Скачати 456.07 Kb.
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ І СПОРТУ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ І СПОРТУ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ РВУЗ "КРИМСЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ" ІНСТИТУТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІї і МИСТЕЦТВ КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ І СОЦІАЛЬНИХ НАУК ЕСТЕТИКА Робоча програма, методичні рекомендації та індивідуальні завдання для студентів заочної форми навчання спеціальностей «Художня графіка», «Графічний дизайн» Затверджено на засіданні кафедри філософії і соціальних наук Протокол №_1_від_30.08. 2011 Зав. каф._ ___Разбеглова Т. П. Ялта - 2011 УДК 112(91) Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни "Естетика" для студентів заочної форми навчання спеціальностей «Художня графіка», «Графічний дизайн» / Укладач к.ф.н., доцент Розбєглова Т.П. - 32 с. Містить робочу програму, методичні вказівки до вивчення дисципліни "Естетика", рекомендовану літературу, скорочене викладення матеріалу для самостійного опрацювання, варіанти індивідуальних завдань. Призначена для студентів заочної форми навчання спеціальностей «Художня графіка», «Графічний дизайн». Укладач Розбєглова Т.П., кандидат філософських наук, доцент Відповідальний за випуск Розбєглова Т.П.,канд. філос. наук, доц., завідувач кафедри філософії та соціальних наук Рецензент Мірошников О.А., доктор філос. наук, доцент. ^ Вступ Програма дисципліни «Естетика» ставить за мету висвітлити наступне коло питань: розкриття сутності естетичного, засад чуттєво-оціночного відношенні до дійсності, роль естетичного в житті людини та суспільства, сутність естетичних основ духовно-практичного буття, історію становлення та розвитку естетичної культури мислення. Засвоєння дисципліни має на меті сприяти формуванню вміння аналізувати мистецтво з точки зору його естетичних властивостей, орієнтуватися в різноманітті художніх стилів та напрямів. Основним завданням курсу «Естетика» є формування естетичної свідомості майбутніх фахівців в сфері методики викладання образотворчого мистецтва в загальній і спеціалізованій школі. Важливою формою засвоєння та вивчення тем курсу є віконання самостійної роботи, яка є водночас засобом контролю навчальної роботи студента. Самостійна робота має форму індивідуальних завдань (варіантів). Виконання індивідуальних завдань, запропонованих студентам, стимулюватиме розвиток навичок самостійної роботи з літературою, вміння здійснювати пошук відповідей на різноманітні питання з дисципліни "Естетика", це сприятиме розвитку у особистості вміння проводити науково-дослідну та науково-пошукову роботу. ^ , які охоплюють усі теми дисципліни. Треба дати розгорнуті, але конкретні відповіді на них, навести факти, обґрунтувати ті чи інші положення. Робота має віддзеркалювати науковий підхід студента, рівень засвоєння ним матеріалу. Пропонується 30 варіантів. Номер варіанта визначається за номером студента у списку групи. Загальний обсяг виконаного 12 - 15 аркушів формату на А-4 друкованого тексту або рукописного тексту такого ж обсягу. ^ Викладач надає консультації щодо вибору літератури, побудови відповіді. Захист самостійної роботи не позбавляє студента від іспиту або заліку, але складає певну долю фінальної оцінки за курс. ^ Розподіл навчальних годин за темами і видами занять з дисципліни "Естетика" наведено в таблиці. ^
|
![]() | Рвнз «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта) Інститут філології, історії та мистецтв Методика викладання української мови в середній школі. / За ред. І. С. Олійника. К.: Вища шк., 1989. – 386с | ![]() | Рвнз «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта) Інститут філології, історії та мистецтв Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / За ред. М. І. Пентилюк К.: Ленвіт, 2009 400 с |
![]() | Рвнз «кримський гуманітарний університет» кафедра філософії та соціальних наук філософія Затверджено на засіданні вченої ради Кримського гуманітарного університету, протокол №2 від 28. 09. 2011 р | ![]() | Рвнз «кримський гуманітарний університет» кафедра філософії та соціальних наук філософія Затверджено на засіданні вченої ради Кримського гуманітарного університету, протокол №1 від 30. 08. 2011 р |
![]() | Гуманітарний Університет «Запорізький інститут державного та муніципального управління» Основні причини пожеж | ![]() | Міністерство освіти І науки україни гуманітарний університет Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “системи штучного інтелекту” |
![]() | Рівненський державний гуманітарний університет Політична партія це організована група однодумців, що представляє інтереси частини народу І ставить своєю метою їх реалізацію шляхом... | ![]() | Концепція літературної освіти вступ Одним із важливих напрямів української освіти є гуманітарний, який забезпечує духовний розвиток учнів. Серед навчальних дисциплін... |
![]() | Мелітопольський державний педагогічний університет Вступ | ![]() | Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України національний... «зберігача» інформації пов’язане з реалізацією процесу зміцнення знань, що служить досягненню інформаційної довершеності. Основне... |