Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування




Скачати 30.72 Kb.
НазваРекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування
Дата конвертації28.07.2013
Розмір30.72 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Географія > Документы
Рекомендації з підготовки проектів
Психолого-педагогічне проектування – це науково обґрунтоване визначення системи параметрів майбутнього об’єкта або якісно нового стану наявного проекту (прототипу, прообразу передбачуваного або можливого об’єкту, стану чи процесу).

Складові проектного підходу, що визначають його доцільність:

  1. Постановка чітких цілей і задач.

  2. Конкретизація заходів для вирішення задач.

  3. Визначення теми, мети, цільової групи, ресурсів тощо для кожного заходу.

  4. Можливість поточного оцінювання та коригування виконання проекту.

  5. Підсумкове оцінювання ефективності та результативності проекту.

  6. Аналіз виконання, постановка нових цілей.


Результат, або ефективність проекту може бути виявлена через:

  • дані вхідних і вихідних анкетувань,

  • дані діагностичних зрізів,

  • контент-аналіз продуктів діяльності цільової групи,

  • спостереження.


Мета діяльності повинна ставитися з урахуванням таких аспектів, як актуальність питання, особливості навчального закладу, характеристики цільової групи, наявні ресурси.
Етапи роботи над проектом.

1. Пошуковий етап.

На цьому етапі визначається тема проекту, відбирається та аналізується проблема, висувається гіпотеза, ставиться мета, вибираються методи роботи.

2. Аналітичний етап.

Здійснюється аналіз вхідної інформації, пошук оптимального способу досягнення мети проекту, побудова алгоритму діяльності, покрокове планування роботи.

3. Практичний етап.

Це етап власне виконання запланованих кроків.

4. Презентаційний етап.

Включає оформлення кінцевих результатів, підготовка та проведення презентації, «захист» проекту.

5. Контрольний етап.

На цьому етапі здійснюється аналіз результатів, коригування, оцінка якості проекту.

^

Визначення завдань з розробки проекту


Детально розроблений проект легко виконувати. Застосування поданого алгоритму дасть змогу оптимізувати цю діяльність.

  1. Визначити мету проекту.

  2. Визначити завдання з реалізації мети.

  3. Скласти перелік методів та форм роботи, які будуть використовуватися.

  4. Розробити план заходів (їх перелік і послідовність, а також конспекти кожного заходу).

- назва заходу

- мета заходу

- обладнання для проведення заходу

- сценарій або процедура проведення заходу

  1. Визначити людські ресурси, які необхідно залучити для реалізації кожного заходу.

  2. Розробити систему оцінювання проміжних і кінцевих результатів.

  3. Скласти список літературних джерел, які використовувалися при підготовці проекту.

Звичайно, що під час реалізації проекту можуть виникнути певні перепони – як об’єктивні, так і суб’єктивні. В такому випадку допускається оперативне коригування поточних завдань діяльності, що не повинно негативно відбиватися на досягненні мети.

Оцінювання проекту вирішує різноманітні завдання:

  1. оцінювання ефективності проекту,

  2. збір та аналіз даних для звітності перед адміністрацією,

  3. пошук шляхів покращення проекту.


Список використаних джерел.

  1. Артюх О. Дещо про оцінку соціальних проектів // Соціальний працівник. 2005. – Пілотний випуск, вересень. – с.25.

  2. Архипова С. Саморозвиток особистості соціального працівника // Соціальний педагог. 2008. - №4. – с.36.

  3. Комарова Н. Соціальний супровід клієнтів // Соціальний працівник. 2006. - № 14. – с.2.

  4. Костянтин Шендеровський Моніторинг в соціальній роботі. – К.: Главник, 2006. – 144 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника»).

  5. Мегидиник Ю. Особливості роботи соціального педагога закладу освіти в Івано-Франковській області // Соціальний педагог. 2007. - №11. – с.18.

  6. Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми трудових мігрантів: Навч.-метод. Посібник./за редакцією Левченко К.Б., Трубавіної І.М., Цушка І.І. – К.: ФОП «Чальцев», 2003. – 384 с.

  7. Як провести інформаційну кампанію по профілактиці ВІЛ-інфекції та СНІДу для дітей вулиці (Підготовлено співробітниками Благодійної організації «Фонд «Асперн» за підтримки Представництва Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Просвітнього центру «Інфо – Плюс». «Підтримка людей, що живуть з ВІЛ» // Соціальний працівник. 2006. - № 13. – с.2.

Схожі:

Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування iconРекомендації Житомирського оіппо перелік документації
Шмо (вік, освіта, спеціальність за дипломом, посада, педагогічний стаж роботи, рік атестації, встановлена кваліфікаційна категорія,...
Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування iconТеоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формування...
Педагогіка вищої та середньої школи: зб наук праць. Вип. 30 / ред кол.: В. К. Буряк, І. В. Шелевицький, Г. Б. Штельмах та ін.; гол...
Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування iconОрганізація роботи
Психолого-педагогічне вивчення дітей здійснюється з ініціативи адміністрації (за поданням фахівців соціально-психологічної служби)...
Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування icon“затверджую”
Робоча програма складена на основі Навчального плану підготовки студенітв спеціальності "Інформаційні технології проектування" напряму...
Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування iconПедагогічне навантаження
Педагогічне навантаження вчителя загальноосвітнього навчального закладу незалежно від підпорядкування, типу та форми власності це...
Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування iconМетодичні рекомендації щодо створення та оформлення екологічних проектів...
У зв’язку із започаткуванням у 2010–2011 н р. Всеукраїнської олімпіади з екології, надаємо методичні рекомендації щодо створення...
Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування iconАналіз роботи рмо вчителів географії та економіки за 2010-2011 н р
У 2010 – 2011 навчальному році вчителі географії та економіки працювали над проблемною темою “Науково – методичне та психолого –...
Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування iconМетодичні рекомендації до підготовки та захисту дипломних робіт
Методичні рекомендації до підготовки та захисту дипломних робіт за спеціальністю 03050401 «Економіка підприємства» / Укл. Козак Л....
Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування iconМетодичні рекомендації до підготовки та захисту магістерських робіт
Методичні рекомендації до підготовки та захисту магістерських робіт за спеціальністю 03050401 «Економіка підприємства» / Укл. Козак...
Рекомендації з підготовки проектів Психолого-педагогічне проектування iconПроблеми підготовки спеціалістів за напрямком підготовки “Телекомунікації”
В роботі наведені основні вимоги замовника до спеціаліста в області телекомунікацій та відповідність посадовим вимогам по кваліфікації...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка