Інтерактивні технології технології співпраці




Скачати 25.14 Kb.
НазваІнтерактивні технології технології співпраці
Дата конвертації03.04.2013
Розмір25.14 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Географія > Документы
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ - ТЕХНОЛОГІЇ СПІВПРАЦІ

Понад 2400 років тому Конфуцій сказав:

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам 'ятаю. Те, що я роблю, я розумію.

Дещо змінивши слова великого китайського педагога, можна сформулювати кредо інтерактивного навчання.

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам 'ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

Процес навчання потребує напруженої розумової роботи учнів і її власної активності у цьому процесі. Мало пояснити, розповісти, продемонструвати. Справжнього результату можна досягти лише за допомогою інтерактивного навчання.

Застосування інтерактивних технологій висуває певні вимоги до структури уроку.



Центральною частиною уроку є інтерактивна вправа. Для подолання складності застосування інтерактивних технологій, на думку О. Пометун, Л. Пироженко, необхідно пам'ятати:

• Інтерактивні вправи потребують певної зміни всього життя учнівської групи, багато часу для підготовки як учнів, так і педагога. Ліпше підготувати незначну кількість інтерактивних занять протягом навчального року, ніж абияк, але часто проводити підготовлені "ігри".

• Доцільно провести з учнями організаційне заняття і разом розробити правила роботи в групі. Для початку використовуйте прості інтерактивні технології.

• Використання інтерактивних технологій - не самоціль. Це лише створення такого мікроклімату в групі, який найліпше сприяє співробітництву, взаєморозумінню, доброзичливості, дає можливість дійсно реалізувати особистісно-орієнтоване навчання.

• Для ефективного застосування інтерактивних технологій, охоплення всього необхідного матеріалу, його глибокого вивчення педагог повинен старанно планувати свою роботу:

- провести попередню підготовку учнів за конкретним завданням: прочитати, продумати, опрацювати необхідну додаткову літературу, виконати самостійні підготовчі завдання;

- відібрати для уроку найефективніші інтерактивні вправи, які дали б учням ключ до засвоєння теми;

- під час інтерактивних вправ дати учням можливість добре подумати над завданнями, щоб вони виконували їх серйозно, а не механічно або граючись;

- на одному уроці використовувати одну (дві) інтерактивні вправи, а не цілий калейдоскоп;

- обов'язково провести обговорення за підсумками інтерактивної вправи;

- проводити бліцопитування, самостійні домашні роботи з різноманітних матеріалів теми, що не були пов'язані з інтерактивними вправами.

Щоб контролювати хід навчання на підставі інтерактивних технологій, педагог повинен попередньо добре підготуватись:

- глибоко обміркувати і вивчити програмовий матеріал, у тому числі і додатковий;

- детально спланувати і розробити урок: визначити хронометраж, ролі учасників, підготувати конкретні запитання та можливі відповіді на них, виробити критерії оцінки ефективності уроку;

- створити сприятливі умови для учнів під час вивчення теми шляхом добору найцікавіших випадків, проблем, оголошувати очікувані результати (мету) уроку і критерії оцінки роботи учнів;

- передбачити різноманітні методи привернення уваги учнів, налаштувати їх на роботу, підтримувати дисципліну, необхідну для нормальної роботи групи, цьому можуть сприяти різноманітні вправи-розминки, письмовий розподіл ролей у групах тощо.

Використання інтерактивного навчання розкриває перспективи для фахового росту, для самовдосконалення, для навчання разом з учнями.


Схожі:

Інтерактивні технології технології співпраці iconІнтерактивні технології технології співпраці
Сьогодні в освіті відчутний пріоритет загальнолюдських цінностей. Згідно з особистісно-діяльнісним підходом до організації навчального...
Інтерактивні технології технології співпраці iconПлан семінару-практикуму вчителів інформатики
Сучасні інноваційні педагогічні технології. Інтерактивні технології. Організаційно діяльнісна гра
Інтерактивні технології технології співпраці iconІнтерактивні методи в малокомплектних класах
Говорячи про інтерактивні технології навчання та методику їх використання за різних форм організації навчання, слід пам'ятати, що...
Інтерактивні технології технології співпраці iconРайонний методичний кабінет спрямовує роботу педагогічних колективів...
Великоборовицької загальноосвітніх шкіл. Педагогічні колективи В’язовецької, Гулівецької, Соснівської загальноосвітніх шкіл в процесі...
Інтерактивні технології технології співпраці iconОлійник С. В., методист лммк
...
Інтерактивні технології технології співпраці iconО. Ф. Трухан викладач кафедри
Слід творчо використовувати як традиційні, так І інтерактивні технології навчання. Дозволимо собі запропонувати декілька методів...
Інтерактивні технології технології співпраці iconВ урочній та позаурочній діяльності
При цьому використовувались інтерактивні технології: “Мікрофон”, “Карусель”, “Мозковий штурм”, дискусії, дебати, “Коло ідей”, “Акваріум”...
Інтерактивні технології технології співпраці iconРозділ Інформаційні технології в організації процесу навчання Поняття...
Аналіз програми курсу «Основи економіки» та психологічна характеристика групи навчання; 15
Інтерактивні технології технології співпраці iconПлан вступ 1 Розділ І. Сучасні підходи до організації навчання й...
Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального І духовного життя потребує якісно нового рівня освіти,...
Інтерактивні технології технології співпраці iconОбгрунтування вибору енергоефективних витрат сировини в хімічній технології”
Хімічні технології неорганічних речовин” денної та заочної форм навчання та 05020201 “Автоматизоване управління технологічними процесами”...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка