Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками




НазваКнига призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками
Сторінка1/11
Дата конвертації19.03.2013
Розмір1.46 Mb.
ТипКнига
uchni.com.ua > Філософія > Книга
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11
КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

НЕПРИБОРКАНІ ДУМКИ ПРО ВИХОВАННЯ

(

посібник для занепокоєних батьків)



Біла Церков - 2006
Перед батьками та вчителями виникає безліч питань стосовно виховання дітей.
Як жити щасливо зі своєю дитиною? Як її виховувати? Яку модель виховання доцільно вибрати? Чому вона часто не бажає „виховуватися”? Що заважає нам щасливо жити зі своїми дітьми? Як навчити дитину жити? Як допомогти їй вчитися? Як дитину навчити самостійно вирішувати проблеми та долати труднощі? Що робити, якщо дитина вас не слухається?

Відповіді на ці та інші питання ви знайдете в цій книзі. Причому всі вони, як правило, базуться на трьох основних принципах гуманістичної педагогіки: любов, розуміння, пояснення.
Використання різноманітнх практичних порад та рекомендацій цього посібника дозволить вам щасливо жити зі своїми дітьми, отримувати радість від спілкування з ними, а вашим вихованцям вирости активними, оптимістичними, творчими та порядними людьми.
Автор-упорядник кандидат технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, Заслужений діяч освіти України Калошин Володимир Федорович висловлює щиру подяку своїм колегам по праці та однодумцям Вельбовець Наталії Валер’янівні,, Власко Миколі Петровичу за допомогу при підготовці рукопису, а також ректору КОІПОПК Клокар Наталію Іванівну кандидату педагогічних наук, доценту за порозуміння та сприяння видання книги.

Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками.

^ ЗМІСТ

Передмова …………………………………………………………………………………… 6
Розділ 1. ЩО ТАКЕ ВИХОВАННЯ ? …………………….................................................... 9

^ Розділ 2 "ПЕРЕШКОДИ" У ВИХОВАННІ …………….....…….................................. 12



Постійний «пресинг» …………………………………………………………………….. 12

Атмосфера в родині... ................................................................................................13

Авторитарність замість співробітництва ……………………………………………… 14

Невміння виховувати …………………………………….............................................. 16

Наша зайнятість ………………………………………………....................................... 16

Зловживання телевізором …………………………..………………………………….. 17

Дорослість наша ……………………………....…………………………………………. 17

Складна атмосфера в школі ………………………...…….......................................... 18

Гіперопіка батьків ………………………………………………………………………… 19

Як ми "розвиваємо" дітей фізично? ……………………............................................ 20

Як ми "розвиваємо" допитливість дітей? ………..……............................................. 21

Наше лицемірство ……………………………………………....................................... 22
^ Розділ 3. ЯК МИ ВИХОВУЄМО ? І ЯК ПОТРІБНО……................................................... 23
Особистий приклад ………………………………………………………………………. 23

Ідеальна дитина ………………………………………….............................................. 24

“Я - повідомлення” або “ТИ - повідомлення?” ……………................................. 25

Не карати, а мотивувати ............................................................................................27

Навішування ярликів .………………………………………...........................................28

Навчіть дитину приймати рішення...…....………………………………………………29

Не нав'язуйте свою думку ...……………………………………………………………..29

Давайте дитині виразити свої почуття ...………………………………………….......30

Помилятися – значить пізнавати життя .………………………………………….......31

Дійте так, начебто ваша дитина може справитися самостійно ......……………....33

Небезпека негативного уселяння ...…………………………………………………....33

У вихованні опора на позитивне ...………………………...........................................34

Активне слухання ...……………………..........……………………...............................35

Не кваптеся ...……………………......…………………………………………………....37

Прагматизм плюс чуттєвість ...…………………………............................................37

Безумовна любов ......................................................................................................38

Зміцнюйте дитячу віру в мрію ...……………………………....................................38

Влаштовуйте «свята натхнення» ...…………………….........................................39

Дратівливість ...…………………………......…………………………………...…......39

Самовиховання ...……………………………………......…………………………….40

Песиміст або оптиміст ...…………………………......……………...........................41

Закон заслуженого співрозмовника ……………….....………….....................…...42
^ РОЗДІЛ 4. ЯКУ МОДЕЛЬ ВИХОВАННЯ ВИБРАТИ?………………......…………43
Звичні моделі виховання ...………………......……………....................................43

"Батіг і пряник"..................................................…………......……………………...44

Виховання спілкуванням ...…………………………………......…………………......45

Виховання любов'ю ...………………………......…………..........……………………45

Виховання співробітництвом ………………….....……………......………………....46

Взаємні прохання, побажання ....……………....………………………...…….......................49

Прохання, побажання батьків до дитини ..............................................………....49

Прохання, побажання дитини до батьків..............................................................51


  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11

Схожі:

Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками iconТема уроку
Сьогоднішній урок буде дещо незвичайним. На ньому знайдеться місце не лише для сухої, як часом говорять, фізики, а І для історії...
Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками iconНавчальний посібник адресовано тим учителям, котрі прагнуть пра­цювати...
Серед інших завдань різноманітні хвилинки, логічні вправи, лінгвістичні задачі, творчі роботи. Посібник містить також комплексні...
Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками iconПланування та організація роботи з молодими вчителями
Посібник, пропонований директору школи, заступнику директора школи, вчителям, а також усім тим, хто бажає стати справжнім майстром...
Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками iconУрок вікторина: «Хто хоче стати відмінником»
Сьогодні на уроці пограємось в гру «Хто хоче стати відмінником», але для всіх комп’ютерів не вистачає, тому частина учнів буде працювати...
Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками iconМетодика та форми роботи з батьками учнів
...
Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками iconРекомендації щодо безпеки в Інтернеті
Ми хочемо, щоб Інтернет був максимально безпечним для підростаючих поколінь. Дані рекомендації практична інформація для батьків,...
Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками iconОсновні напрями організації співпраці класного керівника з батьками учнів
...
Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками iconОсобливості роботи шкільного психолога з батьками
На одному полюсі – робота з батьками як основний напрямок діяльності психолога. На іншому – родина юридично й етично «закрита» для...
Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками iconНаказ
Етичного кодексу спеціалістів із соціальної роботи, сприяти ознайомленню з його змістом широкого загалу громадськості та партнерів...
Книга призначена для широкого загалу батьків та вчителів, буде також корисною для молодих людей, котрі готуються стати батьками iconПроблема дисципліни на уроці
Створення дисципліни на уроці є достатньо складною проблемою не тільки для молодих педагогів, але й для вчителів з певним педагогічним...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка