Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення




Скачати 32.12 Kb.
НазваУрок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення
Дата конвертації15.03.2013
Розмір32.12 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Фізика > Урок
Урок 2.

Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення.

Мета уроку:

  • визначити місце окисно-відновних реакцій серед основних типів реакцій;розглянути сутність процесів окиснення і відновлення та їх взаємозв’язок; закріпити поняття «окисник», «відновник»; навчити складати прості окисно-відновні реакції; охарактеризувати значення цих реакцій у природі та житті людини;

  • розвивати уміння узагальнювати та систематизувати;

  • виховувати науковий світогляд та вміння спілкуватися.

Обладнання та матеріали: Періодична система хімічних елементів

Д.І.Менделєєва, таблиця розчинності, ряд активності металів

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Структура уроку

  1. Організаційний момент 1 хв.

  2. Актуалізація опорних знань 5-7 хв.

  3. Мотивація навчальної діяльності 2 хв.

  4. Оголошення теми,мети, завдань уроку 2 хв.

  5. Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння) 10 хв.

  6. Осмислення нових знань,умінь 10-12 хв.

  7. Закріплення , систематизація та узагальнення 5-7 хв.

  8. Підбиття підсумків уроку 2 хв.

  9. Домашнє завдання 2 хв.


Хід уроку



етапу

Зміст і логічна послідовність

Примітки

1

Організаційний момент




2

  • Презентація повідомлень про значення хімічних процесів у життєдіяльності живих організмів; представлення кросвордів та ребусів




  • Визначіть ступені окиснення елементів у сполуках:

І H2O2, PH3 , FeSO4 , Ca(ClO4 )2

ІІ CaH2, OF2 , Fe 2 (SO4 )3 , NH4 NO3


  • Як відбуваються перетворення: Al0 →Al3+

N0 →N3-


Cтінгазета, листівка, буклет


Bиконується на два варіанти, взаємоперевірка за ключем, коригування

Учні дають визначення процесам окиснення та відновлення

3

Скласти рівняння реакції:

а)С + О2 → СО2

b)KMnO4 + HCl → Cl2 + MnCl2 + KCl + H2 O


Учні роблять висновок про те, що не завжди просто урівняти традиційними методами

4

Існує ефективний метод добору коефіцієнтів у схемах окисно-відновних реакцій: метод електронного балансу.

Вчитель оголошує тему та завдання уроку.

5

Доберемо коефіцієнти у схемі b) методом електронного балансу.


Пояснення вчителя

6

Використовуючи матеріал §13 ( ст. 79-82) складаємо алгоритм дій для підбору коефіцієнтів у окисно-відновних реакціях.


« Два-чотири-всі разом»

7

Знайди помилку

( завдання повторюються)

  1. Окисник - речовина, яка віддає електрони і при цьому окиснюється

  2. Ступенів окиснення Сульфуру відповідно послідовності сполук H2 S, S, SO2 , SO3 :

-2, +1, +4, +6

  1. У реакції Zn + HCl →ZnCl2 + H2

цинк відновлюється

  1. K2 Cr2 O7 +14HCl → 2CrCl3 +2KCl +6Cl2 + 7H2 O



Групова робота(4 учні), колективне обговорення

8

Рефлексія

« Одним словом»

9

  • Опрацювати матеріал §12,13,

  • Підготувати повідомлення про значення окисно-відновних реакцій у природі та житті людини







Схожі:

Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення iconУрок Тема уроку: Складання рівнянь окисно-відновних реакцій, добір коефіцієнтів
Презентація повідомлень про значення окисно-відновних реакцій у природі І житті людини
Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення iconПитання для підготовки до лабораторних занять з "хімії" для студентів...
Правила техніки безпеки. Класи неорганічних сполук окисно-відновні реакції (2 год.)
Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення iconСценарій загальношкільної лінійки до відкриття тижня географії андрій
Андрій. Як же я не люблю середину лютого! Зимові канікули давно вже минули до весняних ще так довго а кожен день одне й те ж саме:...
Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення iconУрок №9клас Дата проведення Тема уроку: Швидкість хімічної реакції
«швидкість хімічної реакції», залежність швидкості від різних чинників, навчити розв’язувати задачі з використанням поняття
Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення iconУрок №17-18 Тема уроку: Явища фізичні І хімічні. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують
Мета уроку: повторити І поглибити знання про фізичні І хімічні явища, визначити їх істотні відмінності, сформувати поняття про хімічні...
Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення iconУрок Тема уроку: Узагальнення знань з теми «Хімічні реакції»

Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення iconУрок Тема уроку: Тепловий ефект хімічної реакції. Термохімічне рівняння
«екзо- та ендотермічні реакції»; сформувати поняття про термохімічні рівняння як наслідок законів збереження маси та енергії; формувати...
Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення iconУрок Тема уроку: Швидкість хімічної реакції, її залежність від різних чинників
«Залежність швидкості хімічної реакції від різних чинників», інструктивні картки
Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення iconУрок з хімії в 9 класі Тема: «Швидкість хімічних реакцій»
Мета: Сформувати поняття про швидкість хімічної реакції; розглянути фактори, які впливають на швидкість хімічної реакції: природа...
Урок Тема уроку: Окисно-відновні реакції, їх значення iconУрок 12 Тема уроку
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка