Скачати 34.57 Kb.
|
ОРГАНІЗАЦІЯ КОЛЕКТИВНОЇ, ГРУПОВОЇ ТА ТВОРЧОЇ РОБОТИ НА УРОЦІ Марчук О.А. Володимир – Волинське ВПУ Викладач спеціальних дисциплін Актуальність навчального прикладного педагогічного дослідження «Організація колективної творчої діяльності учнів на уроках» обумовлене наявністю протиріччя між наявністю позитивного педагогічного досвіду і непоширення його серед широких педагогічних мас. М. М. Скаткін, І. Я. Лернер, В. К. Дяченко визначають загальні форми навчання (фронтальна, групова, індивідуальна) та конкретні (урок, семінар, екскурсія тощо). І. Я. Бурлака, В..О.Вихрущ пропонують поряд із загальнородовим поняттям "форма організації навчання" видові — "форма навчальної діяльності учнів". Ю.І.Мальований називає "форми навчальної діяльності учнів на занятті" як одну із складових змісту категорії "форми навчання". Трактори є основними енергетичними засобами виконання технологічних операцій не тільки в сільському господарстві, а й в інших галузях народного господарства. На сьогодні в Україні, коли в Державній, колективній і індивідуальній власності перебуває велика кількість тракторів вітчизняного та іноземного виробництва, ефективність їх використання значною мірою залежить від рівня кваліфікації осіб, які експлуатують цю техніку. ^
Вимоги до професійної підготовки. Повинен уміти:
^ Учням рекомендується добре повторити тему та підготувати по 4-5 запитань. Питання і відповіді кожен учень записує, нумеруючи кожне, на окремому листку. Листок складається як фронтовий лист (трикутником), на якому зверху пишуть, хто автор, і здається вчителю, який є ведучим на уроці. Дзиґа. Вчитель розглядає листи-заявки і відбирає найбільш цікаві та посильні для учнів запитання. Відібрані листи нумеруються. Кожному номеру кратному числу "5", відповідає приз(пісня, книга...). На обговорення кожного запитання дається і хвилина. Коли одна з груп дає правильну відповідь, думки інших груп не розглядається. Урок-аукціон Клас розділяється на б підгруп, кожна з яких намагається продати знання по темі. Група розподіляється на кілька підгруп, завдання яких, дати рекламу (ясну картину) застосування трактора, сільському господарстві. Виходячи з цього ми усвідомлюємо значення колективної творчої роботи при підготовці трактористів і тому обрали саме таку тему власних досліджень. Тому, метою даного дослідження є узагальнення знань з теорії організації колективної творчої роботи та поширення досвіду організації колективної творчої діяльності учнів. |
![]() | Методика проведення конкурсу «Кращий за професією» Осічка Л. В. Володимир... Конкурси проводяться з метою підвищення рівня професійної підготовки, розвитку творчої активності учнів, удосконалення організації... | ![]() | Застосування інтерактивних методів у професійно-теоретичній підготовці... Стосовно педагогічного процесу інновація означає введення нового в цілі, зміст, форми І методи навчання та виховання. У цьому аспекті... |
![]() | Лабораторно-практичні заняття в сістемі професійної підготовки кваліфікованих... Ослідження "Практичні та лабораторні заняття в системі професійної підготовки кваліфікованих робітників" обумовлено наявністю протиріччя... | ![]() | Патріотична молодь – процвітаюче майбутнє юскевич Л. А. Володимир... Духовна криза, в якій перебувають чимало наших співвітчизників, загрожує кризою соціальною І національною, а звідси І розгортанням... |
![]() | Розвиток творчості учнів шляхом запровадження інтерактивних технологій... Нині, як ніколи, настала нагальна потреба в оновленні змісту науки І освіти. У цьому аспекті особливий інтерес ставлять інтерактивні... | ![]() | Індивідуалізація І диференціація навчання І їх роль у підвищенні... Гатьох учених І практиків. Проте кожен з дослідників трактував її по-своєму. Зважаючи на це, викладемо свої міркування щодо розкриття... |
![]() | Комплексне методичне забезпечення та ефективність його використання... У північних народів є простий І мудрий афоризм: якщо подарувати людині одну рибину, людина буде ситою один день. Якщо подарувати... | ![]() | Перешкоди упровадження ділових ігор коба С. Л. Володимир-Волинського... Як підтверджує досвід, саме в таких ситуаціях виникає загострене відчуття реальної особистої відповідальності за знання І долю того... |
![]() | 2013 впу №40 Шишкіна Людмила Миколаївна викладач вищої категорії, старший викладач Використання інформаційно-комунікаційних технологій – потужний стимул у навчанні] | ![]() | Методи контролю та самоконтролю вихованості учнів нестерук В. В.... Актуальність. Управління цілісним педагогічним процесом неможливе без зворотного зв’язку, який несе характеристику його результативності.... |