Скачати 40.55 Kb.
|
Компетентнісно – орієнтований підхід до тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів з історії. Основною одиницею оцінювання є навчальна тема. На практиці процедура оцінювання часто відкладається на останній урок з теми, визначений у навчальній програмі, як «тематичне оцінювання» в результаті створюється загальна картина засвоєння учнями навчального матеріалу , проте втрачається діагностування розвиненості в учнів інтелектуальних і спеціальних умінь і навичок. Отже, оцінюється насамперед рівень знань учнів і ступінь розвиненості пам’яті, а інтелектуальних розвиток залишається поза увагою вчителя. Щоб цього уникнути, треба відійти від орієнтації навчання на знання як основний показник навчальних досягнень учнів і запровадити компетентнісно орієнтований підхід. Компетентнісно орієнтований підхід передбачає більш чітке визначення кола інтелектуальних і спеціальних умінь і, відповідно, розробку системи завдань, спрямованих на їх розвиток. Такі завдання можна використовувати під час навчання і тематичного оцінювання, їх самостійне використовування дозволить визначити і оцінити рівень навчальних досягнень учнів. Вони логічно поєднуються у шість груп. Кожна спрямовується на виявлення в учнів рівня: - загально інтелектуальних вмінь (виділити головне, аналізувати, узагальнювати, тощо), повноти, глибини і систематизації знань, набуття досвіду творчої діяльності ( завдання А); - вміння орієнтуватися в часі ( локалізувати історичні події в часі) (завдання Б); - вміння орієнтуватися в історичному просторі (завдання В); - вміння порівнювати історичні явища, події та особи, виявляти зміни, що відбулися (завдання Г); - вміння виявляти причинно-наслідкові зв’язки між історичними явищами, подіями та процесами ( завдання Д); - вміння аналізувати історичні джерела (завдання Е); ^ ЗА КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНИМ ПІДХОДОМ
|
![]() | Компетентнісно – орієнтований підхід при викладанні предметів фізико... Шмо вчителів математики, фізики та інформатики працює над впровадженням проблемної теми,, Компетентнісно – орієнтований підхід при... | ![]() | «Від творчості вчителя до творчого потенціалу учнів» «Вдосконалення професійної компетентності вчителя в відповідності з стандартами освіти, шляхом впровадження нових педагогічних технологій»,... |
![]() | Компетентнісний підхід Компетентнісний підхід спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є такі ієрархічно-підпорядковані... | ![]() | Проблемно – орієнтований аналіз діяльності школи в 20 20 н р |
![]() | Компетентнісний підхід у навчанні математики1 Саме з його впровадженням пов’язують надії на формування сучасного типу навчання. Чи виправдане це сподівання, покаже час. У даній... | ![]() | Школи Тема школи: «Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі» |
![]() | "Особистість (укр.)" Тип особистості (або поведінки), що орієнтований у своїх проявах на зовнішній світ, на оточуючих | ![]() | Уроку : систематизувати матеріал, перевірити готовність учнів до... Мета уроку: систематизувати матеріал, перевірити готовність учнів до тематичного оцінювання навчальних досягнень |
![]() | Індивідуалізація І диференціація навчання І їх роль у підвищенні... Гатьох учених І практиків. Проте кожен з дослідників трактував її по-своєму. Зважаючи на це, викладемо свої міркування щодо розкриття... | ![]() | Сучасні теоретики менеджменту розрізняють такі концепції І підходи... Сучасні теоретики менеджменту розрізняють такі концепції І підходи до розвитку науки управління: поведінкова концепція, системний... |