На уроках географії




НазваНа уроках географії
Дата конвертації02.05.2013
Розмір24.2 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Географія > Урок

УКРАЇНА
РОЗІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І- ІІІ СТУПЕНІВ

ПРИАЗОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
72410, село Розівка Запорізької області Приазовського району, вул. Бікбулатова, 12, тел.97-731,

e-mail:rozovka-school@rambler.ru
Н А К А З
від____________ 20__р. №____

Про створення стимулів

для розумової праці

на уроках географії
Стрімкий розвиток сучасного світу в інформаційній, науковій і технічній галузях безперечно впливає на характер розумової праці особистості. Цей інтенсивний розвиток вимагає постійного вдосконалення розумових здібностей, умінь і навичок, спрямованих на найпродуктивнішу роботу мозку людини з метою створення інноваційних ідей, думок, проектів, нових знань, які втілюються в матеріальні й духовні блага людства. Особливої актуальності набуває проблема оволодіння такою складовою частиною культури розумової праці, як її організація. Тому відповідно до плану роботи школи вивчалась робота вчителів географії _________ та ________ зі створення стимулів для розумової учнів. На уроках географії під час розумового виховання відбувається накопичення певного фонду знань: термінології, символів, назв, дат, понять, існуючих між ними зв’язків і залежностей.

Основними завданнями вчителя є розвиток мислення взагалі та різних його видів. Воно також передбачає оволодіння основними розумовими операціями: аналізом, синтезом, порівнянням, систематизацією.

Важливим завданням розумового виховання є формування в учнів культури розумової праці, до якої належать навчальні вміння. Вчителі працюють над розвитком загальних вмінь: вміння читати, слухати, усно висловлювати свої думки, писати, працювати з книгою, контролювати себе, і спеціальних— необхідні для оволодіння знаннями в даній галузі: вміння читати карти, користуватися словниками, довідниками тощо.

Культура розумової праці означає вміння раціонально використовувати режим розумової роботи, точно і акуратно виконувати всі операції, підтримувати порядок на робочому місці і т. ін. Вона передбачає і вироблення в учнів особливих якостей, необхідних для засвоєння знань у будь-якій галузі: вміння зосереджено й уважно працювати, долати труднощі; розвиток пам'яті та використання різних її видів — логічної, моторної, зорової; вести спостереження і нотатки; контролювати себе,
застосовувати знання в інших умовах.

На уроках географії формуванню інтелектуальних умінь і стимулюванню навчальної діяльності сприяють певні типи завдань;

- дослідницькі (спостереження, дослід, пошуки відповіді в науковій літературі, екскурсії );

- порівняльні, що свідчать про подібність або відмінність понять, складних явищ;

- спрямовані на впорядкування мислительних дій, а також користування алгоритмами або самостійне їх складання;

- аналіз і узагальнення ознак .

На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:


  1. Вчителям географії _______ та ________ продовжити роботу на уроках над створенням стимулів для розумової праці:

    1. створювати проблемні ситуації при вивченні нового матеріалу;

    2. використовувати імітаційні та ігрові ситуації на різних етапах уроку;

  2. Результати перевірки обговорити на засіданні МО вчителів природничо –математичного циклу

  3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи _________


Директор школи _________

Схожі:

На уроках географії iconНа уроках географії
П 14 Застосування структурно – логічних схем на уроках географії. Посібник з географії.– Кривий Ріг, 2012. 23с
На уроках географії iconНа уроках географії при вивченні розділу
У посібнику представлено опис сучасних технологій, цікавих форм та прийомів роботи, які були апробовані на уроках географії. Також...
На уроках географії icon«впровадження ігрових технологій на уроках географії»
Розробка уроку по темі: Електроенергетика як складова пек україни, її значення. Основні типи електростанцій та
На уроках географії iconТема: Сучасний кабінет географії
Мета: Удосконалення процесу викладання географії шляхом використання матеріально-технічної бази кабінету географії для реалізації...
На уроках географії iconВикористання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії
Уроки з використанням ікт захоплюючі, вони захоплюють своєю новизною, доступністю, масштабом І просто приносять задоволення як вчителям,...
На уроках географії iconЕкологічне виховання на уроках географії
Вивчення ж існуючих у навколишньому світі зв’язків служить однією з основних ланок формування екологічної культури школярів, необхідною...
На уроках географії iconМетод проектів на уроках географії
Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів (індивідуальну, парну, групову), яку учні виконують упродовж певного...
На уроках географії iconАктивізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії
Землю І суспільство, формує в них наукові погляди на природу І взаємодію суспільства й природи, знайомить учнів з принципами раціонального...
На уроках географії iconМетодичні рекомендації щодо вивчення географії в 2011-2012 н р. Вивчення географії в 6-9 класах
Вивчення географії в 6-9 класах здыйснюэться за програмою “Географія. Економіка, 6-11 класи”. – Київ “Перун”. 2005- та підручниками,...
На уроках географії iconФормування основних компетентностей на уроках географії І природознавства
Учитель географии расстается со своими учениками. Но выпускник школы не расстается с потребностью в географических знаниях, необходимых...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка