  • надання всілякої допомоги малозабезпеченим верствам населення;

  • оптимізація управління та фінансове оздоровлення суб’єктів комунальної власності;

  • екологічна безпека та охорона навколишнього середовища, у тому числі вирішення проблеми знешкодження твердих побутових відходів.

На підставі цілей та пріоритетів на 2008 рік визначені заходи щодо реалізації соціально-економічної політики міста Луганська в 2008 році (додаток 2).


^ 2. Фінансові ресурси
Доходна частина зведеного балансу фінансових ресурсів міста Луганська у 2006 році склала 2932,8 млн. грн. Значну долю доходної частини займають ресурси бюджетів – 53,3 відсотка (1564,5 млн. грн.), ресурси фондів (без коштів, що спрямовуються до державного бюджету) займають – 24,1 відсотка (707,1 млн. грн.), ресурси підприємств і організацій – 21,6 відсотка (633,3 млн. грн.), обсяг інвестицій в основний капітал за рахунок коштів іноземних інвесторів – 1,0 відсоток (28,0 млн. грн.).

Доходна частина зведеного балансу фінансових ресурсів, згідно до прогнозів надходжень на 2007 рік, очікується у сумі – 3039,6 млн. грн., що буде на 106,8 млн. грн. більш ніж доходна частина 2006 року. Значну частку доходної частини фінансових ресурсів згідно очікуваних надходжень у 2007 році займуть ресурси бюджетів – 64,3 відсотка (1953,8 млн. грн.). Ресурси фондів (без коштів, що передаються до державного бюджету) в 2007 році очікуються у розмірі 1068,6 млн. грн., або 35,2 відсотка. Обсяг інвестицій в основний капітал за рахунок коштів іноземних інвесторів очікується у сумі 17,2 млн. грн., або 0,6 відсотка.

Ресурси бюджетів у 2007 році згідно з очікуваними надходженнями збільшаться в порівнянні з 2006 роком на 389,3 млн. грн., або на 24,8 відсотка. Надходження коштів до Державного бюджету з території міста Луганська очікуються у сумі 1186,0 млн. грн. (без урахування сум відшкодування ПДВ), або 60,7% від очікуваного на 2007 рік загального обсягу ресурсів бюджетів міста, що на 188,8 млн. грн. більше ніж надходження минулого року. Збільшення надходжень в порівнянні з минулим роком очікується за рахунок збільшення надходжень податку на прибуток на 152,4 млн. грн., податку на додану вартість на 42,2 млн. грн., а також за рахунок збільшення інших неподаткових надходжень на 6,2 млн. грн.

До бюджету міста Луганська у 2007 році очікуються надходження у сумі 652,0 млн. грн., або 33,4 відсотка фінансових ресурсів бюджетів міста. Очікувані надходження в порівнянні з 2006 роком збільшаться на 175,0 млн. грн., або на 36,7 відсотка.

За січень-червень 2007 року надходження до бюджету м. Луганська склали 217,1 млн. грн.(без урахування міжбюджетних трансфертів), з них надходження загального фонду – 175,8 млн. грн., спеціального фонду – 41,3 млн. грн. Надходження загального фонду у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшились на 55,3 млн. грн., або на 45,9 відсотка. Таке зростання обумовлене в першу чергу зростанням надходжень податку з доходів фізичних осіб на 46,1 млн. грн., або на 50,3 відсотка. Збільшення надходжень податку з доходів фізичних осіб відбувається за рахунок того факту, що відповідно до Закону України „Про податок з доходів фізичних осіб” з 01.01.2007 року ставка податку з доходів фізичних осіб складає 15 відсотків, замість 13 відсотків як це було у попередні роки. Також, за рахунок зростання розміру мінімальної заробітної плати з 1 грудня 2006 – 400,00 грн., з 1 квітня 2007 - 420,00 грн., з 1 липня – 440,00 грн.

Також за 1 півріччя 2007 року значно зросли надходження по платі за землю на 3,4 млн. грн., або на 40,4 відсотка, по платі за торгові патенти на 1,2 млн. грн. або на 22,0 відсотка, по єдиному податку на підприємницьку діяльність на 1,7 млн. грн. або на 22,6 відсотка, по платі за оренду комунального майна що у комунальній власності на 1,5 млн. грн. або у 2,0 рази.

Прогнозні показники доходної частини зведеного балансу фінансових ресурсів міста Луганська на 2008 рік складають 2295,8 млн. грн., що менш очікуваних надходжень у 2007 році на 743,8 млн. грн. або на 24,5 відсотка, але річ не йде про зменшення доходів взагалі, так як відсутність даних по Пенсійному фонду (який займав 77,0 відсотків ресурсів фондів в 2006 році) змінила загальну структуру доходів.

Значну долю доходної частини фінансових ресурсів, згідно прогнозів находжень на 2008 рік, як і в 2007 році, займуть ресурси бюджетів – 91,4 відсотка (2098,0 млн. грн.). Ресурси фондів (без коштів, що спрямовуються до державного бюджету) в 2008 році прогнозуються у розмірі 177,0 млн. грн., або 7,7 відсотка. Обсяг інвестицій в основний капітал за рахунок коштів іноземних інвесторів прогнозується у розмірі 20,8 млн. грн., або 0,9 відсотка.

Надходження до Державного бюджету на 2008 рік прогнозуються у сумі – 1347,3 млн. грн., у порівнянні з 2007 роком прогнозні надходження Державного бюджету збільшаться на 13,6 відсотка.

До бюджету міста Луганська на 2008 рік прогнозуються надходження у сумі 623,3 млн. грн. Без урахування міжбюджетних трансфертів прогнозна сума надходжень до бюджету м. Луганська на 2008 рік складе 431,2 млн. грн., що на 9,1 млн. грн. більш ніж очікується у 2007 році.

Ресурси фондів зведеного балансу фінансових ресурсів формуються за рахунок доходів Пенсійного фонду, доходів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, доходів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань та доходів Фонду загальнообов’язкового соціального страхування на випадок безробіття.

Доходи Пенсійного фонду України займають найбільшу частину фондів зведеного балансу фінансових ресурсів.

Доходи Пенсійного фонду в 2006 році склали – 544,8 млн. грн., або 77,0 відсотка від ресурсів фондів. Доходи Пенсійного фонду м. Луганська у 2007 році очікуються у сумі 911,4 млн. грн., що на 67,3 відсотка більш ніж було отримано у 2006 році.

Доходна частина Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за 2006 рік по місту Луганську склала 95,5 млн. грн. або 13,5 відсотка від загального обсягу ресурсів фондів, у 2007 році очікуються надходження у сумі 76,7 млн. грн., тобто менше ніж у 2006 році на 19,7 відсотка, в 2008 році прогнозуються надходження у сумі 84,3 млн. грн., або на 10,0 відсотків більш ніж у 2007 році.

Доходна частина Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань складається з надходжень страхових внесків юридичних та фізичних осіб, зареєстрованих у Фонді.

За 2006 рік доходи від надходжень страхових внесків склали 31,3 млн. грн. або 4,4 відсотка від ресурсів фондів. У 2007 році очікуються надходження страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у сумі – 38,4 млн. грн., що на 7,1 млн. грн. (або на 22,6 відсотка) більше ніж у 2006 році. У 2008 році прогнозуються надходження страхових внесків у сумі 44,3 млн. грн., що на 5,9 млн. грн. (або на 15,3 відсотка) більш ніж очікується у 2007 році.

У 2006 році доходи Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття склали – 35,4 млн. грн. (5 відсотків від загальної суми ресурсів фондів). Доходи Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття у 2007 році очікуються в розмірі 42,1 млн.грн., що на 18,8 відсотка більш ніж у 2006 році. У 2008 році доходи прогнозуються у сумі 48,4 млн. грн., тобто на 15,0 відсотків більш ніж у 2007 році.

млн. грн.




2007 (очікуване)

2008 (прогноз)

І. Ресурси бюджетів

1953,845

2097,975

Доходи бюджетів







- зведеного

1953,845

2097,975

- Державного бюджету України

1185,987

1347,281

- місцевих бюджетів

767,858

750,694

обласний бюджет

115,810

127,442

бюджет м. Луганська

652,048

623,252

ІІ. Ресурси фондів (без коштів, що спрямовуються до державного бюджету)

1068,553

177,022

доходи Пенсійного фонду

911,400

-

доходи Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

76,657

84,323

доходи Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань

38,406

44,299

доходи Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття

42,091

48,400

ІІІ. Обсяг інвестицій в основний капітал за рахунок коштів іноземних інвесторів

17,167

20,755

Всього доходів

3039,564

2295,752


Видатки зведеного балансу фінансових ресурсів міста у 2006 р. склали 1379,0 млн. грн. Видатки фондів склали 879,4 млн. грн., або 63,8 відсотка видатків міста Луганська, витрати місцевого бюджету міста Луганська склали 471,7 млн. грн., або 34,2 відсотка, витрати іноземних інвесторів на розвиток економіки міста лише 27,9 млн. грн., або 2,0 відсотка.

Очікувана сума видатків зведеного балансу фінансових ресурсів у 2007 році складе 1924,1 млн. грн. Видатки фондів займають 64,2 відсотка (1235,5 млн. грн.), видатки бюджету міста Луганська – 34,9 відсотка (671,4 млн. грн.), витрати іноземних інвесторів на розвиток економіки 17,2 млн. грн., або 0,9 відсотка.

Видатки бюджету міста Луганська на 2007 рік заплановано у розмірі 705,6 млн. грн., в тому числі по загальному фонду 583,5 млн. грн., по спеціальному фонду 122,1 млн. грн.

Враховуючи рівень очікуваних доходів бюджету міста Луганська у 2007 році, видатки бюджету міста Луганська за попередніми розрахунками складуть 671,4 млн. грн. або 95,2 відсотка від запланованих. З них з загального фонду планується витратити 583,5 млн. грн. (або 100,0 відсотків від плану), зі спеціального фонду – 87,9 млн. грн. (або 72,0 відсотка від плану).

В зв’язку з очікуваним 100 відсотковим виконанням плану по загальному фонду, у 2007 році планується повністю забезпечити фінансовими ресурсами як соціально спрямовані галузі, так і так звані не першочергові видатки – житлово-комунальне господарство, транспорт, запобігання надзвичайних ситуацій, виконання міських заходів та програм.

З загальної суми видатків 2007 року по загальному фонду 481,0 млн. грн. або 82,0 відсотка планується спрямувати на оплату захищених та інших першочергових видатків.

У порівнянні з виконанням бюджету міста Луганська за 2006 рік, очікуване виконання за 2007 рік зросте на 199,8 млн. грн.

Видатки місцевого бюджету міста Луганська за 6 місяців 2007 року склали 295,6 млн. грн. або 42 відсотка до планових показників на рік. З загальної суми видатків видатки загального фонду бюджету склали 260,5 млн. грн., спеціального – 35,1 млн. грн.

Враховуючи пріоритетність видатків соціальної спрямованості, найбільш вагомими у структурі видатків бюджету є видатки на освіту, охорону здоров'я, соціальний захист населення та соціальне забезпечення і складають 76 відсотків загального фонду видатків.

Пріоритетними напрямками витрачання коштів загального фонду бюджету є розрахунки з робітниками бюджетної сфери по заробітної платі – 130,5 млн. грн. (або 50 відсотків загального обсягу видатків), виплата пільг та пенсій – 73,1 млн. грн. (або 28 відсотків загального обсягу видатків), розрахунки за енергоносії та послуги зв`язку – 22,9 млн. грн. (або 9 відсотків загального обсягу видатків), забезпечення фінансуванням видатків на харчування та придбання медикаментів – 8,1 млн. грн. (або 3 відсотка загального обсягу видатків бюджету). Разом на фінансування захищених та першочергових статей загального фонду у січні-червні 2007 року спрямовано 234,6 млн. грн. Це становить 90 відсотків обсягу загального фонду видатків.

За рахунок спеціального фонду бюджету на захищені видатки спрямовано 4,9 млн. грн., з них на заробітну плату з нарахуваннями – 1,9 млн. грн., на медикаменти та продукти харчування 2,4 млн. грн., на оплату енергоносіїв та послуг зв`язку – 534,3 тис. грн., на виплату пільг та пенсій – 29,8 тис. грн.

Прогнозні показники витрат зведеного балансу міста на 2008 рік складають 868,4 млн. грн. З них прогнозовано витрат бюджету міста Луганська - 724,7 млн. грн., або 83,5 відсотка зведених витрат, видатки фондів складають 122,9 млн. грн. або 14,2 відсотка, витрати іноземних інвесторів на розвиток економіки 20,8 млн. грн., або 2,4 відсотка. Як і у випадку з доходами на 2008 рік, мова не йде про зменшення видатків взагалі, а про зміну загальної структури видатків.

Потреба бюджету міста Луганська по загальному фонду на 2008 рік складає 557,8 млн. грн. без врахування видатків, які планується здійснювати за рахунок субвенцій з державного бюджету та 724,7 млн. грн. з урахуванням прогнозного обсягу субвенцій з державного бюджету. Обсяг необхідних коштів на 2008 рік на 34 відсотка більше уточненого плану загального фонду бюджету міста Луганська на 2007 рік без врахування субвенцій з державного бюджету та на 24 відсотка більше уточненого плану загального фонду бюджету міста Луганська на 2007 рік з урахуванням субвенцій з державного бюджету.

З загального обсягу видатків загального фонду зведеного бюджету на 2008 рік тільки на оплату праці робітникам бюджетної сфери потрібно 351,3 млн. грн. (з урахуванням субвенцій з державного бюджету – 354,5 млн. грн.), на харчування – 38,8 млн. грн., придбання медикаментів – 24,4 млн. грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 40,2 млн. грн., трансферти населенню – 4,6 тис. грн. Таким чином, в загальному обсязі потреби бюджету видатки на захищені статті складають 81 відсотка без урахування субвенцій з державного бюджету та 63 % з урахуванням субвенцій з державного бюджету.

Видатки фондів складаються з видатків Пенсійного фонду, видатків Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, видатків Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань та видатків Фонду загальнообов’язкового соціального страхування на випадок безробіття.

Видатки Пенсійного фонду спрямовуються на виплату пенсій за 2006 рік склали – 750,1 млн. грн. (88,7 відсотка від обсягу видатків фондів). У 2007 році очікується – 1132,4 млн. грн., що на 51 відсоток більше видатків 2006 року.

Видаткова частина Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у 2006 році склала – 99,7 млн. грн. (11,3 відсотка від загальної суми видатків фондів). У 2007 році очікується зменшення видатків на 30,6 млн. грн., або на 30,7 відсотка. У 2008 році сума прогнозних видатків складе – 82,3 млн. грн., що на 13,3 млн. грн. або на 19,2 відсотка більше ніж очікується у 2007 році.

Сума видатків Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в 2006 році склала – 18,5 млн. грн., у 2007 році очікується в розмірі – 21,6 млн. грн., що на 16,8 відсотка більше ніж у 2006 році. У 2008 році видатки фонду прогнозуються у розмірі – 26,9 млн. грн., що на 24,6 відсотка більше ніж очікується у 2007 році.

Сума видатків Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття у 2006 році склала – 11,1 млн. грн. (1,3 відсотка від загального обсягу видатків фондів). Витрати у 2007 році по Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття очікуються у розмірі 12,4 млн. грн., що на 12,2 відсотка більше ніж у 2006 році. Прогнозна сума видатків Фонду соціального страхування на випадок безробіття на 2008 рік складає 13,6 млн. грн., тобто на 9,6 відсотка більше ніж очікується в 2007 році.

млн. грн.




2007 (очікуване)

2008 (прогноз)

Напрями використання фінансових ресурсів







І. Витрати бюджетів

671,410

724,725

видатки бюджетів – усього, у т.ч.

671,410

724,725

- Державного бюджету України







- обласного бюджету







- міста

671,410

724,725

ІІ. Видатки фондів (без коштів, що спрямовуються до державного бюджету)

1235,501

122,880

видатки Пенсійного фонду

1132,4




видатки Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

69,072

82,352

видатки Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань

21,619

26,928

видатки Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття

12,410

13,600

ІІІ. Витрати іноземних інвесторів на розвиток економіки

17,167

20,755

Всього видатків

1924,078

868,4

  1   2   3   4   5   6   7   8   9

Схожі:

Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограма економічного І соціального розвитку міста Луганська
Луганська на 2009 рік визначає основні цілі соціально-економічного розвитку міста, його пріоритети, завдання та заходи стосовно головної...
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограми економічного І соціального розвитку міста Луганська
Аналіз та оцінка стану розвитку міста Луганська свідчить, що реалізація завдань Програми економічного І соціального розвитку міста...
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограма економічного І соціального розвитку міста Луганська
Характеристика головних проблем розвитку економіки І соціальної сфери м. Луганська
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограма економічного І соціального розвитку міста Луганська
Характеристика головних проблем розвитку економіки І соціальної сфери м. Луганська
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограма економічного І соціального розвитку міста Луганська
Оцінка тенденцій соціально-економічного розвитку у 2006 році та основні планові показники на 2007 рік
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconСтратегічний план економічного розвитку міста луганська підготовлено...
Про затвердження Стратегічного плану економічного розвитку міста Луганська на 2007-2011 роки
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconЛуганська міська рада
Про внесення змін до Програми економічного І соціального розвитку міста Луганська на 2008 рік
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПро внесення змін до Програми економічного І соціального розвитку міста Луганська на 2006 рік
Україні, п. 22 ч 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законом України «Про державне прогнозування та...
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПро внесення змін до Програми економічного І соціального розвитку міста Луганська на 2006 рік
Україні, п. 22 ч 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законом України «Про державне прогнозування та...
Програма економічного І соціального розвитку міста Луганська iconПрограма соціально економічного розвитку м. Тростянець
Програма економічного та соціального розвитку міста розроблена міськвиконкомом із залученням депутатів Тростянецької міської ради,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка