Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку




НазваТема уроку: Безпека в побуті Мета уроку
Дата конвертації31.03.2013
Розмір63.5 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Фізика > Урок
Тема уроку: Безпека в побуті

Мета уроку: Формувати уявлення про небезпеки, що можуть виникати навколо. Навчати їx правильно поводитися у різноманітних життєвих ситуаціях. Надавати необхідні знання та формувати вміння запобігати небезпечним ситуаціям. Виховувати обережність, почуття відповідальності.

Обладнання уроку: інтерактивна дошка

Хід уроку:


  1. Організація класу.

  • Який у нас зараз урок? Слайд

  • Про що ми з вами розмовляємо на цих уроках?

  • А що ж може загрожувати нашому здоровю?

II. Актуалізація опорних знань.

а) Вірш «Сам в хаті» Слайд

Кошенятко чеше вуса

лапками двома.

На базар пішла матуся,

в хаті я сама.

Вмиюсь чисто,

вмиюсь біло,

А тоді візьмусь за діло.

Підмету гарненько в хаті,

Молока дам кошеняті.

Своє ліжко застелю,

Квіти в горщику поллю,

Заплету я кіски русі

І чекатиму матусю.
- Чим займалась дівчинка наодинці вдома?

- А чим ви займаєтесь,коли залишаєтесь самі вдома?

III. Робота по темі уроку.

а) Оголошення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми підсумуємо з вами все що ми вчили про безпечну поведінку вдома.

б) Електроприлади Слайд – мульт

- Що трапилось с хлопчиком?

- Давайте зараз пригадаємо які ще є електроприлади.

Загадки Слайд

— Відгадайте загадки.


• Є у нас в квартирі робот,

Має він великий хобот.

Любить робот чистоту

І гуде, як лайнер, "Ту". (Пилосос)

• В нашій кухні кілька літ

Він воркоче, наче кіт,

І ховає справжню зиму

За надійними дверима. (Холодильник)

•У животі лазня,

у носі сито;

на голові ґудзик,

одна рука,

і та на спині. (Чайник)

• Без язика живе,

не їсть і не п'є,

Говорить і співає,

та все показує. (Телевізор)

  • Як можна назвати всі ці предмети?

  • Які ще предмети побутової техніки ви знаєте?

  • Якою технікою вам дозволяють користуватися вдома самостійно?

  • Як саме ви нею користуєтеся? Коли?

  • Яку небезпеку приховує побутова техніка?

  • Які правила користування електроприладами ви знаєте?




  • Давайте пригадаємо правила поведінки. Я починаю речення а ви закінчуєте.



Користуватися електроприладами можна тільки з дозволу і під наглядом ……… дорослих.

Перед використанням електроприладом треба перевірити , щоб він був ……ісправен.

Включати електроприлади в розетку можна тільки ….сухими руками.

Після користування електроприладом його треба ….вимкнути.

Якщо прилад загорівся не можна гасити вогонь….водою
в) Протипожежна безпека.

Неправильне використання електроприладів дуже часто може призвести до пожеж.

Вогонь - сила, яка може зігріти та нагодувати. Проте, з вогнем треба поводитися обережно. Твоя необачливість може призвести до пожежі, пожежа - до тяжких наслідків: втрати майна, загибелі людей.

- Так може нам взагалі треба відмовитись від вогню? Людині вогонь потрібен? Навіщо?

• Якщо холоди настали —

Допоможе нам вогонь.

Він розтопить піч у хаті,

Але ти стій осторонь.

• Якщо раптом світло гасне,

Свічку ми запалимо.

В цьому випадку вогню

Ми подякуємо.

• На вогні готують їжу,

Пиріжки мама пече.

В кухні ти, малюк, не грайся —

Вогонь миттю припече

- Скажіть мені , як ви вважаєте вогонь наш друг чи ворог?

— Для чого використовують вогонь?

— Де без вогню не можна обійтись?
•Лежать у порядку

дерев'яні малятка,

веселі, здорові,

всі чорноброві. (Сірники)

Без вогню людині жилося б важко. Вогонь став людям у великій нагоді. Жодного дня ми не можемо обійтись без нього.

Причини пожежі можуть бути різноманітними. Але завжди вона почина­ється тому, що з вогнем поводились необережно або.залишили його без нагляду.

Слайд – мульт

  • Подивіться будь –ласка мультфільм і скажіть, що на цей раз трапилось с хлопчиком?

  • Що призвело до пожежі?

  • Подумайте, які ситуації можуть перетворити вогонь із друга у ворога? (Відповіді дітей.)

  • Ще раз повторимо причини виникнення пожеж. Ось вони:


Гратися з сірниками ….Не можна.

Користуватися газовими та електрични­ми приладами без дозволу дорослих…. Не можна.

Електроприлади після користування слід обов'язково …..вимикати.

Користуватися легкозаймистими та вибухо­небезпечними речовинами (петарди, лопушки,бенгальські вогоні) можуть тільки ….дорослі .

^ Несправна електропроводка або перевантажена електророзетка.
Номер телефону пожежної частини 101
Гра «Збери небезпечні речі». Слайд

г) Фізхвилинка

Всі піднесли руки — раз,
І навшпиньки став весь клас.
Два — присіли, руки вниз.
На сусіда не дивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Хто старався присідати —
Може вже відпочивати.

д) Незнайомі біля дверей Слайд Вовк і семеро козенят

- Чи вірно зробили козенята , що відчинили двері?

- Що з ними сталося?

- Як би ви вчинили на їх місці?

— Давайте зясуємо ваші основні дії, якщо ви знахо­дитесь вдома самі, а до вас зателефонували незнайомі люди або незнайомці подзвонили в двері. Ці знання вам необхідні, щоб зберегти здоров'я, майно вашої родини, а можливо, і своє життя. На жаль, серед незнайомців можуть трапитися лихі та злі люди.

— Насамперед, ви повинні домовитись вдома з батьками, кому вам до­зволено відчиняти двері. Нехай мама й тато чітко назвуть імена чи особи родичів, сусідів, друзів, яким ви відкриєте двері

— А як дізнатися, хто стоїть за дверима?

Завжди (навіть коли вдома є дорослі) треба запитувати "Хто там?" і дивитись у вічко дверей.

Не треба починати розмови через двері з незнайомими людьми. І, зви­чайно, нізащо їх не можна впускати у квартиру. Як би незнайомець себе не назвав, про що б він не просив — ви йому нічим допомогти не в змозі.

Запам'ятайте! Нормальні дорослі ніколи не будуть звертатися за допомо­гою до дитини. Дорослим допомагають дорослі.

Незнайомці за дверима можуть від вас почути лише одне: "Зараз я зате­лефоную сусідам і вони вам допоможуть".

Якщо ж у ваші двері починають грюкати чи чимось копирсатись у замку, негайно телефонуйте у міліцію, стукайте по батареях опалення, кличте на допомогу через відчинене вікно.

— Знайома людина — це людина, яку знаєте особисто. Всі решта — люди незнайомі. Якщо зателефонував незнайомець, найкраще з ним не розмов­ляти взагалі. Або ж розмова може виглядати так.
^ Сценка-діалог з незнайомцем по телефону.

Дитина. Алло.

Незнайомець. Хто говорить?

Д. — А хто вам потрібен?

Н. — Це яка квартира?

Д. — Це наша квартира. А яка вам потрібна?

Н. — Це який номер телефону?

Д. — Який вам потрібен?

Н. — Дорослі вдома є?

Д. — Зараз всі зайняті. Ніхто підійти не може. Залишіть свій номер або зателефонуйте пізніше.

Н. — Зараз підійде співробітник міліції. Відчини йому двері.

Д. — Зверніться до сусідів. Я не відчиню.

^ Правила спілкування телефоном з незнайомцями.

— Не називайте домашньої адреси.

— Не називайте номер телефону.

— Ніколи не говоріть, що дорослих немає вдома.

— Не вступайте у розмови з незнайомими, навіть якщо вважаєте тему розмови дуже серйозною.
Розповідь учителя про поведінку дітей у випадку, коли дзвонять у двері.

Номер телефону міліції 102
^ IV. Закріплення вивченого.

-Звичайно, бувають ситуація дуже неприємні і навіть страшні. Тому ви можете розгубитися. Щоб цього не сталось, за­здалегідь, навіть сьогодні ввечері, складіть з батьками список телефонів, куди ви можете звернутися за допомогою. Запишіть весь список на один аркуш і тримайте завжди біля телефону. Це буде ваш особистий телефон­ний довідник.

— Які номери, як ви гадаєте, будуть в ньому?

(Мамина і татова роботи, бабуся, сусіди, міліція, пожежна охорона, "швидка допомога ",.)

— Не забудьте в кінці дописати номер свого телефону та домашню адре­су. Це потрібно на випадок, якщо розгубитеся. Таке буває.
V. Підсумок уроку.

Будьте обережні!

Схожі:

Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку iconТема уроку: Теорема про при перпендикуляри. Мета уроку
Мета уроку: Навчати через моделювання висувати гіпотези І доводити їх, знаходити способи розв’язку задачі, розвивати логічне мислення...
Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку iconТема уроку: «Приготування перших страв». Мета уроку
Мета уроку: поглибити І закріпити знання учнів при приготуванні перших страв, дотримання правил техніки безпеки, санітарних вимог,...
Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку iconУроку з математики у 5 класі. Тема уроку
Мета уроку: закріпити вміння І навички виконувати дії з десятковими дробами при розв’язуванні задач. Показати учням, де в практичному...
Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку iconТема: Оптичні прилади Мета уроку
Мета уроку: сформувати уявлення про призначення та принцип дії оптичних приладів
Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку iconТема уроку: Олег Буцень «Новий м'яч» Мета уроку
Мета уроку: Формувати й розвивати мовленнєві уміння I навички. Розвивати навички правильного, свідомого читання, уміння самостійно...
Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку iconТема уроку: Об’єм зрізаного конуса. Мета уроку
Мета уроку: Виведення І вивчення формули для об’єму зрізаного конуса; формування вмінь знаходити об’єм зрізаного конуса; виховувати...
Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку iconУроку виробничого навчання Тема програми
«Приготування розчинів» бгодин. Тема уроку: Приготування розчинів Методична мета уроку
Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку iconТема уроку: трансформатор (11 клас) Мета уроку
Обладнання уроку: трансформатор лабораторний (36/42В), джерело змінної напруги вс-24, мультиметр dt-830B (або інший), з’єднувальні...
Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку iconТема уроку. Часові пояси. Мета уроку
Мета уроку: розповідати про зміну часу та часові пояси; визначати місцевий І поясний час. Розвивати вміння визначати час по картах...
Тема уроку: Безпека в побуті Мета уроку iconТема уроку
Освітня мета: вчити учнів висловлюватися за темою уроку, узагальнити лексичний матеріал
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка