Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії




Скачати 35.63 Kb.
НазваКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії
Дата конвертації26.03.2013
Розмір35.63 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Географія > Документы
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії

Під час оцінювання навчальних досягнень з історії враховується:

  • рівень оволодіння історичними знаннями; знання хронологічних меж періодів, найважливіших історичних подій і процесів; визначення характерних суттєвих рис історичних явищ і подій;

  • рівень умінь групування (класифікації) фактів за вказаною ознакою, розкриття причинно-наслідкових зв’язків між подіями;

  • рівень оволодіння практичними уміннями та навичками роботи з історичними джерелами; обґрунтування власного ставлення учня щодо історичної події, явища, діяча.

Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці.

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів
^

І. Початковий


1

Учень може назвати одну-дві події, дати, історичні постаті чи історико-географічні об’єкти.




2

Учень називає декілька подій, дат, історичних постатей або історико-географічних об’єктів; вибирає правильний варіант відповіді на рівні «так - ні»; має загальне уявлення про лічбу часу в історії.



3

Учень може двома-трьома простими реченнями розповісти про історичну подію чи постать; впізнати її за описом; співвіднести рік зі століттям, століття - з тисячоліттям ; має загальне уявлення про історичну карту.

ІІ. Середній

4

Учень може репродуктивно відтворити невелику частину навчального матеріалу теми, пояснюючи історичні терміни, подані у тексті підручника, називаючи одну-дві основні дати; показуючи на карті історико-географічний об’єкт.




5

Учень з допомогою вчителя може відтворити основний зміст навчальної теми, визначати окремі ознаки історичних понять, називати основні дати; показувати на історичній карті основні місця подій.




6

Учень може самостійно відтворювати фактичний матеріал теми, давати стислу характеристику історичній постаті, встановлювати послідовність подій; користуватись за допомогою вчителя наочними та текстовими джерелами історичної інформації.

ІІІ. Достатній

7

Учень послідовно і логічно відтворює навчальний матеріал теми, виявляє розуміння історичної термінології, характеризує події (причини, наслідки, значення), виокремлює деякі ознаки явищ та процесів; «читає» історичні карти з допомогою їх легенди; використовує історичні документи як джерело знань.




8

Учень володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією, дає правильне визначення історичних понять, аналізує описані історичні факти, порівнює однорідні історичні явища, визначає причинно-наслідкові зв’язки між ними, встановлює синхронність подій у межах теми; дає словесний опис історичних об’єктів, використовуючи легенду карти.




9

Учень вільно оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти і формулює нескладні висновки, обґрунтовуючи їх конкретними фактами; дає порівняльну характеристику історичних явищ, самостійно встановлює причинно-наслідкові зв’язки; синхронізує події у межах курсу, аналізує зміст історичної карти.

ІV. Високий

10

Учень використовує набуті знання для вирішення нової навчальної проблеми; виявляє розуміння історичних процесів; робить аргументовані висновки, спираючись на широку джерельну базу; рецензує відповіді учнів; співставляє і систематизує дані історичних карт; синхронізує події вітчизняної та всесвітньої історії.




11

Учень володіє глибокими знаннями, може вільно та аргументовано висловлювати власні судження, аналізувати історичну інформацію, співвідносити історичні процеси з періодом на основі наукової періодизації історії.




12

Учень у повному обсязі опанував програмовий матеріал, що дає йому змогу відповідно до вікових особливостей презентувати власну інтерпретацію історичних явищ.

Схожі:

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії iconПравознавство. Критерії оцінювання навчальних досягнень
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства у системі загальної освіти
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії iconМатематика. Критерії оцінювання навчальних досягнень Затверджені...
Теоретичні знання, що стосуються математичних понять, тверджень, теорем, властивостей, ознак, методів та ідей математики
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з етики
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії iconІноземні мови. Критерії оцінювання навчальних досягнень Затверджені...
Оцінювання спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили, тематичне оцінювання...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії iconКритерії оцінювання критерії оцінювання навчальних досягнень учнів...
Ці  Критерії  визначають  загальні  підходи  до визначення рівня навчальних досягнень учнів  (вихованців)  (далі  -  учні)  у системі ...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури
При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії
Учень (учениця) називає одну-дві події, дати, істор постаті чи історико-географічні об’єкти
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії
За відмінностями між обсягом І глибиною досягнутих результатів, ступенем самостійності у виконанні завдань, здатністю використовувати...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії iconКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями І способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка