Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області




Скачати 343.58 Kb.
НазваВиховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області
Сторінка1/3
Дата конвертації03.03.2013
Розмір343.58 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Географія > Документы
  1   2   3



Затверджую

Директор школи Роман Гесик

ВИХОВНА ПРОГРАМА

Стенятинської ЗШ І-ІІІ ступенів

Сокальського району

Львівської області

на 2011-2015 роки

Місія школи :

Виховати патріота через пізнання рідного краю

(« Нема без кореня рослини,

а нас, людей, - без Батьківщини »)

ЗАГАЛЬНІ ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ ШКОЛИ


1. Опановувати духовну спадщину свого краю.


2. Формувати почуття патріотизму та громадянськості.

3. Прищеплювати культуру взаємодії з природою.

4. Формувати навички поведінки на засадах християнської етики і вселюдських цінностей істини, добра і краси.

Батьки очікують від школи:

  1. Навчити учнів мислити, бути самостійними при пошуку інформації.

  2. Якнайкращої підготовки до самостійного життя.

  3. Виявлення і розвитку здібностей і талантів.

  4. Забезпечити виховання високих моральних якостей.

  5. Систематично проводити виховні заходи по профілактиці різних видів залежності.

  6. Сприяти фізичному, здоровому розвитку дітей.


Учні очікують від школи:

  1. Врахування їхніх проблем та інтересів.

  2. Розуміння і толерантності вчителів.

  3. Справедливого оцінювання.

  4. Організації гуртків і додаткових занять за інтересами.

  5. Вільного доступу до комп’ютерів і обов’язкового навчання другої іноземної мови, а також організації різноманітних заходів.


Вчителі очікують від батьків:

1. Допомоги у вирішені потреб школи.

2. Щоб діти дотримувались правил для учнів і слідкувати за тим.

^ 3. У разі пошкодження шкільного майна нести фінансову відповідальність.

4. Цікавитися досягненнями дітей у позашкільній виховній роботі та сприяти їх участі у різних виховних заходах, співпрацювати у справі виховання дітей.

^ ВИКОНАННЯ ВИХОВНИХ ЗАВДАНЬ ШКОЛИ У 2011--2012 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ


Загальні виховні завдання школи

Спосіб виконання (конкретні завдання)

1. Розбудити в учнів зацікавлення світом і бажання поглиблювати знання опановувати духовну спадщину свого народу



Забезпечити інтелектуальний та фізичний розвиток учнів

1б Дослідити історію свого села

1в Розгорнути роботу музею

1г Зміцнювати зв'язок між школою і церквою

2. Створити механізм взаємодії школи і сім’ї


2а Поширити досвід проведення днів відкритих дверей

2б Створити фонд підтримки школи

2в Зацікавити батьків життям нашої школи

2г Пропагувати здоровий спосіб життя серед учнів та їх батьків

3. Сформувати навички моральної поведінки і правову свідомість учнів


3а .Розробити цикл заходів, які б сприяли формуванню почуття патріотизму та громадського обов’язку.

3б Реформувати роботу клубу «Правознавець» з метою поширення відомостей про права та обов’язки учнів, батьків, вчителів.

3в Налагодити зв'язок з соціальною службою, службою у справах неповнолітніх

4. Забезпечити інтелектуальний та фізичний розвиток учнів



4а Стимулювати педагогів до використання методу проектів у навчальній діяльності та виховній роботі

4б Активізувати пізнавальну діяльність.

4в Стимулювати формування домашніх бібліотек

4г Формувати навички здорового способу життя учнів та батьків.


  1. ^ ЗАГАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: Розбудити в учнів зацікавлення світом і бажання поглиблювати знання та опановувати духовну спадщину свого народу

Конкретне завдання: 1. Підтримувати традиції та звичаї свого села


Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)

Необхідні

ресурси (до до доповнення)

Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?

Напрями виховання

1.Збір інформації

від старожилів села

на тему: «старовинні пісні нашого села»

Козярський Р.Х.



Вересень-листопад

Папір ручка


Диктофон

відеокамера


Оформлення

альбому


Духовно-моральне, естетичне


2.Збір інформації про традиції та звичаї свого села

Кл.керівники, уч. історії


Вересень-листопад



папір, ручка

Диктофон

Систематизація матеріалу

Духовно-моральне, естетичне


3. Підготовка та проведення народознавчих свят

« Наші обереги» .


Педагог-організатор


Протягом року


папір, ручка

Старовинні музичні інструменти, відеокамера

Сценарій, відео зйомка заходу

Громадянсько-патріотичне, духовно-моральне, естетичне

4.Проведення фестивалю

« Стенятинська осінь»

Пед.-організатор,

кл.керівники,

батьки


жовтень

Охочі учні, батьки, вчителі

Музичне оформлення

Сценарій, відгуки

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,


5. « Українські вечорниці »

Класні керівники

грудень

Предмети народного вжитку

Відеокамера, фотоапарат

Сценарій, відеофільм, фотографії

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,

6. Вертепний хід

Класний керівник 11 кл.

січень

Костюми

Охочі учні

Різдвяна шопка

Відеокамера, фотоапарат

Відгуки про вертепне дійство, участь учнів

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,

7. конкурс колядок

Класні керівники 1-11

класів

Січень

Охочі учні, батьки, вчителі

Відеокамера, фотоапарат

Сценарій, відеофільм, фотографії

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,

8. свято «Нардна пісня на теренах нашого села»

Класні керівники 1-11

класів

Лютий

Охочі учні, батьки, вчителі

Пісні зібрані від старожилів села


Диктофон

відеокамера


Сценарій, відеофільм, фотографії, участь старожилів

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,

9. Конкурс Гаївок

1-11 класи

Щорічно, квітень

Охочі учні, батьки, вчителі

Пісні зібрані від старожилів села


Диктофон

відеокамера


Сценарій, відеофільм, фотографії

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне

10.Родинне свято «Ой роде наш красний»

класний керівник 5 класу

Щорічно, лютий

Охочі учні, батьки, вчителі


відеокамера


Сценарій, відеофільм, фотографії

Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне

  1. ^ Конкретне завдання: дослідити історію свого села

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)

Необхідні

ресурси (до до доповнення)

Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?

Напрями виховання

1. Організувати зустріч із старожилами села

«Село у роки Другої світової війни»

Мазур М.І.

Грудень

Приміщення, запрошення


фотоапарат, відеокамера

Участь учнів у зустрічі, фільм


Громадянсько-патріотичне,

2. Підготувати інформацію

« Топоніми рідного села»


Марод М.Р.

Лютий

Фотографії записи старожилів, легенди

диктофон

Проведення виховного заходу

Громадянсько-патріотичне,

Духовно-моральне,

естетичне


3Поновити експозицію у шкільному краєзнавчому музеї «Вивчаємо історію рідного села»


Рада музею

Протягом року

Охочі учні, папір, ручка


Фотоапарат диктофон

Участь учнів та батьків

Громадянсько-патріотичне,



  1. ^ Конкретне завдання: створити умови для розгортання роботи музею

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)

Необхідні

ресурси (до до доповнення)

Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?

Напрями виховання

1.Збір матеріалу для поповнення краєзнавчого музею школи.


Пед.-організатор


Протягом року

Охочі учні, папір, ручка,


диктофон,

фотоапарат


Систематизувати матеріал, оформлення


Духовно-моральне, естетичне

Громадянсько-патріотичне,

2. Організація тематичних виставок


Рада музею


Протягом року

Поінформованість учнів про участь у виставках папір


Фарби, матеріал для виставок

Виставка, кількість учнів, що взяли участь


Трудове,

естетичне


3. Конкурс на кращий літопис роду


Рада музею


Лютий-березень

Досвідчені вчителі, учні

Фотоапарат

К-ість дітей, що взяли участь у акції

Громадянсько-патріотичне,

Духовно-моральне, естетичне


4. організація літературних читань

Вчителі укр. мови та літератури

Протягом року

Досвідчені вчителі, учні

фотоапарат, відеокамера

К-ість дітей, що взяли участь у читаннях

Громадянсько-патріотичне,

Духовно-моральне, естетичне


5.проведення тематичних виховних годин, свят, уроків

Вчителі школи

Протягом року

Досвідчені вчителі, учні

фотоапарат, відеокамера,

конспекти уроків, сценарії свят

Громадянсько-патріотичне,

Духовно-моральне, естетичне




  1. ^ Конкретне завдання: зміцнювати зв'язок між школою і церквою

Що слід зробити?

(заходи)

Хто це виконує?

Хто відповідальний?

Терміни

Необхідні

ресурси (наявні)

Необхідні

ресурси (до до доповнення)

Як перевірити, чи

досягнуто

заплановане?

Напрями виховання

1.Організація відкритих уроків з етики християнської моралі


Уч. етики


Протягом ІІ семестру

Підготовлений учитель, методичні вказівки, запрошення,священик


Відеокамера

Проведення не менше 5 уроків, присутність багатьох учителів, священика

Проведення уроків


Духовно- моральне

2.Проведення уроків народознавства у 5,6 кл

« Народні вірування »


Уч. укр.мови та літ 5-6 кл.


Листопад, березень

Підготовлені учителі, література, відеокамера


Народознавчий матеріал

К-ість учнів, відгуки про проведений захід

Духовно-моральне, громадянсько-патріотичне

3.Підготувати засідання юридичної вітальні

« Молодь. Віра. Мораль.»

Кл.керівники 1-11 кл., пед.-організатор, учні

квітень

Приміщення, запрошення, священик, сценарій

Відеокамера

Результати анкетування

Духовно-моральне

4. відвідування учнями Святих Літургій

Кл.керівники 1-11 кл., пед.-організатор, учні

Протягом року





Кількість учнів

Духовне

5.організація прибирання церковної території

Кл.керівники 9-11 кл., пед.-організатор, учні

Протягом року

Знаряддя праці



Кількість учнів

трудове

6. догляд за могилами героїв УПА

Кл.керівники 9-11 кл., пед.-організатор, учні

Кл.керівники 9-11 кл., пед.-організатор, учні

Знаряддя праці



Кількість учнів

трудове

  1   2   3

Схожі:

Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області iconНаукове товариство Стенятинської зш І-ІІІ ступенів

Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області iconСклад ради профілактики стенятинської зш І-ІІІ ступенів

Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області iconСклад учнівського парламенту стенятинської зш І-ІІІ ступенів

Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області iconПлан роботи пришкільного оздоровчого табору (оздоровчої групи) «Сонечко»...
Підгірненської зош І-ІІІ ступенів Новомиколаївського району Запорізької області в 2011-2012 навчальному році
Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області iconІнформація про обдарованих дітей Стенятинської зш І-ІІІ ступенів

Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області iconНаказом відділу освіти Рішенням районної ради
Ласковецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Теребовлянського району Тернопільської області заснована на майні,що є спільною...
Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області iconПрограма енергозбереження
Львівської облдержадміністрації та згру пат кб „ПриватБанк був підписаний договір про співпрацю по програмі енергозбереженння. Згідно...
Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області icon1 Пустовітська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Миронівської...
Вул. Леніна, 24, с. Пустовіти Миронівського району Київської області, телефон 44-3-40
Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області iconБатьківська рада стенятинської зш І-ІІІ ступенів Склад батьківської ради
Співпраця школи та батьків у підвищенні якості контролю за станом відвідування старшокласниками уроків
Виховна програма стенятинської зш І-ІІІ ступенів Сокальського району Львівської області iconПлан роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми
Розробка програми розвитку закладу освіти відповідно до сучасного освітнього процесу
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка