Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради




Скачати 54.37 Kb.
НазваДодаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради
Дата конвертації18.03.2013
Розмір54.37 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Економіка > Документы
Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Тростянецької міської ради

№ 64 від 15.02.2012 року

Тариф на послуги з централізованого опалення

КП ТРР «Райкомунгосп» на опалювальний період 2012-2013 року

для інших споживачів


Тариф на виробництво теплової енергії, грн./Гкал

Тариф на опалення, грн./1м2

998,27

17,70



Заступник міського голови Заяц Ю.М.

^ АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

до проекту рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради «Про погодження тарифів для підприємств, установ, організацій та фізичних осіб - підприємців на послуги теплопостачання, які надає комунальне підприємство «Райкомунгосп»
1. Проблема, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.
1. Необхідність затвердження тарифів на теплопостачання для Комунального підприємства Тростянецької районної ради «Райкомунгосп» в зв’язку з збільшенням вартості природного газу
2. Очікувані результати прийняття регуляторного акту.

1. Покращення стану фінансово-господарської діяльності КП ТР «Райкомунгосп».

2. Стале надання послуг теплопостачання .

3.Своєчасна сплата за використаний природний газ.

3. Визначення цілей регулювання.

Враховуючи основоположний принцип державного регулювання тарифів, який визначено Законом України „Про житлово-комунальні послуги” щодо відповідності рівня тарифів, розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво, переглянути діючий тариф для інших споживачів на послуги теплопостачання, виходячи із планової економічно обґрунтованої собівартості на 2012-2013 рік, на послуги теплопостачання, відповідно до ст. 28, 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 7 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”.

4. Альтернативи.

Перший спосіб: збереження чинного регулювання.

Другий спосіб: встановити тарифи на послуги теплопостачання для інших споживачів, виходячи із планової економічно обґрунтованої собівартості на 2012-2013 рік, з врахуванням рентабельності -5%.

^ Третій спосіб: передбачити кошти в міському бюджеті на покриття різниці між діючими тарифами на послуги теплопостачання та їх собівартістю.

Висновок: Дана проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання, тому що КП ТР «Райкомунгосп» займає монопольне становище на ринку послуг теплопостачання . Згідно з Законом України "Про житлово-комунальні послуги" регулювання тарифів на зазначені послуги здійснюються органами місцевого самоврядування. Тому, визначена проблема потребує вирішення шляхом встановлення виконавчим комітетом Тростянецької міської ради тарифів на послуги теплопостачання, виходячи з економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.

Щодо надання дотації з міського бюджету на покриття різниці між діючими тарифами на комунальні послуги та їх собівартістю, необхідно зазначити, що кошти міського бюджету обмежені, тим більше дотувати підприємства, організації та установи міста з міського бюджету є недоречним.
5. Механізми і заходи.

Для вирішення проблеми пропонується розробити регуляторний акт, яким будуть встановлені тарифи на послуги теплопостачання інших споживачів, виходячи із планової економічно обґрунтованої собівартості на 2012-2013 рік.

Даний проект регуляторного акту подати на розгляд виконавчого комітету Тростянецької міської ради.
6. Обґрунтування можливості досягнення цілей у результаті прийняття регуляторного акту.

Запропонований регуляторний акт відповідає вимогам пп.2 п. “а” ст. 28 та п.п. 1 п. „а” ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, яким передбачено повноваження виконавчих органів міських рад щодо:

- встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів щодо оплати побутових, комунальних та транспортних та інших послуг, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності відповідної територіальної громади;

- управління об’єктами житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і зв’язку, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню.

Згідно ст. 7 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг, зокрема, належить „встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону”.

Ст. 30 вищевказаного закону визначено, що державне регулювання цін/ тарифів на житлово-комунальні послуги базується, зокрема, на принципі відповідності рівня цін/ тарифів розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.

Ст. 31 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, зокрема, визначено, що:

  • у разі затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво, орган, що їх затвердив, зобов’язаний відшкодувати з відповідного місцевого бюджету виконавцям/ виробникам різницю між затвердженим розміром цін/тарифів та економічно обґрунтованими витратами на виробництво цих послуг.

  • видатки на відшкодування втрат підприємств, що пов’язані із затвердженням цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво, відповідна сільська, селищна, міська рада передбачає у відповідному місцевому бюджеті.

  • затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво без відповідного відшкодування не допускається і може бути оскаржено в суді.


7. Очікувані результати прийняття акту.

1. КП ТРР «Райкомунгосп» матиме змогу надавати послуги теплопостачання іншим споживачам по тарифам, розрахованим виходячи із планової економічно обґрунтованої собівартості на 2012-2013 рік.

2. Збільшення доходів КП ТРР «Райкомунгосп», в частині надання послуг іншим споживачам.

3. Покращення фінансового стану КП ТРР «Райкомунгосп».
8. Строк дії акту.

Термін дії регуляторного акту пропонується не обмежувати в часі.

9. Показники результативності.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акту очікується:

1.Надання послуг з теплопостачання для інших споживачів

  1. Збереження якості послуг теплопостачання.

10. Заходи за допомогою яких буде здійснюватися обстеження результативності регуляторного акту

Термін проведення відстеження результативності:

Базове відстеження результативності провести з 15.01.2012р. по 15.02.2012р.

.

Спосіб відстеження результативності:

Показник № 1 аналіз покращення показників фінансово-господарської діяльності КП ТРР «Райкомунгосп» при перегляді діючих тарифів на послуги теплопостачання бюджетних установ, організацій та інших споживачів.

.

Виконавець відстеження результативності – управління економіки міської ради спільно з адміністрацією КП ТРР «Райкомунгосп».

Повторне відстеження результативності провести через рік з дня набрання чинності регуляторного акту.


Схожі:

Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради iconДодаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради
Тростянецької міської ради «Про погодження тарифів для підприємств, установ, організацій та фізичних осіб підприємців на послуги...
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради iconДодаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради №509 від 13. 09. 2011 р

Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради iconДодаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради №643 від 16. 11. 2011 р

Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради iconДодаток №1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради
Тростянецької міської ради на 2011 рік, передає за плату, а Покупець приймає у власність І оплачує нежитлове приміщення, загальною...
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради iconДодаток №1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради
«Про внесення змін до Програми приватизації окремого індивідуально-визначеного майна комунальної власності Тростянецької міської...
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради iconДодаток №1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради №599 від 10. 11. 2011 року
Тростянецької міської ради в 2011 році, передає за плату, а Покупець приймає у власність І оплачує нежитлові вбудовані приміщення,...
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради iconДодаток №1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради №600 від 10. 11. 2011 року
Сумська обл., м. Тростянець вул. Б. Хмельницького, 37, загальною площею 8,8 м кв
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Тростянецької міської ради iconДовідка про роботу виконавчого комітету, виконавчого апарату та комунальних...
Основною формою роботи Тростянецької міської ради та її виконавчого комітету є проведення сесій міської ради та засідань виконкому....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка