![]() | План Наука, історичні передумови виникнення. Основні етапи становлення та розвитку науки. Наукознавство як система знань. Структура та класифікація науки Відійшли у минуле ті часи, коли науку розцінювали як дещо зовнішнє у ставленні до культури. На сучасному етапі розвитку філософії науку та культуру розглядають в органічній єдності, вважаючи, що філософія науки та культури взаємозбагачуються та оплодотворяються 324.39 Kb. 2 стр. | читати |
![]() | Визначення логіки як науки По-перше, цим словом позначають закономірності в зміні І розвитку речей І явищ об'єктивного світу. Закономірності в зміні І розвитку речей І явищ об'єктивного світу називають об'єктивною логікою 367.47 Kb. 3 стр. | читати |
![]() | 8 Сутність стратегії та “стратегічного набору” В економічній літературі стратегію поділяють «стратегія як процес» І «стратегія як результ» (кінцевий орієнтир). В першому випадку для визначення стратегії потрібно відповісти на такі запитання: 240.01 Kb. 2 стр. | читати |
![]() | Йду до причастя 322.19 Kb. 3 стр. | читати |
![]() | План етапи життя І діяльності О. Конта Ідейні джерела О. Конта Вплив Огюста Конта на розвиток соціології «суспільство») І грецького «logos» («слово», «навчання»). Як би те ні було, уже завдяки тому, що Конт придумав слово «соціологія», він цікавий для історії цієї науки. Але справа, звичайно, не в назві. Далі ми побачимо, як значним був внесок цього мислителя в становлення соціології як такий 132.14 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Україна вознесенська районна державна адміністрація миколаївської області розпорядженн я Перехідного кубка та щорічної премії імені Героя Соціалістичної праці Миколи Миколайовича Рябошапки від 22 квітня 2011 року, за вагомі досягнення у різних сферах суспільного життя та з нагоди вшанування пам’яті Героя Соціалістичної праці Миколи Миколайовича Рябошапки 42.41 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка» Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка» Запрошуються науковці, викладачі, вчителі-новатори, працівники системи освіти, всі, кого цікавлять інноваційні процеси в освіті 165.12 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | План вступ Розділ 1 Сутність поняття «пізнання» та його рівні Розділ 2 Об'єкт пізнання — це те, на що спрямовується на основі практики пізнавальна діяльність суб'єкта. Пізнання дійсності є процесом постійної взаємодії суб'єкта І об'єкта, процесом, що перебуває в постійному розвитку І опосередковується активною діяльністю суб'єкта 283.86 Kb. 2 стр. | читати |
![]() | Рвнз «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта). Вступ Робоча програма, методичні рекомендації та індивідуальні завдання для студентів заочної форми навчання 456.07 Kb. 5 стр. | читати |
![]() | Інститут філології, історії І мистецтв Робоча програма, методичні рекомендації та індивідуальні завдання для студентів усіх спеціальностей 425.4 Kb. 4 стр. | читати |
![]() | Реферат На тему: “Категорії діалектики І загально-наукові поняття” Вона дозволяє вільно оперувати поняттям, висувати, обґрунтовувати І критикувати ті чи інші судження, відділяти істотне від неістотного, розкривати взаємозв'язок усіх явищ І процесів об'єктивної реальності Реферат 314.59 Kb. 4 стр. | читати |
![]() | Тема: Добротою себе виміряй Мета: На прикладі літературних героїв, творів, доступних дитячому сприйняттю, пояснити, який сенс люди вкладають в поняття «добро І зло» 35.79 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Фiлософiя медiаосвiти як складова фiлософii освiти // Вища освіта України. 2009. № Дод Тем. Вип. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. К.: Гнозис, 2009. 630 с. С. 92 94 Заруба Д. А. Фiлософiя медiаосвiти як складова фiлософii освiти // Вища освіта України. 2009. № Дод Тем. Вип. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. К.: Гнозис, 2009. 630 с. С. 92 – 94 88.73 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Центр гуманитарных исследований Принять участие в работе конференции приглашаются ученые, студенты, аспиранты, соискатели, а также интересующиеся тематикой конференции лица 56.63 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Програма курсу філософія ніцше (для бакалаврів фгн) Викладач доктор філософських наук, Лютий Тарас Володимирович Фрідріха Ніцше у контексті тлумачення ним традиційних філософських галузей: метафізики, онтології, гносеології, етики, естетики, філософії культури, релігії, права, історії. Аналіз та інтерпретація основних праць філософа Лекція 103.56 Kb. 1 стр. | читати |