Скачати 311.73 Kb.
|
АНОТАЦІЯ У роботі розглянуті алгоритми і блок схеми для уроків виробничого навчання при вивченні теми «Слюсарні роботи». Використання алгоритмів і блок-схем сприяє глибокому засвоєнню знань,умінь, навичок та розвиває творчі здібності учнів. Значна увага приділена алгоритмам, які описують прийоми слюсарних операцій: розмітки, рубки, правки, гнуття, різки, обпилювання. В роботі також освітлені питання використання алгоритмів і блок-схем при складанні технологічних процесів виготовлення слюсарних інструментів. Робота розрахована на майстрів виробничого навчання і викладачів професійно-технічних закладів, які можуть використовувати алгоритми і блок-схеми на своїх уроках при вивчені професії «Слюсар-ремонтник». Алгоритм 1.2. ![]() ![]() П О Ж Е Ж А ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Несправність несправність несправність опалювальних електрообладнання освітлення приладів ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Самозагоряння горючезмазочних необережне поводження та обтиральних матеріалів при їх з вогнем неправильному зберіганні ![]() Відсутність приточно-витяжної вентиляцїї (видалення пари і газів, що виділяються) Алгоритм 1.1. ![]() ![]() На початку роботи ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Перевірити Оглянути Підготувати Перевірити Перевірити ісправність слюсарний робоче ісправність наявність і спецодягу верстак та місце нструменту ісправність лещата огородження ![]() Під час роботи ![]() ![]() ![]() Дотримуватися обережності при установці та знятті деталі з ![]() ![]() Тирсу та металеву стружку видаляти тільки за допомогою щітки ![]() ![]() відлітаючої стружки, працювати тілько в захисних окулярах ![]() Не використовувати при работі випадковими підставками ![]() Н ![]() г ![]() ![]() ![]() не залишати вантаж у підвищеному стані без нагляду ![]() ![]() Відлучатися з рабочого місця при включених механізмах- забороняється ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Вимкнути усі Прибрати інструмент Прибрати рабоче місце механізми та пристосування Алгоритм 2.1. ![]() ![]() ^ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Оглянути заготівку, перевірити відповідність технічним вимогам ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Скласти план розмітки ![]() ![]() ^ деталі, врахувати припуски на обробку ![]() В ![]() ![]() ![]() ^ ![]() ![]() Забарвити ![]() ![]() Приступити до розмітки Алгоритм 2.1. ![]() ![]() Деталь, або заготівка ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Кутник ![]() Н ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Опреділити центр ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Кернер Транспортир Шарнирний центрошукача центрошукача центрошукач ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Молоток ![]() Проконтролювати роботу ![]() ![]() Алгоритм 2.3.![]() Правка металу ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | 14 поняття про мову розмітки гіпертексту Створення Web-сторінок здійснюється за допомогою спеціальної мови, близької до мов програмування. Ця мова називається мовою розмітки... | ![]() | План: Підготовка до змагань. Підготовка до наступної гри Підготовка команди до участі у змаганнях є дуже важливим елементом навчально-тренувальної роботи, що значною мірою вирішує успіх... |
![]() | Законодавчі акти: 7,8,9 Вивчення теоретичного матеріалу за поданим планом; визначення основних понять теми та складання їх тлумачного словника; підготовка... | ![]() | Підготовка школи до нового навчального року Підготовка та проведення педагогічної ради за підсумками минулого навчального року |
![]() | Тема. Створення найпростішої Web-сторінки Документ, складений за допомогою мови розмітки html, являє собою текстовий файл, який можна набрати І відредагувати в звичайному... | ![]() | План: Розміри майданчика Лінії І розміри Щити І конструкції, що підтримують... Мета: Ознайомити студентів з розмірами та обладнанням баскетбольного майданчика та методами розмітки |
![]() | Методичні рекомендації за результатами районного семінару вчителів... Підготовка до уроку – один з головних обов’язків щоденної роботи викладача. Її необхідно починати з аналізу підсумків попередніх... | ![]() | Методичні рекомендації за результатами районного семінару вчителів... Безпосередня підготовка полягає насамперед у створенні поурочного плану-конспекту, який допомагає цілеспрямовано провести урок. У... |
![]() | Підготовка робочого місця І допуск до виконання робіт згідно вимог організаційних заходів Підготовка робочих місць І допуск можуть провадитись тільки з дозволу оперативних працівників, а на підприємствах, де таких працівників... | ![]() | Умковий тест з теми «Створення web-сторінок за допомогою html» Набір угод ... |