Тема. Урок розвитку мовлення. Написання твору-мініатюри МетаТема. Урок розвитку мовлення. Написання твору-мініатюри Мета
Обладнання: додаток 4 (6 слайдів): прислів’я для обговорення, схема написання твору-мініатюри
Урок 18.42 Kb. 1 стр.
читати
Іван Франко (1856-1916). Фрагменти біографіїІван Франко (1856-1916). Фрагменти біографії
Цикл уроків з теми «Іван Франко» для учнів 7 класу загальноосвітніх шкіл з російською мовою навчання за підручником Слоньовська О. Українська література: Підр для 7 класу загальноосвіт навч закл – К.: Освіта, 2007. – 352
Урок 288.17 Kb. 2 стр.
Іван Франко (1856-1916). Фрагменти біографії preview 1 Іван Франко (1856-1916). Фрагменти біографії preview 2 Іван Франко (1856-1916). Фрагменти біографії preview 3 Іван Франко (1856-1916). Фрагменти біографії preview 4 Іван Франко (1856-1916). Фрагменти біографії preview 5
читати
Урок №3 образотворче мистецтво італії. «Епоха титанів» ДатаУрок №3 образотворче мистецтво італії. «Епоха титанів» Дата
Уважно прочитайте уривок із тексту флорентійського вченого XV ст. Піко делла Мірандоли «Промова про гідність людини»
Урок 12.56 Kb. 1 стр.
читати
Урок №7 «Образотворче мистецтво Далекого Сходу та декоративно прикладне мистецтво Близького Сходу» Завдання 1Урок №7 «Образотворче мистецтво Далекого Сходу та декоративно прикладне мистецтво Близького Сходу» Завдання 1
Уявіть собі картину на якій зображно двоє людей, зачарованих красою природи. Їх оточують скелі, вода та дерево, що розцвітає
Урок 16.3 Kb. 1 стр.
читати
Тема уроку конфлікти І здоров’я. Види конфліктів. Вплив конфліктів на здоров’я. МетаТема уроку конфлікти І здоров’я. Види конфліктів. Вплив конфліктів на здоров’я. Мета
Один філософ сказав: «Той, хто вміє впоратись з конфліктами шляхом їх визнання та регуляції, бере під свій контроль ритм історії» (Р. Дарендорф)
Урок 65.25 Kb. 1 стр.
читати
Дидактичні ігри на уроках української мовиДидактичні ігри на уроках української мови
Розділ І. Ігрові методи у навчанні в школі та їх теоретико-педагогічний аналіз. 6
Урок 6.91 Kb. 1 стр.
читати
Уроку вчитель : Наш урок моральності на тему «Важка доля хто винен?»Уроку вчитель : Наш урок моральності на тему «Важка доля хто винен?»
Вчитель: Наш урок моральності на тему «Важка доля – хто винен?» мені хотілося б почати з епіграфа
Урок 56.22 Kb. 1 стр.
читати
Уроку І мовна розминкаУроку І мовна розминка
Мета: Розширити уявлення дітей про добрі І погані вчинки; вчити аналізувати та оцінювати поведінку І вчинки дійових осіб; викликати бажання наслідувати добрі справи однолітків; закріплювати навички вибіркового читання
Урок 33.27 Kb. 1 стр.
читати
Урок українського читання. 3 клас. Тема: Василь Сухомлинський «Кінь утік »Урок українського читання. 3 клас. Тема: Василь Сухомлинський «Кінь утік »
Тест «Красиві слова І красиве діло» (учні сигналізують правильну відповідь пальчиками)
Урок 40.2 Kb. 1 стр.
читати
Урок 6 Тема. Аналіз 5 дії трагедії „Гамлет”. Мотив помсти, його зв\Урок 6 Тема. Аналіз 5 дії трагедії „Гамлет”. Мотив помсти, його зв'язок із системою образів. Художні особливості побудови трагедії (зволікання дії, „спектакль у спектаклі” тощо)
Розкрити поняття „мотив”, з'ясувати художні особливості твору та способи роз­в'язання основних конфліктів у ньому; розвивати навички аналізу художнього твору в єдності змісту та форми, вміння порівнювати образи, визначати роль засобів художньої виразності; формувати світогляд учнів, моральну позицію
Урок 61.89 Kb. 1 стр.
читати

  1
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка