Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність




Скачати 28.87 Kb.
НазваМетодика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність
Дата конвертації13.03.2013
Розмір28.87 Kb.
ТипКонкурс
uchni.com.ua > Фізика > Конкурс
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією»
Осічка Л.В.

Володимир - Волинське ВПУ

Викладач спеціальних дисциплін

Актуальність. Проведення конкурсів професійної майстерності є одним із етапів підготовки кваліфікованих робітників в умовах навчання в закладах професійно-технічної освіти. Конкурси проводяться з метою підвищення рівня професійної підготовки , розвитку творчої активності учнів, удосконалення організації та змісту навчання при підготовці кваліфікованих робітників, а в майбутньому і молодших спеціалістів за тою, чи іншою професією та спеціальністю.

^ Мета статті: узагальнити досвід з проведення конкурсів професійної майстерності з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговуванню електроустаткування».

На основі багаторічного досвіду проведення конкурсів професійної майстерності в Володимир-Волинському ВПУ слід відмітити, що конкурси необхідно проводити в два етапи: теоретичний та практичний:

  • Виконання завдання з професійно-теоретичної підготовки;

  • Виконання завдання з професійно-практичної підготовки.

Учасники конкурсу самостійно виконують завдання, дотримуючись правил охорони праці.

Проведення першого етапу конкурсу бажано проводити в кабінеті спецтехнології, або в кабінеті інформатики.

Проведення другого етапу конкурсу проводять в лабораторії - майстерні електромонтажних робіт.

Якість виконання робіт оцінює журі. Спостереження за виконанням роботи здійснюється лише членами журі.

Головне в проведені всіх турів конкурсу об'єктивно оцінити роботу кожного із його учасників.

На першому етапі учасники показують знання теоретичного матеріалу по електротехніці, електроматеріалознавству, спецтехнології та експлуатації і ремонту електроустановок, охороні праці при роботі в діючих електроустановках, складають креслення принципіальної (монтажної) схеми керування трифазним асинхронним електричним двигуном з короткозамкнутим ротором за допомогою нереверсивного(реверсивного) електромагнітного пускача.

Для оцінювання теоретичної частини конкурсу можна використати тестові завдання. Даний етап конкурсу можна проводити з використанням різнорівневих завдань, а також іншими видами контролю знань з професійно-теоретичної підготовки.

Перед початком другого етапу конкурсу учасники отримують згідно інструкції інструктаж з охорони праці, здають залік і розписуються в журналі з охорони праці.

На другому етапі учні виконують слідуючі завдання:

      • вимірюють опір ізоляції обмоток статора трифазного електричного двигуна з короткозамкнутим ротором і роблять висновок про можливість його використання;

  • збирають схему обмотки статора електричного двигуна у відповідності з напругою електричної мережі в лабораторії-майстерні; монтують на робочому місці схему керування електричним двигуном за допомогою нереверсивного (реверсивного) електромагнітного пускача;

  • підключають реверсивний електродвигун до мережі змінного струму через електромагнітний пускач і випробовують її. Виконання завдання оцінюється очками. Облік помилок ведеться за системою штрафних балів.

Підведення результатів конкурсу проводиться в присутності всіх його учасників.

Загальні результати конкурсу оформляються протоколом журі конкурсу з визначенням переможців. Питання нагородження призами переможців конкурсу вирішується з погодженням з учнівським профкомом училища.

Висновок: На основі багаторічних досліджень методика проведення практичної частини конкурсу, є оптимальною на сьогоднішній день і відп

овідає відповідній кваліфікації електромонтера. Час на проведення теоретичної частини конкурсу залежить від завдання, але не повинен бути більшим ніж 1 година. Практична частина конкурсу , у відповідності з умовами, проводиться в межах не більше 4 годин, як і передбачено ЄШР.

Дана методика апробована і може використовуватись як в умовах навчання в ПТУ, так і на виробництві.

Схожі:

Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність iconОрганізація колективної, групової та творчої роботи на уроці марчук...
Актуальність навчального прикладного педагогічного дослідження «Організація колективної творчої діяльності учнів на уроках» обумовлене...
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність iconЗастосування інтерактивних методів у професійно-теоретичній підготовці...
Стосовно педагогічного процесу інновація означає введення нового в цілі, зміст, форми І методи навчання та виховання. У цьому аспекті...
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність iconЛабораторно-практичні заняття в сістемі професійної підготовки кваліфікованих...
Ослідження "Практичні та лабораторні заняття в системі професійної підготовки кваліфікованих робітників" обумовлено наявністю протиріччя...
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність iconРозвиток творчості учнів шляхом запровадження інтерактивних технологій...
Нині, як ніколи, настала нагальна потреба в оновленні змісту науки І освіти. У цьому аспекті особливий інтерес ставлять інтерактивні...
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність iconМетоди контролю та самоконтролю вихованості учнів нестерук В. В....
Актуальність. Управління цілісним педагогічним процесом неможливе без зворотного зв’язку, який несе характеристику його результативності....
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність iconПатріотична молодь – процвітаюче майбутнє юскевич Л. А. Володимир...
Духовна криза, в якій перебувають чимало наших співвітчизників, загрожує кризою соціальною І національною, а звідси І розгортанням...
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність iconПерешкоди упровадження ділових ігор коба С. Л. Володимир-Волинського...
Як підтверджує досвід, саме в таких ситуаціях виникає загострене відчуття реальної особистої відповідальності за знання І долю того...
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність iconІндивідуалізація І диференціація навчання І їх роль у підвищенні...
Гатьох учених І практиків. Проте кожен з дослідників трактував її по-своєму. Зважаючи на це, викладемо свої міркування щодо розкриття...
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність iconКомплексне методичне забезпечення та ефективність його використання...
У північних народів є простий І мудрий афоризм: якщо подарувати людині одну рибину, людина буде ситою один день. Якщо подарувати...
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир Волинське впу викладач спеціальних дисциплін Актуальність iconНаказ
Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", наказу Держрибагентства України від 04. 03. 2013 р. №28 – о та, з метою ефективної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка