Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»




Скачати 116.14 Kb.
НазваТестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»
Дата конвертації02.03.2013
Розмір116.14 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Фізика > Документы

Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»




Варіант №9













навчальна група

П. І. Б. студента

1.2.2. Філософська першооснова аюрведи (оберіть один варіант):

Логіка (нйайа) і діяльність ради плодів (карма-мімамса) Коротке логічне пояснення вед (веданта) та атомна теорія (вайшешика)

Нетеїстичний дуалізм (санкг’я) і дисципліна самосвідомості (йоґа)

2.2.4. Залежність хорошого здоров’я від часу підйому (оберіть один варіант):

Треба прокинутися в 6 годин ранку Треба прокинутися в 7 годин ранку Треба прокинутися в 8 годин ранку

3.2.2. Різниця між тваринним і людським життям (оберіть відповідні варіанти):

1 Люди

Не можуть володіти собою, не мають уявлення про пристойності, відсутність інтелекту, відсутність можливості пізнання свого «Я»

2 Тварини

Мають здатність володіти собою, наділені моральними почуттями, здібність до самоконтролю, можливість пізнання свого «Я»




Можуть володіти собою, не мають уявлення про пристойності, присутність інтелекту, відсутність можливості пізнання свого «Я»

4.2.1. Скільки видів страждань існує в матеріальному світі (оберіть можливі варіанти):

Страждання від розуму й тіла. Страждання від інших живих істот. Страждання від радіації.

Страждання від стихійних лих. Страждання від нервових стресів.

5.1.1. Як ведична астрологія допомагає людині (оберіть один варіант):

Визначає її якості характеру і допомагає стати гармонічною особистістю.

Пророкує події життя як неминучий фактор. Складає гороскопи для пізнання минулого і майбутнього.

6.2.7. Ознаки домінування однієї з дош (оберіть відповідні варіанти):

1 Вата-

доша

Надлишок тепла в м’язах, ненормальний голод й спрага, запальні процеси, підвищена пітливість, запах від тіла, тріщини, потовщення, висипка, прищі й герпес на тілі, відчуття печії, незадоволеність й гнів

2 Пітта-

доша

Тяжкість в тілі, першіння в горлі, підвищене слиновиділення, нудота, блідний колір очей, деформація органів, відчуття холоду, слабкість, апатія, інертність, депресія, сонливість, надмірний сон

3 Капха-

доша

М’язові болі та оніміння, неприємний смак й сухість у роті, поганий апетит, болі у шлунку, скронях, запаморочення, замкнутість, боязкість, суха шкіра, поганий колір обличчя, млявість, позіхання, гикавка, нездужання, жар, безсоння

7.1.4. Які вторинні продукти тіла (дхату) утворюються у процесі трансформації (оберіть відповідні варіанти):

1 Плазма (раса)

Волосся на тілі, нігті

2 Кров (ракта)

Сльози і блиск в очах

3 М’язи (мамса)

Слиз

4 Жир (медас)

Жовч, що входить в кал

5 Кістки (астхі)

Відходи, які утворюються в різних отворах

6 Кістковий мозок (маджджа)

Піт

7 Сім’яна рідина (шукра)




8.1.2. Яка кількість пелюстків відповідає кожній з чакр (оберіть відповідні варіанти):

4 Муладхара-чакра

пелюстків

6 Свадхістхана-чакра

пелюстків

10 Маніпура-чакра

пелюстки

12 Ана-хата-чакра

пелюстки

16 Вішуддха-чакра

пелюстків

2 Агйа-чакра

пелюстків

1000 Сахасрара-чакра

пелюстків

9.1.2. Результати вживання їжі залежно від впливу трьох якостей (гун) матеріальної природи (оберіть відповідні варіанти):

1 Невігластво (тамас)

викликає страждання, нещастя й хвороби; занадто гірка, солона, кисла, пряна, гостра, суха й занадто гаряча; дається нам природою, але не правильно використана; походить із життя, але руйнує здоров'я; приводить у занепокоєння розум і руйнує здорові клітини й тканини тіла; розпалює пристрасті й емоції;

2 Благочестя (саттва)

викликає одні лише страждання, опускає до тваринної форми життя; приготовлена більш трьох годин до вживання, несмачна, несвіжа, протухла, нечиста, що складається із чужих недоїдків; отримана шляхом насильства; отримана в результаті смерті тварин, є отрутою для здоров'я; будує хворе тіло й забруднює розум і свідомість; породжує дурні думки й емоції; руйнує імунітет (оджас) у тілі; приводить до нагромадження слизу в судинах і капілярах

3 Пристрасть (раджас)

збільшує тривалість життя, очищає свідомість, дає силу, здоров'я, щастя, задоволення; масляниста, соковита, здорова, приємна серцю; дається нам природою; та, що росте між небом і землею й харчується соками землі, енергією сонця, води й повітря; походить із життя й несе в собі цілющу силу; будує наше тіло, клітини й тканини здоровими й заспокоює розум; породжує чисті й милостиві думки;

10.1.1. Фактори, що виснажують прану в організмі (оберіть можливі варіанти):

одурманюючі речовини; азартні ігри; недоїдання; погане повітря, вода й продукти харчування;

секс поза родиною; утома, стомлення й стрес; відпочинок на свіжому повітрі; фізична культура і спорт.

11.2.1. Які основні відмінності між м’ясоїдними, травоїдними тваринами і людьми (оберіть відповідні варіанти):

1 М'ясоїдні тварини

немає пазурів; пори на шкірі, через які здійснюється виділення поту; тупі ікла, добре розвинений жувальний апарат; добре розвинені слинні залози, необхідні для попереднього переварювання рослинної їжі; лужна реакція слини з більшим змістом ферменту птіаліну для підготовки переварювання злаків; є плоскі задні кутні зуби для пережовування їжі; зміст соляної кислоти в шлунковому соку в 10 разів нижче, ніж у м'ясоїдних тварин; кишечник в 6-10 разів довший за тіло, тому що рослинна їжа не розкладається так швидко як м'ясо

2 Травоїдні тварини

мають пазурі; немає пор на шкірі, для охолодження тіла виділяють піт за допомогою язика; гострі ікла для розривання м’яса, жувальний апарат не розвинений; не розвинені слинні залози (не потрібні для переварювання м'яса); кисла реакція слини; немає ферменту птіаліну для підготовки переварювання злаків; немає плоских задніх кутніх зубів для пережовування їжі; високий зміст соляної кислоти в шлунковому соку, необхідний для переварювання м'яса й костей; кишечник в 3 рази довший за тіло, щоб забезпечити швидке проходження по ньому м'яса, що розкладається

3 Люди

немає пазурів; пори на шкірі, через які здійснюється виділення поту; тупі ікла, добре розвинений жувальний апарат; добре розвинені слинні залози, необхідні для попереднього переварювання рослинної їжі; лужна реакція слини з більшим змістом ферменту птіаліну для підготовки переварювання злаків; є плоскі задні кутні зуби для пережовування їжі; зміст соляної кислоти в шлунковому соку в 10 разів нижче, ніж у м'ясоїдних тварин; кишечник в 6-10 разів довший за тіло, тому що рослинна їжа не розкладається так швидко як м'ясо

12.1.1. Яка залежність основ правильного життя від принципів релігії (оберіть відповідні варіанти):

1 Милосердя

відмова від інтоксикацій (наркотиків, алкоголю і тютюну)

2 Аскетизм

відмова від азартних ігор

3 Правдивість

відмова від незаконного сексу

4 Чистота

2 не насилля (ахімса) - відмова від їжі, отриманої шляхом вбивства

13.2.2. Залежність хвороб людини від емоцій, думок, волі, пам’яті, вчинків і дій (оберіть відповідні варіанти):

1 Ліва сторона тіла

від вчинків і дій

2 Права сторона тіла

від емоцій і думок

3 Органи по центру тіла

від волі і пам’яті

14.1.1. Яка залежність категорій тілесного вогню (агні) від його інтенсивності (оберіть відповідні варіанти):

1 Вата-доша

інтенсивний; стійкий до всіх видів несприятливої дії на організм

2 Пітта-доша

помірний; знижена інтенсивність вогню травлення через переважаючу|пануючої| капху

3 Капха-доша

рівномірний; нестійкий вогонь до несприятливих дій, але|та| через їх відсутність – в нормі

4 Сам-доша

нерівномірний; процеси травлення нестабільні і чутливі до дій через переважання вати

15.1.1. Які ви знаєте види терапії (оберіть відповідні варіанти):

1 Духовна


дотримання певної дієти вживання продуктів харчування; прийом лікарських засобів; виконання фізичних вправ йоги; масаж і очисні|очищувальні| процедури

2 Тілесна


відвертання розуму|глузду| від нездорових|нездорових| об'єктів; використання сили розуму і волі, направлених|спрямовані| на усвідомлення своєї хвороби

3 Психологічна

2 повторення молитов (мантр|); поклоніння Богу (Божествам); здійснення підношень і жертвопринесень; виконання приписаних обов'язків релігії; здійснення обрядів спокутування гріхів; відвідини|відвідування| храмових служб і паломництво; пожертвування і пости.

16.2.2. Для якої діяльності повинна використовуватися права або ліва рука (оберіть відповідні варіанти):

1 Права
2 Ліва

для повторення щоденних молитов на чотках

для включення чогось

для того, щоб давати якийсь предмет комусь

для того, щоб за щось братися

для того, щоб брати якийсь предмет від когось

для очищення тіла

для вживання їжі




^ 17.9. Які принципи сімейного життя встановлює чоловік (оберіть відповідні варіанти):

1 Ентузіазм у діяльності

щоб визначити, чи не егоїстична сім’я, потрібно з'ясувати чи пригощають вони їжею інших людей

2 Віра

потрібно постійно вчитися

3 Терпіння

прагнення до грошей руйнує родину, тому що часу для вивчення сімейних відносин не залишається

4 Правила спілкування в родині

при втраті сімені чоловік губить ентузіазм, цілеспрямованість і відповідальність

чоловік повинен бути захисником членів своєї сім’ї, у тому числі й від них самих, для їх же блага

5 Правила спілкування в суспільстві

чоловік повинен завжди виконувати свої обов'язки, але при цьому поводитися дуже незалежно




6 Цілеспрямованість

у родині не буде віри один в одного, якщо немає віри в Бога, тому що це означає віру в справедливість




7 Принципи навчання

чоловіка, дружину, дітей змінити неможливо; коли людина кається, тільки тоді починає міняти сама себе




8 Любов до праці

чоловік схильний вивчати те, чим можна цей світ змінити, жінка по своїй природі схильна вивчати ті закони, які існують у цьому світі, і застосовувати їх у житті




9 Обмеження статевих відносин

чоловік повинен захищати родину від несприятливого впливу ззовні – забороняти спілкуватися з деградованими особистостями




10 Правильні відносини у родині







18.1.9. Яка послідовність процесу відданого служіння у бхакті-йозі (оберіть відповідні варіанти):

1 Шрадха

смак; поступово віра у|в,біля| людини знаходить смак до відданого|відданого| служіння: сильне прагнення слухати про Господа |добуток|

2 Садху-санга|

прихильність; людина досягає великої прихильності і смаку до слухання, повторення святого імені Бога

3 Бхаджана-крійа|

екстатична любов до Бога; людина одержує|отримує,набуває| милість Бога за допомогою своєї духовної енергії

4 Анартха-ніврітті| |

чиста любов до Бога; всі матеріальні осквернення легко зникають

5 Ніштха| |

віра в процес, який дозволить людині досягти досконалості

6 Ручі|

спілкування із|із| відданими Бога|відданими| --; вона ставить запитання, слухає їх відповіді, спілкується з|із| ними, читає книги

7 Асакті|

практика відданого|відданого| служіння; людина починає|розпочинає,зачинає| слідувати|прямувати| певним правилам і приписам|приписам| цього процесу

8 Бхава

очищення від небажаних звичок; людина починає|розпочинає,зачинає| помічати в собі безліч різних небажаних якостей

9 Према

тверда віра; людина позбавляється від небажаних якостей і від впливу нижчих гун| матеріальної природи

19.1.3. Розподіл трав за категоріями дхату (оберіть відповідні варіанти):

1 Плазма (раса)

кора

2 Кров (ракта)

листя

3 М’язи (мамса)

квіти і плоди

4 Жир (медас)

сік листя

5 Кістки (астхі)

смола, сік

6 Кістковий мозок (маджджа)

м’яка деревина

7 Сім’яна рідина (шукра)

застиглий сік

20.1.3. Пахощі та їх вплив та стан три дош. (оберіть відповідні варіанти):

1 Вата


сприяють активізації розуму, підсилюють сприйняття й усувають отупіння (сосна, мирра, ладан, кедр, шавлія й мускус)

2 Пітта


сприяють заспокоєнню розуму й зміцненню нервової системи, знімають непевність, зігрівають і заряджають енергією, з'єднуючи нас із землею, стабілізуючи, надаючи спокій і силу нашому єству (сандал, мирра, ладан, мигдаль, мускус)

3 Капха

сприяють заспокоєнню емоцій й «прохолоджують» розум, знімають збудження, агресивність і гнів (сандал, троянда, шафран, жасмин, гарденія, герань і більшість інших квіткових ароматів)

Схожі:

Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я» iconТестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»
Залежність мети І результатів різних видів діяльності (карми) (оберіть відповідні варіанти)
Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я» iconТестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»
Залежність тривалості сну від якостей (гун) матеріальної природи (оберіть відповідні варіанти)
Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я» iconТестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»
Які ознаки негативної діяльності знаходяться в розумі, в мові чи в тілі (оберіть відповідні варіанти)
Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я» iconТестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»
Прояв рівнів свідомості людей в залежності від матеріальної та духовної діяльності (оберіть відповідні варіанти)
Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я» iconТестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»
Якості та ознаки людини, що знаходиться в певних якостях (гунах) матеріальної природи (оберіть відповідні варіанти)
Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я» iconТестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»
Дві – насіння, посаджене нашою діяльністю (біджа) І плоди цієї діяльності (страждання або насолода) (прарарбдха-карма)
Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я» iconТестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»
План дій (кутаста) → бажання (біджа) → дії за планом (пхала-мукха) → результат, що дає про себе знати (прарарбдха)
Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я» iconТестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»
До сходу (підйом, душ, молитви), зі сходом (навчання), ранок (духовна практика), день (слухання історій), вечір (практична діяльність),...
Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я» iconТестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я»
...
Тестові завдання для заліку з курсу «Ведичні знання про здоров’я» iconНатуральні числа. Відрізок
Завдання початкового та середнього рівнів навчальних досягнень учнів подані у тестовій формі. Цінність таких завдань полягає у тому,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка