Скачати 28.87 Kb.
|
Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л.В. Володимир - Волинське ВПУ Викладач спеціальних дисциплін Актуальність. Проведення конкурсів професійної майстерності є одним із етапів підготовки кваліфікованих робітників в умовах навчання в закладах професійно-технічної освіти. Конкурси проводяться з метою підвищення рівня професійної підготовки , розвитку творчої активності учнів, удосконалення організації та змісту навчання при підготовці кваліфікованих робітників, а в майбутньому і молодших спеціалістів за тою, чи іншою професією та спеціальністю. ^ узагальнити досвід з проведення конкурсів професійної майстерності з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговуванню електроустаткування». На основі багаторічного досвіду проведення конкурсів професійної майстерності в Володимир-Волинському ВПУ слід відмітити, що конкурси необхідно проводити в два етапи: теоретичний та практичний:
Учасники конкурсу самостійно виконують завдання, дотримуючись правил охорони праці. Проведення першого етапу конкурсу бажано проводити в кабінеті спецтехнології, або в кабінеті інформатики. Проведення другого етапу конкурсу проводять в лабораторії - майстерні електромонтажних робіт. Якість виконання робіт оцінює журі. Спостереження за виконанням роботи здійснюється лише членами журі. Головне в проведені всіх турів конкурсу об'єктивно оцінити роботу кожного із його учасників. На першому етапі учасники показують знання теоретичного матеріалу по електротехніці, електроматеріалознавству, спецтехнології та експлуатації і ремонту електроустановок, охороні праці при роботі в діючих електроустановках, складають креслення принципіальної (монтажної) схеми керування трифазним асинхронним електричним двигуном з короткозамкнутим ротором за допомогою нереверсивного(реверсивного) електромагнітного пускача. Для оцінювання теоретичної частини конкурсу можна використати тестові завдання. Даний етап конкурсу можна проводити з використанням різнорівневих завдань, а також іншими видами контролю знань з професійно-теоретичної підготовки. Перед початком другого етапу конкурсу учасники отримують згідно інструкції інструктаж з охорони праці, здають залік і розписуються в журналі з охорони праці. На другому етапі учні виконують слідуючі завдання:
Підведення результатів конкурсу проводиться в присутності всіх його учасників. Загальні результати конкурсу оформляються протоколом журі конкурсу з визначенням переможців. Питання нагородження призами переможців конкурсу вирішується з погодженням з учнівським профкомом училища. Висновок: На основі багаторічних досліджень методика проведення практичної частини конкурсу, є оптимальною на сьогоднішній день і відп овідає відповідній кваліфікації електромонтера. Час на проведення теоретичної частини конкурсу залежить від завдання, але не повинен бути більшим ніж 1 година. Практична частина конкурсу , у відповідності з умовами, проводиться в межах не більше 4 годин, як і передбачено ЄШР. Дана методика апробована і може використовуватись як в умовах навчання в ПТУ, так і на виробництві. |
![]() | Організація колективної, групової та творчої роботи на уроці марчук... Актуальність навчального прикладного педагогічного дослідження «Організація колективної творчої діяльності учнів на уроках» обумовлене... | ![]() | Застосування інтерактивних методів у професійно-теоретичній підготовці... Стосовно педагогічного процесу інновація означає введення нового в цілі, зміст, форми І методи навчання та виховання. У цьому аспекті... |
![]() | Лабораторно-практичні заняття в сістемі професійної підготовки кваліфікованих... Ослідження "Практичні та лабораторні заняття в системі професійної підготовки кваліфікованих робітників" обумовлено наявністю протиріччя... | ![]() | Розвиток творчості учнів шляхом запровадження інтерактивних технологій... Нині, як ніколи, настала нагальна потреба в оновленні змісту науки І освіти. У цьому аспекті особливий інтерес ставлять інтерактивні... |
![]() | Методи контролю та самоконтролю вихованості учнів нестерук В. В.... Актуальність. Управління цілісним педагогічним процесом неможливе без зворотного зв’язку, який несе характеристику його результативності.... | ![]() | Патріотична молодь – процвітаюче майбутнє юскевич Л. А. Володимир... Духовна криза, в якій перебувають чимало наших співвітчизників, загрожує кризою соціальною І національною, а звідси І розгортанням... |
![]() | Перешкоди упровадження ділових ігор коба С. Л. Володимир-Волинського... Як підтверджує досвід, саме в таких ситуаціях виникає загострене відчуття реальної особистої відповідальності за знання І долю того... | ![]() | Індивідуалізація І диференціація навчання І їх роль у підвищенні... Гатьох учених І практиків. Проте кожен з дослідників трактував її по-своєму. Зважаючи на це, викладемо свої міркування щодо розкриття... |
![]() | Комплексне методичне забезпечення та ефективність його використання... У північних народів є простий І мудрий афоризм: якщо подарувати людині одну рибину, людина буде ситою один день. Якщо подарувати... | ![]() | Наказ Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", наказу Держрибагентства України від 04. 03. 2013 р. №28 – о та, з метою ефективної... |